Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
90921/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää sittenhän sitä JO/B ketjua laitettiin vireille, mutta ei sinne siirtynyt juuri kukaan. Ehkä pelkkiä JO faneja ei ole riittävästi? Tai moni odottaa nyt niiden Suomen vierailua ja K:n liittymistä siihen niin että ehkä nyt on huono aika saada porukkaa JO ketjuun mukaan.

Niinpä.. K:n oma ketju on hyvin pysynyt ja siellä on tuhansia viestejä.. jännä

Niin, koska B-faneilla on sen verran enemmän aivoja, ettei ole tarvetta tulla sinne häiriköimään ja huutelemaan, kun joku tykkää eri asioista kuin he itse.

Vierailija
90922/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverini perui tulonsa JO:n keikalle D: kiinnostus oli lopahtanut... Pitänee yrittää joku repiä mukaan tai yrittää myydä

Mä luulen et täältäkin saisit samanmielistä seuraa (ja varmaan maksun myös lipusta). Mille keikalle olet menossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90923/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojania vois varmaan vähempää kiinnostaa enää Suomenreissu shippaajineen. Onneksi 'puhtaita' kuuntelijoitakin on. Toivottavasti ei joudu nappaamaan mitään rauhottavia

No eiköhän se aika innoissaan Suomeen ole tulossa. Ootko nähnyt, miten se suhtautuu suomalaisiin faneihin yleisössä?

Vierailija
90924/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää sittenhän sitä JO/B ketjua laitettiin vireille, mutta ei sinne siirtynyt juuri kukaan. Ehkä pelkkiä JO faneja ei ole riittävästi? Tai moni odottaa nyt niiden Suomen vierailua ja K:n liittymistä siihen niin että ehkä nyt on huono aika saada porukkaa JO ketjuun mukaan.

Niin, koska B-faneilla on sen verran enemmän aivoja, ettei ole tarvetta tulla sinne häiriköimään ja huutelemaan, kun joku tykkää eri asioista kuin he itse.

No alunperinhän se perustettiin, kun bojanilaiset ei sietäny mainittavankaan Krtsän uutta poikaystävää täällä! 😂

Vierailija
90925/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kärtsylillä ollut Posiolla päin myös sukua. Mummonsa kanssa tekivät keväällä/kesällä(?) jonkun lahjoituksen Posion koululle 💚 tuo murre voi olla lapin murretta ja tulee välillä niin luonnostaan Kärtsältä, että ehkäpä on mummon murretta tullut kuunneltua pienestä pitäen

Vierailija
90926/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojania vois varmaan vähempää kiinnostaa enää Suomenreissu shippaajineen. Onneksi 'puhtaita' kuuntelijoitakin on. Toivottavasti ei joudu nappaamaan mitään rauhottavia

No eiköhän se aika innoissaan Suomeen ole tulossa. Ootko nähnyt, miten se suhtautuu suomalaisiin faneihin yleisössä?

Ja kaikki olette varmaan nähneet, miten se suhtautuu suomalaiseen ykkösfaniinsa 😍

Vierailija
90927/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on myös B faneja ja miksi ei saisi olla? Olen itsekin. Jokereiden liveä odottaa moni tällä hetkellä siellä.

Vierailija
90928/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä nyt aika perustaa Bojanille ja Joksuille oma ketju.

Käärijä oli tässä se perus-sementti. Koko shippiä alettiin kuorruttamaan UMK-ketjussa, joka perustui tähän meidän kotimaiseen artistiin. (Henk kohtaisesti olen aina ollut suhteellisen pihalla tästä shippidynamiikasta, oon ihan erilliskuolaaja)

Tai siis ois aika jo lukittua pysyvästi tää ketju menneisyyden museoon.

Miksi ihmeessä?

Vierailija
90929/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua nähdä JO:ta K:n julkaisuissa enää.. pilaisi fiilikseni julkaisusta.. Toivottavasti ei tule yhteiskuvia JO:N kiertueen aikana... tämä on vain minun mielipiteeni. Haluan nauttia K:sta ilman noita sivuhenkilöitä jotka eivät kiinnosta

Mun mielestä saat olla tuota mieltä!!!!

Ei kai tämä niin vakavaa ole?! Oma tykkäämiseni ei kyllä horju yhtään siitä riippumatta, mitä mieltä muut ovat. Aina löytyy niitä omat mieltymykseni jakaviakin :)))) Keskityn heihin!

t.Aito

Voi kiiiiiitos! En kyllä kysynyt keneltäkään, että saanko noin sanoa. Sanoin vian mielipiteeni. Tuo tekopyhä vastauksesi sai minut inhoamaan B:tä taas vähän enemmän.

Mä kommentoinkin tekstiäsi sillä mielellä, että kuitenkin ilmeisesti mielestäsi se henkilö ei saisi täällä puhua, joka sanoi, ettei halua nähdä K:ta JO:n lavalla. Eli hän tarvitsee sinulta luvan, mutta sä et kysele lupia itsellesi?

Mielestäni hän ei mitään lupaa sinulta tarvitse, eikä sinun hyväksyntääsi yhtään millekään.

