Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
10301/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt random mutta oonko ainoa jolle tulee tosta Irlannin bändistä sellanen vähän.. camp fiilis? En tiedä miksi, joku niissä vaan mättää mun hermoja, ehkä kun niiden vaatteet on jotenki aina tosi mauttomia. 

Vierailija
10302/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan nyt sen Walkerin ja kaikkien meidän boomerien jo olla. Tai perustakaa oma ketju. 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10303/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan näyttää keskaria Käärijälle = ei tullutkaan Suomeen vaikka oli sovittu. No Käärijällä oli "pikku kosto" takataskussa.

Vierailija
10304/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan walkerin faded on youtuben 14. kuunnelluin musiikkivideo koko maailmassa, että semmonen pikkutekijä. (Ja koko youtuben 24. katsotuin video.) Pitää olla täysin kiven alla ollut, ettei fadedia ole koskaan kuullut. 

Miten se fadedin kuuleminen riippuu siitä, että tietää, kuka on Alan Walker? Ei sitä siinä kappaleessa varmaankaan sanota. Yo, mä olen Kää-ri-jä!

Onks siinä tuolleen? Joten argumentti kappaleen kuulemisesta ei liity asiaan mitenkään. 

Vierailija
10305/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pääse lukeen sitä taloussanomien juttua, mutta miksi jere ei voisi olla pienituloinen ja köyhä vaikka hänellä olisi yhdessä perheensä kanssa pari sijoituskämppää? voihan olla että on saanut vaikka perinnön tai vanhemmat ovat varakkaita ja halunneet auttaa poikaansa ja ostaneet hänelle sijoitusasunnon, jotta olisi joku pesämuna tulevaisuutta varten. etenkin kun taiteilijoilla/muusikoilla voi säännölliset tulot olla aika epävarmat ellei oo tyyliin suomen menestyneimpiä artisteja mitä hän ei tod ollu ennen umk:ta. olisipa munkin vanhemmat hankkineet mulle sijoitusasunnon ni ei tarttis nii paljo murehtia tulevaisuutta pienellä palkalla.

Vierailija
10306/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tullut Kärtsälle mieleen yhtäkkiä Bojan kesken AlanWalker-ratikkaspektaakkelin? Vai pitikö lepytellä murua, jos vaikka tullut joku yksityisviesti B:lta et kukas tää on, eka oli Frank ja nyt Alan ... What about me, what about us?

Käärijä oli tägätty tuohon postaukseen, mutta luulisi että aika paljon tägätään somessa ja saa viestejä. Huomasipa kuitenkin kaiken ratikkahässäkän keskellä ja huvitti tuo postaus noiden ratikkastoorien keskellä randomisti :D

Onko siinä postauksessa jotain kärtsän itsensä lisäämää . Mä oon näköjään liian vanha tulkitsemaan noita jaettuja postauksia. Joo vähän sellainen olo tuli, että miksi ihmeessä k tämän just nyt postasi.

Kärtsä lisännyt itse kaksi sydäntä, vihreän ja mustan.

Niin vähän arvelinkin. Nyt sitten pitää pohtia, miksi toinen sydän on musta. Tai miksi ovat juuri musta ja vihreä, eikä esim punainen? Vastauksia🙂

Ehkä ne on heidän salakoodivärinsä.

Alkuperäsessä stoorissa oli jo sydämet, eli ei Käärijä ole niitä lisännyt!

Vierailija
10307/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Conor sanoo tossa videolla Bojanille? T

"Oh wow, the eyes look sick tho" (mut luulen että C/joku sanoo sen jollekin muulle)

Vierailija
10308/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ja lihavat fanit takariviin, ettei tarvi taas hävetä.

Unohdit vanhat ja raihnaiset.

Vierailija
10309/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan walkerin faded on youtuben 14. kuunnelluin musiikkivideo koko maailmassa, että semmonen pikkutekijä. (Ja koko youtuben 24. katsotuin video.) Pitää olla täysin kiven alla ollut, ettei fadedia ole koskaan kuullut. 

