Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö joku Biden täällä vai, mua kiinnostaa enemmän se, että näkeekö Jere ja Bojan toisensa.
Tää on taas ajankohtainen, lainaus sivulta 2000 :D
Mitä maailmassa tapahtuukaan, evvk 😃
Esim. sattui vain silmiini tuosta sivusta "Kaarle XVI Kustaa 50 vuotta kuninkaana Official" -ketjun otsikko, ja tajusin, että normaalisti saattaisin paremman tekemisen puuttessa vilkuilla tuotakin, nyt en aio.
Oma yhteiskuntaosaaminen on ruostunut kesän aikana. Mulla ei ole tarkempaa tietoa edes hallitusohjelmasta, koska en seurannut uutisointia kesällä. Enkä kyllä vieläkään 🙈 Bidenin satuin kuulemaan, kun lensi yli, mutta muuten ei kiinnostanut.
Me ei tiedetä maailman menosta mitään, mutta Bojanin ja Käärijän mikroilmeet tiedetään tasan tarkkaan. Mikä ihmeen politiikka ja talous??
🤣🤣🤣🤣🤣
I'm dying...
Mä niin toivon, että joku on valppaana sen JO:n salaisen liven suhteen ja pystyy tallentamaan sen. Pitikin lupautua harrastamaan sosiaalista toimintaa viikonloppuna, niin ei voi sitä päivystää.
Onko Ä-äänne vain pohjoismaissa? Onko slovelialaisille oikeasti vaikeaa sanoa Kää-ri-jä? Siis en tarkoita pilkata asialla todellakaan, vaan aloin vain miettiä. Kun äää on niin arkipäiväinen täällä.
On se Jere nimen valinnut. Tosin kotimaan uraa tavoitteleekin selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo kerenny ihastua tähän Bojanin punaiseen tyyliin ja viiksiin
Mä en pysty ehkä enää koskaan ottamaan Bojania vakavasti noiden valokuvaussessiovideoiden jälkeen 😅
Vierailija kirjoitti:
Onko Ä-äänne vain pohjoismaissa? Onko slovelialaisille oikeasti vaikeaa sanoa Kää-ri-jä? Siis en tarkoita pilkata asialla todellakaan, vaan aloin vain miettiä. Kun äää on niin arkipäiväinen täällä.
On se Jere nimen valinnut. Tosin kotimaan uraa tavoitteleekin selkeästi.
Ainakin pohjoimaissa ja viron kielessä on ä-kirjain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö joku Biden täällä vai, mua kiinnostaa enemmän se, että näkeekö Jere ja Bojan toisensa.
Esim. sattui vain silmiini tuosta sivusta "Kaarle XVI Kustaa 50 vuotta kuninkaana Official" -ketjun otsikko, ja tajusin, että normaalisti saattaisin paremman tekemisen puuttessa vilkuilla tuotakin, nyt en aio.
Oma yhteiskuntaosaaminen on ruostunut kesän aikana. Mulla ei ole tarkempaa tietoa edes hallitusohjelmasta, koska en seurannut uutisointia kesällä. Enkä kyllä vieläkään 🙈 Bidenin satuin kuulemaan, kun lensi yli, mutta muuten ei kiinnostanut.
Me ei tiedetä maailman menosta mitään, mutta Bojanin ja Käärijän mikroilmeet tiedetään tasan tarkkaan. Mikä ihmeen politiikka ja talous??
Kyllä oman pääkopan tilanne mietityttää, kun taas törmäsin tilanteeseen, jossa möläytin jotain B stä ja joku totesi että oletkin hyvin perehtynyt viisuaiheeseen. Onneksi tuo B möläytys sentään sopi tilanteeseen. Kämppää raivatessa tuli vastaan vanhoja maantiedon oppikirjoja. Arvatkaa, mitä ensin katsoin. Onko kartalla vielä Neuvostoliitto ja Jugoslavia ja missäs se Slovenia on.
LadySlo, do you know what this Spil Liga thingy is?
https://twitter.com/jokeroutsubs/status/1702634340226576424?s=46&t=aCCg…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tulisi hyvä uutisankkuri.😂 Katsoisin mielelläni sinun kertomasi uutiset päivän K&B mikro ilmeistä. Suomen talous eikun siis Käärijän uusi video.
Huomasin tämän, niin heitän nyt linkin tänne:
JO Welcome to the Backstage episode 3 - Studio, julkaistaan kuuden tunnin kuluttua eli 20.00. Joku taisi eilen spekuloida, että ennen tämän julkaisua olisi se yllätyslive, joten valppaana sitten sen suhteen?
Kieltäydyn tykkäämästä yhdestäkään JO:n somepostauksesta jossa mainitaan sana soon 😤
Seuraava on totta ja tänään Hesessä tapahtunutta. Kaksi nuorta naista jutteli, että miksi Hesen tarjottimen päällä olevassa paperissa on noin ruma kuva, miksei siinä voi olla vaikka Käärijää. Teki mieli avata sanainen arkkuni.
Sanotaanko sellaista yhteisbiisiksi, jossa jonkun osuus olisi vaikka yksi lause? Jos vaikka Käärijän osuus olisikin yksi lause esim. Are you? Joku tämänkaltainen yhteistyö JO:n kanssa voisi olla mahdollista, etenkin kun mietitään mitä JO on puhunut tulevan kappaleen aiheesta. PS. Siis are you on esimerkki, voi olla muutakin toki. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jo kerenny ihastua tähän Bojanin punaiseen tyyliin ja viiksiin
Mä en pysty ehkä enää koskaan ottamaan Bojania vakavasti noiden valokuvaussessiovideoiden jälkeen 😅
Kyllä se sama prinssi on siellä jossain piilossa. Toivottavasti tuo tyyli jää kuitenkin sessioihin. Ajatelkaa jos B ilmestyykin lavalle tuossa punaisessa asussa ja heittää sen rotsin pois jossain vaiheessa. Olisi ehkä liian käärijämäistä.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko sellaista yhteisbiisiksi, jossa jonkun osuus olisi vaikka yksi lause? Jos vaikka Käärijän osuus olisikin yksi lause esim. Are you? Joku tämänkaltainen yhteistyö JO:n kanssa voisi olla mahdollista, etenkin kun mietitään mitä JO on puhunut tulevan kappaleen aiheesta. PS. Siis are you on esimerkki, voi olla muutakin toki. :D
Kärtsä on yksi niistä "AAAAAA"-huutajista kertosäkeessä xD
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tämän, niin heitän nyt linkin tänne:
JO Welcome to the Backstage episode 3 - Studio, julkaistaan kuuden tunnin kuluttua eli 20.00. Joku taisi eilen spekuloida, että ennen tämän julkaisua olisi se yllätyslive, joten valppaana sitten sen suhteen?
Ei vaan tähän ihan ilmoitettiin, että TULEE live.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tulisi hyvä uutisankkuri.😂 Katsoisin mielelläni sinun kertomasi uutiset päivän K&B mikro ilmeistä. Suomen talous eikun siis Käärijän uusi video.
Harmi kun ei nyt taideta saada prinssiä linnan juhliin. Olisin niin halunnut nähdä uutisoinnin siitä kun kaksi runoilijaa keskustelee henkevästi, siis tietysti Jenni ja B .
And if J.O.'s song was it multilingual?
Millä radiokanavalla on Kärtsän haastis klo 15? En löydä enää sitä viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Millä radiokanavalla on Kärtsän haastis klo 15? En löydä enää sitä viestiä.
SuomiPop
Tää ois aika kiva!