Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi Jokerien haastattelu, jossa monessa kohtaa Käärijästä!!!
Mulla jäi erityisesti mieleen tuossa, kun Jan kertoo heidän & Kn hetkistä finaalin jälkeen kauniisti. Kun Jan kertoo, miten heistä tuli läheisiä Kn kanssa ja että Käärijä oli finaalin jälkeisissä bondaushetkissä heidän kanssaan kertonut arvostavansa heitä & love them, niin Bojanilla on aika erilainen pieni hymy, kun Jan sanoo Käärijän sanoneen "that he loves us".
Yleensä musta videoissa Bojanilla on tullu megaleveä onnellinen hymy, ilkikurinen virne, posetusesitysvirne tms, mutta tää ujo hymy ja alaspäin vilkaisu oli aika erilaista kuin yleensä.
Kohta 3:55 eteenpäin
Muutama ihana kohta siellä oli myös, esim. Bojan kertoo baby sealin tarinasta ja sanoo suoraa Käärijän, kun kysytään, kuka olisi ansainnut 12p.
Ja sit tuossa aika lopussa 9:20, "baby seal is my brother" :OO kaikki muut bändiläiset räjähtää nauruun, ja Blla vaan vakava naama. Voi toista, siinä tais olla vähän brother-roastausta....
Ihana kun Kris antaa pusun ilmaan kun tulee toi "he loves us"
Ihana myös, että Kris ja Jan vastasivat niin kauniisti kysymykseen "Mikä oli paras hetki Käärijän kanssa Liverpoolissa?" Bojanin ei tarvinnut vastata ollenkaan.
Miksiköhän B ei vastannu mitään? Kun kaikki muut otti jotain kantaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas ihan lässähtänyt tunnelma mulla noiden tapaamisen suhteen. Siis K onnellisesti parisuhteessa, k ja B ei ehkä oikein väleissä enää. Siis miksi tässä edes kukaan menee minnekään ketään tapaamaan. Ja ehkä ei menekään.
Mä en kans jotenkaan enää usko edes mihinkään tapaamiseen. Ja mitä hiton järkeä siinä olis B:n tulla tänne kun roikkuis sit K:n porukan matkassa koko ajan, ja mehän tiedetään keitä siihen kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas ihan lässähtänyt tunnelma mulla noiden tapaamisen suhteen. Siis K onnellisesti parisuhteessa, k ja B ei ehkä oikein väleissä enää. Siis miksi tässä edes kukaan menee minnekään ketään tapaamaan. Ja ehkä ei menekään.
Sama! Mut tän energian hyödyntäisi johonkin omassa elämässään 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Mut tän energian hyödyntäisi johonkin omassa elämässään 😅
Teepä sinä samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi erityisesti mieleen tuossa, kun Jan kertoo heidän & Kn hetkistä finaalin jälkeen kauniisti. Kun Jan kertoo, miten heistä tuli läheisiä Kn kanssa ja että Käärijä oli finaalin jälkeisissä bondaushetkissä heidän kanssaan kertonut arvostavansa heitä & love them, niin Bojanilla on aika erilainen pieni hymy, kun Jan sanoo Käärijän sanoneen "that he loves us".
Yleensä musta videoissa Bojanilla on tullu megaleveä onnellinen hymy, ilkikurinen virne, posetusesitysvirne tms, mutta tää ujo hymy ja alaspäin vilkaisu oli aika erilaista kuin yleensä.
Muutama ihana kohta siellä oli myös, esim. Bojan kertoo baby sealin tarinasta ja sanoo suoraa Käärijän, kun kysytään, kuka olisi ansainnut 12p.
Ja sit tuossa aika lopussa 9:20, "baby seal is my brother" :OO kaikki muut bändiläiset räjähtää nauruun, ja Blla vaan vakava naama. Voi toista, siinä tais olla vähän brother-roastausta....
Ihana myös, että Kris ja Jan vastasivat niin kauniisti kysymykseen "Mikä oli paras hetki Käärijän kanssa Liverpoolissa?" Bojanin ei tarvinnut vastata ollenkaan.
