Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa vastailla niihin viesteihin kun koko ajan kirjoittaa.
Onko joku seurannut whatsappia mitä se sinne kirjoittelee? Ite katon vaan lähetystä ja palstailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku seurannut whatsappia mitä se sinne kirjoittelee? Ite katon vaan lähetystä ja palstailen.
Et voi nähdä muiden wappiviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "palaan tyhjään kämppään" -fiilis on ihan ymmärrettävää myös henkilölle, joka asuu jonkun kanssa. Esim. Kun menen mieheni kanssa sukuloimaan muutamaksi päiväksi, ja joka paikassa on ainakin 15 ihmistä, joille puhua jne. Sitten palaat kotiin ja on niin hiljaista ja sellainen "tyhjä" olo, kun ei olekaan väkijoukossa. Ja esiintymisen jälkeen varmaan on tuo tunne potenssiin kymmenen kun adrenaliinit lähtee laskuun jne.
Kumminko se nyt sitten sanoi? Palaan tyhjään kämppään vai että siellä ei ole kukaan venaamassa sua? Toki kumpikaan ei välttämättä tarkoita että olisi sinkku.
Kuuntelen just tuota haastattelua, ja tarkalleen sanoo:
Haastattelija: "Ootsä nyt onnellisempi kuin ennen UMKta ja Euroviisuja?"
K: "Hieno kysymys. Toi on semmonen asia, että kun on pitkään haaveillut jostain ja sit sä saat sen, niin sit tulee sulle vähän semmonen arki, arkijuttukin, ja sit kun sä rupeat saamaan rahaakin, niin sit siitä tulee vähän ahneeksi, et mä haluun lisää ja lisää, mutta oon tajunnut sen että ei se onnellisuus sieltä tuu. Se onnellisuus tulee kyl siit kun saa sinne lavalle astuu, ja fiilistellä sitä, mutta on se tuonu paljo muutakin. Että ei tää o ruusuilla tanssimista. Joku vois kelaa että 'nyt se elää"-- no tietyl tapaa elänki sitä unelmaa, ja elän parasta aikaa tällä hetkellä, emmä kiellä sitä, mutta on siinä paljo muutaki. Et just tää julkisuushomma, ja tietynlainen, ku oot-- pyörit keikoilla, ja tulee himaa, niin tulee vähän tyhjyyden tunne siitä, et kaikki on rakastanu sua ja sä oot menny ja sit sä oot kotona ja siel ei o ketään, niin siin on välillä vaikee myös tipahtaa sinne alas ja yrittää asettua kodiks taas."(Apua, suomen kielen litterointi on kauheaa, miksi mä tämän tein. Mutta nyt on sanantarkasti vastaus.)
Kiitoa.. ei tuosta voi tulkita ettei siellä olisi avopuolisoa. Ensinnäkin voi olla tosiaan että leikkii sinkku-Käärijää tuossa (todennäköistä) tai sitten tarkoittaa ettei siellä kotona ole se mölyävä lauma yleisöä ja crewta.
Ei tuo sitä tarkoita, että olisi sinkku. En suostu leikkimään sitä Käärijä yhtä ja Jere toista- leikkiä
Jere/käärijä oli gf kanssa juuri lomamatkalla. Miten se sinkku olisi.Jere oli gf kanssa lomalla, K vain pistäytyi siellä tekemässä pikaisen mainoksen.
Jere ei ole sinkku, mutta se ei ole julkista tietoa. Käärijä on sinkku. J/K haluaa suojella läheisinpiä ihmisiään.
Näin asia on niin pitkään, kunnes Jere tosin päättää.Todella huvittava tämän kommentin viimeinen lause sinulta, koska J/K ei ole koskaan päättänyt tuoda häntä julkisuuteen tai kertonut hänestä.
Olisin voinut ilmaista vähän toisin. Jere joutuu toki miettimään, miten menettelee 6.12 suhteen. Jos menee gf kanssa, tulee puolison olemassa olo ilmi. Voi toki mennä itsekseenkin. Tietohan on, ettei Linnan juhliin voi ottaa aveciksi ketä tahansa. Puolison voi ottaa mukaan ja silloin puoliso saa omalla nimellään oman kutsunsa. Mutta Linnan juhlista ei kannata nyt ruveta keskustelemaan, on keskusteltu aiemmin ainakin pariin otteeseen.
