Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko K menossa JO keikoille jotenkin hyvin salamyhkäistä tässä on
Voikohan se yhteisbiisi olla mahdollinen? Jotain tässä on tekeillä🤔 Tämä vain yksi tuhansista spekulaatioista 😅
Itsekkin alan jo epäillä. Soudetaan ja huovataan kommentoinneissa sinne ja tänne ja ollaan niin salavihkaisia.
Mä en koskaan aio luopua toivosta sen yhteisbiisin suhteen. Vaikka olenkin toisaalta luopunut toivosta. :'D Ehkä se 2 % usko seuraa mua loppuelämän ajan.
Juu juu. K on mukana koko NT:lla ja Bojan on kirjoittanut yhteisen kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko K menossa JO keikoille jotenkin hyvin salamyhkäistä tässä on
Voikohan se yhteisbiisi olla mahdollinen? Jotain tässä on tekeillä🤔 Tämä vain yksi tuhansista spekulaatioista 😅
Itsekkin alan jo epäillä. Soudetaan ja huovataan kommentoinneissa sinne ja tänne ja ollaan niin salavihkaisia.
Niin. Tuskin yksi possujuna Tavastialla on peruste salamyhkäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Re: aiempi keskustelu, minulle tälle hetkellä kaikkein läheisin ihminen elämässäni on tyyppi, jonka kanssa ystävystyin huhtikuun puolivälissä, eli samoihin aikoihin kuin K&B tutustuivat. Suurimman osan siitä ajasta olemme olleet tuhansien kilometrien päässä ja kommunikoineet lähinnä tekstimuodossa.
Toki Jerellä on eri tilanne, kun on useita ikivanhoja läheisiä ystäviä, mutta silti. Hän on myös huolella haastiksissa kuvaillut, miten tämä nimenomaisella ystävyys kolahti ensihetkistä asti aivan erityisellä tavalla.
Näinpä. Luettuani eilisen Vexi Salmen kommentin rakkaudesta Irwiniin lähestulkoon mustasukkaisuuden tuntemista myöden en enää ihmettelisi vaikka ne toisen palstan Tarot-korttien avulla hahmotetut näkemykset Jessen mustasukkaisuudesta pitäisivätkin paikkaansa.
Anteeksi, mutta onko joku Tarot korteista katsonut, että Jesse on mustasukkainen? Siis mistä?😂 Anteeksi, mutta repesin sun kommentille totaalisesti.
Oliko se siinä meet&greetissä, että K vastasi yhteisbiisiin, että tuskin tulee? Vai mitä se sanoi? Jatkaessaan omakotitalosta? Omamljeno telosta. Miten arvon Sherlokit tämä kommentti nykytietojen (tai spekujen 😂) valossa tulkitaan?
No ei ole ollut taroteissa tuollaista, jollain nyt omat tulkinnat tulilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Re: aiempi keskustelu, minulle tälle hetkellä kaikkein läheisin ihminen elämässäni on tyyppi, jonka kanssa ystävystyin huhtikuun puolivälissä, eli samoihin aikoihin kuin K&B tutustuivat. Suurimman osan siitä ajasta olemme olleet tuhansien kilometrien päässä ja kommunikoineet lähinnä tekstimuodossa.
Toki Jerellä on eri tilanne, kun on useita ikivanhoja läheisiä ystäviä, mutta silti. Hän on myös huolella haastiksissa kuvaillut, miten tämä nimenomaisella ystävyys kolahti ensihetkistä asti aivan erityisellä tavalla.
Näinpä. Luettuani eilisen Vexi Salmen kommentin rakkaudesta Irwiniin lähestulkoon mustasukkaisuuden tuntemista myöden en enää ihmettelisi vaikka ne toisen palstan Tarot-korttien avulla hahmotetut näkemykset Jessen mustasukkaisuudesta pitäisivätkin paikkaansa.
Anteeksi, mutta onko joku Tarot korteista katsonut, että Jesse on mustasukkainen? Siis mistä?😂 Anteeksi, mutta repesin sun kommentille totaalisesti.
