Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tuosta saunaanmenovideosta haluan sanoa että näen tuossa pelkästään hauskan hetken, jota K vetää viihdyttäjän ottein, kaikki nauravat ja Bojanilla on vain tuo ele jolla peittää naamansa, eihän se ole harvinainen ele ihmisen nauraessa. (Alkuosassa en saa selvää mitä K sanoo "--and you have that crazy ..........?" mikä sana tuossa kohtaa on?
Näen tässä vain hervotonta K.n höpötykseen reagoimista. Vaikka katson tuon 10 kertaa putkeen, ei lakkaa minuakaan naurattamasta, nimeomaan nuo reagoinnit, kehonkieli ja koko porukkaan tarttuva nauru.
Olen juuri tänään katsonut yhden haastiksen jossa K sanoo olevansa viihdyttäjä koko sydämestään.
Sitä hän tosiaan on, luontaisesti ja aidosti. Lahjakas tyyppi.
Mutta ajatelkaa, miten "huonosti tyyppi puhuu englantia".... :D
Bojan ei ehkä tiedä itsekään mikä on. Eikä se haittaa. Riittää et näyttää niin syötävältä kuin hän nyt näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa Adan mc callig haastattelee jokereita. Myös käärijästä ja baby sealista puhuvat. Uusi tämä siis
Jätkät nauroi ja hihitteli kun bojan selitti tarinaa hylkeestä😁
Bojan vakavana selittämässä Internetin ihmeellisestä maailmasta. Paistaa kyllä läpi just se et ei halua et heistä ajatellaan kaikenlaista Käärijän kanssa. Koittaa pitää asialinjan. Mut paras oli "and now we do have a baby seal".
Hauskaa myös miten Jereltä on tarttunu Bojaniin jotain juttuja. Esim toi yes yes.
https://www.tumblr.com/hirunoka/717407882270916608/my-mother-saw-bbcbla…
Toi oikealla ylhäällä oleva hidastus. Olen vakuuttunut, että kun on ollut samanlainen hetki, muita ei ole ja kamerat ei kuvaa... Ei ihmiset voi tuon enempää siltä että kohta lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy video, jossa B ja K syövät ravintolassa (mikä oli tuossa koostevideossa)? Ravintolaanmenovideo on joka paikassa, mutta en ole nähnyt itse ateriointipätkää.
Tuossa on ne kaikki pötkössä omina klippeinään. Dinner date nimellä löytynee muualtakin.
Bojan ihana tuossa viimeisessä klipissä, puhelin kädessä, valokuvaavat saamiaan ruokia ja hihittelyä:
"We are like instagram girls"
Ja Kärtsä! Ihanasti kysyy silleen välittävästi vähän vakavoituen: "What are you thinking, Bojan, You like it?" (ruuasta)💗
Ei voi tuon enempää siis näyttää! Jäi sana välistä.
Vierailija kirjoitti:
Toi oikealla ylhäällä oleva hidastus. Olen vakuuttunut, että kun on ollut samanlainen hetki, muita ei ole ja kamerat ei kuvaa... Ei ihmiset voi tuon enempää siltä että kohta lähtee.
🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥🔥🔥
Voi heitä. 🥺😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa Adan mc callig haastattelee jokereita. Myös käärijästä ja baby sealista puhuvat. Uusi tämä siis
Joku taitava haastattelija voisi kyllä ovelasti kysyä muilta että mikäs heitä naurattaa niin paljon. Kun toi naureskelu alkaa aina kun K otetaan puheeksi.
Kun tuosta Bojanin äänestä joku tuolla aiemmin kirjoitti niin on yksi lempparivideo minullakin, missä sanotaan jotakin melkeinpä kuolematonta: bussilla ovat matkalla jonnekin ja istuvat vierekkäin, K esittelee vieressä istuvan 'this is my boyfriend' ja sanoo jotakin hauskaa siinä ennen ja jälkeen, kuva siirtyy Bojaniin joka sanoo: "If you were my boyfriend, I'd never let you go''.