Eilen huomenta Suomessa kysyttiin mitä laittaa linnan juhliin päälle, K vastasi siihen että sen näkee sitten kun me kävellään sitä mattoa sisään (tjsp mut kuitenkin "kävellään" monikossa). Tulipahan huomattua. Eli jonkun kanssa kai kuvittelee menevänsä, luultavasti Bojanin 😅
Kävellään voi btw käyttää vain itsestään. "Sinne sit kävellään."
No ei voi. Ainakaan mitenkään oikeaoppisesti. Ja puhuiko "meistä" tosiaan?
No jokatapauksessa ei kävele siinä matolla yksin vaan porukkaa on kuin pipoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kertoo opetelleensa sanomaan ei, ja vaikka on sosiaalinen niin tarvitsee välillä 5-10 min omaa aikaa ihan rauhassa palautuakseen.
Huh. Mä tarviin viis tuntia päivässä.
Mä tartten vähintään yhden päivän viikossa.
Mä vähintään yhden viikon viikossa. Sit kestän ihmisiä ehkä n. vartin.
Sama, harmi vaan et aspa-hommissa tuo ei oikein taho onnistuu. Eli mä kestän ihmisii sen vartin ja loppuviikon meinaa verisuoni katkee päästä 24/7 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo vastausta tippunut reilu tunti sitten laitettuun kyssäriin lähetyksessä eikä whatsapissa.
Käärijällä, tai siis Jerellä, on muuten tosi ihana puheääni, sellainen samettisen pehmeä. Aah, rakastan! Se ei pääse oikeuksiinsa näissä Turhapuro-hommeleissa, joissa enempi esittää sketsihahmoa.
Toinen huomio: siinä kun J puhui siitä poikien illasta sanoi ampuneensa itseään jalkaan kun sanoi aiemmassa haastiksessa että bileet pitää lopettaa ja sit meni poikien kaa ulos. Mutta siinä kohtaa oli sellainen lyhyt hetki, en muista sanoiko tai mutisiko jotain, mutta kuitenkin siitä sai sellaisen tunteen että tarkoitti myös tulevaa viikkoa ja kaikkea sitä mitä on JO:n kanssa tulossa. Kuvittelinko tuon hetken vai saiko kukaan muu samaa fiilistä? JO:TA ei tietysti mainittu, mutta jotenkin mun aivoissa K viittasi siinä myös tulevaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että JO päivittää paljon Nordic Tourilta someen😁
Mitäköhän päivittää suomesta sitten jos muu jokerit eivät ole käyneet ja B on ainut joka on ollut
B on ollut vain helsingissä, tai korkeintaan lisäksi vantaalla, mutta siellähän he eivät nyt kauheasti ehdi hengailla kun edellisenä päivänä ovat tukholmassa ja seuraavana turussa. Jotenkin arvelen että tampereella niillä olisi eniten aikaa hengähtää, mutta sitten taas muistelen että sinne ei tullut toista keikkaa aikataulukiireiden takia. Saattoihan se tietty olla keikkapaikan aikatauluista kiinni.
Oslo saa nyt kyllä aika paljon huomiota, kun ovat siellä jo nyt. Iso panostus, jos kerran koko crew on näin ajoissa siellä, vaikka keikka on vasta maanantaina. Muihin kaupunkeihin ne kuitenkin pystyvät matkustamaan vasta keikkapäivänä.
Heillä on myös minikeikka huomenna, ovat Elvis Costellon keikalla vierailijoina. Mutta siihen nähden ovat myös hivenen aikaisemmin tulleet kuin ehkä normaalisti keikkakaupunkeihin.
