Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
98481/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jännä ja spesiaali tilanne, et Tavastialla on koko Jokeri-porukka esiintymässä ja Kärtsäri vieraan roolissa. Kaikki tää muuttuu yhtäkkiä todelliseksi meillekin.

Vierailija
98482/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toisesta ketjusta mielenkiintoinen viesti, kopsaan tänne. Ihan vain kontekstia siihen miksi K menestyy kyllä ihan itsenään, ei tartte JO boostia (joka kuitenkin on ihan kiva pikku mauste/sivujuonne ja ystävyys on ihanaa jne):

"355t katselukertaa muuten ohi, mikä puski ICIP:in toisen ehkä parhaiten tän vuoden aikana menestyneen Suomalaisbändin musiikkivideon ohi: Blind Channelsin Deadzone-mv. Se on saanut 355t katselua hieman reilussa 3 viikossa. Vertailuksi kaikilla muilla Suomi-musavideoilla noissa lukemissa tältä vuodelta on siis mennyt kuukausia saavuttaa tuo, eli Blind Channels:illakin menee Suomalaisella mittapuulla erittäin hyvin. Mutta ICIP:illä sama on saavutettu 4 päivässä.

Veikkaan, että vuoden lopussa se on tän vuoden toiseksi menestynein Suomalainen musavideo, CCC:n jälkeen."

Musavideoon on tullut 1500 kommenttia, ja olen lukennut niistä ison osan. Ei oo B:tä mainittu lainkaan, kyllä ihmiset kommentoi nimenomaan tohon icipiin ja Käärijään/Tommyyn.

Kyllä siellä on vähintään 1 Bojan-kommentti (tiedän, koska sattui silmään sieltä). Tyyliin "B jäi nurkkaan itkemään". Mutta selvästi huomio on nimenomaan uudessa biisissä ja K/T yhteistyössä.

Voi v*** tuota kommentoijaa, just tuo väsynein "B itkee"-vitsi. Onneksi ei ole joku ylimmistä kommenteista, niin hukkuu massaan. 

Jep, mun silmään kaikki noista B itkee -vitseistä kaikissa tilanteissa tässä vaiheessa on todella väsynyt läppä. Saisivat nämä fandomit vähän ottaa etäisyyttä, joitakin voi alkaa ärsyttämään nuo kommentit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98483/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä, mikä tyhjyys tämän viikon jälkeen iskee. Mitä sitä sitten odottaisi?

Vierailija
98484/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä, mikä tyhjyys tämän viikon jälkeen iskee. Mitä sitä sitten odottaisi?

Kn euroopan kiertue on mulle ainakin iso juttu, mitä seurata. Ja Jokereilla tiivis syksy myös.

Vierailija
98485/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toisesta ketjusta mielenkiintoinen viesti, kopsaan tänne. Ihan vain kontekstia siihen miksi K menestyy kyllä ihan itsenään, ei tartte JO boostia (joka kuitenkin on ihan kiva pikku mauste/sivujuonne ja ystävyys on ihanaa jne):

"355t katselukertaa muuten ohi, mikä puski ICIP:in toisen ehkä parhaiten tän vuoden aikana menestyneen Suomalaisbändin musiikkivideon ohi: Blind Channelsin Deadzone-mv. Se on saanut 355t katselua hieman reilussa 3 viikossa. Vertailuksi kaikilla muilla Suomi-musavideoilla noissa lukemissa tältä vuodelta on siis mennyt kuukausia saavuttaa tuo, eli Blind Channels:illakin menee Suomalaisella mittapuulla erittäin hyvin. Mutta ICIP:illä sama on saavutettu 4 päivässä.

Veikkaan, että vuoden lopussa se on tän vuoden toiseksi menestynein Suomalainen musavideo, CCC:n jälkeen."

Musavideoon on tullut 1500 kommenttia, ja olen lukennut niistä ison osan. Ei oo B:tä mainittu lainkaan, kyllä ihmiset kommentoi nimenomaan tohon icipiin ja Käärijään/Tommyyn.

Kyllä siellä on vähintään 1 Bojan-kommentti (tiedän, koska sattui silmään sieltä). Tyyliin "B jäi nurkkaan itkemään". Mutta selvästi huomio on nimenomaan uudessa biisissä ja K/T yhteistyössä.

Voi v*** tuota kommentoijaa, just tuo väsynein "B itkee"-vitsi. Onneksi ei ole joku ylimmistä kommenteista, niin hukkuu massaan. 

Jep, mun silmään kaikki noista B itkee -vitseistä kaikissa tilanteissa tässä vaiheessa on todella väsynyt läppä. Saisivat nämä fandomit vähän ottaa etäisyyttä, joitakin voi alkaa ärsyttämään nuo kommentit 

No nämä fandomit nyt vaan on aika toisiinsa kietoutuneita tällä hetkellä, nähtäväksi jää kuinka kauan ja alkaako porukka vähitellen siirtyä jompaan kumpaan leiriin.

Vierailija
98486/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta parempi, että ne on siellä Tavastialla istumassa, eikä lentokentällä kytiksellä.

Vierailija
98487/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä odotin, mutta B:n välipuheet vaikuttivat jotenkin laimeilta omaan korvaani... Mikä meininki, saisiko olla vettä?, parempi kokemus kuin EC:n keikka,... 

En yleensä ole käynyt paljon keikoilla, joten ainoat välipuheet mitä olen kuullut, ovat olleet K:n tältä kesältä xD ehkä hän pilasi muiden artistien lavashown minulle :D

Vierailija
98488/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulua.

Vierailija
98489/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kn euroopan kiertue on mulle ainakin iso juttu, mitä seurata. Ja Jokereilla tiivis syksy myös.

