Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
9761/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillähän oli tosi kuumaa menoa silloin titanic päivänä "dont say that!! HUHHUH!!

Miten turqoise carpetin päivä sijoittuu tuohon päivään nähden?

Jollain Käärijän tanssijoiden (ja Käärijän) ig-livetallenteella Kärtsä muuten nauraa muille siinä, kun ovat valmistautumassa menemään juuri sille turkoosille matolle, että "miks mä aina sanon, että tää [tilaisuus] on carpe diem"? 🤭

Miksiköhän... eiks se itse tajunnut vielä silloin 🤭

Titanic-risteily torstaina, are you-ilta perjantaina, euroklubikeikka lauantaina ja turkoosimatto sunnuntaina.

Ou gaad, ihanaa, että pistit nää, mulla on ollut täydellinen sekamelska kaikesta, koska heräsin finaali-iltana ääntenlaskussa siihen, että Käärijä ei ollutkaan Suomen iänikuinen uskomus, että TÄLLÄ KERTAA Suomi voittaa, eli kiinnostuin tän vuoden viisuista!

Mä olen muuten niin iloinen, että juuri tällä kertaa sattui sellainen sauma (pidempi sairausloma) UMK:sta viisuihin, että kerrankin seurasin koko viisuhässäkän kaikkine prepartyineen ja stooreineen, oli niin kiva nähdä se Käärijä-hypen kasvu maailmalla (se tuntui aluksi ihan uskomattomalta, mutta sen takia tulos ei tullut yllätyksenä) ja tietysti tämän ketjun aiheen tarinan kasvu myös. En ole ikinä ennen seurannut viisuja tällä intensiteetillä ja sattuipa sopivasti se seuraaminen tähän vuoteen. Eikä se näköjään ole vieläkään loppunut :D.

Mäkin oon ihan fiiliksissä kun mulla alkoi kesäloma vähän ennen kuin K lähti lomalle, niin että olen voinut seurata tätä kaikkea ihan rauhassa... Jonkun mielestä toki säälittävin loma ikinä, mutta kun eivät tiedä ihmisen muuta vointia ja jaksamista / olosuhteita, niin ei voi verrata. Tykkään olla koneella, niin miksi ei sitten tätä 💖 

Tv:stä tai maksukanaviltakaan ei tule mitään tämän veroista!

Sama täällä. Oma elämä kieltämättä vähän 'säälittävää' just nyt ... Hukuttaudun tähän fantasiamaailmaan hukuttaakseni muut murheeni.

Elämä ei oo aina helppoa. Ihana kuvitella esim näiden kahden ihanan ihmisen välille jotain elämää suurempaa.

Vierailija
9762/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä, Bojan jako ig-storyynsa kuvan vuodelta 2021 jossa se tasapainottelee hevosen selässä. Onko nyt niin että meidän multitalentti-koiranpentu on kaiken muun lisäksi vielä hevosmiehiä????

Kenenköhän on toi hevonen!? Perheen? Siskon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9763/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan helteinen loppuviikko kun Bojan saapuu paikalle

Vierailija
9764/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuosta Bojanin äänestä joku tuolla aiemmin kirjoitti niin on yksi lempparivideo minullakin, missä sanotaan jotakin melkeinpä kuolematonta: bussilla ovat matkalla jonnekin ja istuvat vierekkäin, K esittelee vieressä istuvan 'this is my boyfriend' ja sanoo jotakin hauskaa siinä ennen ja jälkeen, kuva siirtyy Bojaniin joka sanoo: "If you were my boyfriend, I'd never let you go''.

Jos itse olisin ollut K.n paikalla tuolloin, sydämeni olisi muljahtanut syrjälleen ja olisin purskahtanut itkuun.

No, he halasivat ja nauroivat.

2

K sanoo, että B näyttää Justin Bieberiltä ja sanoo my boyfriend, the song boyfriend. Johon B vastaa lainauksella Bieberin Boyfriend-biisistä "if u were your my boyfriend i would never let you go". Eipä siinä sen isompaa avautumista.