Jos itse olisin ollut K.n paikalla tuolloin, sydämeni olisi muljahtanut syrjälleen ja olisin purskahtanut itkuun.
No, he halasivat ja nauroivat.
2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies menee viisuihin. Tulee sieltä hylkeen adoptioisänä pois monimutkaisessa brother-father/son-husband-boyfriend suhteessa.😂
Vierailija kirjoitti:
Kun tuosta Bojanin äänestä joku tuolla aiemmin kirjoitti niin on yksi lempparivideo minullakin, missä sanotaan jotakin melkeinpä kuolematonta: bussilla ovat matkalla jonnekin ja istuvat vierekkäin, K esittelee vieressä istuvan 'this is my boyfriend' ja sanoo jotakin hauskaa siinä ennen ja jälkeen, kuva siirtyy Bojaniin joka sanoo: "If you were my boyfriend, I'd never let you go''.
Jos itse olisin ollut K.n paikalla tuolloin, sydämeni olisi muljahtanut syrjälleen ja olisin purskahtanut itkuun.
2
Se "If you were my boyfriend, I'd never let you go'' on muuten viittaus Justin Bieberin Boyfriend-biisiin, B laulaa sen vielä samalla sävelellä. En tosin tiedä, tunnistiko K viittauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2
Se "If you were my boyfriend, I'd never let you go'' on muuten viittaus Justin Bieberin Boyfriend-biisiin, B laulaa sen vielä samalla sävelellä. En tosin tiedä, tunnistiko K viittauksen.
Muistaakseni K kutsui B:tä juuri tuota ennen Justin Bieberiksi ja kehotti laulamaan kyseistä biisiä
Vierailija kirjoitti:
2
K sanoo, että B näyttää Justin Bieberiltä ja sanoo my boyfriend, the song boyfriend. Johon B vastaa lainauksella Bieberin Boyfriend-biisistä "if u were your my boyfriend i would never let you go". Eipä siinä sen isompaa avautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2
Tuo biisi kuuluu yleissivistykseen!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi kyllä väittää etteikö se lause tullut Bojanilta suoraan sydämestä ja niin vilpittömästi ja viattomasti että 🥺 Hän ei hetkeäkään miettinyt vaan sanoi ehkä tasan sen, mitä sillä hetkellä ajatteli. Ja ei tarvi edes mitään homospekulointia vaan Bojan oli luultavasti vaan niin onnessaan ja innoissaan ja ihastunut Käärijän ystävyydestä. Ja se oli niin valloittavasti sanottu kyllä, et eiköhän K myös sen muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillähän oli tosi kuumaa menoa silloin titanic päivänä "dont say that!! HUHHUH!!
Miten turqoise carpetin päivä sijoittuu tuohon päivään nähden?
Jollain Käärijän tanssijoiden (ja Käärijän) ig-livetallenteella Kärtsä muuten nauraa muille siinä, kun ovat valmistautumassa menemään juuri sille turkoosille matolle, että "miks mä aina sanon, että tää [tilaisuus] on carpe diem"? 🤭
Miksiköhän... eiks se itse tajunnut vielä silloin 🤭
Titanic-risteily torstaina, are you-ilta perjantaina, euroklubikeikka lauantaina ja turkoosimatto sunnuntaina.
Ou gaad, ihanaa, että pistit nää, mulla on ollut täydellinen sekamelska kaikesta, koska heräsin finaali-iltana ääntenlaskussa siihen, että Käärijä ei ollutkaan Suomen iänikuinen uskomus, että TÄLLÄ KERTAA Suomi voittaa, eli kiinnostuin tän vuoden viisuista!
