Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B&K fanitaidetta (NSFW, K-18) 🍑
https://twitter.com/lumea_art/status/1701413176066154763?t=eXz64Wsuf9iZ…
Sivua ei olemassa
Näkyy kun painaa show
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/728177746966151168/video-indre…
Tuleekohan linkki tänne oikein...
Toiselta palstalta kopioitua, onko jollain tietoa, mistä tän videon (oikeanpuoleisen) löytäisi alkuperäisenä?? 🥵
Esittääkö ne Novi Valin aina vain Krisin akustisen kitaran kanssa ja väliin Jančin sähköistä?
😛
Joo esittää :)
Oi, no sit haluan, että se tulee Suomenkin keikoilla!!! 👏
En tajua miten en ole huomannut esitystapaa miltään muilta keikoilta, vaikka olen niitä katsellut ja siis Novi Valiakin.
Tossa Glasgowssa on jotain maagista, kun tämäkin seikka näkyi siinä juuri noin selkeästi ja siinäkin Novi Val vaikuttaa AIVAN IHANALTA biisiltä, ja vielä Kris jotenkin vilkuttelee ja vuorovaikuttaa yleisöön päin, kuin never before (or after...)
Minua ei voisi B vähempää kiinnostaa. Olen huomannut, että aina kun avaan täältä B-linkin, kasvoni vääntyvät inhoilmeeseen. Ihan muuten vain tulin kertomaan tämän, kun tänne kaikki pitää kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on mun lempityyppi tämän maan kamaralla, siitä ankeuttajille pureskeltavaa. Pidän erittäin paljon myös B stä ja muista Jokereista.
Ymmärrätkö, että jos joku sanoo, että hän inhoaa Käärijää, niin ei häntä hetkauta tippaakaan se, vaikka sillä ois miljoonia faneja? Eikä se, että sinä tykkäät Kärtsästä vaikuta inhoajan päivään millään tavalla.
Eri, mutta kommentoi. Valitettavasti noin on. Kn dissaaja kun on melko tunteeton. Se näkyy viestiensä sisällöstäkin.
Tämä dissaaja on joko sama, joka kirjoitti tykkäävänsä Bstä tai sitten eri.Joukkolynkkays menossa toisinajattelijaa kohtaan. TE vasta olettekin pahoja.
Nimenomaan!!!!!! Kyllä pitää voida saada sanoa, että "minä en tykkää siitä ja siitä", on tosi lapsellista suuttua sellaisesta.
eri
JO:n musiikki ei voisi minua penninpyörylää kiinnostaa. Tylsäää
Aito se vaan taas täällä juttelee. Saa sille tietty vastata jos tahtoo mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin ettei sen kanssa kannata alkaa jankkaamaan, jos ei sitä tahdo tehdä sitten koko viikon.
Dear K,
Please put some sunscreen on! Your skin and Frank are the same colour! 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän dissaaja, ole hyvä ja poistu pilaamasta tätä ketjua.
Älä ole lapsellinen ja anna tuollaisen vaikuttaa.
Dissaajako itse kommentoi?
Dissaaja on tänä aamuna levittänyt useassa kommentissaan Kn vastaista sanomaansa. Hän on ihan väärässä ketjussa. Raukka.Joo katoin kans että yrittää nyt monelta kantilta. Vissiin tylsä aamu hällä.
Oon eri, ei noi dissaukset merkkaa mulle triggerimielessä yhtään mitään.
Ei ne minuakaan sinänsä triggeröi. Mutta, kun tietää näiden trollien tavoitteen: saada pilattua ilma ryhmässä, saada hajaannutettua porukkaa, saada porukkaa toisiaan vastaan (esim. kirjoittamalla samassa kommentissa haukkuen Kta ja tykkäävänsä Bstä), niin se on todella asiatonta ja kurjaa. Pahimmillaan postittavat noita kommentteja hyvin paljon saman päivän aikana ja ehkä siinä on ketjun lukitsemisen vaarakin.
Olen eri mieltä. Hän halusi vain kertoa oman tunteensa.
Minäkään en piittaa JO:sta! Ihana että täällä on samanhenkistä porukkaa! Nyt uskallan sanoa mielipiteeni ääneen kun muutama rohkaisi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dissaaja on tänä aamuna levittänyt useassa kommentissaan Kn vastaista sanomaansa. Hän on ihan väärässä ketjussa. Raukka.Joo katoin kans että yrittää nyt monelta kantilta. Vissiin tylsä aamu hällä.