Nyt meni sekin (harha)kuvitelma uusiks. 😭

Vierailija
9765/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan helteinen loppuviikko kun Bojan saapuu paikalle

Tulikuuma

Vierailija
9766/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuosta Bojanin äänestä joku tuolla aiemmin kirjoitti niin on yksi lempparivideo minullakin, missä sanotaan jotakin melkeinpä kuolematonta: bussilla ovat matkalla jonnekin ja istuvat vierekkäin, K esittelee vieressä istuvan 'this is my boyfriend' ja sanoo jotakin hauskaa siinä ennen ja jälkeen, kuva siirtyy Bojaniin joka sanoo: "If you were my boyfriend, I'd never let you go''.

Jos itse olisin ollut K.n paikalla tuolloin, sydämeni olisi muljahtanut syrjälleen ja olisin purskahtanut itkuun.

2

K sanoo, että B näyttää Justin Bieberiltä ja sanoo my boyfriend, the song boyfriend. Johon B vastaa lainauksella Bieberin Boyfriend-biisistä "if u were your my boyfriend i would never let you go". Eipä siinä sen isompaa avautumista.

eipä siinä sen kummempaa - hokeman comeback, ei oo näkynykää täällä hetkiseen

Vierailija
9767/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/JokerOutBand/status/1666030943520292864

Heräämisen jälkeinen (tai ainakin siltä vaikuttaa) pätkä Jan & Bojan, toinen pötköttää sängyllä tai toinen haastattelussa istuen sängyllä. Tää oli kyllä aika hott tää pätkä, vaikka tässä ei mitään erikoista sinänsä ookaan... JO:n viralliselta Twitter-tililtä

Usein eniten hottia on, kun ei yritetä olla hot, ainakaan ei yritetä sillä tavalla, että muut sen huomaa.

Mullakin on tuo saman sininen iPhone, kuin Bojanilla!!! Tosin eri malli (mulla on XR)

Vierailija
9768/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

Se "If you were my boyfriend, I'd never let you go'' on muuten viittaus Justin Bieberin Boyfriend-biisiin, B laulaa sen vielä samalla sävelellä. En tosin tiedä, tunnistiko K viittauksen.

Kiitos tästä tiedosta! En koskaan ole kuunnellut Justin B.tä, joten en olisi tätä voinut arvata että on lainaus.

K vain siihen että "yes, you keep me". 

Vierailija
9769/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/hirunoka/717407882270916608/my-mother-saw-bbcbla…

Toi oikealla ylhäällä oleva hidastus. Olen vakuuttunut, että kun on ollut samanlainen hetki, muita ei ole ja kamerat ei kuvaa... Ei ihmiset voi tuon enempää siltä että kohta lähtee.

Tuli sitä katsoessa mieleen, että miksihän Kärtsä edes kääntää päätä halauksesta irtautuessaan niin lähelle Bojanin kasvoja ja katse näyttäis käyvän jos ei huulissa niin ainakin alempana, kun kesken Kn keskustelun jonkun muun kanssa irtoavat halauksesta ja silmät ja puhe kuitenkin kohdistuneina muualle

Vierailija
9770/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin naurattaa toi "hylkeen adoptioisä". Jotenkin kuitenkin sopii täysin Käärijän imagoon 🦭

Vierailija
9771/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset hidastuskuvat on kuumempia koska ne on hidastuskuvia. :)

Vierailija
9772/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

Se "If you were my boyfriend, I'd never let you go'' on muuten viittaus Justin Bieberin Boyfriend-biisiin, B laulaa sen vielä samalla sävelellä. En tosin tiedä, tunnistiko K viittauksen.

Kiitos tästä tiedosta! En koskaan ole kuunnellut Justin B.tä, joten en olisi tätä voinut arvata että on lainaus.

Kärtsä ei varmaan kyllä yhtään tiedä mistään bieberlainauksista. Hän oli vaan tyytyväinen, et hänet huolittas ja pidettäs. Yes yes.

