Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Alan walkerin faded on youtuben 14. kuunnelluin musiikkivideo koko maailmassa, että semmonen pikkutekijä. (Ja koko youtuben 24. katsotuin video.) Pitää olla täysin kiven alla ollut, ettei fadedia ole koskaan kuullut.
Säikähdin, että oon kiven alla, mutta oli tuttu biisi, en tosin tienny, että se on tämän walkerin.
Tuossa artikkelissa jossa puhuu raha-asioista, lukee että asuu 20neliöisessä yksiössä, ja jotenkin näin että "onneksi asumistilanteeseen on tulossa muutos". Jaaha, jätähän se B sit rauhaan 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tullut Kärtsälle mieleen yhtäkkiä Bojan kesken AlanWalker-ratikkaspektaakkelin? Vai pitikö lepytellä murua, jos vaikka tullut joku yksityisviesti B:lta et kukas tää on, eka oli Frank ja nyt Alan ... What about me, what about us?
Käärijä oli tägätty tuohon postaukseen, mutta luulisi että aika paljon tägätään somessa ja saa viestejä. Huomasipa kuitenkin kaiken ratikkahässäkän keskellä ja huvitti tuo postaus noiden ratikkastoorien keskellä randomisti :D
Onko siinä postauksessa jotain kärtsän itsensä lisäämää . Mä oon näköjään liian vanha tulkitsemaan noita jaettuja postauksia. Joo vähän sellainen olo tuli, että miksi ihmeessä k tämän just nyt postasi.
Kärtsä lisännyt itse kaksi sydäntä, vihreän ja mustan.
Tuskin edes päivittää enää aina itse. joku oli julkaissut dm viestien vastauksia häneltä ja voin olla 99% varma, ettei käärijä ole niihin itse vastannut vaikka oli siis ihan hänen tili. Hyvä että somea hoitaa joku muukin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan tulee, niin toivottavasti k ei ole pukeutunut taas johonkin esiintymisasuun edes osittain (housut). On se nyt kumma kun mies ei saa vaatteita itselleen hankituksi. Taasko saa hävetä ja on kyllä tällä kertaa aihettakin, jos jalassa on piikkihousut!
Tuskin me tiedetään mitä vaatteita hän vapaa aikanaan käyttää. Oli ainakin mulle ne lomalle lähtö vaatteetkin ihan uusi ilmestys. Rauhottukaa nyt taas tän turhasta jauhamisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Conorin instastoorissa söpöilymatskua bojanisteille.
Katoin sen 10 kertaa heti. Too cute. Ja aivan liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tuonne ratikkaan pääsi? Ketä noi vieraat on?
NRJ:n instagramissa oli arvonta
Sama fani joka pääsi Seiskan mukana Euroviisuihin, oli tuollakin eturivissä. Hyvin osuu arpaonni. Joillain lykästää 😔
Hän saa etuoikeuksia, koska on kaunis blondi. Kyllä kaikki artistit ansaitsee vähintään yhden uskollisen cheerleaderin.
Kärtsähän sanoi jossain Vantaan sanomien haastiksessa, että muutti vuodenvaihteessa Vallilan tienoille. ................
Siis miksi keskarikuva B:stä 7.6. kesken kaiken ihan muun hypen. Onko jotain sattunut? 😰
Vierailija kirjoitti:
Uuuuu, ei saa! ...kiusata näin, Conor!
Siis lisää! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tullut Kärtsälle mieleen yhtäkkiä Bojan kesken AlanWalker-ratikkaspektaakkelin? Vai pitikö lepytellä murua, jos vaikka tullut joku yksityisviesti B:lta et kukas tää on, eka oli Frank ja nyt Alan ... What about me, what about us?
