Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tässä paljon parempaa pussailua
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vihjasis mulle et susta kirjoitellaan vauva.fissa niin varmasti menisin lukee.
En taitais uskaltaa, varsinkin jos on joku julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.
Joko oli hämäystä tai sitten ne eivät seurustele. Mä olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Jerellä ei ole parisuhdetta nyt. Jos joku nainen oli Malediiveilla, niin ei kuitenkaan tyttöystävä ollut hänen asemansa.
Mun silmissä Jere välittää läheisistään sillä tyylillä, että jos tyttöystävää olisi, hän olisi sanonut sen samoin kuin muustakin perheestä puhui, eli lause, kaks. Henkilöä ei tarvitse tuoda julkisuuteen.
Ei kaikki miesten väliset suutelot ole kaunista katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Bojan saisi ajaa viiksensä pois. Ei mulla muuta tänään.
Ja K partansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.
Joko oli hämäystä tai sitten ne eivät seurustele. Mä olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Jerellä ei ole parisuhdetta nyt. Jos joku nainen oli Malediiveilla, niin ei kuitenkaan tyttöystävä ollut hänen asemansa.
Mun silmissä Jere välittää läheisistään sillä tyylillä, että jos tyttöystävää olisi, hän olisi sanonut sen samoin kuin muustakin perheestä puhui, eli lause, kaks. Henkilöä ei tarvitse tuoda julkisuuteen.
Tottakai Jere seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas tuli siitä yhdestä haastiksessa varsinkin se fiilis et sillä nimenomaan on tyttöystävä. Se mainitsi et jos hänen lähipiiriänsä loukattas jotenkin tms et ei hyväksyisi. Se olis varmaan puhunut vanhemmistaan tai perheestään, mut 'lähipiiri' meinas muuta. Ja ehkä se oli se miten se sen sanoi.
Tuskin myöskään olis piilotettu matkaseuraa Malediiveilla, ellei kyse olis ollut tyttöystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yrittää olla vähemmän babyface
Kokonaan karvat naamasta pois Kärtsältä. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas tuli siitä yhdestä haastiksessa varsinkin se fiilis et sillä nimenomaan on tyttöystävä. Se mainitsi et jos hänen lähipiiriänsä loukattas jotenkin tms et ei hyväksyisi. Se olis varmaan puhunut vanhemmistaan tai perheestään, mut 'lähipiiri' meinas muuta. Ja ehkä se oli se miten se sen sanoi.
Tuskin myöskään olis piilotettu matkaseuraa Malediiveilla, ellei kyse olis ollut tyttöystävästä.
Jertsu julkaisi helmikuussa kuvan katetusta pöydästä ja lipoi kieltään. GF julkaisi kuvan samasta pöydästä otsikolla "Korean BBQ date night" ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan just se et näyttäs miehekkäämmältä.
Riiuullahan se Jere käypi ja saatteleepi aittaan kyllä piikaansa.. mutta vapaata riistaahan se on kun ei ole sormuksia vaihdettu eikä kirkossa kuulutettu! Ei semmosta olekaan että on jollekin varattu jos ei ole lupausta herran edessä tehty.
Terveisin, kiimanen Leilamummo Pälkäneeltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläpä ajaa kun matkalaukku seikkailee ties missä.
Mulle tosin kelpaa sen viiksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Riiuullahan se Jere käypi ja saatteleepi aittaan kyllä piikaansa.. mutta vapaata riistaahan se on kun ei ole sormuksia vaihdettu eikä kirkossa kuulutettu! Ei semmosta olekaan että on jollekin varattu jos ei ole lupausta herran edessä tehty.
Terveisin, kiimanen Leilamummo Pälkäneeltä
Leila, puhut asiaa! Lähetetään yhdessä Käärijälle Rakkautta 💖💖😍😍😍
Ihan sairaasti ärsyttää kun nuori hoikka ja kaunis ihminen postaa itsestään häsällä bodypositive. Vaikuttaa suoranaiselta kuittailulta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaasti ärsyttää kun nuori hoikka ja kaunis ihminen postaa itsestään häsällä bodypositive. Vaikuttaa suoranaiselta kuittailulta.
Mua taas ärsyttää avata sitä managerin instaa, kun saman tien lävähtää sen ahteri silmille.
Paljastus!
Muina sherlockkeina selasin K:n ig kuvia. 96 viikkoa sitten ollut Tampereella keikalla. Kommenteissa on "lady M" -nimellä (en viitsi nimeä laittaa) eräs kommentoinut jotain (tää poistettu ja samoin toi tili) mut K vastannut hänelle, et hänelläkin oli hauskaa ja tulee heti kun tilanne sallii tms ja 🔥
Siitä se sitten alkanut kuulkaa, FANITTAMISESTA!
She was just a fan girl ...
Jos joku vihjasis mulle et susta kirjoitellaan vauva.fissa niin varmasti menisin lukee.