Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Boj... tai siis Nace on tykännyt Käden uusimmasta kuvasta
Vierailija kirjoitti:
Nace on muuten tykänny tosta K:n uusimmasta postauksesta instassa :)
Siis Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sittenhän sitä JO/B ketjua laitettiin vireille, mutta ei sinne siirtynyt juuri kukaan. Ehkä pelkkiä JO faneja ei ole riittävästi? Tai moni odottaa nyt niiden Suomen vierailua ja K:n liittymistä siihen niin että ehkä nyt on huono aika saada porukkaa JO ketjuun mukaan.
Niinpä.. K:n oma ketju on hyvin pysynyt ja siellä on tuhansia viestejä.. jännä
Niin, koska B-faneilla on sen verran enemmän aivoja, ettei ole tarvetta tulla sinne häiriköimään ja huutelemaan, kun joku tykkää eri asioista kuin he itse.
No alunperinhän se perustettiin, kun bojanilaiset ei sietäny mainittavankaan Krtsän uutta poikaystävää täällä! 😂
Totta kyllä. Mutta eipä ole ollut mitään tarvetta kaataa sitä ketjua tai alkaa vaatimaan siellä olevia takaisin tänne. Itse luotan, että moni käy molemmissa ketjuissa :)
Sielläpä ei vihatakaan ketään, mutta täällä tunnetaan inhoa Käärijää kohtaan, vaikka hänen rakentamalleen perustalle tämäkin pilvilinna on rakennettu. Tämän ketjun taitaisi jo olla aika sammua lopullisesti.
Höpö höpö. Siinä ketjussa on kyllä haukuttu tätä ketjua, täällä ei sitä.
Eikä ole. Tämän ketjun kutsuminen emoketjuksi siellä ei ole haukkumista, vaan viittausta emoalukseen. Varmaan tiedät termin tai jos et, voit selvittää.
En nyt puhu maininnasta emoketju, sweetie.
Susta muuten huomaa, että perusluonteesi taitaa olla aika ilkeä.
- eriOletko samaa mieltä Kärtsästä, sehän servaa dissaajiaan samalla tavalla?
Eli ei se, että sanoo ihmisille rumastikin kerro perusluonteesta mitään. Se kertoo vain siitä, että kyä lähtee, jos halua ja tarvetta on.
Miksi on halua ja tarvetta olla inhottava muille?
No kun olen nähnyt kakkosketjussa tän ketjun haukkumista, mutta en toisin päin, niin inhottavaa, että joku ei joko sitä näe (jolloin siis hyväksyy sen käytöksen) tai on itse dissaaja.
Itse siellä aktiivisesti pyörivänä en ole nähnyt, mutta tämän toki voi kaikki itse tarkistaa.
Kommentteja myös poistettu, en oo itsekään nähtynyt, jotkut ei tykännyt JO jutuista siellä, nyt ne on saaneet olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sittenhän sitä JO/B ketjua laitettiin vireille, mutta ei sinne siirtynyt juuri kukaan. Ehkä pelkkiä JO faneja ei ole riittävästi? Tai moni odottaa nyt niiden Suomen vierailua ja K:n liittymistä siihen niin että ehkä nyt on huono aika saada porukkaa JO ketjuun mukaan.
Niin, koska B-faneilla on sen verran enemmän aivoja, ettei ole tarvetta tulla sinne häiriköimään ja huutelemaan, kun joku tykkää eri asioista kuin he itse.
No alunperinhän se perustettiin, kun bojanilaiset ei sietäny mainittavankaan Krtsän uutta poikaystävää täällä! 😂
Totta kyllä. Mutta eipä ole ollut mitään tarvetta kaataa sitä ketjua tai alkaa vaatimaan siellä olevia takaisin tänne. Itse luotan, että moni käy molemmissa ketjuissa :)
Sielläpä ei vihatakaan ketään, mutta täällä tunnetaan inhoa Käärijää kohtaan, vaikka hänen rakentamalleen perustalle tämäkin pilvilinna on rakennettu. Tämän ketjun taitaisi jo olla aika sammua lopullisesti.
Mut sinne lavalle ei kyllä tarvi Kn kavuta, kun menen Btä katsomaan.
Ilmeisesti JOn keikalle on menossa henkilöitä jotka haluavat nähdä vain K ja Bn välisen kemian saadakseen tulta mielikuvitustarinoilleen ja tehdäkseen tulkintoja ilmeistä/eleistä omista tarkoitusperistä lähtien. Musiikki tai JO heille yhdentekevää? Sitten tulee yks tämmmönen, joka kertoo ettei K kaivata B keikalle ja mitä siitä sitten seurasikaan (tirks!)
