Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tota miten K on demi jos on pyörittänyt niin monia aiemmin? Vai onkohan toiminut vaan itseään vastaan? Hän on kyllä sarjaseukkaaja. Vain kuukausia kertonut olleensa yksin.
Mikä biisi se muuten on joka kertoo siitä pahasta erosta?
Siitä viis siitä viis, sä et ookkaan 5 kautta 5, sä oot nolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin uudestaan noita kommentteja sen IG:ssa niin voi olla et oonkin nyt väärässä, innostuin ehkä nyt liikaa. Siinä kun on toinen M:lla alkava myös mut muuttanut tilin nimen ja se on kyllä olemassa ihan (eikä oo se yks). Okei sorry.
- SherlockYou shit Sherlock!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaasti ärsyttää kun nuori hoikka ja kaunis ihminen postaa itsestään häsällä bodypositive. Vaikuttaa suoranaiselta kuittailulta.
Mua taas ärsyttää avata sitä managerin instaa, kun saman tien lävähtää sen ahteri silmille.
Puhutteko Gregorista? 🙂
Höh en saanut vastattua sulle 'shit Sherlock' suruhymiöllä 😂 En tiedä miksei se tullut. No. Mut parhaatkin mokaa joskus. Yhteiseen hyvään yritin. Kuitenkin.
-Sherlock
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.
Joko oli hämäystä tai sitten ne eivät seurustele. Mä olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Jerellä ei ole parisuhdetta nyt. Jos joku nainen oli Malediiveilla, niin ei kuitenkaan tyttöystävä ollut hänen asemansa.
Mun silmissä Jere välittää läheisistään sillä tyylillä, että jos tyttöystävää olisi, hän olisi sanonut sen samoin kuin muustakin perheestä puhui, eli lause, kaks. Henkilöä ei tarvitse tuoda julkisuuteen.
Uskokaa nyt, että seurustelee. Tyttöystävän kynnet eivät olisi esillä ilman K:n lupaa. He yhdessä haluavat veetuilla shippailijoille/faneilleen - annetaan siimaa mutta vedetään saman tien pois. Samalla tavalla K tekee B:llekin. Miksi hän niin tekee? Vastaus lienee hänen persoonassaan. Ystävyyden voisi ihan hyvin jättää lepäämään, mutta kuten ketä tahansa niin myös K:takin imartelee, kun viisujen valloittavin tyyppi on hänen lumoissaan.
En edelleenkään usko hetkeäkään että kiusaisi yhtään ketään tahallaan. B'n kohdalla oon varma että ajattelee tollasen leikki-flirtin olevan ok koska ovat kuitenkin hyviä kavereita. Ja miksi B ei itse irtautuisi tosta kuviosta pois jos K olisi niin kamala ja ilkeä häntä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen tyttis on vilahtanut monella Umk videolla, bailannut saunarekalla, kommentoinut mm siihen IG motskarikuvaan. Kyllä he yhdessä ovat. Blondi nainen. Jere seuraa häntä myös Tiktokissa kuten myös sinkkunaisen päiväkirjaa pitävää exää, joka on brunette.
Täh pitääkö "tumma ja tulinen" exä sinkkunaisen päiväkirjaa. Luulin että se meni Jeren kaverin kanssa kimppaan. Onhan nekin voineet tietty erota jo.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen tyttis on vilahtanut monella Umk videolla, bailannut saunarekalla, kommentoinut mm siihen IG motskarikuvaan. Kyllä he yhdessä ovat. Blondi nainen. Jere seuraa häntä myös Tiktokissa kuten myös sinkkunaisen päiväkirjaa pitävää exää, joka on brunette.
Katoin ne kommentoijat, enkä löytänyt sitä. Joku oli nikillä myrkkyrotta, se tuntui mahdolliselta, mut ei kai nyt sentään..😅
Vierailija kirjoitti:
Kokonaan karvat naamasta pois Kärtsältä. 😍
Ei viiksiä pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistuneen pullovideon aiheuttama matala paine ja paha mieli unohtuu taas kohta, kun Kärtsä laittaa jotain uutta stooria tai sitten Bojan tai Jokeripokeripox-manageri postaa jonku epämääräsen, pitkää ja vaativaa analyysia vaativan videonpätkän.
Jokereitten Twitterin mukaan Krisin ja Bojanin vaatteet edelleen kadoksissa. Lupaavat kunnon rock henkisen keikan, jossa ollaan naked.
Krisillä oli ainakin yhdellä keikalla kuvissa yks revitty pusero H&M:stä, jota olin katsellut itselleni 💙
https://www.instagram.com/p/CiH1oOPIg3N/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tour manager heittäny jo vanhaan kuvaan liekkiä
Ei Käärijä Tiktokissa kovin montaa seuraa, sieltähän nuo löytyy helposti ja nykyisellä näkyy yks video siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.
