Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plussalla sanottu, että joku fani kuuli JO:lta, ettei Alessandra olisi tänään lavalla.
Jos totta, onko lavalla mukana sitten A:n sijaan:
a) Elvis Costello
b) Kärtsä
c) joku muu, kuka?
d) ei kukaan
D. En mäkään usko, että Alessandra on lavalla. Ei tässä tarvitse mitään viisuyhteistyötä pakottaa, mitä se olisi.
Mä taas uskon, että A on lavalla poikien kanssa tänään, olisi luonnollinen jatko eiliselle tapaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Hei taisin löytää lisää matskua siitä kuuluisasta J*re-rannekorusta. Tiktok käyttis Jokerman_Bojan 19.07. postaamassa videossa jonkun ranteessa (kolmas kuva siinä videossa) saman värinen helmikoru mutta ei valitettavasti näy kirjoitusta.
En viitsi laittaa linkkiä koska siinä näkyisi mun käyttis koska Tiktok on yhtä skeidaa.
Samassa kuvassa on muuten ainakin Bele Sanje-koru joka myös sinkun kannessa.
Ei anna lainata, mutta laitetaan erikseen. Tavastian portailla jos istuu, ei näe mitään, koska edessäsi ihmiset seisovat. Portaat ovat myös vähän huono siitä, että joudut kokoajan väistämään muita ja ne ovat kapeat.
Paljonkohan JO maksais yksityiskeikalle? Semmoset estronautojen yksityisbileet ois aika jees 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plussalla sanottu, että joku fani kuuli JO:lta, ettei Alessandra olisi tänään lavalla.
Jos totta, onko lavalla mukana sitten A:n sijaan:
a) Elvis Costello
b) Kärtsä
c) joku muu, kuka?
d) ei kukaan
D. En mäkään usko, että Alessandra on lavalla. Ei tässä tarvitse mitään viisuyhteistyötä pakottaa, mitä se olisi.
Mä taas uskon, että A on lavalla poikien kanssa tänään, olisi luonnollinen jatko eiliselle tapaamiselle.
Sillä tuntuu olevan muita hommia instan mukaan, ja JO sanonut faneille, että ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä näitä jotka jonottavat +6 tuntia keikalle :O Eihän siinä enää keikalla jalatkaan jaksa... on se kovaa hommaa olla fani!
Tavastian jonottajia voi tulla MTV kuvaamaan ja haastattelemaan.
Oispa ihanaa jos Kärde menisi Osloon, mutta tämmösenä köyhänä opiskelijana ajattelen ettei taloudellisesti välttämättä olisi järkevää. Moni lomahan tuntuu olevan kaupallinen yhteistyö ja työmatka. Mutta mutta... :D Onneksi heillä on kolme päivää Suomessa. Toivottavasti Universal tai Kärde järkkäisi pojille kunnon kuljetukset kentältä keikkapaikoille. Pitäähän Suomen näyttää parastaan ;) Eikä sitä tiedä jos jäisivät viikonlopun yli vai yrittävätkö samoilla silmillä lauantain aamun koneeseen. Aika tiukille menee kyllä.
Koira haluaa kuulemma ulos. Uhka vai mahdollisuus lähteä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Oispa ihanaa jos Kärde menisi Osloon, mutta tämmösenä köyhänä opiskelijana ajattelen ettei taloudellisesti välttämättä olisi järkevää. Moni lomahan tuntuu olevan kaupallinen yhteistyö ja työmatka. Mutta mutta... :D Onneksi heillä on kolme päivää Suomessa. Toivottavasti Universal tai Kärde järkkäisi pojille kunnon kuljetukset kentältä keikkapaikoille. Pitäähän Suomen näyttää parastaan ;) Eikä sitä tiedä jos jäisivät viikonlopun yli vai yrittävätkö samoilla silmillä lauantain aamun koneeseen. Aika tiukille menee kyllä.
Tarkoititko Warner? Vai onko Joksujen levy-yhtiö Universal?
Vierailija kirjoitti:
Koira haluaa kuulemma ulos. Uhka vai mahdollisuus lähteä nyt?
Mene ja äkkiä. Tunnin päästä en enää uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna lainata, mutta laitetaan erikseen. Tavastian portailla jos istuu, ei näe mitään, koska edessäsi ihmiset seisovat. Portaat ovat myös vähän huono siitä, että joudut kokoajan väistämään muita ja ne ovat kapeat.
Joo siis nämä portaat on tosiaan väylä, jota pitkin porukka kulkee yläkertaan ja yläkerrasta alakertaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se live varmaan vielä pidetään, ei ole voinut unohtua
On unohtunut, eihän sitä vlogiakaan ennen luvattua pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se live varmaan vielä pidetään, ei ole voinut unohtua
On unohtunut, eihän sitä vlogiakaan ennen luvattua pidetty.
En usko, että ovat oikeasti unohtaneet. Eri asia, miksi sitä ei vielä ole tullut. Ehkä ne ei ole vielä saaneet J*rea laukusta pois.
Vierailija kirjoitti:
Jo vain on hiljaista. Edes Jokerit ei juuri ole hypettäneet illan keikkaa.
Mä sanoin jo eilen, että tänään ei tapahdu mitään. Paitsi sit illalla!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Oslon jonosta: kymmeneltä aamulla alkanut jono muodostua, kello 12 jo enemmän porukkaa ja kello 14 ollut kunnon jono.
Ja vielä vesisateessa!
Vissiin täällä ei saa sanoa mitään syitä miksi Jere ei menisi Osloon? Tai siis oon ihan yhtä intopiukeena mutta ajattelin realistisesti. Ellei ole tarkkaan sovittu että on keikoilla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tumblrin odotuksia Tavastian keikalle!
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726921348758355969/i-feel-like-we-n…
Olipa tyhmiä. He ei oo katsoneet yhtään JO:n keikkaklippejä kesältä?
Vierailija kirjoitti:
Vissiin täällä ei saa sanoa mitään syitä miksi Jere ei menisi Osloon? Tai siis oon ihan yhtä intopiukeena mutta ajattelin realistisesti. Ellei ole tarkkaan sovittu että on keikoilla mukana.
Ole hyvä vain. Ihan hyvin ne otetaan vastaan, paitsi jos niissä lainaillaan muiden kommentteja, joilla yritetään repiä alas toisen fiilikset.
Hei taisin löytää lisää matskua siitä kuuluisasta J*re-rannekorusta. Tiktok käyttis Jokerman_Bojan 19.07. postaamassa videossa jonkun ranteessa (kolmas kuva siinä videossa) saman värinen helmikoru mutta ei valitettavasti näy kirjoitusta.
En viitsi laittaa linkkiä koska siinä näkyisi mun käyttis koska Tiktok on yhtä skeidaa.