Ja tuo ei kerro mitään siitä, miten kuunneltu artisti oikeasti on maailmassa kaikkien maailman musiikinkuuntelijoiden keskuudessa, kaikki ikäryhmät mukaan lukien. Läheskään kaikki artistit kun eivät ole silloin 1990 esim ladanneet musaansa You tubeen. Kun ei tota nettiäkään oikein ollut.

Vierailija
10310/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanilla on kohta 190 000 seuraajaa. Määrä on kaksinkertaistunut muutamassa viikossa

Vierailija
10311/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tullut Kärtsälle mieleen yhtäkkiä Bojan kesken AlanWalker-ratikkaspektaakkelin? Vai pitikö lepytellä murua, jos vaikka tullut joku yksityisviesti B:lta et kukas tää on, eka oli Frank ja nyt Alan ... What about me, what about us?

Käärijä oli tägätty tuohon postaukseen, mutta luulisi että aika paljon tägätään somessa ja saa viestejä. Huomasipa kuitenkin kaiken ratikkahässäkän keskellä ja huvitti tuo postaus noiden ratikkastoorien keskellä randomisti :D

Onko siinä postauksessa jotain kärtsän itsensä lisäämää . Mä oon näköjään liian vanha tulkitsemaan noita jaettuja postauksia. Joo vähän sellainen olo tuli, että miksi ihmeessä k tämän just nyt postasi.

Niin vähän arvelinkin. Nyt sitten pitää pohtia, miksi toinen sydän on musta. Tai miksi ovat juuri musta ja vihreä, eikä esim punainen? Vastauksia🙂

Mielestäni se kyllä näkyisi eri tavalla jos ne olisi tuon postauksen sydämet koska olihan siinä kuvatekstissä tekstiäkin.

Vierailija
10312/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se kyllä näkyisi eri tavalla jos ne olisi tuon postauksen sydämet koska olihan siinä kuvatekstissä tekstiäkin.

Sietlä fanitilin storyista on jaettu tuo Käärijän tilille, ei siitä kuvafeedistä. Storyissa se on just tuollaisena kuin Käärijä jakoi, sydämineen.

Vierailija
10313/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säikähdin, että oon kiven alla, mutta oli tuttu biisi, en tosin tienny, että se on tämän walkerin.

Ei tuollaisia asioita tarvitse tietää. Bändejä, joista itse tykkään kuuntelee ja tietää takuulla paljon useampi, kuin jonkun tuollaisen Walkerin. siis saa hänestä innoissaan olla ja on varmasti tämän päivän kuuma nimi, mutta ei siitä pidä päätellä, että hänet ei-tietävät olisivat jotenkin vähemmän musiikillisesti sivistyneitä.

Tuollainen asenne ärsyttää itseäni. Ihan sama, kuin hänet tietävän pitäisi sitten tuntea 60-luvun rock scene ollakseen kartalla. Musiikissa riittää, että se kuulijalleen mieleistä. Ajantasaisuudella ei ole musiikin kuuntelussa varsinaisesti mitään erityistä merkitystä. Paitsi voi olla, ettei lempiartistin keikoille enää pääse, toisin kuin kuluvan ajan tuoretta musiikkia kuuntelevalla on usein se mahdollisuus.

Vierailija
10314/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi ihan selkeästi myös yhdellä keikalla keväällä, että ei ole parisuhteessa. Uskomatonta shittiä :D Eiköhän tän käärijähuuman laannuttua ole kohta perhe suunnitteilla. Niin ainakin sanoi kun edellinen suhde päättyi että oli kuvitellut että tämä olisi ollut hänelle loppuelämän kumppani ja onhan hän useasti puhunut, että haaveilee perheestä.

No eli ei ole. Niin sanoi tuossa you tube -haastattelussa helmikuultakin, vaikka jengi täällä väittääkin sen olleen muka hämäystä. En usko. Olen koko ajan sanonut, ettei hän ole vakavassa parisuhteessa. Eikä hän ainakaan tällä hetkellä taatusti panosta parisuhteeseensa, ja on ilmeisesti sellainen muija kyseessä, jos joku kyntinen siellä olisikin "tyttis", ettei kauaa itkisi perään, jos tämä lähtisi.