Oon kade vaikka se on ihan tyhmää 😩
Kade noille joillekin faneillekin, jotka heti sai ryhmäkuvsn bändin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "palaan tyhjään kämppään" -fiilis on ihan ymmärrettävää myös henkilölle, joka asuu jonkun kanssa. Esim. Kun menen mieheni kanssa sukuloimaan muutamaksi päiväksi, ja joka paikassa on ainakin 15 ihmistä, joille puhua jne. Sitten palaat kotiin ja on niin hiljaista ja sellainen "tyhjä" olo, kun ei olekaan väkijoukossa. Ja esiintymisen jälkeen varmaan on tuo tunne potenssiin kymmenen kun adrenaliinit lähtee laskuun jne.
Kumminko se nyt sitten sanoi? Palaan tyhjään kämppään vai että siellä ei ole kukaan venaamassa sua? Toki kumpikaan ei välttämättä tarkoita että olisi sinkku.
Kuuntelen just tuota haastattelua, ja tarkalleen sanoo:
Haastattelija: "Ootsä nyt onnellisempi kuin ennen UMKta ja Euroviisuja?"
K: "Hieno kysymys. Toi on semmonen asia, että kun on pitkään haaveillut jostain ja sit sä saat sen, niin sit tulee sulle vähän semmonen arki, arkijuttukin, ja sit kun sä rupeat saamaan rahaakin, niin sit siitä tulee vähän ahneeksi, et mä haluun lisää ja lisää, mutta oon tajunnut sen että ei se onnellisuus sieltä tuu. Se onnellisuus tulee kyl siit kun saa sinne lavalle astuu, ja fiilistellä sitä, mutta on se tuonu paljo muutakin. Että ei tää o ruusuilla tanssimista. Joku vois kelaa että 'nyt se elää"-- no tietyl tapaa elänki sitä unelmaa, ja elän parasta aikaa tällä hetkellä, emmä kiellä sitä, mutta on siinä paljo muutaki. Et just tää julkisuushomma, ja tietynlainen, ku oot-- pyörit keikoilla, ja tulee himaa, niin tulee vähän tyhjyyden tunne siitä, et kaikki on rakastanu sua ja sä oot menny ja sit sä oot kotona ja siel ei o ketään, niin siin on välillä vaikee myös tipahtaa sinne alas ja yrittää asettua kodiks taas."(Apua, suomen kielen litterointi on kauheaa, miksi mä tämän tein. Mutta nyt on sanantarkasti vastaus.)
Kiitoa.. ei tuosta voi tulkita ettei siellä olisi avopuolisoa. Ensinnäkin voi olla tosiaan että leikkii sinkku-Käärijää tuossa (todennäköistä) tai sitten tarkoittaa ettei siellä kotona ole se mölyävä lauma yleisöä ja crewta.
Ei tuo sitä tarkoita, että olisi sinkku. En suostu leikkimään sitä Käärijä yhtä ja Jere toista- leikkiä
Jere/käärijä oli gf kanssa juuri lomamatkalla. Miten se sinkku olisi.Jere oli gf kanssa lomalla, K vain pistäytyi siellä tekemässä pikaisen mainoksen.
Jere ei ole sinkku, mutta se ei ole julkista tietoa. Käärijä on sinkku. J/K haluaa suojella läheisinpiä ihmisiään.
Näin asia on niin pitkään, kunnes Jere tosin päättää.Todella huvittava tämän kommentin viimeinen lause sinulta, koska J/K ei ole koskaan päättänyt tuoda häntä julkisuuteen tai kertonut hänestä.
Olisin voinut ilmaista vähän toisin. Jere joutuu toki miettimään, miten menettelee 6.12 suhteen. Jos menee gf kanssa, tulee puolison olemassa olo ilmi. Voi toki mennä itsekseenkin. Tietohan on, ettei Linnan juhliin voi ottaa aveciksi ketä tahansa. Puolison voi ottaa mukaan ja silloin puoliso saa omalla nimellään oman kutsunsa. Mutta Linnan juhlista ei kannata nyt ruveta keskustelemaan, on keskusteltu aiemmin ainakin pariin otteeseen.
