Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Eli hetkinen, olen aikataulua koettanut huomiselle väsätä:
23.00 K IG live
00.00 ICIP biisijulkaisu
7.45 K Huomenta Suomi (MTV3)
8.00 ICIP musavideon julkaisu
8.30 K YleX
15.00 K RadioSuomiPop
21.00 B väliaikaesiintyjänä Stožicessa (JokerOutSubs streemaa Twitchissä)??? JO Welcome to the Backstage episode 3 (päivän aikana jossain välissä?)
Mahdollisesti lisäksi:
Jokerit yllätyslive? Tosin epätodennäköistä, jos B on esiintymässä illalla.Missä ihmeen välissä sitä pieni ihminen suorittaa arkea näiden asioiden keskellä :'D
Huomenna saikkupäivä ... 😵💫😨
Pitääkö olla kanavan tilaaja et näkee mv:n YouTubesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23.00 K IG live
00.00 ICIP biisijulkaisu
8.30 K YleX
15.00 K RadioSuomiPop
21.00 B väliaikaesiintyjänä Stožicessa (JokerOutSubs streemaa Twitchissä)??? JO Welcome to the Backstage episode 3 (päivän aikana jossain välissä?)
Mahdollisesti lisäksi:
Jokerit yllätyslive? Tosin epätodennäköistä, jos B on esiintymässä illalla.Missä ihmeen välissä sitä pieni ihminen suorittaa arkea näiden asioiden keskellä :'D
Eikö nuo vlogit tule yleensä ulos 21-22 aikaan?
Ja livessä Jokerit vissiin sanoi että ennen Backsage episoden julkaisua on ig live?
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit siis viettää useamman kuukauden Lontoossa alkuvuodesta. Sinne on helppo Kärppylinkin mennä halutessaan. Ei niin helposti tunnistettava isommassa kaupungissa. Toisaalta jospa pojat löytäisi tyttö/poika ystävät UK:sta. Toivoisin että olisivat vain onnellisia.
Eikö heidän pitänyt löytää puolisot Suomesta?😂
Logomon aitiosta saa tulla hakemaan, jos puolirupsahtanut keski-ikäinen mamma on se, joka saa poikien sydämet sykähtelemään. 🤣😉😘
Mäkin voisin tulla hakemaan sieltä itselleni puolison. Miten tämä nykyajan naisten iskeminen toimii? Tulenko vaan Logomon aitioon ja heitän harteilleni sopivimman ehdokkaan? Saako ottaa kaksi samantien?
T: luolamies alfaÄlä pelottele aitioon meneviä enempää.😂
Täytyy hankkia turvamies ovelle nautojen suojaksi, ja sisään päästetään vain alle kolmekymppiset slovenialaismiehet. 😅
Olin jonkun aikaa pois täältä. Uskaltaako tuonne aitioon
mennäkään tällainen rauhallinen ihminen.
Tottakai uskallat. Lupaan kohdella sinua kuin kukkaa kämmenellä. T: luolamies alfa
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23.00 K IG live
00.00 ICIP biisijulkaisu
8.30 K YleX
15.00 K RadioSuomiPop
Mahdollisesti lisäksi:
Eikö nuo vlogit tule yleensä ulos 21-22 aikaan?
Ja livessä Jokerit vissiin sanoi että ennen Backsage episoden julkaisua on ig live?
Oho, tämä on jotenkin mennyt ohitse, hyvä tietää!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, eikä edes kirjautunut sisään.
Siis helvetin häpäsy jos jotkut hölmöläiset kyselis jotain Bojanista tai are you... Toivottavasti nyt osaavat käyttäytyä ihmiset.
Pikkusen jännittää Häärijän puolesta musavideo, kun hän näytti joutuvan melkoiseen rooliin / tilanteeseen siinä ajoneuvon sivuikkunan takana, taisi olla ajoneuvo liikkeessäkin silloin.
Tottakai työpäivä alkaa just klo 8. Mitenhän tästä nyt selvitään, kun ICIP julkaistaan samaan aikaan. Pitääkö lukittautua vessaan kuulokkeet korvilla katsomaan😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Move it baby 🕺🥵
https://twitter.com/janpetehoe/status/1701950290172235957?t=LhWmIyKoLco…
Miten mä en nyt kestä ton Bojanin lantion vemputusta tässä ollenkaan, ja keikoilla se on näyttänyt seksikkäältä vemputukselta, nyt näyttää vaan jotenkin kiusalliselta .... Et kyllä, kaunista ja sulavaliikkeistä Jania katselee mielummin.
Enpä osaa sanoa, mulla noi lantionnytkyttelyt toimii aina, oli vaatteet tai ympäristö mikä tahansa. 🤷
Mulla tökkii niin pahasti tuo vatsan ympäri oleva kangas ja yleinen vähän limainen olemus että kallistun "huono nytkytys"-kannalle nyt tällä kertaa. Varmasti tulee vielä hyviä.
Kyl siellä taatusti Joksut katselee K:n liveä. Bojan kurkkii Nacen olan yli, vaikka se onkin haastavaa, koska Jan on Nacen kainalossa kuin liimattu.
Vierailija kirjoitti:
Pikkusen jännittää Häärijän puolesta musavideo, kun hän näytti joutuvan melkoiseen rooliin / tilanteeseen siinä ajoneuvon sivuikkunan takana, taisi olla ajoneuvo liikkeessäkin silloin.
Sehän oli bts, kai. Mutta autolla ajetaan jonkun päälle, joten arvata saattaa, kenen. Sitten voikin nousta haudasta Kn bolerossa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai työpäivä alkaa just klo 8. Mitenhän tästä nyt selvitään, kun ICIP julkaistaan samaan aikaan. Pitääkö lukittautua vessaan kuulokkeet korvilla katsomaan😅
Pitää. Tai mennä "hammaslääkäriin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit siis viettää useamman kuukauden Lontoossa alkuvuodesta. Sinne on helppo Kärppylinkin mennä halutessaan. Ei niin helposti tunnistettava isommassa kaupungissa. Toisaalta jospa pojat löytäisi tyttö/poika ystävät UK:sta. Toivoisin että olisivat vain onnellisia.
Eikö heidän pitänyt löytää puolisot Suomesta?😂
Logomon aitiosta saa tulla hakemaan, jos puolirupsahtanut keski-ikäinen mamma on se, joka saa poikien sydämet sykähtelemään. 🤣😉😘
Mäkin voisin tulla hakemaan sieltä itselleni puolison. Miten tämä nykyajan naisten iskeminen toimii? Tulenko vaan Logomon aitioon ja heitän harteilleni sopivimman ehdokkaan? Saako ottaa kaksi samantien?
T: luolamies alfaÄlä pelottele aitioon meneviä enempää.😂
Täytyy hankkia turvamies ovelle nautojen suojaksi, ja sisään päästetään vain alle kolmekymppiset slovenialaismiehet. 😅
Olin jonkun aikaa pois täältä. Uskaltaako tuonne aitioon
mennäkään tällainen rauhallinen ihminen.Tottakai uskallat. Lupaan kohdella sinua kuin kukkaa kämmenellä. T: luolamies alfa
Et ole mikään luolamies vaan ehta Ritva-Liisa naamioituneena.
Nauhoittaako joku tuon ig:n liven? Duunipäivä huomenna.
Joo ei pysty valvomaan mutta uskon että huomenna Youtubesta näkee kaiken.