Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
10001/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi Jokerien haastattelu, jossa monessa kohtaa Käärijästä!!! 

Mulla jäi erityisesti mieleen tuossa, kun Jan kertoo heidän & Kn hetkistä finaalin jälkeen kauniisti. Kun Jan kertoo, miten heistä tuli läheisiä Kn kanssa ja että Käärijä oli finaalin jälkeisissä bondaushetkissä heidän kanssaan kertonut arvostavansa heitä & love them, niin Bojanilla on aika erilainen pieni hymy, kun Jan sanoo Käärijän sanoneen "that he loves us". 

Yleensä musta videoissa Bojanilla on tullu megaleveä onnellinen hymy, ilkikurinen virne, posetusesitysvirne tms, mutta tää ujo hymy ja alaspäin vilkaisu oli aika erilaista kuin yleensä.

Kohta 3:55 eteenpäin

Muutama ihana kohta siellä oli myös, esim. Bojan kertoo baby sealin tarinasta ja sanoo suoraa Käärijän, kun kysytään, kuka olisi ansainnut 12p.

Ja sit tuossa aika lopussa 9:20, "baby seal is my brother"   :OO kaikki muut bändiläiset räjähtää nauruun, ja Blla vaan vakava naama. Voi toista, siinä tais olla vähän brother-roastausta....

Baby seal -tarinointi alkaa 2.30 paikkeilla, ja tuossa 2.55 eteenpäin nuo Bojanin naurahdukset on aika hauskoja, kuulostaa aivan spontaaneilta naurunpyrskähdyksiltä 2 kpl: "and it became a huge thing and now we do have a baby seal". Vähän niinku naurunpurkauksia teinipojalta, jota jännittää:D tai ei ehkä jännittää, mutta erilaista naurua kuin yleensä!

Ja tuo "I said yes yes" jotain baby seal samassa kohdassa. Onkohan yes yes tarttunu Kärtsältä?

Vierailija
10002/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi erityisesti mieleen tuossa, kun Jan kertoo heidän & Kn hetkistä finaalin jälkeen kauniisti. Kun Jan kertoo, miten heistä tuli läheisiä Kn kanssa ja että Käärijä oli finaalin jälkeisissä bondaushetkissä heidän kanssaan kertonut arvostavansa heitä & love them, niin Bojanilla on aika erilainen pieni hymy, kun Jan sanoo Käärijän sanoneen "that he loves us". 

Yleensä musta videoissa Bojanilla on tullu megaleveä onnellinen hymy, ilkikurinen virne, posetusesitysvirne tms, mutta tää ujo hymy ja alaspäin vilkaisu oli aika erilaista kuin yleensä.

Muutama ihana kohta siellä oli myös, esim. Bojan kertoo baby sealin tarinasta ja sanoo suoraa Käärijän, kun kysytään, kuka olisi ansainnut 12p.

Ja sit tuossa aika lopussa 9:20, "baby seal is my brother"   :OO kaikki muut bändiläiset räjähtää nauruun, ja Blla vaan vakava naama. Voi toista, siinä tais olla vähän brother-roastausta....

Ihana kun Kris antaa pusun ilmaan kun tulee toi "he loves us"

Ihana myös, että Kris ja Jan vastasivat niin kauniisti kysymykseen "Mikä oli paras hetki Käärijän kanssa Liverpoolissa?" Bojanin ei tarvinnut vastata ollenkaan.

Miksiköhän B ei vastannu mitään? Kun kaikki muut otti jotain kantaa kuitenkin.

Hänen ei tarvinnut, koska muut olivat äänessä ja sitten haastattelija siirtyi seuraavaan kysymykseen.

Ei se jaksa ja halua enää toistella menneitä juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10003/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Bojan muuten nähny sitä klippiä, jossa Käärijä näyttää sydäntä keikalla "show <3 if Bojan is hot"?

Vai oliko suomeksi siinä. Mietin vaan, minkäköhänlaisen reaktion on herättänyt Bojanissa, jos on nähnyt sen?