Olen menossa ihan Joker Outia sinne katsomaan. Mutta siis odotan silti tosi paljon, että näen myös Kärtsän lavalla ja mitä siitä seuraa. Millaista menoa siis. Ihan sama kuin jos fanittaisin muita artisteja, esim. aikoinaan Guns N Rosesia (ts. edelleen tykkään). Niin jos lavalle ois kerrottu tulevan vaikka Freddie Mercury, niin tietenkin intoilisin keikasta vielä isommin.
Olisinko siksi jotenkin vähemmän GN'R-fani?
Hyvin sanottu! Mä oon kuullut Joker Outin musiikkia ennen ensimmäistäkään Käärijän biisiä. Olen JO-fani, bojanisti sekä janisti. Kärtsä on enemmän positiivisen puolella ehdottomasti, mutta enemmän persoonansa ja karismansa vuoksi. Sen tyylinen musa ei vaan ole mun juttu. Jotenkin B ja K yhdessä saa mut järjettömän hyvälle tuulelle ja siksi ootan kyllä materiaalia heidän tapaamisestaan, jos sellaista haluavat jakaa. Mulle on sinänsä aika sama tuleeko K Jokereiden keikalla lavalle vai ei.
Eli olen tällainen tylsä välimaastopalstailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Siinä ketjussa on kyllä haukuttu tätä ketjua, täällä ei sitä.
Eikä ole. Tämän ketjun kutsuminen emoketjuksi siellä ei ole haukkumista, vaan viittausta emoalukseen. Varmaan tiedät termin tai jos et, voit selvittää.
En nyt puhu maininnasta emoketju, sweetie.
Susta muuten huomaa, että perusluonteesi taitaa olla aika ilkeä.
- eriOletko samaa mieltä Kärtsästä, sehän servaa dissaajiaan samalla tavalla?
Eli ei se, että sanoo ihmisille rumastikin kerro perusluonteesta mitään. Se kertoo vain siitä, että kyä lähtee, jos halua ja tarvetta on.
Miksi on halua ja tarvetta olla inhottava muille?
No kun olen nähnyt kakkosketjussa tän ketjun haukkumista, mutta en toisin päin, niin inhottavaa, että joku ei joko sitä näe (jolloin siis hyväksyy sen käytöksen) tai on itse dissaaja.
Itse siellä aktiivisesti pyörivänä en ole nähnyt, mutta tämän toki voi kaikki itse tarkistaa.
Kommentteja myös poistettu, en oo itsekään nähtynyt, jotkut ei tykännyt JO jutuista siellä, nyt ne on saaneet olla
Trollit ei tykännyt, aina siellä on saanut puhua mistä vain
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä nyt ankeeta. Ankeuttaja ankeuttaa täpöllä ja jengi lähtenyt mukaan väittelyyn.
Ottakaa ennemmin vaikka kisa siitä, kuinka monta positiivista kommenttia keksitte omasta suosikistanne.
Esim. Kärtsällä on ihanat pikku pakarat ja juuri sopivasti flirtit välispiikit.
Tai että Bojan niin söpö ja kuitenkin niin hotti ja laulaakin ihan mahtavasti.
Tai vaikka että oli ihana herätä tänään Janin söötteihin JOlive-muistutuksiin.
Mutta niin, että kukaan ei sano mitään negaa kenestäkään, vaikka kuinka omassa mielessään inhoais tai dissais. Vai eikö onnistu, kun on vaan pakko päästä ärsyttämään muita?
Menisin mieluusti hänen 💙💥ja heidän kanssaan hissiin, ja vaikka minne! https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Bojan.
Täytyy muistaa, että K&JO -ensitapaamisessa Nace ja K:han kommunikoivat aika hyvin toisilleen! Eli Nace voi hyvinkin vielä ilmestyä kahinoihin 😊
Pakko arvostaa Kärdeä ja lippuhintoja. Tavastia juuri julkaisi Ville Valon keikan uudelle vuodelle, liput alkaen 70 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko arvostaa Kärdeä ja lippuhintoja. Tavastia juuri julkaisi Ville Valon keikan uudelle vuodelle, liput alkaen 70 euroa.
Höh, eli uuden vuoden artisti olikin Ville Valo eikä Kärtsä.
On kyllä melkeinpä ketjun historian turhimmat 15 sivua tässä takana. Trolliko täällä väittelee itsensä kanssa vai onko täällä enemmänkin näin lapsellista väkeä?