Käärijä oli tägätty tuohon postaukseen, mutta luulisi että aika paljon tägätään somessa ja saa viestejä. Huomasipa kuitenkin kaiken ratikkahässäkän keskellä ja huvitti tuo postaus noiden ratikkastoorien keskellä randomisti :D
Onko siinä postauksessa jotain kärtsän itsensä lisäämää . Mä oon näköjään liian vanha tulkitsemaan noita jaettuja postauksia. Joo vähän sellainen olo tuli, että miksi ihmeessä k tämän just nyt postasi.
Niin vähän arvelinkin. Nyt sitten pitää pohtia, miksi toinen sydän on musta. Tai miksi ovat juuri musta ja vihreä, eikä esim punainen? Vastauksia🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tuonne ratikkaan pääsi? Ketä noi vieraat on?
NRJ:n instagramissa oli arvonta
Sama fani joka pääsi Seiskan mukana Euroviisuihin, oli tuollakin eturivissä. Hyvin osuu arpaonni. Joillain lykästää 😔
Hän saa etuoikeuksia, koska on kaunis blondi. Kyllä kaikki artistit ansaitsee vähintään yhden uskollisen cheerleaderin.
No kaunis hän kyllä on, tai sopii hyvin valokuviin. Onhan silläkin merkitystä kun Käärijällä semmonen seuraajamäärä, jos ois joku resting bitch face joka kuvassa eturivissä ...
Nopeasti muutettu yhteen kyllä. Mutta miksipä ei.
Walker ei ole mikään kovin uusi artisti, on tehnyt musaa lähemmäs 10v.
Mitä Conor sanoo tossa videolla Bojanille? T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa kohkaus. Ei ole ollut menossa Dubliin kukaan eikä Helsinkiin tulossa myöskään kukaan. Se nyt vaan on näin eikä sille mahda mitään vaikka miten shippais.
Bojan on bändeineen siellä, Kärtsy myrkkysumakkeineen ja super managereineen täällä. Molemmilla omat kuviot.
Sääli toki et saivat fanit odottamaan kuola poskella 7.6. tapaamista.
Miksi se sanoi "7.6. coming" ????? Alan Walker coming???? Intoili siitä?
En edes tiedä, kuka toi tyyppi on. Walker siis.
Minkä ikäinen olet?
Onko Alan Walkerin tuntemiselle joku ikäraja, ilmeisesti? En minäkään tunne. Koskaan kuullutkaan.
Jos ootte alle 50v niin aika boomereita olette.
😂 Jep olen, mut en kovin paljon.
Niin me ollaan erilaisia. Itsekin olen 46v mutta tiedän todellakin Alan Walkerin ja useimmat hänen biisinsä. Ja muutenkin olen omien teinipoikien takiakin ajan hermoilla ja tietoinen nuorisojutuista.
Luuletko oikeasti olevasi jotain tuolla tiedolla? Meinaan että henkilö, joka ei tiedä Alan Walkeria on jotenkin "erilainen", kuin sä? Millä mittarilla? Olen nähnyt takuulla enemmän isoja maailmanstaroja kuin sä ikinä. Siis että ei tarvitse olla, kuin just tuon henkilön tietäminen olisi merkki jostakin.
Itse tiedän David Gettan ja Aviciin ja siinä on varmaan lähinnä tuon genren tuntemus, mitä kuvittelen xD Ja siis joo, en itse koe vain tarvetta etsiä uutta musaa enää, eikä siinä siis mitään pahaa ole, jos joku jaksaa. Osahan kaipaa vielä 7-kymppisenäkin uutta musaa.
En siis pistä vastaan, jos uutta musaa korviin jää ja tarttuu, mutta sen pitää melkeinpä lähestyä minua, minä en lähesty sitä.
Viime vuosien uusin tuttavuus, joka meni vähän isommin kuunteluun vielä, on itsellä Coldplay, (eli se kertoo, miten "uusi"). Muuten on ihan hajalaukauksia kakki uusi musa mulla. Eli varmaan yksi biisi per esittäjä. Esim. Aviciin Heaven on tällainen.
Mutta nyt on sitten näistä euroviisuista kappaleita, sekä käärijä, jolta tykkään 5-6 biisistä.
