Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.
Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.
Mutta jos biisi kertoo siitä, että Jokerit ovat tykästyneitä Lontooseen ja Britanniaan? Meinaan, kuka siellä aikaa viettää saanut ei olis?
Jos ne vain päälleliimas, että biisi on tehty faneille kaikkialla?
Siis en itse ajattele, että biisi on tehty Lontoon faneille, vaan Lontoosta, koska se jotenkin kosketti heitä.
Eli mä oisin fiiliksissä Lontoosta, tekisin biisin ja sit _sanoisin_, että tää on kaikille faneille.Lontoolla on erityinen paikka Bn sydämessä. Jäi sinne prepartyista ja viisuista, kävi siellä vielä useasti kesän aikana.
Tämä. Biisi EI viittaa faneihin siellä, vaan B:n fiiliksiin. Omisti biisin kaikille faneille.
Niin, niille kiljuville teinitytöille, jotka heittelee rannekoruja lavalle.
Millä kriteerillä just heille? En havaitse kappaleessa viitattavan heihin.
Mm. kiljuminen biisissä, rannekorut ja aurinkolasit levynkannessa, baby boos. Yhden nuoren superfanin nostattaminen. Eikös noi sydämen malliset aurinkolasitkin oo siltä peräisin?
Näkyyhän siellä myös rintsikat yläreunassa. Eli ilmeisesti toi on se juttu mistä bändinä diggaavat.
Tällä palstalla niitä rintsikoita halveksutaan, mutta ehkä he pitävät niistä enemmän kuin villasukista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju ei anna enää lainata, mutta miksi ne nyt avaisivat yllätystä, kun eivät aiemmin avanneet? Niiden tuntien yllätys voi just olla että ollaan Costellon keikalla täällä, jeee.
Ois niin makee, kun ne ENSIN sanois ton, sit kohta K paahtais paikalle 😃😄🤩Tää on pelkkää toiveajattelua! Mitä ihmettä k tekis costellon keikalla? Ei se oo norjassa eikä ruotsissakaan. Voitte hengittää!
Ei kyllä kukaan täällä ole luullut Kn menevän Costellon keikalle.
Onhan! Tälläkin sivulla!
Eihän ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.
Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.
Mutta jos biisi kertoo siitä, että Jokerit ovat tykästyneitä Lontooseen ja Britanniaan? Meinaan, kuka siellä aikaa viettää saanut ei olis?
Siis en itse ajattele, että biisi on tehty Lontoon faneille, vaan Lontoosta, koska se jotenkin kosketti heitä.
Eli mä oisin fiiliksissä Lontoosta, tekisin biisin ja sit _sanoisin_, että tää on kaikille faneille.Lontoolla on erityinen paikka Bn sydämessä. Jäi sinne prepartyista ja viisuista, kävi siellä vielä useasti kesän aikana.
Tämä. Biisi EI viittaa faneihin siellä, vaan B:n fiiliksiin. Omisti biisin kaikille faneille.
Mm. kiljuminen biisissä, rannekorut ja aurinkolasit levynkannessa, baby boos. Yhden nuoren superfanin nostattaminen. Eikös noi sydämen malliset aurinkolasitkin oo siltä peräisin?
Näkyyhän siellä myös rintsikat yläreunassa. Eli ilmeisesti toi on se juttu mistä bändinä diggaavat.
Mä en jaksa. Ootteko niin hermostuneita keikoista vai miksi tällänen asenne nyt? Jokerit ei laita faneja eriarvoiseen asemaan, mut täällä jotkut tuntuu sitä yrittävän.
Tunnelman nostatusta tähän väliin: Ihanaa K:n tanssia eiliseltä!
Vierailija kirjoitti:
Missä te näette siinä sinkun kannessa tämän fanitytön? Eikö siinä ole vain ne sydämenmuotoiset aurinkolasit mitä hän kierrätti eri keikoilla ja kuvasi ihmisiä ne päässä? On tuo kansi ainakin teemaltaan suunnattu näille tytöille mutta toisaalta he on markkinoineet JO:ta ympäri Eurooppaa joten ehkä tuo on palkinto siitä.
En mä ainakaan näe Maiken kuvaa kannessa, oishan se vähän outoa jos vain yksi fani saisi naamansa uuden sinkun kanteen eikä välttämättä otettaisi kovin hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti älkää hyvät ihmiset sitten pettykö, kun K ei ole paikalla Oslossa tai Tukholmassa. Siellä on ihan muut vierailijat keikalla, Oslossa varmasti Alessandra ainakin. Ollaan kiitollisia, jos K on Suomessa useammalla kuin yhdellä keikalla mukana, sekin olisi jo iso juttu.
Kyllä petyn! Mutta haittaako se pettymys minua? Ei haittaa!!! Mutta olisin silti harmissani ja pettynyt, koska ihmettelisin, miksi NT:lla eri maiden fanit ois eri arvoisia ja eri asemassa, kun Kroatian haastatteluvideolla oli puhe vain (koko) NT:sta, ei ainoastaan Suomesta.
