Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kertoo, että hän menee tapaamaan ystäväänsä.
Kyllähän heitä tulee varmaan moikattua, varmasti menen katsomaan heidän esityksiään. Vähän Bojan kyseli, että hyppäänkö heidän keikka-autoonsa. Kyllä se voi olla, että meikäläinen lähtee. Se siitä lomailusta sitten, Käärijä naurahtaa.
Eli vähintään yleisössä K tullaan näkemään kaikilla keikoilla ja eiköhän lavallakin! Kiitos Maikkari, kysytte oikeita kysymyksiä!
Nyt kyllä suorastaan toivon, että kuvaavat vlogia Nordic Tourilla, saadaan B&K kikattelua ja häröilyä keikkabussissa ja bts.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on siis keikkabussi Suomessa. Ajattelin, että ottavatkohan eli tuleeko siis halvemmaksi kuin jotkut halpismajoitukset mutta ilmeisesti kannattaa. Ja täytyyhän niiden niitä vuokrakamojakin roudata kolmen kaupungin väliä, elleivät sitten olisi vuokranneet jokaisesta paikasta uudet eli aika monta autoa olisi sitten pitänyt vuokrata.
Missäköhän vaiheessa ottavat keikkabussin käyttöön? Vasta Hesassa vai jo Norjassa?
Missä MTV haastiksessa K oli puhunut Bstä? :D
Katsoin mun mielestä kaikki eiliset haastattelut mutta en huomannut
Vierailija kirjoitti:
Niillä on siis keikkabussi Suomessa. Ajattelin, että ottavatkohan eli tuleeko siis halvemmaksi kuin jotkut halpismajoitukset mutta ilmeisesti kannattaa. Ja täytyyhän niiden niitä vuokrakamojakin roudata kolmen kaupungin väliä, elleivät sitten olisi vuokranneet jokaisesta paikasta uudet eli aika monta autoa olisi sitten pitänyt vuokrata.
Minusta se, että Kärtsä puhuu keikka-autosta eikä -bussista viittaa enemmän johonkin tila-autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän vaiheessa ottavat keikkabussin käyttöön? Vasta Hesassa vai jo Norjassa?
Mitenköhän aikovat hoitaa tuon Tukholma Helsinki siirtymän, laivoja ei taida mennä aamuisin, joten pakko varmaan lentää. Tiukka aikataulu heillä joka tapauksessa varsinkin tuo Oslo-Tukholma-Helsinki väli.
Luulen että JOlla on sama keikkabussi/auto Ruotsissa ja Norjassa, koska niiden välimatka on juuri sopiva jos ajaa yön yli. Ja sitten lentämällä Ruotsista Suomeen ja joku Keikkaauto
Tämän parempiin uutiisiin ei olisi voinut herätä! Kiitos MTV 💖💖💖 Ja pojatkin jo matkalla Norjaan. Ehtivät siellä hetken levähtää ennen maanantaina alkavaa kiertuetta josta tulee heidän paras ikinä 🔥 ja varmasti pääsevät viikonlopun aikana vihdoinkin tapaamaan Elvis Costelloa livenä. Se on heille tärkeä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se, että Kärtsä puhuu keikka-autosta eikä -bussista viittaa enemmän johonkin tila-autoon.
Totta muuten. Shippilasien läpi tuon auton luki bussina tietysti heti. 😄 Kunpa olisi vaan toimittajan huolimattomuutta, ja oikeasti on tarkoitettu bussia. 😌
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kertoo MTV Uutisten haastattelussa, että he pyrkivät Bojanin kanssa pitämään viikoittain yhteyttä. 🥺🤗
No eihän se tietenkään kehdannut julkisesti tunnustaa että päivittäin 2h48min 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta muuten. Shippilasien läpi tuon auton luki bussina tietysti heti. 😄 Kunpa olisi vaan toimittajan huolimattomuutta, ja oikeasti on tarkoitettu bussia. 😌
Nyt toimituksen puutarhurit! Termit ja faktat kuntoon! Kysykää tarkentavia kysymyksiä!
Mä tutkailen täällä jo Oslon, Tukholman ja Suomen säätä. Tampere näyttää vetävän pisimmän korren tämän asian suhteen.