Joo, saa toki sanoi, siitä vain! Minä ennen hienotunteisuuttani pidin nämä mielipiteet ominani, mutta nyt jaan ne avoimesti. 

Arvostan hienotunteisuutta luonteenpiirteenä, se on tärkeä arvo itsellenikin. Mutta niin on myös suoruus ja rehellisyys. Ei se aina tarkoita loukata, jos sanoo, ettei pidä jostakin asiasta. Se voi olla myös niin, että henkilöllä on vähän paha olla, kun esim. tykkää JO mutta ei K ja sitten 10 000 sivua on K-hehkutusta. Niin miten se olisi tarkoituksellista loukkaamista, jos kertoo, että itselle ei nyt nappaa ja ei haluaisi, että K tulee sinne lavalle?

Ei se mielipide vaikuta realitetteihin K:n lavalle tulemisessa millään tavalla, eikä asiaa täällä sanota K:lle. 

Niin en oikein ymmärrä tätä ajattelua, että henkilö olisi heti koittamassa loukata K-faneja. 

Aivan!

Vierailija
90930/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No alunperinhän se perustettiin, kun bojanilaiset ei sietäny mainittavankaan Krtsän uutta poikaystävää täällä! 😂

Totta kyllä. Mutta eipä ole ollut mitään tarvetta kaataa sitä ketjua tai alkaa vaatimaan siellä olevia takaisin tänne. Itse luotan, että moni käy molemmissa ketjuissa :)

Vierailija
90931/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki olette varmaan nähneet, miten se suhtautuu suomalaiseen ykkösfaniinsa 😍

Aika viileän neutraalisti viimeisten kuulausien aikana

Vierailija
90932/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suomi, Finland. Kiitos for coming. Love you" <3

Vierailija
90933/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista ylitulkintaa, kun kyse on vain mielipide-eroista.

Vierailija
90934/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanilaiset! 🥰 Ihanaa, mun uusi kansallisuuteni ‍🔥

Vierailija
90935/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä mitä menoa täällä taas. On se nyt kumma, jos röllit saavat häädettyä JO-fanit Käärijän ja Bojanin ja heidän ympärilleen keskittyvien yhteyksien langasta. Ehkä jätetään nämä mielipiteenvaihdot ihan omaan arvoonsa, vedetään kaikki henkeä ja palataan illalla sitten taas paatille, kun JO live alkaa. Luulisi, että osataan purjehtia samaan tahtiin täällä ihan niin kuin ennenkin.

Vierailija
90936/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jatketa.

🐸💚👍

Vierailija
90937/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö toinen K ketju ois parempi sitten, jos tykkää K, siellä vähemmän JO juttua, B:stä enemmän ehkä plussalla tai oma JO ketju?

Onko plussalla oma JO ketju? Edellä kommentissa ? - merkillä laitettu. Jos on, sehän olisi juuri sopiva tälle trollille, joka sanoo tykkäävänsä Bstä, mutta ei yhtään Ksta, jota dissaa koko ajan.

Joku, joka tietää asiasta voisi linkata tänne tuon JO ketjun osoitteen.

Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos. Pysyn täällä.

Vierailija
90938/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua nähdä JO:ta K:n julkaisuissa enää.. pilaisi fiilikseni julkaisusta.. Toivottavasti ei tule yhteiskuvia JO:N kiertueen aikana... tämä on vain minun mielipiteeni. Haluan nauttia K:sta ilman noita sivuhenkilöitä jotka eivät kiinnosta

Mun mielestä saat olla tuota mieltä!!!!

Ei kai tämä niin vakavaa ole?! Oma tykkäämiseni ei kyllä horju yhtään siitä riippumatta, mitä mieltä muut ovat. Aina löytyy niitä omat mieltymykseni jakaviakin :)))) Keskityn heihin!

t.Aito

Varsin tervehenkinen suhtautumistapa sulla.

Vierailija
90939/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä nyt ankeeta. Ankeuttaja ankeuttaa täpöllä ja jengi lähtenyt mukaan väittelyyn.

Ottakaa ennemmin vaikka kisa siitä, kuinka monta positiivista kommenttia keksitte omasta suosikistanne.

Esim. Kärtsällä on ihanat pikku pakarat ja juuri sopivasti flirtit välispiikit.

Tai että Bojan niin söpö ja kuitenkin niin hotti ja laulaakin ihan mahtavasti.

Tai vaikka että oli ihana herätä tänään Janin söötteihin JOlive-muistutuksiin.

Mutta niin, että kukaan ei sano mitään negaa kenestäkään, vaikka kuinka omassa mielessään inhoais tai dissais. Vai eikö onnistu, kun on vaan pakko päästä ärsyttämään muita?

Vierailija
90940/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se on niin nuori ryhmä.

Käärijällä ei ole poikaystävää. Ja tiedän, että läpällä heitit tuon. Mutta bojanilaiset ovat ihan tosissaan tuon ketjun perustaneet.

Emme ole nähneet Tn ja Kn B välillä sellaista kemiaa kuin Kn ja Bn välillä.

Ketju on lukittu.