Vierailija
10004/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yllättäen tilanne on nyt sellainen, että mun kiinnostus käärijään on aika pohjalukemissa. Ärsyttää seurustelun piilottelu, käärijä/Jere -roolit, oudot rekrytoinnit, ukkotyyliset mukahauskat höpinät. Ainoa mikä tässä kokonaisuudessa kiinnostaa, on Bojanin tilanne. Kyllä hänkin varmaan pärjää, onhan hänellä jokerit ja Gregor.

Mitä tarkoitat "ukkotyylisillä mukahauskoilla höpinöillä'? Keikkavälispiikkejä vai mitä?

Mullakin on Käärijä ei nyt ihan ilmiliekeissä, mutta hiilet hehkuvat yhä kuumina.........

Vierailija
10005/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Bojan muuten nähny sitä klippiä, jossa Käärijä näyttää sydäntä keikalla "show <3 if Bojan is hot"?

Vai oliko suomeksi siinä. Mietin vaan, minkäköhänlaisen reaktion on herättänyt Bojanissa, jos on nähnyt sen?

Rekon instastoorissa se oli ainakin.

Vierailija
10006/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munhan piti lopettaa tän koko homman seuraaminen heti viisujen jälkeen ja jätin jäähyväiset umk-ketjulle silloin. Mutta täällä sitä ollaan. Haluaisin jo lopettaa. 🥵

Menisivät omia teitänsä jo, että tiedä onko tuosta varsinkaan enää Bojanille hyötyä kun raukkaparka on aiheesta aina ihan ahdistunut ja Kärtsälle senkään vertaa.

Tosta ainaisesta B ahdistuksesta kyllä voi myös vetää tiettyjä johtopäätöksiä

Mistä sä päättelet että B on ahdistunut?

Samasta syystä mitä vastasin tohon toiseenkin viestiin. Musta on vaikuttanu viisujen jälkeen tyyliin jokatoinen päivä että B kaipaa mussukkaansa kuin puppy ja sitten ykskaks kääntyyki tähän ihme "yritän irtautua" moodiin.

Ja jos jotku ei täällä usko että B on ihastus tunteita K kohtaan niin fine mun puolesta. Itse en vaan keksi miksi kellään olisi kaveriaan kohtaan noin ääripäästä toiseen ailahtelevaa käytöstä.

Vierailija
10007/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Bojan-reppana on selvästi ahdistunut ja kyllästynyt et edelleen joka haastattelussa jaksetaan vatvoa Käärijästä.

Vierailija
10008/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana myös, että Kris ja Jan vastasivat niin kauniisti kysymykseen "Mikä oli paras hetki Käärijän kanssa Liverpoolissa?" Bojanin ei tarvinnut vastata ollenkaan.

Hänen ei tarvinnut, koska muut olivat äänessä ja sitten haastattelija siirtyi seuraavaan kysymykseen.

Ei se jaksa ja halua enää toistella menneitä juttuja.

En usko siitä johtuvan. Antoi vain kohteliaasti muiden olla äänessä, kun he kerran halusivat vastata.

Vierailija
10009/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Bojan-reppana on selvästi ahdistunut ja kyllästynyt et edelleen joka haastattelussa jaksetaan vatvoa Käärijästä.

Eikös se itse vielä pari päivää sitten jaksanu kalastella IG'ssä Kärtsältä huomiota? Niillä puhuitko siis minusta jutuilla.

Vierailija
10010/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään.

Vierailija
10011/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä kyllä tietty iso vaikutus olettaa, että Kärtsy on single. Hieman vienyt hehkua pois, kun taustalla tuommonen kaksikkopataljoona

Vierailija
10012/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viisuhuuma ja kupla oli niin todellista sen muutaman viikon siellä Liverpoolissa näillä kahdella ja varmaan vähän kaikilla, et meni luultavasti todellisuudentaju vähäksi aikaa. Ihan hullua menoahan ja hypetystä se olikin. Päät pyörällä oltiin ja vähän kuin jossain BB-talossa kiinnyttiin toinen toiseen alta aikayksikön ja luvattiin kuut taivaalta.