Vierailija
9773/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppelen tässä vähän asiasta kukkaruukkuun. Antoiko käärijä siis OMAN Pasi- pelipaitansa Bojanille? Siis sen, joita on 4 kappaletta tehty ja kolme muuta ovat biisin muilla tekijöillä?

Vierailija
9774/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ajatus siitä että kun täällä ja Twitterissa elätellään nyt toiveita, että Käärijä oiskin Dublinissa ja sit piakkoin someen luikahtaisikin taas uusi hassun hauska kynsivideo. 🤭

Vierailija
9775/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa Adan mc callig haastattelee jokereita. Myös käärijästä ja baby sealista puhuvat. Uusi tämä siis

Jätkät nauroi ja hihitteli kun bojan selitti tarinaa hylkeestä😁

Mies menee viisuihin. Tulee sieltä hylkeen adoptioisänä pois monimutkaisessa brother-father/son-husband-boyfriend suhteessa.😂

Unohdit listasta babyn ja puppyn😅. Mikähän näistä kaikista Bojan mieluiten olisi🤔

Vierailija
9776/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa Adan mc callig haastattelee jokereita. Myös käärijästä ja baby sealista puhuvat. Uusi tämä siis

Jätkät nauroi ja hihitteli kun bojan selitti tarinaa hylkeestä😁

Joku taitava haastattelija voisi kyllä ovelasti kysyä muilta että mikäs heitä naurattaa niin paljon. Kun toi naureskelu alkaa aina kun K otetaan puheeksi.

Toi Adam mc callig puhuu oudosti, onkohan jotenkin kehitysvammainen?

Se on vielä irlantilainen, miten puhuu englantia noin hiitaastii?

Vierailija
9777/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

Eiks tuo ollut jo umk-ketjusta tuttu vähättelyn kukkanen, eipä siinä sen kummempaa, missään, ikinä 😄

Näin äsken tiktokissa sen "Jokerout hotline" pätkän mihin kärtsä on leikattu tilaamaan pizzaa. Bojanin ääni siinä alussa kun se puhuu sloveenia 🔥

Vierailija
9778/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

Eiks tuo ollut jo umk-ketjusta tuttu vähättelyn kukkanen, eipä siinä sen kummempaa, missään, ikinä 😄

Näin äsken tiktokissa sen "Jokerout hotline" pätkän mihin kärtsä on leikattu tilaamaan pizzaa. Bojanin ääni siinä alussa kun se puhuu sloveenia 🔥

Eikun eihän se mitään pizzaa tilaa kun vastaa puhelimeen ja kieltäytyy, unohtakaa koko juttu. 😃

Vierailija
9779/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

Kärtsä ei varmaan kyllä yhtään tiedä mistään bieberlainauksista. Hän oli vaan tyytyväinen, et hänet huolittas ja pidettäs. Yes yes.

Kukapa meistä ei olisi. 

Mutta kyllä kelpaa katsella kahden ihmisen lämmintä ystävyyttä, kun koko muu maailma on täynnä sotaa, ilmastonmuutosta ja hintojen nousua.

Vierailija
9780/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän aihepiirin parasta antia on ollut puutarhurien runolliset balkaninruusukirjoitukset, Loverpool ja Leila-jutut :D

Mulla on kyllä ikävä hammaslääkäriä, joka oli alkuvaiheessa täällä.

Täällä ollaan ja ehjänä selvittiin Käärijän Naantalin keikasta. T: hammaslääkäri

Sinä ja rietas gay olitte siellä molemmat?! Vai ootteko sama henkilö?

Ei olla sama henkilö. Mielenkiintoista kuitenkin ajatella, että olen mahdollisesti törmännyt siellä johonkin toiseen täällä kirjoittelevaan henkilöön. Veikkaan, että rietas on minua nuorempi. Olen ollut aika hissukseen tässä ketjussa, lähinnä seurannut sivusta. T: hammaslääkäri

Ketju on lukittu.