Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
97361/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa ihanaa jos Kärde menisi Osloon, mutta tämmösenä köyhänä opiskelijana ajattelen ettei taloudellisesti välttämättä olisi järkevää. Moni lomahan tuntuu olevan kaupallinen yhteistyö ja työmatka. Mutta mutta... :D Onneksi heillä on kolme päivää Suomessa. Toivottavasti Universal tai Kärde järkkäisi pojille kunnon kuljetukset kentältä keikkapaikoille. Pitäähän Suomen näyttää parastaan ;) Eikä sitä tiedä jos jäisivät viikonlopun yli vai yrittävätkö samoilla silmillä lauantain aamun koneeseen. Aika tiukille menee kyllä.

Tarkoititko Warner? Vai onko Joksujen levy-yhtiö Universal?

Virgin Records taitaa olla Universalin alla. Ainakin Jokereita hehkuteltiin Suomen puolen Instagramissa viisujen aikana, kun yhtiöt kertoivat oman yhtiön alla olevia maita ja edustajia. 

Vierailija
97362/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, en malttaisi odottaa keikkatallenteita tältä illalta. Tänään saadaan kuulla, millainen se SSOL todella on! Jännittää ja vähän ahdistaa, etten pidäkään siitä.

Mä aloin tykätä, kun toi reelssi siitä tuli ulos!

Mut en voi preseivata sitä, koska en halua antaa Apple musicille pääsyä mun musiikkikirjastoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
97363/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh, en malttaisi odottaa keikkatallenteita tältä illalta. Tänään saadaan kuulla, millainen se SSOL todella on! Jännittää ja vähän ahdistaa, etten pidäkään siitä.

Mut en voi preseivata sitä, koska en halua antaa Apple musicille pääsyä mun musiikkikirjastoon!

Se on kyllä ihan luotettava juttu. Ilman tätä lupaa et voi presaveta kappaleita.

Vierailija
97364/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K oli siinä hervottomassa laukussa, mitä B kantoi keikkapaikalle.

Naurattiko sitä siinä videossa? Koska voisin tosiaan uskoa et ne aivosolun puolikkaat viimein samaan maahan päästyään vois keksiä just jotain tuollaista.

Ihan sama kävi mielessä, jotenkin niin tyypillistä olis näille Touhutontuille keksiä jotain tuollaista 😂

Vierailija
97365/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vissiin täällä ei saa sanoa mitään syitä miksi Jere ei menisi Osloon? Tai siis oon ihan yhtä intopiukeena mutta ajattelin realistisesti. Ellei ole tarkkaan sovittu että on keikoilla mukana.

Ole hyvä vain. Ihan hyvin ne otetaan vastaan, paitsi jos niissä lainaillaan muiden kommentteja, joilla yritetään repiä alas toisen fiilikset.

Jep en lainaillut. Laitoin edellissivulla olleen viestin. Missä toivoin myös Jokereille hyvää kohtelua Suomeen. Ois kiva jos saisivat täällä tuntea olevansa supertähtiä eikä roudata kamoja lähijunalla Tavastialle :D

Vierailija
97366/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vissiin täällä ei saa sanoa mitään syitä miksi Jere ei menisi Osloon? Tai siis oon ihan yhtä intopiukeena mutta ajattelin realistisesti. Ellei ole tarkkaan sovittu että on keikoilla mukana.

Ei täällä saa puhua realistisesti mistään. Pitää olla ihan pelkkää höpöhöttöjuttua, että täällä kelpais eikä viestiä poisteltais.

Vierailija
97367/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset haluavat vain fiilistellä.. Ei olla vielä liian kriittisiä.. sitten jos K ei olekaan siellä, ja täällä alkaa pettymysviestit ja valitus, niin sitten voimme vähän ojentaa näitä haaveilijoita. 

Minäkin olen realisti, mutta jotenkin minulla on pieni kutkuttava "mitä jos?" -tunne :D K on ollut niin hiljaa tänään somessa, A ei ilmeisesti esiinny jokereiden kanssa.. iso laukku??? (okei tuo laukku on vitsi)... Odotan keikkaa innolla, ja nautin joka tapauksessa!

Vierailija
97368/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mustaki kuulosti tosi hyvältä!

Vierailija
97369/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livessä Bojci voikin sit avata laukun ja esitellä, mitä kaikkea on raahannut keikkapaikalle.

Vierailija
97370/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten itse mennä liittymään siihen oletettuun fb ryhmään. Tai ainakin vaikea pysyä perässä jos ei tiedä mistä puhutaan. Oishan se hauskaa jos K olisi sulloutunut tuohon laukkuun. Boitsu aika vahva kantamaan olalla Kärtsäriä :D 

Vierailija
97371/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että Nordic Tour alkaa vihdoin! Ja on sellanen fiilis, että Oslo ja Tukholma on vähän niinkun lämppäreitä ja sitten Suomi loppuhuipennuksena. Oon lapsellisen ylpeä ja innokas tästä asetelmasta 🤭

Vierailija
97372/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti sitten itse mennä liittymään siihen oletettuun fb ryhmään. Tai ainakin vaikea pysyä perässä jos ei tiedä mistä puhutaan. Oishan se hauskaa jos K olisi sulloutunut tuohon laukkuun. Boitsu aika vahva kantamaan olalla Kärtsäriä :D 

Sehän sano et ne on Nacen kanssa ruvennut käymään salilla.

Vierailija
97373/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli olalla kannettu... kaikille haaveilijoille: K ei ollut siellä sisällä xD

Vierailija
97374/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oslon jonosta: kymmeneltä aamulla alkanut jono muodostua, kello 12 jo enemmän porukkaa ja kello 14 ollut kunnon jono.

Omfg :(

Vierailija
97375/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei anna lainata, mutta laitetaan erikseen. Tavastian portailla jos istuu, ei näe mitään, koska edessäsi ihmiset seisovat. Portaat ovat myös vähän huono siitä, että joudut kokoajan väistämään muita ja ne ovat kapeat.

Joo siis nämä portaat on tosiaan väylä, jota pitkin porukka kulkee yläkertaan ja yläkerrasta alakertaan.

Kesäkuussa Kärtsän keikan aikana siitä ei kulkenut kovinkaan paljon. Ennen keikkaa toki. Ja silloin pääsi portaisiin ihan viime tinkaan tulemalla.

Vierailija
97376/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli olalla kannettu... kaikille haaveilijoille: K ei ollut siellä sisällä xD

Olalla kannettu käden varassa, tämä on tärkeä pointti. Näin teen aina, jos on jotain raskaampaa kannettavaa itsellä. 😅

Vierailija
97377/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et nyt ymmärrä, kannattaa onkia se video jostakin. On aivan huippu.

Vierailija
97378/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oslon jonosta: kymmeneltä aamulla alkanut jono muodostua, kello 12 jo enemmän porukkaa ja kello 14 ollut kunnon jono.

Ja vielä vesisateessa!

Ei hele. Mitä tarkoittaa *kunnon jono*?

Vierailija
97379/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olalla kannettu käden varassa, tämä on tärkeä pointti. Näin teen aina, jos on jotain raskaampaa kannettavaa itsellä. 😅

Älä edes lietso näitä hulluja xD aikuista miestä ei todellakaan kanneta yhdellä kädellä

Vierailija
97380/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenvarjo toisessa kädessä. Muuten kyllä ääriään myöten täynä ja K olisi sikiöasennossa mahtunut sisään :D

Ketju on lukittu.