Vierailija
10013/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakoiko Reko sen IG:ssä?!!! Eikää:OODD tää on menny multa aivan ohi, vaikka oon muuten seurannu kyllä kärppänä IG tarinoita. Vaikka ei siinä, Rekohan on kunnostautunut seilarina moneen kertaan, mutta että jakoi senkin!

Vierailija
10014/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on sanonut haastattelussa (ainakin mtv3 muistaakseni), että ei halua tuoda läheisiään esiin, koska ei antaisi koskaan itselleen anteeksi, jos sitten sattuisikin jotakin ja läheiset saisivat kärsiä. Kunnioitetaan tätä. Yksityiselämänsä ei kuulu mulle millään lailla.

Shippaukseen kumpikin osapuoli on sen sijaan teoillaan lähes kannustanut. Mä pysyn onnellisesti shippauskuvitelmissani ja höpöhöpö-ficcien lukemisessa <3 Kiitos teille, jotka niitä tänne palstallekin välillä kirjoittelette. Kiitos myös teille jotka jaatte tämän hurahtamisen, on ollut ihana kevät ja alkukesä<3 Jatkukoon se vielä jos kukkaisjumalat sallivat ;)

Vierailija
10015/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakoiko Reko sen IG:ssä?!!! Eikää:OODD tää on menny multa aivan ohi, vaikka oon muuten seurannu kyllä kärppänä IG tarinoita. Vaikka ei siinä, Rekohan on kunnostautunut seilarina moneen kertaan, mutta että jakoi senkin!

Ei jakanut! Se oli se aiempi johon Käärijä ei vastannut

Vierailija
10016/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita hetkiä oli niin paljon ettei osannut valita tai sit ne oli k18 kamaa😅

Vierailija
10017/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se itse vielä pari päivää sitten jaksanu kalastella IG'ssä Kärtsältä huomiota? Niillä puhuitko siis minusta jutuilla.

Eikös Kärtsä sen aloittanut taas babyjutulla. Sekottaa vaan Bojanin päätä tuollainen. Se on kuitenkin aika nuori vielä.

Vierailija
10018/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere on sanonut haastattelussa (ainakin mtv3 muistaakseni), että ei halua tuoda läheisiään esiin, koska ei antaisi koskaan itselleen anteeksi, jos sitten sattuisikin jotakin ja läheiset saisivat kärsiä. Kunnioitetaan tätä. Yksityiselämänsä ei kuulu mulle millään lailla.

Shippaukseen kumpikin osapuoli on sen sijaan teoillaan lähes kannustanut. Mä pysyn onnellisesti shippauskuvitelmissani ja höpöhöpö-ficcien lukemisessa <3 Kiitos teille, jotka niitä tänne palstallekin välillä kirjoittelette. Kiitos myös teille jotka jaatte tämän hurahtamisen, on ollut ihana kevät ja alkukesä<3 Jatkukoon se vielä jos kukkaisjumalat sallivat ;)

No kyllähän noita läheisiä laittaa ihan itse esiin. "kun jos niitä piilottelisi niin saattaisivat tuntea mustasukkaisuutta" No eipä siinä mitään. Lisäksi kaikki muutkin läheiset jo tulleet lehtikuvissa esiin ihan haastatteluina eikä mitään ole tapahtunut.

Vierailija
10019/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti sanottu Jereltä. Arvostan.

Vierailija
10020/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän noita läheisiä laittaa ihan itse esiin. "kun jos niitä piilottelisi niin saattaisivat tuntea mustasukkaisuutta" No eipä siinä mitään. Lisäksi kaikki muutkin läheiset jo tulleet lehtikuvissa esiin ihan haastatteluina eikä mitään ole tapahtunut.

Ja sitten kun Etel synnyttää Käärijä babyn varmasti lööpeissä

Ketju on lukittu.