Vierailija kirjoitti:
Minun kaverini perui tulonsa JO:n keikalle D: kiinnostus oli lopahtanut... Pitänee yrittää joku repiä mukaan tai yrittää myydä
Mikä kaupunki?
Laitetaas vielä jakoon eilistä paidatonta B:tä, looking good 😘
https://twitter.com/cincee_/status/1701284074998931699?t=A8X99dVDATCaLo…
What the heck, menen muutamaan tapaamiseen ja palaan löytääkseni Suuret Suomen sodat meneillään täällä ja postaus suolistobakteereista siellä täällä. 😂
Jos K ei ole tänään lentokoneessa, liittyykö hän tänään JO:hen livenä? En usko, että hän tekisi, se veisi liikaa huomiota pois kaikesta, mitä he ilmoittavat / esiintyvät. Mutta ehkä hän saattaa liittyä valenimellä? Pitäisikö meidän pitää silmällä suomalaisia lempinimiä chatissa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, eli uuden vuoden artisti olikin Ville Valo eikä Kärtsä.
Kommenttien perusteella ei olla ainoita hieman pettyneitä. Hintoja kauhistellaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on myös B faneja ja miksi ei saisi olla? Olen itsekin. Jokereiden liveä odottaa moni tällä hetkellä siellä.
Missä?
Siinä toisessa ketjussa, jonka otsikossa on Käärijä ilman J kirjainta.
Ahaa, luulin, että "Kn oma ketju" tarkottaa jotain jodelia.😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näitä tapauksia, kun munakoiso-biisit kajahtaa ilmoille, kun tulee katseltua videoita. Mulla on nykyään varsinkin töissä aina kuulokkeet (vanhanaikaisesti langalliset) kiinni puhelimessa varmuuden vuoksi. Toki selusta pitää aina varmistaa kuvamateriaalin varalta😂
Mua vaan niin naurattaa tää aihealue, eli mammat ja puhelimista sopimattomilla hetkillä ulos pärähtävä munakoiso-, Grindr Mayhem- yms materiaali :DDDD
No äläpä! Mielikuvissani siistiin jakkupukuun pukeutunut keski-ikäinen nainen istuu ratikassa ja selaa kiireisen näköisenä puhelintaan. Yhtäkkiä ilmoille kajahtaa "munakoisoemoji! munakoiso emoji! Onks toi sen K*KKELI!!!" Puna alkaa kohota naisen kaulalta kohti poskia ja hiusrajaa. Ratikan lattiaan sulaa musta aukko, jonka kautta nainen jakkupukuineen valuu katuun eikä Anu-Irmelistä kuulla enää koskaan.
LadySLO:) kirjoitti:
What the heck, menen muutamaan tapaamiseen ja palaan löytääkseni Suuret Suomen sodat meneillään täällä ja postaus suolistobakteereista siellä täällä. 😂
Jos K ei ole tänään lentokoneessa, liittyykö hän tänään JO:hen livenä? En usko, että hän tekisi, se veisi liikaa huomiota pois kaikesta, mitä he ilmoittavat / esiintyvät. Mutta ehkä hän saattaa liittyä valenimellä? Pitäisikö meidän pitää silmällä suomalaisia lempinimiä chatissa? :D
Yeah, save yourself, there is no intelligent discussion to be found here right now, going back at least 10-15 pages. It's somehow evolved into a war. Thank goodness Google Translate probably cannot accurately translate all this stupidity.
But maybe when the JO live starts, things will be on course again! I don't think K will make an appearance, even through chat, but he would make a lot of people lose their minds even if he shows up just to say "hi" in the chat and then leaves. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Bojan.
Täytyy muistaa, että K&JO -ensitapaamisessa Nace ja K:han kommunikoivat aika hyvin toisilleen! Eli Nace voi hyvinkin vielä ilmestyä kahinoihin 😊
K ei ehkä edes muista Nacen nimeä tähän mennessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se on niin nuori ryhmä.
Käärijällä ei ole poikaystävää. Ja tiedän, että läpällä heitit tuon. Mutta bojanilaiset ovat ihan tosissaan tuon ketjun perustaneet.Emme ole nähneet Tn ja Kn B välillä sellaista kemiaa kuin Kn ja Bn välillä.
Eikös Jerellä ole poikaystävä. Herra Ihanuus, jonka etunimi alkaa B:llä.
Siinä toisessa ketjussa, jonka otsikossa on Käärijä ilman J kirjainta.