Plus miksi ei ottaisi hyvää tekosyytä olla koko viikkoa bBojanin kanssa taas jne jne jne 😄
Mulle on jäänyt paristakin B:n haastiksista sellainen kuva, että hän arvostaa sitä että yleisössä on monen ikäisiä, esim. tässä haastiksessa https://www.instagram.com/p/CxEInamNYTQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen JO:n sinkun taiteessa ole naisen kuva? Se kellertävä kuva, jossa lukee se biisin nimi?
Se on fanitaidekuva ja se nainen siinä niiden special fan Maike
Hmm, no täähän alkaa kuulostaa vaan entistä pahemmalta.
En tiedä onko paha vai ei, mutta joidenkin fanien nostaminen muiden yläpuolelle ei tunnu kivalta. Paitsi jos esim.tämä Maike on tehnyt jotain Jokereiden hyväksi. Koko superfani käsite on erikoinen. Mikä tekee ihmisestä superfanin, sekö että käy monella keikalla ja tekee itseään tykö.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko pätkääkään että K menisi Osloon. Tukholma on realistisempi mutta en usko siihenkään.
Toisaalta oon systemaattisesti ollut väärässä kaikesta niin ehkä se meneekin. 😀
Hyvä! Täähän antaa toivoa! (siis lämmöllä ajattelen sua tässä vitsissä!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen JO:n sinkun taiteessa ole naisen kuva? Se kellertävä kuva, jossa lukee se biisin nimi?
En tiedä onko paha vai ei, mutta joidenkin fanien nostaminen muiden yläpuolelle ei tunnu kivalta. Paitsi jos esim.tämä Maike on tehnyt jotain Jokereiden hyväksi. Koko superfani käsite on erikoinen. Mikä tekee ihmisestä superfanin, sekö että käy monella keikalla ja tekee itseään tykö.
Ainakin Nace otti hänen suunnittelemansa tatuoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju ei anna enää lainata, mutta miksi ne nyt avaisivat yllätystä, kun eivät aiemmin avanneet? Niiden tuntien yllätys voi just olla että ollaan Costellon keikalla täällä, jeee.
Ois niin makee, kun ne ENSIN sanois ton, sit kohta K paahtais paikalle 😃😄🤩Tää on pelkkää toiveajattelua! Mitä ihmettä k tekis costellon keikalla? Ei se oo norjassa eikä ruotsissakaan. Voitte hengittää!
Ei kyllä kukaan täällä ole luullut Kn menevän Costellon keikalle.
Onhan! Tälläkin sivulla!
Ei ole, olet halunnut tulkita kommentit näin. Jotkut spekuloi, onko hän Oslossa. Ei sitä, onko hän Costellon keikalla.
Miten sitten tulkitset tämän viestin:
Niiden tuntien yllätys voi just olla että ollaan Costellon keikalla täällä, jeee.
Ois niin makee, kun ne ENSIN sanois ton, sit kohta K paahtais paikalleSiihen LIVEEN paikalle, ääliö.
Oho, onpa kireetä porukka.
K oli kyllä niin fiiliksissä tuolla yleX:ssa 😘
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt paristakin B:n haastiksista sellainen kuva, että hän arvostaa sitä että yleisössä on monen ikäisiä, esim. tässä haastiksessa https://www.instagram.com/p/CxEInamNYTQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Hyvä tietää, kun uuden kappaleen kanssa on tullut vähän eri mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että boitsuja vähän jännittää etenkin Tavastian lavalle nouseminen 😅. JO ja Suomella kun on erityinen suhde toisiinsa💚💙
Tuskinpa jännittää sen enempää ku mikään muu keikka. Tosin Lontoon keikkaa varmaan jännittivät. Suomalaiset vaan kuvittelee olevansa jotenki erityisempiä.
Kyllä mä uskon, että ollaankin, mutta en ajattele, että keikka täällä jännittäis siksi erityisellä tavalla :)
Ja johan ne on sit "harjoitelleet" K:n kanssa Oslossa ja Stokiksessa.
Onhan monilla bändeillä biisejä vaikka minkä kaupunkien nimillä, tai missä mainitaan joku kaupunki. Esim JO:n Tokio tuskin on suunnattu erityisesti japanilaisille faneille. Tai Sunrise Avenuen Hollywood Hills ei käsittääkseni ole mitenkään tarkoitettu juuri Yhdysvaltojen markkinoille, kun heidän enimmät fanit oli/on Saksassa ym Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa. Ootteko niin hermostuneita keikoista vai miksi tällänen asenne nyt? Jokerit ei laita faneja eriarvoiseen asemaan, mut täällä jotkut tuntuu sitä yrittävän.
Lähinnä pettymys siitä, että päättivät lähteä tälle linjalle, nuoleskelemaan nuoria naisfaneja ja tuota Twitter-porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän niitä faneja kokoajan eriarvotetaan, kuten omassa viestissäsi. En ole nähnyt Jokereiden sitä tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä pettymys siitä, että päättivät lähteä tälle linjalle, nuoleskelemaan nuoria naisfaneja ja tuota Twitter-porukkaa.
Hei nyt rauhoitu, tämä katkeruus ei ole normaalia enää.
On ihan varmasti! K ei liity siihenkään mitenkään.