Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
90901/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:n musiikki ei voisi minua penninpyörylää kiinnostaa. Tylsäää

Mä tykkään ihan ok. Ei ole mun kaikkien aikojen suosikkimusaa, todellakaan, mutta yksi suosikkiyhtyeistä kyllä on :) 

Miksi mua haittaisi tuon kirjoittajan tunne asiassa mitenkään? Mähän saan kiksini Joksujen musiikista, B:stä, K.sta, koko shipistä, en siitä, että täällä joku hehkuttaa, miten on samaa mieltä kuin mä.

Tuo oli vain mielipiteeni, en sanonut sitä haitatakseni ketään. Hyvä jos sinua ei haitannut, voin jakaa mielipiteitä täällä niin kuin muutkin :)

Vierailija
90902/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttasko hetki vaikka Tommysta?

Joo! Sillähän on keikka huomenna, jossain museossa - ei yllätä ollenkaan. Saapahan jostain edes keikkamatskua puutostilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90903/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärdellä on taas aavistuksenomaisen kireä äånensävy

No on kyllä. Se selvästi vihaa tota mainostamista ja ehkä saa kuraa päällensä siitäkin, kuka tietää. Samanlainen jäpättävä kiree ääni ja puhetyyli ku aiemmin esim just Malediiveilla. Ja jännästi puheeseen tulee toi savolainen murre myös ku tarpeeksi vtuttaa.

Ja mistähän se savolaisen murteen saa itselleen taiottua?

No mistäs minä sen tiedän? Sitähän tässä ihmetellään.

No jaa. Kuka tahansa pystyy puhumaan tuon verran savolaista murretta kuin K tuossa ihan lopussa muutamassa sanassa konsonantteja kahdentaen (tekee hyvvää).

Se on kiinnittänyt se, että J käyttää välillä (harvoin) mie ihan luontevasti. Sieltä Nivalsn mummolasta? se ei tule.

Murteet tarttuu tosi helposti, esimerkiksi jos joku ystäväpiirissä puhuu murretta.

Savon murre kuulostaa hassulta. Siks käyttää sitä. Tuskin mistään tarttunut on.

Siis (kolmas edellä olevista) *tekkee hyvvää (toistuvasti puhelin ei hyväksy tekkee vaan korjaa tekee).

Niinhän savon murre voi kuulostaa hassulta niistä, jotka eivät sitä tavallisesti kuule.

Jessellä tais olla juuria?

Vierailija
90904/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha palaillaas asiaan illalla liven aikoihin, ehkä siihen mennessä trollit ja heidän triggeröimänsä naudat rauhoittuneet ja on muutakin puhuttavaa.

Vierailija
90905/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tähän galluppi taas, jos tykkäät molemmat peukku ylös tai vain toinen K tai Jo peukku alas

Vierailija
90906/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua nähdä JO:ta K:n julkaisuissa enää.. pilaisi fiilikseni julkaisusta.. Toivottavasti ei tule yhteiskuvia JO:N kiertueen aikana... tämä on vain minun mielipiteeni. Haluan nauttia K:sta ilman noita sivuhenkilöitä jotka eivät kiinnosta

Mun mielestä saat olla tuota mieltä!!!!

Ei kai tämä niin vakavaa ole?! Oma tykkäämiseni ei kyllä horju yhtään siitä riippumatta, mitä mieltä muut ovat. Aina löytyy niitä omat mieltymykseni jakaviakin :)))) Keskityn heihin!

t.Aito

Voi kiiiiiitos! En kyllä kysynyt keneltäkään, että saanko noin sanoa. Sanoin vian mielipiteeni. Tuo tekopyhä vastauksesi sai minut inhoamaan B:tä taas vähän enemmän.

Vierailija
90907/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä nyt aika perustaa Bojanille ja Joksuille oma ketju.

Käärijä oli tässä se perus-sementti. Koko shippiä alettiin kuorruttamaan UMK-ketjussa, joka perustui tähän meidän kotimaiseen artistiin. (Henk kohtaisesti olen aina ollut suhteellisen pihalla tästä shippidynamiikasta, oon ihan erilliskuolaaja)

Vierailija
90908/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Portion Boysista? Sillä laukastiin tilanteet UMK ketjussa 😂

Hyi saatana!!!! Ota huomioon, että tää ei ole mikään euroviisufanittajien ketju. Shipistä innostui moni muukin kuin viisuhullut.

Vierailija
90909/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:n musiikki ei voisi minua penninpyörylää kiinnostaa. Tylsäää

Mä tykkään ihan ok. Ei ole mun kaikkien aikojen suosikkimusaa, todellakaan, mutta yksi suosikkiyhtyeistä kyllä on :) 

Miksi mua haittaisi tuon kirjoittajan tunne asiassa mitenkään? Mähän saan kiksini Joksujen musiikista, B:stä, K.sta, koko shipistä, en siitä, että täällä joku hehkuttaa, miten on samaa mieltä kuin mä.

Tuo oli vain mielipiteeni, en sanonut sitä haitatakseni ketään. Hyvä jos sinua ei haitannut, voin jakaa mielipiteitä täällä niin kuin muutkin :)

Tietenkin voit!!!!! Tämä on keskustelupalsta! En mä ainakaan mieti, jos jotakuta haittaa mun mielipiteet, se on hänen ongelmansa. Tosin turhaudun kyllä joskus, kun kaikkeen käydään aina kiinni, mikä ei itseä niin miellytä.

