Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hetkinen, olen aikataulua koettanut huomiselle väsätä:
23.00 K IG live
00.00 ICIP biisijulkaisu
7.45 K Huomenta Suomi (MTV3)
8.00 ICIP musavideon julkaisu
8.30 K YleX
15.00 K RadioSuomiPop
21.00 B väliaikaesiintyjänä Stožicessa (JokerOutSubs streemaa Twitchissä)??? JO Welcome to the Backstage episode 3 (päivän aikana jossain välissä?)
Mahdollisesti lisäksi:
Jokerit yllätyslive? Tosin epätodennäköistä, jos B on esiintymässä illalla.Missä ihmeen välissä sitä pieni ihminen suorittaa arkea näiden asioiden keskellä :'D
Huomenna saikkupäivä ... 😵💫😨
No vähemmästäkin. Stressi akutisoitui?
On meillä eläkeläisillä on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Nauhoittaako joku tuon ig:n liven? Duunipäivä huomenna.
Se ei meinaa mitään🤓
Jan on kyllä syönyt jotain b-vitamiinia tai jotain 🤩
Vierailija kirjoitti:
JO uusi postaus
https://www.instagram.com/reel/CxLe-Zxt9YU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Onko toi julkaistu jo aiemminkin kun olen nähnyt sen jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO uusi postaus
https://www.instagram.com/reel/CxLe-Zxt9YU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Onko toi julkaistu jo aiemminkin kun olen nähnyt sen jo?
On, pari päivää sitten. Somevastaava taas jotain sekoilee 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO uusi postaus
https://www.instagram.com/reel/CxLe-Zxt9YU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Onko toi julkaistu jo aiemminkin kun olen nähnyt sen jo?
On, pari päivää sitten. Somevastaava taas jotain sekoilee 😅
No niinpä tietysti😅
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä ja kuulla K pitkästä aikaa haastatteluissa. Tietysti mainostaa uutta biisiään, mutta kuullaan varmaan muitakin kuulumisia.
Minä odotan kuin kuuta nousevaa Kärden omia uusia biisejä ja levyä.
Vierailija kirjoitti:
B:n moikat livessä Häärijälle vs. B:n moikat Mialle :D https://www.tumblr.com/korvessa/728316551609139200/when-a-weird-yellow-…
No tuosta ei ole vaikeaa tulkita mikroilmeitä :D :D
Vierailija kirjoitti:
Jan on kyllä syönyt jotain b-vitamiinia tai jotain 🤩
Kuin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai työpäivä alkaa just klo 8. Mitenhän tästä nyt selvitään, kun ICIP julkaistaan samaan aikaan. Pitääkö lukittautua vessaan kuulokkeet korvilla katsomaan😅
Pitää. Tai mennä "hammaslääkäriin".
Kuinka monta poissaolo todistusta mun tarvii oikein hu kirjoittaa? Vissiin ns. särkeviä hampaita riittää huomenna. T: hammaslääkäri
Suloinen ja kuuma Jure <3
Jääköhän noista radiolähetyksistä joku tallenne, jonka voi kuunnella myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit siis viettää useamman kuukauden Lontoossa alkuvuodesta. Sinne on helppo Kärppylinkin mennä halutessaan. Ei niin helposti tunnistettava isommassa kaupungissa. Toisaalta jospa pojat löytäisi tyttö/poika ystävät UK:sta. Toivoisin että olisivat vain onnellisia.
Eikö heidän pitänyt löytää puolisot Suomesta?😂
Logomon aitiosta saa tulla hakemaan, jos puolirupsahtanut keski-ikäinen mamma on se, joka saa poikien sydämet sykähtelemään. 🤣😉😘
Mäkin voisin tulla hakemaan sieltä itselleni puolison. Miten tämä nykyajan naisten iskeminen toimii? Tulenko vaan Logomon aitioon ja heitän harteilleni sopivimman ehdokkaan? Saako ottaa kaksi samantien?
T: luolamies alfaÄlä pelottele aitioon meneviä enempää.😂
Täytyy hankkia turvamies ovelle nautojen suojaksi, ja sisään päästetään vain alle kolmekymppiset slovenialaismiehet. 😅
Olin jonkun aikaa pois täältä. Uskaltaako tuonne aitioon
mennäkään tällainen rauhallinen ihminen.Tottakai uskallat. Lupaan kohdella sinua kuin kukkaa kämmenellä. T: luolamies alfa
Et ole mikään luolamies vaan ehta Ritva-Liisa naamioituneena.
Taasko tämä sama kirjoittajien sukupuoli sitä tätä jankkaus alkaa.🙄
En tiedä mitä siitä tulee, että pääsen tänne palstalle ja someihin vasta huomenna iltapäivällä ja silloin on paljon sivuja, videoita ja kaikkea rästissä
Palstalla on aloitus; Yön ritari ja Joker. Luulin, että siellä puhutaan Kärtsästä ja Jokereista.🙈
Kiitti jos joku voi nauhoittaa ig-liven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta, icip etkot ja jatkot löytyy täältä palstojen sulkeutumisen jälkeen:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/icip-keskustelun-yoeketju.264810…
Me tultiin jo ja tullaan myös.
T. Lasse ja Olavi
Me ollaan myös valmiita tulemaan!
T. A&M&P
Huomenta Suomessa voi sit kosasta Boitsua jatkoa I love you come to Finland with me.
Ja tietysti B menee Lontooseen, koska Finnair co ck blockaa eikä Ljubljanaan pääse suoraan mutta Lontooseen pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Jääköhän noista radiolähetyksistä joku tallenne, jonka voi kuunnella myöhemmin?
Suomipopilta on yleensä tullut.
No aivan satavarmasti tulee ainakin joitain kommentteja Bojanista, mutta toivottavasti ei käy niinkuin TikTokissa..