Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna räjähtää rakkaat naudat ja sonnit.🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Se on menoa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan näyttää hyvältä 🔥
Jan! Se ihana valkoinen pitsipaita, halusin että sillä olisi se Tavastialla!
Hihatonkin käy!
TÄNÄÄN!! En osaa edes kuvailla kuinka innoissani olen mutta te ymmärrätte😍
OLETTEKO VALMIINA JUHLIMAAN?
Kuinkahan aikaisella lennolla pojat tulee (toisin sanoen, kuinkahan kiire Boitsulla on nähdä Kärtsä) 😂
Toivottavasti ei ole lentokenttä bongareita.
Hemmetinmoinen myrsky juuri nyt Helsingissä. Finavian nettisivun mukaan yhtään Tukholmasta aamupäivällä saapuvaa lentoa ei ole peruttu ainakaan vielä. 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
OLETTEKO VALMIINA JUHLIMAAN?
NEVER BEEN MORE READY! 🎉🥳💥🔥🍾
Toivottavasti tulevat vasta puolenpäivän maissa. Ei ole kiva laskeutuminen tiedossa ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetinmoinen myrsky juuri nyt Helsingissä. Finavian nettisivun mukaan yhtään Tukholmasta aamupäivällä saapuvaa lentoa ei ole peruttu ainakaan vielä. 👍🏻
Musta täällä oli jo illalla, mut silloin joku kirjoitti, että ei myrskyä Helsingissä. 😂 Mutta joo, on sitä pahempiakin säitä nähty!
Huomenta!
Niin hurjat täpinät päällä! Nähdäänkö tänään nahkahanskan paluu? Paidattomia Jokereita? Nahkaa muillakin kuin Kärdellä? Pusuja? Possujunaa? Bojan 💚 Finnish Boy(s) paita?
Niin paljon kysymyksiä ja pian saadaan vastauksia 😂
B: I'm coming baby!
K: I can't wait babe.
B: Me neither. Not long to go.
K: Then you are in my arms.
B: Yes.
tätä päivää on odotanut kun laps joulua :D
Oslon keikalla joku on yrittänyt antaa Bojanille puhallettavan pe niksen. Ei ole arvostanut. (Jodel)
Oikein hyvää huomenta!
Toivotan jo nyt huikeaa keikkailtaa Tavastiaan menijöille 💙🧡💚 Eiköhän tuo myräkkäkin laannu iltaa kohden 😊 Seurailen päivityksiä illalta mitä nyt kerkeän ja oon hengessä mukana: ja oon jo ollutkin, tuli nimittäin eilen piirrettyä into piukeena slovenialaista persikkaa 🤭🥵 Kapteenista ja Kärpästä luonnoksia myös tehty 😍
- Jossu
Vierailija kirjoitti:
Oslon keikalla joku on yrittänyt antaa Bojanille puhallettavan pe niksen. Ei ole arvostanut. (Jodel)
Onpa törkeitä tyyppyjä, faneiksi ei voi sanoa!
Edelleen tuntuu melko absurdilta tää koko homma enkä ole itse edes menossa keikoille. Mut kaikki muu elämä tässä jää vähän toissijaiseksi, kun näitä tapahtumia seuraa ja odottaa yhtä sun toista. Huh mikä päivä ja viikko 🥵🥰🥳
Piukea slovenialainen persikka.
LG:lle aamusta heti hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa törkeitä tyyppyjä, faneiksi ei voi sanoa!
No huh huh todella mautonta.
Melko kuumaa oli eilen, selkeä nousu Oslosta, joten todellakin tänään räjähtää. Madame Cykan ig ssa aika herkullista matskua.
Jan! Se ihana valkoinen pitsipaita, halusin että sillä olisi se Tavastialla!