Toivon ettei olisi parisuhteessa, mutta kun kaikki kyllä näyttää viittaavan siihen suuntaan. Yleensä jos asutaan yhdessä ollaan kyllä parisuhteessa. Tai jos lomaillaan yhdessä, niin kyllä se yleensä parisuhteeseen viittaa

Miten niin asutaan yhdessä, jos K:lla oli joku 20m2 yksiö tai sitten asuu vanhempiensa rivarissa?

Onko se sitten tyttöystävän asunto, jossa asuvat yhdessä. Olen ymmärtänyt, että postauksia on jostain muustakin asunnosta, kuin siitä pienestä asunnosta

https://www.lansivayla.fi/paikalliset/5700537

Tämä juttu 5.2.23 "Muuttanut juuri Malmilta Vallilan suunnalle". Tyttiksen kämppä Vallilassa............

Vierailija
10315/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla on kohta 190 000 seuraajaa. Määrä on kaksinkertaistunut muutamassa viikossa

En kyllä tiedä olisiko sekään loppupeleissä kovin kivaa että hyvin monet seuraa vaan ulkonäön ja tän shippaus sekoilun takia. Kun jos kyseessä olisi täysin musa fanit niin kai edes heidän bändi instassaan olisi sitten myös yhtä paljon seuraajia?

Vierailija
10316/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä Taloussanomien jutussa suututti? On fiksua pyrkiä taloudelliseen riippumattomuuteen ja hajauttaa varallisuutta eri tavoin tuottaviin kohteisiin. Uhkapeleistäkin Käärijä sanoi ettei suosittle niitä muille elämän rahoittamiseen.

Vierailija
10317/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi ihan selkeästi myös yhdellä keikalla keväällä, että ei ole parisuhteessa. Uskomatonta shittiä :D Eiköhän tän käärijähuuman laannuttua ole kohta perhe suunnitteilla. Niin ainakin sanoi kun edellinen suhde päättyi että oli kuvitellut että tämä olisi ollut hänelle loppuelämän kumppani ja onhan hän useasti puhunut, että haaveilee perheestä.

No eli ei ole. Niin sanoi tuossa you tube -haastattelussa helmikuultakin, vaikka jengi täällä väittääkin sen olleen muka hämäystä. En usko. Olen koko ajan sanonut, ettei hän ole vakavassa parisuhteessa. Eikä hän ainakaan tällä hetkellä taatusti panosta parisuhteeseensa, ja on ilmeisesti sellainen muija kyseessä, jos joku kyntinen siellä olisikin "tyttis", ettei kauaa itkisi perään, jos tämä lähtisi.

Toivon ettei olisi parisuhteessa, mutta kun kaikki kyllä näyttää viittaavan siihen suuntaan. Yleensä jos asutaan yhdessä ollaan kyllä parisuhteessa. Tai jos lomaillaan yhdessä, niin kyllä se yleensä parisuhteeseen viittaa

Miten niin asutaan yhdessä, jos K:lla oli joku 20m2 yksiö tai sitten asuu vanhempiensa rivarissa?

Onko se sitten tyttöystävän asunto, jossa asuvat yhdessä. Olen ymmärtänyt, että postauksia on jostain muustakin asunnosta, kuin siitä pienestä asunnosta

Tämä juttu 5.2.23 "Muuttanut juuri Malmilta Vallilan suunnalle". Tyttiksen kämppä Vallilassa............

Vallilassa on paljon 20m2 yksiöitä vanhoissa taloissa, Malmilla vähemmän.

Vierailija
10318/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat ja lihavat fanit takariviin, ettei tarvi taas hävetä.

Unohdit vanhat ja raihnaiset.

Totta. Ja työttömät.

Vierailija
10319/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli 20m2 yksiö on Malmilla, Gf asuu Vallilassa ja vanhemmat Vantaalla?

Vierailija
10320/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sietlä fanitilin storyista on jaettu tuo Käärijän tilille, ei siitä kuvafeedistä. Storyissa se on just tuollaisena kuin Käärijä jakoi, sydämineen.

Siis emme saaneetkaan mitään tulkittavaa.

Ketju on lukittu.