Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
9721/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh mikä kuva Rekolla!!!! Taitaa tietää enemmän kuin luulemmekaan herrojen väleistä ja siitä mitä tapahtui Liverpoolissa.

Tuskin julkaisisi noita, jos tietäisi jotain enemmän.

Tai sitten yrittää nimenomaan lähestyä tätä shippausta huumorin kautta, Bojanin harrastaman kiertelyn ja kaartelun sijaan. Ainakin mun mielestä tollanen rento heittäytyminen shippaus vitseihin olisi paljon parempi jos ei halua aiheuttaa lisäepäilyjä.

Niin, jos B olisi heti alusta asti heittänyt samalla tasolla läppää kuin K niin eihän kellään olisi mitään puhuttavaa. Mitä mekään voitaisi jauhaa? "uu K laitto vitsi viestin", "jee B vastasi yhtä hauskasti", the end.

Toi mies on niin nuorikin vielä että voi kiinnostaa enemmän mitä muut aattelee ja on siksi vetänyt tällä linjalla siinä missä k vetää kieli poskella.

Taas vaaditaan Bojanilta liikaa. Mua ei hämmästytä ollenkaan, ettei jaksa /halua heittää vitsiksi. Kärtsy koko sopan laittoi alulle, kai hänelle on helpompaa myös nauraa sille.

Eikös se ollut Bojan ja muut Jokerit jotka varta vasten halusi tutustua ja fanitti Käärylettä jo UMK aikoihin

Ja eikös juuri jokereiden manageri kuvannut ja jakanut suuren osan Käärijän ja Bojanin yhteisvideoista?

Vierailija
9722/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että myös Reko tulee Suomeen ja jatkaa markkinointiprojektiaan.

Jonka nimi on "all my children".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9723/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän saunamayhemista bojanin ja muiden kanssa. Oli ainakin mulle uusi klippi.

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1655656204964642817

Tää oli vaan mun mielestä ihana ja hauska.

Näenkö oikein vai punastuuko B tuossa kun K sanoo että maybe you can go naked and do the bad things? B laittaa sitten käden kasvojensa eteen ja kysyy K:ltä What are you. Varmaan ihmetteli mikä ihmeen velho K on, kun saa hänet tuntemaan jotain mitä ei ole koskaan ennen tuntenut. Ainakaan noin voimakkaana ja yllättävänä.

Ainakin sitä hävettää ihan hirveesti. Ei tiedä mihin silmänsä pistäs. Varmaan punastuukin. Miten se noin jäykkänä ja nolona onkin vaikka kyse tutusta ja turvallisesta Käärijästä.

Ja tässä toi Kärtsyn enkku on kyl taas ihan järkkyä voi hyvät hyssykät 😂

Tossa alussa näyttää siltä että Bojania naurattaa toi rallienkku. Pyyhkii sitten kädellään hymyn pois ja vakavoituu. Kun Käärijä kertoo että Suomessa käydään saunassa nakkena, niin Kris nyökkäilee mutta B on vakavana. Kunnes K sanoo tuon että hekin voisivat mennä alasti ja tehdä bad things ja vilkaisee hetken kuluttua vain Bojania. Tuo on se hetki, joka saa tunneryöpyn aikaan Bojanissa.

Mä en kyllä näe tunneryöppyä. Minusta reagoi vain ylemmän keskiluokan tavalla, jos alastomuus on asiana vähän tabu, eikä pysty olemaan vakavana asian kanssa tai edessä. Minusta reaktio on sellainen "voi ei, piti minun tämäkin vielä kokea!" -tyyppinen tässä. Ja K tietenkin katsoo Bojania, koska on tsoukkaillut tämän kanssa eniten / läheisimmin.

Silti Janilla ja Krisillä ei ilmekään värähdä. Eivät hekään ole tottuneet Suomen nakusauna kulttuuriin, ja lisäksi he eivät tunne Kärtsää läheskään yhtä hyvin, joten eikös heidän pitäisi olla noloina tai hämmentyneinä tuossa eikä Bojanin.

