Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jumahtiko teillä live?
Ehkä se live aloitetaan uudelleen, ääni oli aivan surkea
Millä koneella se sinne livahti vai pääsikö tila-auton/keikka-auton kyydissä Tukholmasta Osloon?
Vierailija kirjoitti:
Jumahtiko teillä live?
Suljin instan koko sovelluksen, niin pääsin takaisin
Boitsu on niin onnellinen! 😍
https://twitter.com/StaceysDemoni/status/1703831961733661056
Mä en tiedä miten päin olisin!!! Kävelen vaan ympäri taloa live puhelimesta täysillä, sydän hakkaa, tärisen ja oon ihan hiessä
Jos K laulaisi ccc:n oslossa niiin hyvin on saanut peitellyt, että k on norjassa
Onnea kaikille, jotka yrittävät saada jotain tehtyä tällä viikolla. :D
Vierailija kirjoitti:
Millä koneella se sinne livahti vai pääsikö tila-auton/keikka-auton kyydissä Tukholmasta Osloon?
En tajunnutkaan tota että saattoi mennä ruotsista osloon autolla!
Mä en usko vieläkään mihinkään ennen kuin omin silmin näen Kärtsän tuolla lavalla. Hyvästi yöunet, näillä adrenaliineilla mä valvon Tavastiaan asti.
Kun K astuu lavalle, menetän viimeisen järkeni. Kiitos K! Jos nuo pitää vielä liven jossain vaiheessa tällä viikolla, voin kuolla onnellisena :D
Vierailija kirjoitti:
Onnea kaikille, jotka yrittävät saada jotain tehtyä tällä viikolla. :D
Taitaa yöunet jäädä aika lyhyiksi myös tällä viikolla😅
Mun on pakko lähteä yövuoroon.😭 Onko täällä lääkäriä, joka kirjoittaisi sairaslomatodistuksen?
Pitäisköhän kirjoittaa naudoille terkut tuonne liveen, kuka uskaltaa 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Boitsu on niin onnellinen! 😍
https://twitter.com/StaceysDemoni/status/1703831961733661056
Ihanasti lihottaa ja tuo hymy....😍
Vierailija kirjoitti:
Tuttu paita B:llä päällä! aiemmin linkattu live toimii. minä poistuin ja latasin uudelleen. Nyt pelaa hyvin!
Ei tartte kostaa enää 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajunnutkaan tota että saattoi mennä ruotsista osloon autolla!
Onneksi teillä on mun kaltainen älykkö mukana tässä ketjussa.🤣🙈
Tuttu paita B:llä päällä! aiemmin linkattu live toimii. minä poistuin ja latasin uudelleen. Nyt pelaa hyvin!