Mutta ei häntä voi syyttää, kun on yksinkertainen
Varmaan on yksinkertainen, yksiniittinenkin, mutta se ei tee hänen toimistaan hyväksyttävää. Ymmärtäminen ja hyväksyminen ovat eri asioita.
Onko teillä nyt vaikeuksia ymmärtää että en puupennin vertaa pidä Ksta. Mulle täysin yhdentekevä ja silti voin lukea vailla sen kummempia into- tai inhohimoja mitä mieltä muut siitä on.
Olen ketjussa B vuoksi.(En siis teidän tai Kn vuoksi.)
Onko sinulla nyt vaikeuksia ymmärtää että en puupennin vertaa pidä Bsta. Mulle täysin yhdentekevä ja silti voin lukea vailla sen kummempia into- tai inhohimoja mitä mieltä muut siitä on.
Olen ketjussa Kn vuoksi.(En siis teidän tai Bn vuoksi)
Oletpa alhainen, kun et keksi mitään omaa vaan pitää apinoida. No, kukin tyylilleen uskollisena.
Kaikkihan alkoi siitä että tuli paskaa niskaan, kun kerroin etten halua nähdä Kta Bn kanssa lavalla. Koska en pidä Ksta. Ja siitä tämä huutomyrksky sitten lähti. Sitä ei vain suvaita, että jotkut ei pidä Ksta ja hui! uskaltavat se täällä vielä sanoa.
Minun puolestani sinä saat pitää Ksta - sen sinulle suon, eikä ärsytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon eri, ei noi dissaukset merkkaa mulle triggerimielessä yhtään mitään.
Ei ne minuakaan sinänsä triggeröi. Mutta, kun tietää näiden trollien tavoitteen: saada pilattua ilma ryhmässä, saada hajaannutettua porukkaa, saada porukkaa toisiaan vastaan (esim. kirjoittamalla samassa kommentissa haukkuen Kta ja tykkäävänsä Bstä), niin se on todella asiatonta ja kurjaa. Pahimmillaan postittavat noita kommentteja hyvin paljon saman päivän aikana ja ehkä siinä on ketjun lukitsemisen vaarakin.
Olen eri mieltä. Hän halusi vain kertoa oman tunteensa.
Minäkin olen eri mieltä! Minä pidän K:sta ja en B:stä! Se on mielipiteeni!
Hemmetin iso vuoto ja kallistuma 15 asteetta paapuuriin!
Puhuttasko hetki vaikka Tommysta?
Taitaa kyllä olla Kärtsy kohta kotiinpäin tulossa kun uusimmassa stoorissa jo kyltitkin Vantaalle ja Keravalle. 😅
Mite muute tuo Tjäreborg tuolta Thaimaasta lentää, ainaki jos nyt talveksi koetti matkoja niin oli aina lauantaista lauantaihin lennot? Kärtsy tais tosin mennä tuonne sunnuntaina. 🤔 (Siis ei millään stalkkerointimielellä tämä vaan että onko se sitten kuitenki ens sunnuntaihin asti vielä siellä?)
Vierailija kirjoitti:
JO:n musiikki ei voisi minua penninpyörylää kiinnostaa. Tylsäää
Mä tykkään ihan ok. Ei ole mun kaikkien aikojen suosikkimusaa, todellakaan, mutta yksi suosikkiyhtyeistä kyllä on :)
Miksi mua haittaisi tuon kirjoittajan tunne asiassa mitenkään? Mähän saan kiksini Joksujen musiikista, B:stä, K.sta, koko shipistä, en siitä, että täällä joku hehkuttaa, miten on samaa mieltä kuin mä.
Vierailija kirjoitti:
Aito se vaan taas täällä juttelee. Saa sille tietty vastata jos tahtoo mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin ettei sen kanssa kannata alkaa jankkaamaan, jos ei sitä tahdo tehdä sitten koko viikon.
Parempi olla vastaamatta, koska tuosta jankkauksesta ei tule loppua ja koko palsta vaan täyttyy turhasta vänkäämisestä.
Eikö toinen K ketju ois parempi sitten, jos tykkää K, siellä vähemmän JO juttua, B:stä enemmän ehkä plussalla tai oma JO ketju?
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna nyt olen siinä pisteessä, että mieluummin tämä, kun tää aivan jäätävä K vs. B mayhem täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tai Portion Boysista? Sillä laukastiin tilanteet UMK ketjussa 😂
Tiktok varmaan. Avainsanat jokerout ja glasgow.