Vierailija
9724/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vttu ku on tylsää pajatusta täällä. missä actioni? Ootteko 15 vuotiaita?

Vierailija
9725/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän saunamayhemista bojanin ja muiden kanssa. Oli ainakin mulle uusi klippi.

Näenkö oikein vai punastuuko B tuossa kun K sanoo että maybe you can go naked and do the bad things? B laittaa sitten käden kasvojensa eteen ja kysyy K:ltä What are you. Varmaan ihmetteli mikä ihmeen velho K on, kun saa hänet tuntemaan jotain mitä ei ole koskaan ennen tuntenut. Ainakaan noin voimakkaana ja yllättävänä.

Ainakin sitä hävettää ihan hirveesti. Ei tiedä mihin silmänsä pistäs. Varmaan punastuukin. Miten se noin jäykkänä ja nolona onkin vaikka kyse tutusta ja turvallisesta Käärijästä.

Tossa alussa näyttää siltä että Bojania naurattaa toi rallienkku. Pyyhkii sitten kädellään hymyn pois ja vakavoituu. Kun Käärijä kertoo että Suomessa käydään saunassa nakkena, niin Kris nyökkäilee mutta B on vakavana. Kunnes K sanoo tuon että hekin voisivat mennä alasti ja tehdä bad things ja vilkaisee hetken kuluttua vain Bojania. Tuo on se hetki, joka saa tunneryöpyn aikaan Bojanissa.

Mä en kyllä näe tunneryöppyä. Minusta reagoi vain ylemmän keskiluokan tavalla, jos alastomuus on asiana vähän tabu, eikä pysty olemaan vakavana asian kanssa tai edessä. Minusta reaktio on sellainen "voi ei, piti minun tämäkin vielä kokea!" -tyyppinen tässä. Ja K tietenkin katsoo Bojania, koska on tsoukkaillut tämän kanssa eniten / läheisimmin.

Ei taida alastomuus olla tabu. Eilen tviittasivat bändin tilillä esiintyvänsä alasti, koska matkalaukut olivat kateissa.

Vierailija
9726/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä on käärijä nyt? Somehiljaisuutta on ollut..ettei vaan olis menossa Dubliniin. Bojan siellä ottaa välikuolemaa, jotta jaksaa sitten painaa ympäri kylänraittia bestiksen kanssa 😚

Millä rahoilla kärtsä Dubliniin lentäisi.

Kalliikshan se tulee ku pitää raahata ne kaksi neroa sen pullotanssivideon taustalta mukana joka paikkaan. Mahtuukohan ne kaikki siihen Tallinnan kopteriin kerralla?

Vierailija
9727/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 14

Vierailija
9728/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti Janilla ja Krisillä ei ilmekään värähdä. Eivät hekään ole tottuneet Suomen nakusauna kulttuuriin, ja lisäksi he eivät tunne Kärtsää läheskään yhtä hyvin, joten eikös heidän pitäisi olla noloina tai hämmentyneinä tuossa eikä Bojanin.

Tottakai Bojania hävettää kun nakuillut jo valmiiks koko Liverpoolireissun itse saunarekan isännän kanssa.

Vierailija
9729/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh mikä kuva Rekolla!!!! Taitaa tietää enemmän kuin luulemmekaan herrojen väleistä ja siitä mitä tapahtui Liverpoolissa.

Tuskin julkaisisi noita, jos tietäisi jotain enemmän.

Tai sitten yrittää nimenomaan lähestyä tätä shippausta huumorin kautta, Bojanin harrastaman kiertelyn ja kaartelun sijaan. Ainakin mun mielestä tollanen rento heittäytyminen shippaus vitseihin olisi paljon parempi jos ei halua aiheuttaa lisäepäilyjä.

Niin, jos B olisi heti alusta asti heittänyt samalla tasolla läppää kuin K niin eihän kellään olisi mitään puhuttavaa. Mitä mekään voitaisi jauhaa? "uu K laitto vitsi viestin", "jee B vastasi yhtä hauskasti", the end.