Joko oli hämäystä tai sitten ne eivät seurustele. Mä olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Jerellä ei ole parisuhdetta nyt. Jos joku nainen oli Malediiveilla, niin ei kuitenkaan tyttöystävä ollut hänen asemansa.
Mun silmissä Jere välittää läheisistään sillä tyylillä, että jos tyttöystävää olisi, hän olisi sanonut sen samoin kuin muustakin perheestä puhui, eli lause, kaks. Henkilöä ei tarvitse tuoda julkisuuteen.
Uskokaa nyt, että seurustelee. Tyttöystävän kynnet eivät olisi esillä ilman K:n lupaa. He yhdessä haluavat veetuilla shippailijoille/faneilleen - annetaan siimaa mutta vedetään saman tien pois. Samalla tavalla K tekee B:llekin. Miksi hän niin tekee? Vastaus lienee hänen persoonassaan. Ystävyyden voisi ihan hyvin jättää lepäämään, mutta kuten ketä tahansa niin myös K:takin imartelee, kun viisujen valloittavin tyyppi on hänen lumoissaan.
En edelleenkään usko hetkeäkään että kiusaisi yhtään ketään tahallaan. B'n kohdalla oon varma että ajattelee tollasen leikki-flirtin olevan ok koska ovat kuitenkin hyviä kavereita. Ja miksi B ei itse irtautuisi tosta kuviosta pois jos K olisi niin kamala ja ilkeä häntä kohtaan?
Jos (iso jos), Bojanilla on tunteita niin ihan sekin voi estää lähtemästä tosta sopasta pois, etenkin kun Kärtsä vähän väliä pikkasen flirttaa hänelle ja huomioi. Voi tulla sellanen toivon kipinä toiselle ja siksi ei viitti pistää välejä poikki kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistuneen pullovideon aiheuttama matala paine ja paha mieli unohtuu taas kohta, kun Kärtsä laittaa jotain uutta stooria tai sitten Bojan tai Jokeripokeripox-manageri postaa jonku epämääräsen, pitkää ja vaativaa analyysia vaativan videonpätkän.
Jokereitten Twitterin mukaan Krisin ja Bojanin vaatteet edelleen kadoksissa. Lupaavat kunnon rock henkisen keikan, jossa ollaan naked.
Krisillä oli ainakin yhdellä keikalla kuvissa yks revitty pusero H&M:stä, jota olin katsellut itselleni 💙
Krisistä puheenollen, hauskasti mahtuu Kärtsä tohon leuan alle xD pikkumies
https://www.tumblr.com/rbf451/718923401788571649?source=share
Haluaisin olla Shannon just nyt!
Jokeri-Jan näyttää kyllä paljon ikäistään vanhemmalta. Toi kuvakin mikä postattu vähän aikaa sit niitten igssa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CiH1oOPIg3N/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tour manager heittäny jo vanhaan kuvaan liekkiä
Häh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvissä väleissä exän kanssa siis? Eiks tää viimeinen exä ollut sit just se, joka jätti sen? Ja joku sano et seurustelee tällä hetkellä jonkun Jeren kaverin kanssa. Entisen kaverin. Sinkkunaisen päiväkirja?
tota mäkin ihmettelen, ei täsmää nyt. Joku eri exä kyseessä nyt, kuin se "the suuri ero". Vaiko shit sherlokkeja taas liikenteessä?
Nolla kautta viis on erosta, puhuu siitä jossain enkuksi tehdyssä haastattelussa.
Kuunnelkaa Alaks oleen biisi! Se on hyvä! Jännä ettei ole soitossa keikoilla. Mut onkohan nää suhde biisit liian henkilökohtaisia. Siinäkin tarina työkkärin tytöstä 🤔 Jossain haastiksessa sanoi, että vuodattanur biiseihin omaa tarinaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*B miettii miten vastata K:n kryptiseen viestiin jossa ei tiedä tarkoitetaanko koiraa vai häntä* 😂
Sehän on lisännyt kommenttinsa hartaan miettimisen jälkeen siksi, että sais kuitenkin vielä kivan flirtin vastauksen. Joku kaipaa piristystä eräältä 😉 Joo se vähän pettyi, kun ei ekan viestin jälkeen saanut K:lta oma-alotteista korjausta tähän "väärinymmärrykseen". Mä olen aivan varma teoriastani.
Ah, tää on tosi nerokas oivallus tilanteesta. Voi hyvinkin olla just näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos (iso jos), Bojanilla on tunteita niin ihan sekin voi estää lähtemästä tosta sopasta pois, etenkin kun Kärtsä vähän väliä pikkasen flirttaa hänelle ja huomioi. Voi tulla sellanen toivon kipinä toiselle ja siksi ei viitti pistää välejä poikki kuitenkaan.
Miksi kärtsä niin innokkaasti haluaa pitää Bojanin kuvioissa mukana?hänellä kuitenkin on kavereita runsaasti ja gf.