B kurkkua myöten täynnä tätä pskaa
Kerääjä on yhden hitin pusdihousupelle, ei muuta. Ei edes voittanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen ei tarvinnut, koska muut olivat äänessä ja sitten haastattelija siirtyi seuraavaan kysymykseen.
Tän ketjun keskustelut menee aallonpohjista hyökyaaltoihin :D, tunnelman suhteen siis. Nyt aletaan taas olla aika lailla pohjilla, saas nähdä joko jäädään sinne, ei tule tapaamisia, ei instakommentteja eikä muitakaan elonmerkkejä brotherhuudin jatkumisesta. Hiipuu tää ketjukin sit pikkuhiljaa, ei jaksa enää analysoida noita viisutapahtumiakaan, kun ei niillä ole mitään jatkumoa. Ehkä sit sais pikkuhiljaa taas otetta omasta elämästään :D
Musta tuntuu että B tulee tänne mutta viipyy vain 2 päivää joista toinen menee keikalla. Sopivat ehkä tekevänsä jotain somematskua jossa tehdään selväksi tuo täysin veljellinen suhde. Mikä olisi ihan fine kunhan ovat iloisia höppänöitä kuten tähän asti kasvokkain eikä liian vakavia. Siis sellaista bestis menoa odottaisin. Saa olla syvempääkin yhteyttä, ei sillä. Ja mielellään saa myös olla pidempään visiitillä. Liian kovista odotuksista seuraa kuitenkin pettymys. Ja kun B on ollut pari viikkoa niin vaisu tänne päin niin ei pidä odottaa liikoja. Toivottavasti saa yllättyä iloisesti.
Vähän yllättäen tilanne on nyt sellainen, että mun kiinnostus käärijään on aika pohjalukemissa. Ärsyttää seurustelun piilottelu, käärijä/Jere -roolit, oudot rekrytoinnit, ukkotyyliset mukahauskat höpinät. Ainoa mikä tässä kokonaisuudessa kiinnostaa, on Bojanin tilanne. Kyllä hänkin varmaan pärjää, onhan hänellä jokerit ja Gregor.
Munhan piti lopettaa tän koko homman seuraaminen heti viisujen jälkeen ja jätin jäähyväiset umk-ketjulle silloin. Mutta täällä sitä ollaan. Haluaisin jo lopettaa. 🥵
Menisivät omia teitänsä jo, että tiedä onko tuosta varsinkaan enää Bojanille hyötyä kun raukkaparka on aiheesta aina ihan ahdistunut ja Kärtsälle senkään vertaa.
Shippauskuvitelmaa: Kuvitelmissa musta vaikuttais, että B on yleisellä tasolla enemmän sinut ja tiedostanut, jos on kiinnostusta muutenkin kuin naisia kohtaan. Sen sijaan jotenkin Kn kohdalla (julkisuudessa ainakin vaikuttaa) häntä kohtaan mahdollinen kiinnostus tai kiintymys vaikuttaa herättävän jotain tunteita, epävarmuutta tms reaktioita.
Shippauskuvitelma jatkuu toisin päin: Jos, en siis todellakaan väitä, että Käärijällä olisi toisin päin muuta kuin kaverikiintymystä, Klla olisi jotain vaikka taustallakin olevaa kiinnostusta, välittämistä tai uteliaisuutta Bta kohtaan enemmän kuin kaveripohjalta, niin näin täysin kuvitelmana heittäisin, että hänellä puolestaan olisi enemmän epävarmuutta ja epätietoisuutta liittyen yleisestikin siihen, että voisi olla muista kuin naisista kiinnostunut (ettei olisi esim. itse varsinaisesti tiedostanut fiilliksiään, vaan ne olisivat taustalla ja max tulisivat tiedostamatta läpi joissain reaktioissa). Mutta hän voisi olla mahdollisesti enemmän välittämättä, mitä muut ajattelee hänen reaktioistaan Bojanin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas ja taasko alkoi ketjussa pessimistinen tunnelma.😂 Mä uskon, että Käärijä tulee tapaamaan Joker outin jäsenet ja varmasti he tulevat viettämään aikaa keskenään. Ehkei se ajanvietto suju ihan niinkuin ketjun romantikot toivovat, mutta aivan varmasti tulevat kuitenkin vielä tapaamaan. Mulle vaan on entisestään varmistunut se, että B oli oikeasti ihastunut K:n.