Toi mies on niin nuorikin vielä että voi kiinnostaa enemmän mitä muut aattelee ja on siksi vetänyt tällä linjalla siinä missä k vetää kieli poskella.

Taas vaaditaan Bojanilta liikaa. Mua ei hämmästytä ollenkaan, ettei jaksa /halua heittää vitsiksi. Kärtsy koko sopan laittoi alulle, kai hänelle on helpompaa myös nauraa sille.

Naurattaa vähän te Bojanin puolesta loukkaantuja mammat :D ihan vaan siksi koska Jeren fanit vaikuttaa olevan paljon lunkimpia tässä(kin) asiassa

En edelleenkään ymmärrä miksi Bojanin pitäisi toisen aloittamaan sotkuun vielä suhtautuakin ulkopuolelta annetulla tavalla. Ehkä kannattaa se nauraminen hetkeksi lopettaa ja ajatella asioita vähän muidenkin kuin käärijän kannalta.

Vierailija
9730/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan vanhaa kunnon alkuperäistä UMK sekatavarakauppaa! 😔

Vierailija
9731/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö muilla tän keskustelun sivuilla Suomen ympäristäkeskuksen mainos, jossa hylje? 😅😂

Vierailija
9732/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öhm, täälläkin Bojanista sanotaan jatkuvasti että "B on vaan super rempseä ja avoin nuori mies, hän voi imutella muita miehiäkin tosta vaan, joten ei hänen väleissä K kanssa ole mitään erikoista" 

Jos kerran B on niin "avoin ja rento" niin ei luulisi sitten tossakaan tilanteessa paljoa hetkauttavan jotkut K naku vitsit. Tai K'n jutut tai läsnäolo itseasiassa missään muissakaan tilanteissa. Mutta kummasti vaan aina juuri K'n jutut tuntuu häntä hetkauttavan.

Vierailija
9733/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ollaan, mistä arvasit

Vierailija
9734/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 14

Oot ainakin tosi nokkela...32 vuotiaaksi.

Vierailija
9735/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai Bojania hävettää kun nakuillut jo valmiiks koko Liverpoolireissun itse saunarekan isännän kanssa.

Ainakin haaveillut siitä

Vierailija
9736/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nakuna. Ihihihihiihiiiiiii

hiii 🙈🙈🙈

Vierailija
9737/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Franz Ferdinarsin kappale Michael tässä best of klipissä sopii hyvin näille kahdelle kaverukselle 😌

Käärijän tanssi on välillä aivan ihanaa katsottavaa. Hän on varmaan todella eroottisen herkkä niin halutessaan myös sängyn puolella, noin tanssiva ihminen "puhuu" minulle monilla tasoilla.

Esim. tässä videolla kohdassa 1:47

Samaa mieltä. Mua myös viehättää erityisesti noi lakatut kynnet ja ne sormukset mitä Käärijällä on, en tiedä mistä syystä jotenkin vaan niitä sen käsiä kun katselee... Seksikkäät. Ne on ihanat. Nekin!

Mun mielestä sillä on vähän liian pitkät ne kynnet, tulee sellainen lisko-olo mutta sopihan ne CCC viisuesitykseen.

Vierailija
9738/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis viatonta hömppähuumoriahan toi koko homma on ollut, ihan yleistä heteromiessuhteissa, mut ärsyttäväksihän se voi nousta jos kokoajan fanit hieroo sitä naamaan somessa.

Kärtsältä ollut vaan hupia ja huumoria mutta Bojan ei mielestäni ole täysin hetero... Joten pikku riski tuossa on kun ei oikeasti voida tietää miten B nuo jutut ottaa.

Vierailija
9739/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa Adan mc callig haastattelee jokereita. Myös käärijästä ja baby sealista puhuvat. Uusi tämä siis

Vierailija
9740/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa Adan mc callig haastattelee jokereita. Myös käärijästä ja baby sealista puhuvat. Uusi tämä siis

Jätkät nauroi ja hihitteli kun bojan selitti tarinaa hylkeestä😁

Ketju on lukittu.