Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
LadySLO:) kirjoitti:
Do you think K might join them on the stage for SSOL? 🤔
Kärtsä voi sitten huutaa yksin siihen desibelimittariin niin muiden ei tarvii. Sillä riittää ääntä. 😀
LadySLO:) kirjoitti:
Do you think K might join them on the stage for SSOL? 🤔
It would be a goos strategy to hype up the song and get the fans to use it for all the fan edits etc. K would hype up the people to scream louder etc.
On the other hand, K is not part of the song and mayne JO tries to not associate their new stuff with K too much.. Could go either way
mistä tää K ei tule lavalla alkoi taas
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ei tule keikalle JO pojat haluavat kuulemma että heidän bändiä kuunnellaan musiikkillisten ansioiden vuoksi ei shippausten
Mistä tämä tieto on peräisin?
Tavastia oli laittanut vielä uudemman infon jonotuksesta.
Mm. "Huomioithan siis, että et voi varata paikkaasi myöhäisemmän keikan jonosta etukäteen!"
Toisaalta edelleen sanotaan että myöhäisemmälle keikalle jonotus alkaa vasta kun ensimmäinen keikka on alkanut vaikka siellä taitaa olla jo jono muodostunut.
Tottakai se tulee lavalle, ei ole muuta vaihtoehtoa.
Voi Hesus taas näitä ankeuttajia. Joku varmaan jonossa alkanut äänen pohtia, tuleeko K kuitenkaan lavalle, ja sitten sitä toistellaan jo totena, että ei tule. Tai joku ei edes ole menossa keikalle ja levittää hämmennystä kotisohvaltaan ihan ilkeyttään. Ellei K ole sairas tai kuollut tai mystisesti mennyt välit poikki tässä pienessä hetkessä, niin tulee lavalle. B on näin haastattelussa sanonut. CCC on settilistassa. Hetki sitten Mark postasi stoorin, jossa selvästi viittaa K:n tulevan lavalle. Dean on usealle hengelle kertonut, että odottaa eniten K:n tapaamista. Nyt niitä näitä hattuun ja röllit älkää vaivautuko.
Markin uusin stoori:
https://www.tumblr.com/korre/728980980195639296/mark-really-knows-how-t…
Onko Tampereen keikalle käytännön vinkkejä? Mites siellä narikka yms.?
Vierailija kirjoitti:
Voi Hesus taas näitä ankeuttajia. Joku varmaan jonossa alkanut äänen pohtia, tuleeko K kuitenkaan lavalle, ja sitten sitä toistellaan jo totena, että ei tule. Tai joku ei edes ole menossa keikalle ja levittää hämmennystä kotisohvaltaan ihan ilkeyttään. Ellei K ole sairas tai kuollut tai mystisesti mennyt välit poikki tässä pienessä hetkessä, niin tulee lavalle. B on näin haastattelussa sanonut. CCC on settilistassa. Hetki sitten Mark postasi stoorin, jossa selvästi viittaa K:n tulevan lavalle. Dean on usealle hengelle kertonut, että odottaa eniten K:n tapaamista. Nyt niitä näitä hattuun ja röllit älkää vaivautuko.
Markin uusin stoori:
https://www.tumblr.com/korre/728980980195639296/mark-really-knows-how-t…
*jäitä
Vierailija kirjoitti:
mistä tää K ei tule lavalla alkoi taas
Varmaan siitä kun jakoivat bolerokuvia ja cren jäsenet kertoivat että K tapaaminen on parasta. Eli ei mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ettei K:n kanssa ole vielä tavattu kun kaikki JO:t pörrää Kampissa.
Kampissa bongaukset tapahtuivat suunnilleen puolen päivän aikaan, sen jälkeen on voinut tapahtua vaikka mitä. :D
Mahtavaa, hyvä Tavastia. Ja suoraan sanotaan että poistut JONON PERÄLLE. Toivottavasti ne ekan keikan jonottajat ei päästä näitä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ei tule keikalle JO pojat haluavat kuulemma että heidän bändiä kuunnellaan musiikkillisten ansioiden vuoksi ei shippausten
Mistä tämä tieto on peräisin?
Ihan tuon kommentoija korvien välistä :)
Se, että JO on päättänyt julkaista SSOL perjantaina NT loppupäivänä viestii hieman että he haluavat saada kaiken mahdollisen hypen rummutettua julkaisupäivää varten. Tämä on heidän eka originaali englanninkielinen sinkku, se tarvitsee menestystä bändin näkökulmasta. Eli en yllättyisi mistään näinä seuraavina päivinä voisi tulla, ja K:kin suostuu tietenkin mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tantta nyt puhelin käteen ja tavastialle tietoa tästä kauheasta jonotuksesta!
Come oonnn... Naudat saivat kasvimaitomainoksen poistetuksi netistä! Yhden tavastijonon oikeudenmukaisuuden ylläpitäminen pitäisi olla pice of cake! Kaikki, joilla on pienikin Karen-taipumus ja halu saada hyvä paikka tavastia 2:lla yhteys tavastiaan!
Kuka täältä tunnustaa laittaneensa palautetta asiasta oddlylle? Itse en laittanut.
Minä kysyin ekana ihan viattomasti, että onkohan Bojanilta kysytty lupa tuon firman mainostamiseen. Siitä keskustelu lähti vyörymään. Joku tai jotkut oli sitten ottanut firmaan yhteyttä ja pian sen jälkeen firma veti sen mainoksen pois.
Mutta palstalla on nyt ajankohtaisempaa keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, hyvä Tavastia. Ja suoraan sanotaan että poistut JONON PERÄLLE. Toivottavasti ne ekan keikan jonottajat ei päästä näitä eteen.
Niin tokan keikan
Vierailija kirjoitti:
Madam cyka postannut nyt myös Bojanista kuvan storyyn. Nyt bongaamaan onko katukivetys Narinkkatorilta vai jostain muualta. :D
Okei, nyt tuli mun tähtihetki ja olen siis melkein sukua julkkikselle. Olen kävellyt tänään Kampissa ja mulla oli mustat housut ja valkoiset kengät. Eikös voi käytännössä sanoa että mulla on selfie B:n kanssa? (Viittaan Madam Cykan kuvaan B:stä) 🤪
Mulla on sellainen reppumallinen nahkainen käsilaukku, jonne mahtuu meikkipussi ja puhelin. Täytyykö sellainenkin jättää narikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tantta nyt puhelin käteen ja tavastialle tietoa tästä kauheasta jonotuksesta!
Come oonnn... Naudat saivat kasvimaitomainoksen poistetuksi netistä! Yhden tavastijonon oikeudenmukaisuuden ylläpitäminen pitäisi olla pice of cake! Kaikki, joilla on pienikin Karen-taipumus ja halu saada hyvä paikka tavastia 2:lla yhteys tavastiaan!
Kuka täältä tunnustaa laittaneensa palautetta asiasta oddlylle? Itse en laittanut.
Minä kysyin ekana ihan viattomasti, että onkohan Bojanilta kysytty lupa tuon firman mainostamiseen. Siitä keskustelu lähti vyörymään. Joku tai jotkut oli sitten ottanut firmaan yhteyttä ja pian sen jälkeen firma veti sen mainoksen pois.
Mutta palstalla on nyt ajankohtaisempaa keskusteltavaa.
Mistä tiedät että joku tätä palstaa lukeva on ottanut yhteyttä?
Onks tää nyt puhdasta arvelua vai perustuuko johonkin