Mä olen muuten niin iloinen, että juuri tällä kertaa sattui sellainen sauma (pidempi sairausloma) UMK:sta viisuihin, että kerrankin seurasin koko viisuhässäkän kaikkine prepartyineen ja stooreineen, oli niin kiva nähdä se Käärijä-hypen kasvu maailmalla (se tuntui aluksi ihan uskomattomalta, mutta sen takia tulos ei tullut yllätyksenä) ja tietysti tämän ketjun aiheen tarinan kasvu myös. En ole ikinä ennen seurannut viisuja tällä intensiteetillä ja sattuipa sopivasti se seuraaminen tähän vuoteen. Eikä se näköjään ole vieläkään loppunut :D.
Mäkin oon ihan fiiliksissä kun mulla alkoi kesäloma vähän ennen kuin K lähti lomalle, niin että olen voinut seurata tätä kaikkea ihan rauhassa... Jonkun mielestä toki säälittävin loma ikinä, mutta kun eivät tiedä ihmisen muuta vointia ja jaksamista / olosuhteita, niin ei voi verrata. Tykkään olla koneella, niin miksi ei sitten tätä 💖
Tv:stä tai maksukanaviltakaan ei tule mitään tämän veroista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies menee viisuihin. Tulee sieltä hylkeen adoptioisänä pois monimutkaisessa brother-father/son-husband-boyfriend suhteessa.😂
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän saunamayhemista bojanin ja muiden kanssa. Oli ainakin mulle uusi klippi.
https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1655656204964642817
Tää oli vaan mun mielestä ihana ja hauska.
Näenkö oikein vai punastuuko B tuossa kun K sanoo että maybe you can go naked and do the bad things? B laittaa sitten käden kasvojensa eteen ja kysyy K:ltä What are you. Varmaan ihmetteli mikä ihmeen velho K on, kun saa hänet tuntemaan jotain mitä ei ole koskaan ennen tuntenut. Ainakaan noin voimakkaana ja yllättävänä.
Ainakin sitä hävettää ihan hirveesti. Ei tiedä mihin silmänsä pistäs. Varmaan punastuukin. Miten se noin jäykkänä ja nolona onkin vaikka kyse tutusta ja turvallisesta Käärijästä.
Ja tässä toi Kärtsyn enkku on kyl taas ihan järkkyä voi hyvät hyssykät 😂
Tossa alussa näyttää siltä että Bojania naurattaa toi rallienkku. Pyyhkii sitten kädellään hymyn pois ja vakavoituu. Kun Käärijä kertoo että Suomessa käydään saunassa nakkena, niin Kris nyökkäilee mutta B on vakavana. Kunnes K sanoo tuon että hekin voisivat mennä alasti ja tehdä bad things ja vilkaisee hetken kuluttua vain Bojania. Tuo on se hetki, joka saa tunneryöpyn aikaan Bojanissa.
Mä en kyllä näe tunneryöppyä. Minusta reagoi vain ylemmän keskiluokan tavalla, jos alastomuus on asiana vähän tabu, eikä pysty olemaan vakavana asian kanssa tai edessä. Minusta reaktio on sellainen "voi ei, piti minun tämäkin vielä kokea!" -tyyppinen tässä. Ja K tietenkin katsoo Bojania, koska on tsoukkaillut tämän kanssa eniten / läheisimmin.
Öhm, täälläkin Bojanista sanotaan jatkuvasti että "B on vaan super rempseä ja avoin nuori mies, hän voi imutella muita miehiäkin tosta vaan, joten ei hänen väleissä K kanssa ole mitään erikoista"
Jos kerran B on niin "avoin ja rento" niin ei luulisi sitten tossakaan tilanteessa paljoa hetkauttavan jotkut K naku vitsit. Tai K'n jutut tai läsnäolo itseasiassa missään muissakaan tilanteissa. Mutta kummasti vaan aina juuri K'n jutut tuntuu häntä hetkauttavan.
BURN 🔥
Bojan vakavana selittämässä Internetin ihmeellisestä maailmasta. Paistaa kyllä läpi just se et ei halua et heistä ajatellaan kaikenlaista Käärijän kanssa. Koittaa pitää asialinjan. Mut paras oli "and now we do have a baby seal".