"Vähän Bojan kyseli, että hyppäänkö heidän keikka-autoonsa."
B: Please boys? I'm begging you. Please?
JO: *sigh* Okay.
B: Okay? OKAY!! OH MY GOD I HAVE TO TELL JERE RIGHT AWAY. LISTEN I LOVE YOU GUYS SO MUCH YOU HAVE NO IDEA. WE WILL BEHAVE I PROMISE, THANK YOU THANK YOU THANK YOU
B: THEY SAID YES
K: YES!!!!
Nace on kohta täällä, mä en kestä. Niin ja muut Jokerit tietty myös.
Huomaa että täällä on varttuneempaa väkeä, koska keskustellaan käytännönasioista.
Iiiik, ihana uutinen 💕😘🥴
Toivottavasti jakavat hulvatonta matskua pitkin viikkoa.
No niin, jospa sitä olisi toipunut kertomaan omista mietteistä koskien ICIP-videota...
Asiat meni itellä päin vidua torstai-iltana, kun iltavuoron jälkeen sain kotona lapsellisen väsymysvitutus-kohtauksen siitä, että video ei ilmestynytkään keskiyöllä. Menin siis suht vihaisena nukkumaan ja skippasin K:n IG-livet, mikä oli toisaalta varmaan hyvä juttu 😂
Perjantaina kasilta istuin sitten tilausajobussissa matkalla työpaikan tyhyretkelle, mutta yritin silti katsoa videota. Huom. paino sanalla "yritin", koska en saanut mitään selvää mun puhelimen näytöltä, kun aamuaurinko porotti just mun kohdalla sisään... Vitutus alkoi siis jälleen nostaa päätään, joten päätin tylysti jättää ICIP-fiilistelyt väliin tältä erää ja keskittyä virkistäytymään Suomen Manchesterissa.
Näin tein, matkustin vielä porukoille ja vasta illalla katselin videon useamman kerran. Ja kyllä mä tykkään 💚 Oon kyllä sen verran turmeltunut Tumpussa, että härömpi ja riettaampikin meininki olisi kelvannut, mutta näinkin tämä mv on erittäin hieno ja toimiva ja molempien K:n ja T:n tyylinen 😊
Vaikka video oli itselle visuaalisesti miellyttävä, en oo toistaiseksi saanut siitä inspistä piirtämiseen. Tää on kuitenkin hyvä juttu, koska jätin mun piirustusvehkeet kotiin ja pidän ainakin viikonlopun ajan taukoa taiteiluista. Torstaina ehdin tosin tuhertaa pikaluonnostelut bolero-K:sta ja toisaalta mussa on syttynyt halu piirtää po rnokeisari-B 🥵
Sori pitkästä sepustuksesta, toivottavasti joku jaksoi lukea 😅
- Jossu
Kiinnostuneena odotan SSOL esittämistä livenä, biisistä jäi vähän ristiriitaiset fiilikset. Englannin kieli ei sinällään häiritse, mutta ehkä tuo nuoremman kiljuvan (nais)yleisön kosiskelu levyn kansista lähtien, kun tavallaan olisi toivonut bändin lähtevän kypsempään ja aikuisempaan suuntaan. Mutta ehkä he näkevät, että heidän kohdeyleisönsä on nimenomaan tuolla saralla. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että täällä on varttuneempaa väkeä, koska keskustellaan käytännönasioista.
Pittäähän se jonkun huolehtia, että pojat pakkasivat riittävästi vaihtokalsareita, ja että minkälainen sää, tarvitaanko kuorivaatteita.. Täytyyhän meidän tietää miten matkaavat ja yöpyvät, että voidaan sitten lähestyä logistiikasta vastaavaa yritystä kuin oddlygoodia konsanaan, jos huomataan että ovat nukkuneet huonosti.
Olisin kyllä odottanut jotain hieman omaperäisempää, kuin CCCn pukemista uusiin vaatteisiin.
Kukaanhan tätä ei uskalla jukisesti sanoa, mutta CCCn toisinto "uusi" biisi on. Ei se mikään taidonnäyte kyllä ollut. Herättää kysymyksiä - eiko osaa, eikö ehtinyt vai menikö sieltä mistä aita oli matalin?