Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Olen ikä-nauta ja vähän pettynyt ettei Kta näkynyt. Toisaalta en tiedä miten olisi tuonne oikein sopinutkaan. Hyvä keikka noin muuten, vaikka olenkin kuitenkin enemmän team-K. Mutta olen sitä mieltä, ettei olisi pitänyt antaa mitään toivoa vierailusta. Ja sekin tuntuu tylsältä, jos on jollain muulla keikalla mukana. Kaikki tai ei mitään. Mutta hyvältä kuulosti JO livenä minun mielestäni.
Mitä jos K:llä jotain odottamatonta käynyt kotipuolessa, henkilökohtaiset syyt tms miksi ei tullut
Vierailija kirjoitti:
Mäkin uskon, että tässä haetaan draaman kaarta, jossa ensin petytään ja lopussa sit pamahtaa. Toivon niin, muuten aika antikliimaksi.
Ja nillitän myös vähän että miks Joksit ei fiilistele keikkoja ja matkojaan enempää. Jakais edes fanien videoita tms. Jotenkin odotin enemmän hypetystä.
Jos K tulee nyt K-18 keikalle niin ei se kyllä lohduta yhtään nyt näitä aiemmalla keikalla olijoita, päinvastoin. Tuntuu vähän epäreilulta heidän puolesta nyt kyllä kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos K:llä jotain odottamatonta käynyt kotipuolessa, henkilökohtaiset syyt tms miksi ei tullut
Tämä käynyt kanssa somehiljaisuuden mielessä. Joko se on tämä, tai sit Tavastia räjähtää myöhemmällä keikalla.
Melkein mietityttää ovatko JO:n pojat sekä K ja kamut laittaneet itsensä sellaiseen some-selaamis-pannaan, mielenterveyden vuoksi, että eivät edes tiedä mitä tiettyjen fandomeiden piireissä kohistaan. Eli eivät olisi täysin tietoisia miten paljon jotkut odottaa JO+K yhteisesityksiä, ja sen takia B:kin täysin huolettomasti viittasi K:hon keikalla ilman että yhteisesitystä oli luvassa. Oikeasti aikovat vaan hengailla keikkojen välissä (ja käymään siellä vessassa) ja se on heistä ihan tarpeeksi, ja somevalituksia eivät edes näe.
Mä kaipaan Rekoa! Se ois ollu hyvä lisä tälle Nordic Tourille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin uskon, että tässä haetaan draaman kaarta, jossa ensin petytään ja lopussa sit pamahtaa. Toivon niin, muuten aika antikliimaksi.
Ja nillitän myös vähän että miks Joksit ei fiilistele keikkoja ja matkojaan enempää. Jakais edes fanien videoita tms. Jotenkin odotin enemmän hypetystä.
Jos K tulee nyt K-18 keikalle niin ei se kyllä lohduta yhtään nyt näitä aiemmalla keikalla olijoita, päinvastoin. Tuntuu vähän epäreilulta heidän puolesta nyt kyllä kieltämättä.
Minä olin aiemmalla keikalla ja sanoin jo aiemmin, että nauttikaa myöhemmästä, jos K lavalle tulee. Itse nautin äskeisestä. Älä kirjoita muiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan Rekoa! Se ois ollu hyvä lisä tälle Nordic Tourille.
Mä itkin äsken novi valin aikana Tavastialla keikalla, kun katsoin sitä valomerta ja mietin, että oispa se näkemässä.
Jonossa takanani olevat keskusteli etteivät olleet kuunnelleet JO:ta ollenkaan. Eivätkä tienneet tyypin nimeä kenen kanssa K oli tehnyt uuden biisin. Tiedä sitten millä perusteella päätyivät keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa hehkuttamaan mieletöntä keikkaa, mut täällä onkin tällänen fiilis.
Mulla on kyllä hyvä fiilis. Keikkaraportteja saa laittaa jos on paikan päällä ollut. Ja illan toista keikkaa tietty vielä odottelen.
Jere alle viikko sitten sanoi, että Bojan kysellyt mukaan ja eiköhän hyppää mukaan. Tuskin tässä mitään äkillisiä perumisia tehty somen tai muun perusteella. Muut syyt on aina uskottava kuten henk. koht jutut tai kipeys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä sanoa ettei itsesuojeluvaistot ole kovin kohdillaan ollut Jerellä tai Joker poitsuilla, kun tavallaan faneille luvattiin jotakin, mitä ei heille annettu. Juu, eihän kukaan niin suoranaisesti mitään varmaksi luvannut, mutta ihan tarpeeksi että ihan ymmärrettävää jos fanit ovat pettyneitä
Itse uskon, että Jere uskoi itsekin tulevansa, mutta alkoi kuumottaa liikaa. Juuri sitä pelkäsin monta viikkoa, koska se vaikutti niin ilmiselvältä mahdollisuudelta, mutta sitten ajattelin, että no nyt hän ei kehtaa enää feidata kaiken tämän jälkeen.