Joo, tai hän ei katsonut sitä varmaankaan korteista, vaan oli itse tulkinnut henkilöiden elekieltä siten mahdollisesti. Mutta asia oli Tarot-luennassa esillä. En edes pidä tilannetta reaalimaailmassa mitenkään mahdottomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö joku Biden täällä vai, mua kiinnostaa enemmän se, että näkeekö Jere ja Bojan toisensa.
Tää on taas ajankohtainen, lainaus sivulta 2000 :D
Mitä maailmassa tapahtuukaan, evvk 😃
Esim. sattui vain silmiini tuosta sivusta "Kaarle XVI Kustaa 50 vuotta kuninkaana Official" -ketjun otsikko, ja tajusin, että normaalisti saattaisin paremman tekemisen puuttessa vilkuilla tuotakin, nyt en aio.
Oma yhteiskuntaosaaminen on ruostunut kesän aikana. Mulla ei ole tarkempaa tietoa edes hallitusohjelmasta, koska en seurannut uutisointia kesällä. Enkä kyllä vieläkään 🙈 Bidenin satuin kuulemaan, kun lensi yli, mutta muuten ei kiinnostanut.
Me ei tiedetä maailman menosta mitään, mutta Bojanin ja Käärijän mikroilmeet tiedetään tasan tarkkaan. Mikä ihmeen politiikka ja talous??
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ollut taroteissa tuollaista, jollain nyt omat tulkinnat tulilla
Häh, olihan.
Alkoiko sitten jankkaus tarot korteista. No ihmeen seesteisesti päivä onkin mennyt. Vai sellaista taas päivätrollin ohjelmistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin takia, koska ei ole enää Jerelle se tärkein ystävä.
Teen Boijtsulle just oransseja sukkia, ehtivät valmiiksi (niiden uusissa kuvauksissa punainen ja oranssi olivat yksi teemaväri 🥰 )
Enemmän kyse taisi olla suojelevuudesta ja muiden ennakko-odotuksista kuin mustasukkaisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö joku Biden täällä vai, mua kiinnostaa enemmän se, että näkeekö Jere ja Bojan toisensa.
Tää on taas ajankohtainen, lainaus sivulta 2000 :D
Mitä maailmassa tapahtuukaan, evvk 😃
Esim. sattui vain silmiini tuosta sivusta "Kaarle XVI Kustaa 50 vuotta kuninkaana Official" -ketjun otsikko, ja tajusin, että normaalisti saattaisin paremman tekemisen puuttessa vilkuilla tuotakin, nyt en aio.
Oma yhteiskuntaosaaminen on ruostunut kesän aikana. Mulla ei ole tarkempaa tietoa edes hallitusohjelmasta, koska en seurannut uutisointia kesällä. Enkä kyllä vieläkään 🙈 Bidenin satuin kuulemaan, kun lensi yli, mutta muuten ei kiinnostanut.
Minä olen nyt syksyllä lipsunut taas seuraamaan politiikkaa, työttömyys ja tukikeskusteluja jne. Mikähän pelastaisi sieltä taas positiivisempiin asioihin? Voi helvetten sentään että oli hyvä kevät ja kesä kun oli muuta seurattavaa. Kai se on vaan otettava itseään niskasta kiinni ja poistuttava noista aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko sitten jankkaus tarot korteista. No ihmeen seesteisesti päivä onkin mennyt. Vai sellaista taas päivätrollin ohjelmistossa.
Ei, ei ole tarkoitus riidellä aiheesta 🧡
Jos Joksut esiintyvät Elvis Costellon kanssa su niin tuleekohan se salaisen ajankohdan ig-live silloin? Olisipa hienoa nähdä heidän yhteinen esiintyminen livenä. Voisivat esittää sekä New Waven että Indecent Notions 🥰
Oon jo kerenny ihastua tähän Bojanin punaiseen tyyliin ja viiksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sen varaketjun aiheita joka on toisella sivustolla. En ole itse sitä lukenut mutta siellä on monta sataa sivua tekstiä siitä sun tästä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kyse taisi olla suojelevuudesta ja muiden ennakko-odotuksista kuin mustasukkaisuudesta
Ei siinä tarot-luennassa. Mutta ei se siinäkään siis mitään toksista mustista ollut. Ja siis toki on luenta ja sinänsä höpö höpöä!