Ugh, olen mussuttanut.
Ok (henkinen) boomer. Ymmärrän että sulla on hiukan vaikeaa nyt kun Elvis ja Tina Turner ja Vesa-Matti Loirikin on menehtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa kohkaus. Ei ole ollut menossa Dubliin kukaan eikä Helsinkiin tulossa myöskään kukaan. Se nyt vaan on näin eikä sille mahda mitään vaikka miten shippais.
Bojan on bändeineen siellä, Kärtsy myrkkysumakkeineen ja super managereineen täällä. Molemmilla omat kuviot.
Minkä ikäinen olet?
Onko Alan Walkerin tuntemiselle joku ikäraja, ilmeisesti? En minäkään tunne. Koskaan kuullutkaan.
Alan Walker on ISO NIMI. Yli 9 miljoonaa seuraajaa instassa. Vertaa Käärijän 500.000 tai Joker Outin 141.000 seuraajaa.
Todella kova juttu siis!
Joo joo, ei se tässä ollut epäselvää. Vaan että kuka se on. Mietipäs miten iso nimi vaikka Tina Turner oli. Että ei toi "iso nimi" ja instaseuraajien määrä ole vielä asia, josta tiedetään, kuka joku on.
Luulin, että on jenkki, mutta onki nordki.
Norjalainen jolla on suomalainen avovaimo.
Kalastaja?
Norjalaisen nimi on Alan Walker?
What?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vähän arvelinkin. Nyt sitten pitää pohtia, miksi toinen sydän on musta. Tai miksi ovat juuri musta ja vihreä, eikä esim punainen? Vastauksia🙂
Ehkä ne on heidän salakoodivärinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Jos ootte alle 50v niin aika boomereita olette.
😂 Jep olen, mut en kovin paljon.
Niin me ollaan erilaisia. Itsekin olen 46v mutta tiedän todellakin Alan Walkerin ja useimmat hänen biisinsä. Ja muutenkin olen omien teinipoikien takiakin ajan hermoilla ja tietoinen nuorisojutuista.
Luuletko oikeasti olevasi jotain tuolla tiedolla? Meinaan että henkilö, joka ei tiedä Alan Walkeria on jotenkin "erilainen", kuin sä? Millä mittarilla? Olen nähnyt takuulla enemmän isoja maailmanstaroja kuin sä ikinä. Siis että ei tarvitse olla, kuin just tuon henkilön tietäminen olisi merkki jostakin.
Itse tiedän David Gettan ja Aviciin ja siinä on varmaan lähinnä tuon genren tuntemus, mitä kuvittelen xD Ja siis joo, en itse koe vain tarvetta etsiä uutta musaa enää, eikä siinä siis mitään pahaa ole, jos joku jaksaa. Osahan kaipaa vielä 7-kymppisenäkin uutta musaa.
En siis pistä vastaan, jos uutta musaa korviin jää ja tarttuu, mutta sen pitää melkeinpä lähestyä minua, minä en lähesty sitä.
Viime vuosien uusin tuttavuus, joka meni vähän isommin kuunteluun vielä, on itsellä Coldplay, (eli se kertoo, miten "uusi"). Muuten on ihan hajalaukauksia kakki uusi musa mulla. Eli varmaan yksi biisi per esittäjä. Esim. Aviciin Heaven on tällainen.
Mutta nyt on sitten näistä euroviisuista kappaleita, sekä käärijä, jolta tykkään 5-6 biisistä.
Ugh, olen mussuttanut.
Ok (henkinen) boomer. Ymmärrän että sulla on hiukan vaikeaa nyt kun Elvis ja Tina Turner ja Vesa-Matti Loirikin on menehtyneet.
Paljon helpompaa kuin sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuuu, ei saa! ...kiusata näin, Conor!
Siis lisää! 😍
Piti nyt alkaa sitten seurata Conoria tämän takia.
Ugh, olen mussuttanut.