Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
98501/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ne teineistä kitisijät, että täällä meidän laivassakin taitaa olla ainakin pari.

Täällä ilmottautuu 22-vuotias sonni. Välillä täällä ketjussa huomaan että minulla on eri mielipiteet mutta se johtuu varmaan siitä että olemme eri sukupolvea. En puutu teidän keskusteluun vaikka joskus se kuulostaa vanhalta. Viihdyn täällä silti.

Hei mua tälleen lähes viisikymppisenä estronautana kiinnostaisi kuulla, mitkä asiat sulla erityisesti on pistäneet täällä silmään, ts kuulostaneet vanhalta? Ja kysyn nyt ihan aidosta uteliaisuudesta, kun tämmöisenä lapsettomana Gen X -tyyppinä olen aika kaukana teidän parikymppisten mielenmaisemista 😅

My guess: our constant concern if K and B/JO are getting enough sleep & rest. 😅😅😅😅

Vierailija
98502/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä, mikä tyhjyys tämän viikon jälkeen iskee. Mitä sitä sitten odottaisi?

Kn euroopan kiertue on mulle ainakin iso juttu, mitä seurata. Ja Jokereilla tiivis syksy myös.

Totta. Voisikohan sitä ruveta myös manifestoimaan JO ens kesän festareille. Joku oli toiveita tästä laittanutkin Kesärauhaan.

Mitä, ettekö te ole jo laittaneet toiveita festarijärjestäjille? Minä manifestoin Provinssia, sinne lähetin toiveenkin. Samoin myös JO:n keikkoja järjestäville. Jospa Seinäjoella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98503/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on teinit jo häädetty, tyhjää on Tavastian edessä.

Ai ne häädettiin. Kai ne jää kytikseen johkin lähelle.

Vierailija
98504/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä odotin, mutta B:n välipuheet vaikuttivat jotenkin laimeilta omaan korvaani... Mikä meininki, saisiko olla vettä?, parempi kokemus kuin EC:n keikka,... 

En yleensä ole käynyt paljon keikoilla, joten ainoat välipuheet mitä olen kuullut, ovat olleet K:n tältä kesältä xD ehkä hän pilasi muiden artistien lavashown minulle :D

Varmaan johtui siitäkin, että oli ikärajaton keikka ja puhui englantia, joka ei ole hänen äidinkielensä, vaikka sujuvasti sitä puhuukin. Minusta tytöt näyttivät myös käyttävän hyväksi B:n huolenpitoa, joka on tuttua aikaisemmilta keikoilta, kun saivat näin häneltä vettä ja huomiota. B:lle saattoi jäädä vähän traumat brittikeikoilta, kun useammalla keikalla joku pyörtyi tai sai sairaskohtauksen, joten halusi huolehtia, että kaikki ovat kunnossa.

Vierailija
98505/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja noita jonottajia. Miten ihmeessä, 1,5 vuorokautta ennen keikan alkua?

Mä vaan mietin miten väsyneitä ne on siinä vaiheessa, kun keikka lopulta alkaa. Nuokkuuko ne vain eturivin kaiteessa ja seuraa sumein silmin B:n lantionveivausta, vai jaksavatko innostua vaikka sitten energiajuoman turvin keikastakin vielä?

Ei ne valvo varmaan koko aikaa kun yöllä voi nukkua? Nuorena myös jaksaa ja monen päivän festaritkin vedetään nukkumatta

Olen selvästi vanha tantta, kun usean päivän valvominen ja puolentoista vuorokauden jonotus kuulostaa kidutukselta 😅 Mutta nuorena sitä jaksaa, ja mikäs siinä, jos vaan intoa riittää.

Vierailija
98506/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä odotin, mutta B:n välipuheet vaikuttivat jotenkin laimeilta omaan korvaani... Mikä meininki, saisiko olla vettä?, parempi kokemus kuin EC:n keikka,... 

En yleensä ole käynyt paljon keikoilla, joten ainoat välipuheet mitä olen kuullut, ovat olleet K:n tältä kesältä xD ehkä hän pilasi muiden artistien lavashown minulle :D

Varmaan johtui siitäkin, että oli ikärajaton keikka ja puhui englantia, joka ei ole hänen äidinkielensä, vaikka sujuvasti sitä puhuukin. Minusta tytöt näyttivät myös käyttävän hyväksi B:n huolenpitoa, joka on tuttua aikaisemmilta keikoilta, kun saivat näin häneltä vettä ja huomiota. B:lle saattoi jäädä vähän traumat brittikeikoilta, kun useammalla keikalla joku pyörtyi tai sai sairaskohtauksen, joten halusi huolehtia, että kaikki ovat kunnossa.