Eilen huomenta Suomessa kysyttiin mitä laittaa linnan juhliin päälle, K vastasi siihen että sen näkee sitten kun me kävellään sitä mattoa sisään (tjsp mut kuitenkin "kävellään" monikossa). Tulipahan huomattua. Eli jonkun kanssa kai kuvittelee menevänsä, luultavasti Bojanin 😅
Taisi myös sanoa että puku on tosiaan valmiina jo mutta ei paljasta siitä mitään.
En kestä, jos se menee tavispuvussa. Sen on pakko mennä jossain Muurimäen luomuksessa, ei mikään tavallinen käy xD.
Kärpyllähän on yllättävän hyvä musiikkimaku 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kertoo opetelleensa sanomaan ei, ja vaikka on sosiaalinen niin tarvitsee välillä 5-10 min omaa aikaa ihan rauhassa palautuakseen.
Huh. Mä tarviin viis tuntia päivässä.
Mä tartten vähintään yhden päivän viikossa.
Mä vähintään yhden viikon viikossa. Sit kestän ihmisiä ehkä n. vartin.
Sama, harmi vaan et aspa-hommissa tuo ei oikein taho onnistuu. Eli mä kestän ihmisii sen vartin ja loppuviikon meinaa verisuoni katkee päästä 24/7 🤣🤣
Joo omaksi ja muiden hyväksi olen hakeutunut semmoiseen työhön, missä ei tartte ihmisiä katsella 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi nähdä muiden wappiviestejä.
No niinpä tietysti. Jotenkin aattelin et se ois joku ryhmäjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nätisti vastasi. 💚
Voi, sinä onnellinen! Ois pitäny laittaa sille jotain kyssärii 😭😭💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tästä jo puhetta täällä? Ruotsissa JO:lla onkin yllättäen joku ruotsalainen bändi lämppärinä?
https://www.tumblr.com/thisismyobsessionnow/728561998736097282/so-uhm-t…
Ei taida Loreen ehtiä kiireiltään yllätysvieraaksi poikien keikalle... :p
Höh, setti on vain 1h 15 min pitkä. Toki ollut muuallakin, mutta silti.
Mikä bändi tuo Hearts on? Google ei auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tästä jo puhetta täällä? Ruotsissa JO:lla onkin yllättäen joku ruotsalainen bändi lämppärinä?
https://www.tumblr.com/thisismyobsessionnow/728561998736097282/so-uhm-t…
Ei taida Loreen ehtiä kiireiltään yllätysvieraaksi poikien keikalle... :p
Höh, setti on vain 1h 15 min pitkä. Toki ollut muuallakin, mutta silti.
Mikä bändi tuo Hearts on? Google ei auttanut.
Kuulostaa nimittäin keksityltä.
Kärtsälle elämä on yhtä kuin selviytymistä ja on ollut siistiä kuulla et oma musa on ollut joillekin selviytymiskeino ja jeesannut heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meille Jormat ja Pentit maistu, mutta Pasit ja Janit kylläkin.
Varsinkin ne Janit. Monta kymmentä senttiä Jania.
Ootteko tulossa aitioon?🙄👀🙉
Kannattaa vaan hyväksyä se, että maailma on täynnä erilaisia ihmisiä ja sinne aitioon saattaa päättyä myös monenlaista ihmistä. Pääasiassa ihmiset ovat kuitenkin vieraskoreita, vaikka täällä huumori ja mielipiteet olisivat minkälaisia tahansa.
No, nyt rauha maassa.Meitä on siellä tosi pieni porukka ja kaikki vaikuttavat olevan tosi fiksuja tyyppejä.
Kaikki maksoivat ajallaan ja vastailivat viesteihin sovitusti, joten ihan tavallisia mukavia suomalaisia ihmisiä sinne on nyt tulossa.Nimilistan perusteella mukana ei ole ketään, ketä kannattaisi tulla stalkkaamaan.Terkuin tämän LOGOMO aition,"järkkäri" ja nyt vain odottelemaan tätä odotettua keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nätisti vastasi. 💚
Voi, sinä onnellinen! Ois pitäny laittaa sille jotain kyssärii 😭😭💔
En laittanut itseasiassa edes kysymystä, mut jotakin muuta.
Touch metä Boitsulle sieltä.
ai se tekstaa takaisin? eikä vastaa lähetyksessä?