Totta. Voisikohan sitä ruveta myös manifestoimaan JO ens kesän festareille. Joku oli toiveita tästä laittanutkin Kesärauhaan.

Vierailija
98490/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei jääkö ikärajattoman keikkalaiset sisälle, jos menevät toiselle keikalle? Toivottavasti ei ole tällaista käytäntöä.

Ei. Ulos ja jonon hännille.

Toivon että järkkärit pitävät tästä kiinni. K:n Tavastian keikoillahan kävi niin, että eturivin porukka jäi sisään, kun K heille sanoi, että se on ok.

Ei jäänyt sisälle, mutta jäivät ulkona heti ovien eteen kiilaamaan.

Ai niinkö se meni? Täytyypä sitten ottaa itse vahva asenne ja muuritaktiikka käyttöön, kun jonotan k18 keikalle. Yksikään "superfani" ei ole arvokkampi kuin toiset fanit, niin jonon hännille kuten muutkin.

Veikkaan, että tällä keikalla on tiukempi meininki jonotuksen suhteen, koska innokkaita jonottajia on enemmän. Eli vaikee kuvitella että sinne voisi joku hypätä suoraan jonon etupäähän ekalta keikalta tullessaan. Tai ainakin toivon, että tää hoidetaan reilusti.

Toivottavasti ylipäätään ei tule mitään tappeluita. Kyllä sinne kaikki mahtuu.

Saman verran oli porukkaa Kn keikoillakin. He ns. saivat siis jäädä jonon etupäähän, koska K luuli, että he saa jäädä sisälle ja sanoi tämän ääneen, joten keikan jälkeen kukaan ei lähtenyt jonottamaan. Ennen kuin järkkärit käski ulos.

Oli saman verran porukkaa, mutta tuskin siellä näin moni jonotti tuntikausia. Eli enemmän jengiä, joka todella haluaa sinne eteen.

Vierailija
98491/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi SSOL-kritiikki mitä en ymmärrä on, että se LGBT siinä lyriikoissa on teinien woke-mielistelyä. Kuitenkin vaikuttaa hyvin todennäköiseltä, että kaikki eivät bändissäkään ole täysin heteroita, ja siellä on pridelippuja heiluteltu jo silloin, kun bändi oli vasta Balkanilla tunnettu ja esim. Kris on puhunut aiheesta haastatteluissa. Kyllä se on heille ihan aidosti tärkeä aihe.

Vierailija
98492/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja noita jonottajia. Miten ihmeessä, 1,5 vuorokautta ennen keikan alkua?

Mä vaan mietin miten väsyneitä ne on siinä vaiheessa, kun keikka lopulta alkaa. Nuokkuuko ne vain eturivin kaiteessa ja seuraa sumein silmin B:n lantionveivausta, vai jaksavatko innostua vaikka sitten energiajuoman turvin keikastakin vielä?

Vierailija
98493/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan vielä tätä viikkoa enemmän K:n EU-kiertuetta :) Varmasti kv-fanit ovat silloin liekeissä ja saamme paljon kuva- ja videomateriaalia. Lisäksi K:n Lontoon keikka on aika suuri juttu... En ihmettelisi jos B sinne menisi :D lisäksi K:n synttärit ovat keskellä UK-kiertuetta... onhan tässä ainakin K-faneille paljonkin odotettavaa!

Vierailija
98494/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä odotin itsekin jotain enemmän eilisestä keikalta. Vai kuvittelinko vaan et JO on esiintynyt paljon villimmin aiemmin? Jotenkin kaukaiselta tuntuu sekin yks keikka, kun arvottiin täälläkin, et oliko B kännissä vai ei. Se oli melkoista menoa. Ehkä toki et asia heilläkin esiintyä ihan vieraassa maassa jne.

Vierailija
98495/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan vielä tätä viikkoa enemmän K:n EU-kiertuetta :) Varmasti kv-fanit ovat silloin liekeissä ja saamme paljon kuva- ja videomateriaalia. Lisäksi K:n Lontoon keikka on aika suuri juttu... En ihmettelisi jos B sinne menisi :D lisäksi K:n synttärit ovat keskellä UK-kiertuetta... onhan tässä ainakin K-faneille paljonkin odotettavaa!

Ja Viron keikan vierailijaa tuskin tarvitsee arvailla.

Vierailija
98496/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan mietin miten väsyneitä ne on siinä vaiheessa, kun keikka lopulta alkaa. Nuokkuuko ne vain eturivin kaiteessa ja seuraa sumein silmin B:n lantionveivausta, vai jaksavatko innostua vaikka sitten energiajuoman turvin keikastakin vielä?

Ei ne valvo varmaan koko aikaa kun yöllä voi nukkua? Nuorena myös jaksaa ja monen päivän festaritkin vedetään nukkumatta

Vierailija
98497/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! T voisi olla sekä Viron että Lontoon keikoilla vieraana... Olisi mahtava nähdä koko show vielä kummankin paikallaollessa :D

Vierailija
98498/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on teinit jo häädetty, tyhjää on Tavastian edessä.

Vierailija
98499/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi raskaaltahan toi kuulostaa vaikka miten nuoria olisi. Huh. Saa nähdä miten pysyvät tolpillaan. Eihän tuossa nyt ainakaan nukuttua tule yhtään. Hirveä ajatus itselle, mut mä olenkin jo vanha kanttura.

Vierailija
98500/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! T voisi olla sekä Viron että Lontoon keikoilla vieraana... Olisi mahtava nähdä koko show vielä kummankin paikallaollessa :D

Lontoossa tuskin. Mutta joku siellä on.

Ketju on lukittu.