Vierailija
90910/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä B:stä

Oukeiii, täysin vapaasti! 😊

Vierailija
90911/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö toinen K ketju ois parempi sitten, jos tykkää K, siellä vähemmän JO juttua, B:stä enemmän ehkä plussalla tai oma JO ketju?

Onko plussalla oma JO ketju? Edellä kommentissa ? - merkillä laitettu. Jos on, sehän olisi juuri sopiva tälle trollille, joka sanoo tykkäävänsä Bstä, mutta ei yhtään Ksta, jota dissaa koko ajan.

Joku, joka tietää asiasta voisi linkata tänne tuon JO ketjun osoitteen.

Vierailija
90912/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Portion Boysista? Sillä laukastiin tilanteet UMK ketjussa 😂

Hyi saatana!!!! Ota huomioon, että tää ei ole mikään euroviisufanittajien ketju. Shipistä innostui moni muukin kuin viisuhullut.

Mikäs Portion Boysissa vikana? Aapollakin niin komea keskicore.

Vierailija
90913/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua nähdä JO:ta K:n julkaisuissa enää.. pilaisi fiilikseni julkaisusta.. Toivottavasti ei tule yhteiskuvia JO:N kiertueen aikana... tämä on vain minun mielipiteeni. Haluan nauttia K:sta ilman noita sivuhenkilöitä jotka eivät kiinnosta

Ei kai tämä niin vakavaa ole?! Oma tykkäämiseni ei kyllä horju yhtään siitä riippumatta, mitä mieltä muut ovat. Aina löytyy niitä omat mieltymykseni jakaviakin :)))) Keskityn heihin!

t.Aito

Voi kiiiiiitos! En kyllä kysynyt keneltäkään, että saanko noin sanoa. Sanoin vian mielipiteeni. Tuo tekopyhä vastauksesi sai minut inhoamaan B:tä taas vähän enemmän.

Mä kommentoinkin tekstiäsi sillä mielellä, että kuitenkin ilmeisesti mielestäsi se henkilö ei saisi täällä puhua, joka sanoi, ettei halua nähdä K:ta JO:n lavalla. Eli hän tarvitsee sinulta luvan, mutta sä et kysele lupia itsellesi?

Mielestäni hän ei mitään lupaa sinulta tarvitse, eikä sinun hyväksyntääsi yhtään millekään.

Vierailija
90914/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.Aito

Mä kommentoinkin tekstiäsi sillä mielellä, että kuitenkin ilmeisesti mielestäsi se henkilö ei saisi täällä puhua, joka sanoi, ettei halua nähdä K:ta JO:n lavalla. Eli hän tarvitsee sinulta luvan, mutta sä et kysele lupia itsellesi?

Mielestäni hän ei mitään lupaa sinulta tarvitse, eikä sinun hyväksyntääsi yhtään millekään.

Joo, saa toki sanoi, siitä vain! Minä ennen hienotunteisuuttani pidin nämä mielipiteet ominani, mutta nyt jaan ne avoimesti. 

Vierailija
90915/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini perui tulonsa JO:n keikalle D: kiinnostus oli lopahtanut... Pitänee yrittää joku repiä mukaan tai yrittää myydä

Vierailija
90916/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sittenhän sitä JO/B ketjua laitettiin vireille, mutta ei sinne siirtynyt juuri kukaan. Ehkä pelkkiä JO faneja ei ole riittävästi? Tai moni odottaa nyt niiden Suomen vierailua ja K:n liittymistä siihen niin että ehkä nyt on huono aika saada porukkaa JO ketjuun mukaan.

Vierailija
90917/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää sittenhän sitä JO/B ketjua laitettiin vireille, mutta ei sinne siirtynyt juuri kukaan. Ehkä pelkkiä JO faneja ei ole riittävästi? Tai moni odottaa nyt niiden Suomen vierailua ja K:n liittymistä siihen niin että ehkä nyt on huono aika saada porukkaa JO ketjuun mukaan.

K ketju on toiminut yllättävän hyvin. Siellä parhaillaan uusia promokuvia taas käsittelyssä.

Vierailija
90918/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.. K:n oma ketju on hyvin pysynyt ja siellä on tuhansia viestejä.. jännä

Vierailija
90919/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.Aito

Joo, saa toki sanoi, siitä vain! Minä ennen hienotunteisuuttani pidin nämä mielipiteet ominani, mutta nyt jaan ne avoimesti. 

Arvostan hienotunteisuutta luonteenpiirteenä, se on tärkeä arvo itsellenikin. Mutta niin on myös suoruus ja rehellisyys. Ei se aina tarkoita loukata, jos sanoo, ettei pidä jostakin asiasta. Se voi olla myös niin, että henkilöllä on vähän paha olla, kun esim. tykkää JO mutta ei K ja sitten 10 000 sivua on K-hehkutusta. Niin miten se olisi tarkoituksellista loukkaamista, jos kertoo, että itselle ei nyt nappaa ja ei haluaisi, että K tulee sinne lavalle?

Ei se mielipide vaikuta realitetteihin K:n lavalle tulemisessa millään tavalla, eikä asiaa täällä sanota K:lle. 

Niin en oikein ymmärrä tätä ajattelua, että henkilö olisi heti koittamassa loukata K-faneja. 

Vierailija
90920/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti riidanhaastajan aamuvuoro loppu pian. 

Ketju on lukittu.