Mutta toivottavasti olen väärässä ja häntä nähdään myöhemmin. :)
Jotenkin luulen, että Jere olisi päässyt tuollaisen kuumotuksen yli. Toisaalta niin paljon latautunutta nimenomaan Tavastiaan sisältyy varmasti sekä Jllä että Bllä. Ehkä pienen rentouttavan drinksun tarvitsisi.
Toivottavasti J on mukana myöhemmällä keikalla.
Ei vain Tavastia vaan koko ystävyys on täynnä vahvoja latauksia, jotka kuumottavat Jereä. Sen on pystynyt huomaamaan hänestä myös tilanteissa, joissa hän sanoo peräkkäisissä lauseissa vähän eri asioita ja tekee Maikkarin haastattelussakin (jos se on järkevästi litteroitu) vään samaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä K oikeasti sikaa tavastiat kun on jo tehnyt B:n kanssa jo xD eikö Jan maininnut Turun siinä videoklipissä? :D Täällä kovaa maanantaina sanottiin että on ainakin tavastioilla... nyt siiten pitää vähän yrittää olla olematta pettynyt
Mulla kävi vähän sama mielessä. Jengi kohkaa Tavastia 2.0:sta ja suurinpiirtein odottaa jotain kielareita, mut pojat päättäneet että nope 😄 Tavallaan Turku ois sikäli loogisin paikka CCC:lle, että on NT:n kirkkaasti isoin keikka. Vaan saapi nähdä, ainakin touhutontut osaa pitää hulluja jännityksessä 😂
Jos jotain pesäeroa hakisivat, ei kumpikaan olisi puhunut toisistaan mitään missään ja K ei olisi edittejä jakanut tai muuten heittänyt bensaa liekkeihin.
Kumpikaan ei varmasti tahallaan halua huijata tai näpäyttää ja olla ilkeä faneille. Ei noita asioita aikuisten maailmassa noin hoideta.
Vierailija kirjoitti:
Melkein mietityttää ovatko JO:n pojat sekä K ja kamut laittaneet itsensä sellaiseen some-selaamis-pannaan, mielenterveyden vuoksi, että eivät edes tiedä mitä tiettyjen fandomeiden piireissä kohistaan. Eli eivät olisi täysin tietoisia miten paljon jotkut odottaa JO+K yhteisesityksiä, ja sen takia B:kin täysin huolettomasti viittasi K:hon keikalla ilman että yhteisesitystä oli luvassa. Oikeasti aikovat vaan hengailla keikkojen välissä (ja käymään siellä vessassa) ja se on heistä ihan tarpeeksi, ja somevalituksia eivät edes näe.
En kyllä mitenkään pysty uskomaan, että kukaan koko porukasta ei olisi tietoisia siitä, että tästä odotetaan Tavastia 2.0-versiota. Sais kyllä olla aika tynnyrissä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EPÄREILULTA? ootteko tosissanne? ei jeesus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin aiemmalla keikalla ja sanoin jo aiemmin, että nauttikaa myöhemmästä, jos K lavalle tulee. Itse nautin äskeisestä. Älä kirjoita muiden puolesta.
No johan täällä raportoi jonkun itkeneen asian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarijan-viisubestis-saapuu-ensi-vi…
mikä tää sitten
No niin. Käärijä on ollut jossain VIP tilassa "katsomassa heidän esityksiään". Ehkä jo tämän aiemman tai sitten myöhemmän.
En edelleenkään mistään löydä lupausta, että NOUSISI LAVALLE heidän kanssaan.
Ehkä en vain ymmärrä.
En löydä minäkään että olisi sanottu että tulisi lavalle. K taisi sanoa coming keikalle tulosta ja B että we will cha cha cha tms. Eli eihän nuo tarkoita esiintymistä yhdessä! Vai olenko missannut jotain?
Jotenkin luulen, että Jere olisi päässyt tuollaisen kuumotuksen yli. Toisaalta niin paljon latautunutta nimenomaan Tavastiaan sisältyy varmasti sekä Jllä että Bllä. Ehkä pienen rentouttavan drinksun tarvitsisi.
Toivottavasti J on mukana myöhemmällä keikalla.