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun keskustelut menee aallonpohjista hyökyaaltoihin :D, tunnelman suhteen siis. Nyt aletaan taas olla aika lailla pohjilla, saas nähdä joko jäädään sinne, ei tule tapaamisia, ei instakommentteja eikä muitakaan elonmerkkejä brotherhuudin jatkumisesta. Hiipuu tää ketjukin sit pikkuhiljaa, ei jaksa enää analysoida noita viisutapahtumiakaan, kun ei niillä ole mitään jatkumoa. Ehkä sit sais pikkuhiljaa taas otetta omasta elämästään :D
Meiän tunnelma täällä vaihtelee yhtä paljon kuin ilmeisesti Bojanin mielialat Kärtsän suhteen 😅 Kun musta on vaikuttanu viisujen jälkeen tyyliin jokatoinen päivä että B kaipaa mussukkaansa kuin puppy ja sitten ykskaks kääntyyki tähän ihme "yritän irtautua" moodiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas ja taasko alkoi ketjussa pessimistinen tunnelma.😂 Mä uskon, että Käärijä tulee tapaamaan Joker outin jäsenet ja varmasti he tulevat viettämään aikaa keskenään. Ehkei se ajanvietto suju ihan niinkuin ketjun romantikot toivovat, mutta aivan varmasti tulevat kuitenkin vielä tapaamaan. Mulle vaan on entisestään varmistunut se, että B oli oikeasti ihastunut K:n.
Mikä sut on sitte saanu uskomaan siihen entistä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vähän yllättäen tilanne on nyt sellainen, että mun kiinnostus käärijään on aika pohjalukemissa. Ärsyttää seurustelun piilottelu, käärijä/Jere -roolit, oudot rekrytoinnit, ukkotyyliset mukahauskat höpinät. Ainoa mikä tässä kokonaisuudessa kiinnostaa, on Bojanin tilanne. Kyllä hänkin varmaan pärjää, onhan hänellä jokerit ja Gregor.
Mua ärsyttää kans ihan suunnattomasti toi Jere/Käärijä pelleily, mikä tietysti on hänen oma valintansa, eikä siihen puuttumista, mutta toi että sen varjolla piiilotellaan gf, joka kuitenkin hilluu somessa taustalla, aivan älyvapaata touhua. Ei tollasia hahmoja nyt sitten kuitenkaan ihan veitsellä leikaten pysty erottamaan todellisesta minästä. Bojan pärjää varmasti oikein hyvin, bändillä menee hienosti ja keikkaa pukkaa. Toivottavasti ei tule tänne tuohon ihme sekoilukuvioon sotkeutumaan. Millä se gf muka pidettäisiin sitten taustalla esim. vierailun somematskuista kun se siellä kuitenkin koko ajan pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt on sellainen tunne, että viisut vihdoin alkaa olla tässä. Vaikea kuvitella juuri mitään jatkoa noiden kahden tarinalle. Toinen varmaan tukevasti vakiintumassa ja toinen niin nuori, että kaikki on vielä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Munhan piti lopettaa tän koko homman seuraaminen heti viisujen jälkeen ja jätin jäähyväiset umk-ketjulle silloin. Mutta täällä sitä ollaan. Haluaisin jo lopettaa. 🥵
Menisivät omia teitänsä jo, että tiedä onko tuosta varsinkaan enää Bojanille hyötyä kun raukkaparka on aiheesta aina ihan ahdistunut ja Kärtsälle senkään vertaa.
Tosta ainaisesta B ahdistuksesta kyllä voi myös vetää tiettyjä johtopäätöksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta ainaisesta B ahdistuksesta kyllä voi myös vetää tiettyjä johtopäätöksiä
Mistä sä päättelet että B on ahdistunut?