Siis Jokereiden kaikki keikathan on tyyliin ikärajattomia. Suomi on ainoa, joka on tiukka tässä.

Vierailija
98507/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko B vähän rennompi tavastialla, kun o jo tutumpi paikka 

Vierailija
98508/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍿Popkornia sille ihanalle ihmiselle, joka antaa meille päivityksiä Tavastian tilanteesta. Tässähän riittää draaman kaarta, kun teinit varmasti tulevat vielä takaisin yrittämään mahdollisimman aikaisin. Kiitos ja toivottavasti jaksat päivittää jatkossakin!

Vierailija
98509/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Kärtsä NRJ:n Tiktokissa!

Vierailija
98510/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiin Jokerit saapuneet. Showtime kello 22 meidän aikaa.

Vierailija
98511/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä, mikä tyhjyys tämän viikon jälkeen iskee. Mitä sitä sitten odottaisi?

Minä odotan vielä tätä viikkoa enemmän K:n EU-kiertuetta :) Varmasti kv-fanit ovat silloin liekeissä ja saamme paljon kuva- ja videomateriaalia. Lisäksi K:n Lontoon keikka on aika suuri juttu... En ihmettelisi jos B sinne menisi :D lisäksi K:n synttärit ovat keskellä UK-kiertuetta... onhan tässä ainakin K-faneille paljonkin odotettavaa!

Ja Viron keikan vierailijaa tuskin tarvitsee arvailla.

Niinpä! T voisi olla sekä Viron että Lontoon keikoilla vieraana... Olisi mahtava nähdä koko show vielä kummankin paikallaollessa :D

Lontoossa tuskin. Mutta joku siellä on.

Käärijä on niin taitava, että pystyy vetämään ICIPin yksinäänkin.

Vierailija
98512/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🍿Popkornia sille ihanalle ihmiselle, joka antaa meille päivityksiä Tavastian tilanteesta. Tässähän riittää draaman kaarta, kun teinit varmasti tulevat vielä takaisin yrittämään mahdollisimman aikaisin. Kiitos ja toivottavasti jaksat päivittää jatkossakin!

Kiitos, tykkään popkornista.

Vierailija
98513/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö uutta musiikkia sekä JO:lta että K:lta, uudet levyt tekeillä molemmiltä? Heidän uransa tsemppaamista pitkällä tähtäimellä? Eikäs se ole tässä se pääasia kumminkin?

Vierailija
98514/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ulalla näistä jonotuskuvioista, siis miten tosissaan jotkut fanit on sen eturiviin pääsemisen kanssa... Mutta siis onko oikeesti niin, että ne meinaa yöpyä siellä kadulla? Onko niillä teltat, makuupussit vai mitä? Vuodenaikaan nähden lämpimältä näyttää ensi yö, mutta sadetta on luvattu illaksi.

Ennen netin aikakautta ihmiset yöpyi makuupusseissa lipputoimistojen eessä jotta olisivat aamulla ekoina jonossa. Keikalle jonotus tarkotti sitten vielä toista yötä makuupussissa. 🙂 Liput kun meni silloinkin minuuteissa.

Vierailija
98515/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä edelleen ajattelen, että Jokereiden suomenkeikka on sitten joskus. Se on huomenna perhana. Huomenna.

Vierailija
98516/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplakääk tiesi kertoa että näyttelijä Alexander Skarsgård bailasi Käärijän tahtiin viime vkl tukholmalaisessa yökerhossa.

Vierailija
98517/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämään jotain muutakin sisältöä, eikä tämä ollut edes v ittuilua

Kyllä, tämähän saattaa hyvinkin olla Jokereitten ensimmäinen ja viimeinen Suomen vierailu.

Vierailija
98518/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSOL julkaisupäivä tänä perjantaina! 🥳

Vierailija
98519/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, missä tää tieto?

Vierailija
98520/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/jokeroutband/status/1704055224774672662?s=46&t=aCCg…

Ketju on lukittu.