Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mua vähän kadehdituttaa nyt kaikki 😭
Vierailija kirjoitti:
Eli iski itse kiinni, ei ollut Jerestä lähtösin..😪
Näin on käynyt ... Mut Jere menny sit varmaan käymään ja ihastunut 😞
Ollappa nyt murattina muratin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaasti ärsyttää kun nuori hoikka ja kaunis ihminen postaa itsestään häsällä bodypositive. Vaikuttaa suoranaiselta kuittailulta.
Mua taas ärsyttää avata sitä managerin instaa, kun saman tien lävähtää sen ahteri silmille.
No just hän on tämä "bodypositive". Auts silmäni revähti juuri kun pyöritin niitä niin voimallisesti.
About 18vkoa sitten Kärtsärin Instassa erään kuvan alla on erään M-nimisen kommentti jotenkin näin "Yks niin söpis siellä!". Kärtsäri vastannut pusukuvalla/hymiöllä. Eli en tiedä ovatko vielä seurustelleet, tuskinpa. Hyvin tuore suhde kyseessä ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.
Joko oli hämäystä tai sitten ne eivät seurustele. Mä olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Jerellä ei ole parisuhdetta nyt. Jos joku nainen oli Malediiveilla, niin ei kuitenkaan tyttöystävä ollut hänen asemansa.
Mun silmissä Jere välittää läheisistään sillä tyylillä, että jos tyttöystävää olisi, hän olisi sanonut sen samoin kuin muustakin perheestä puhui, eli lause, kaks. Henkilöä ei tarvitse tuoda julkisuuteen.
Uskokaa nyt, että seurustelee. Tyttöystävän kynnet eivät olisi esillä ilman K:n lupaa. He yhdessä haluavat veetuilla shippailijoille/faneilleen - annetaan siimaa mutta vedetään saman tien pois. Samalla tavalla K tekee B:llekin. Miksi hän niin tekee? Vastaus lienee hänen persoonassaan. Ystävyyden voisi ihan hyvin jättää lepäämään, mutta kuten ketä tahansa niin myös K:takin imartelee, kun viisujen valloittavin tyyppi on hänen lumoissaan.
Katsoin uudestaan noita kommentteja sen IG:ssa niin voi olla et oonkin nyt väärässä, innostuin ehkä nyt liikaa. Siinä kun on toinen M:lla alkava myös mut muuttanut tilin nimen ja se on kyllä olemassa ihan (eikä oo se yks). Okei sorry.
- Sherlock
Vierailija kirjoitti:
About 18vkoa sitten Kärtsärin Instassa erään kuvan alla on erään M-nimisen kommentti jotenkin näin "Yks niin söpis siellä!". Kärtsäri vastannut pusukuvalla/hymiöllä. Eli en tiedä ovatko vielä seurustelleet, tuskinpa. Hyvin tuore suhde kyseessä ilmeisesti.
Olivat. Lisäksi tunnelmallisia havaintoja keikoilta jo viime syksyltä
Mä kyllä hieroisin kaikkien naamaan et seurustelen K:n kanssa. En piilottelis yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Paljastus!
Muina sherlockkeina selasin K:n ig kuvia. 96 viikkoa sitten ollut Tampereella keikalla. Kommenteissa on "lady M" -nimellä (en viitsi nimeä laittaa) eräs kommentoinut jotain (tää poistettu ja samoin toi tili) mut K vastannut hänelle, et hänelläkin oli hauskaa ja tulee heti kun tilanne sallii tms ja 🔥Siitä se sitten alkanut kuulkaa, FANITTAMISESTA!
She was just a fan girl ...
Höpö höpö. Ton henkilön nimi on Mari. On vaihtanut nimimerkkiään ja siksi käyttäjää ei löydy. Ei siis ole vastannut nykyiselle tyttöystävälleen. Harjoittelepa vielä niitä sherlock-taitojasi. 🕵
Minulla tukahtunut kiinnostus aika pohjalle. Viisujen jälkeiset julkaisut tylsää. Nyt kynnet: tylsää. B:n turha lämmittely TYLSÄÄ. Alkanut näyttää siltä että Sloveni on tasokkaampi. Mutta toivon silti että tulee järkiinsä ja pistää sen kanssa hynttyyt yhteen. 😅 Ihan vaan koska ne sopii, ja sen kanssa K:kin on näköjään kiinnostavampi.
Ajaudutaan nyt taas liikaa puhumaan yksityishenkilöstä
Tota miten K on demi jos on pyörittänyt niin monia aiemmin? Vai onkohan toiminut vaan itseään vastaan? Hän on kyllä sarjaseukkaaja. Vain kuukausia kertonut olleensa yksin.
Mikä biisi se muuten on joka kertoo siitä pahasta erosta?
Vierailija kirjoitti:
Paljastus!
Muina sherlockkeina selasin K:n ig kuvia. 96 viikkoa sitten ollut Tampereella keikalla. Kommenteissa on "lady M" -nimellä (en viitsi nimeä laittaa) eräs kommentoinut jotain (tää poistettu ja samoin toi tili) mut K vastannut hänelle, et hänelläkin oli hauskaa ja tulee heti kun tilanne sallii tms ja 🔥Siitä se sitten alkanut kuulkaa, FANITTAMISESTA!
Tuostahan on melkein vuosi! 1v 10kk. Onko ne ollu niin kauan yhdessä🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastus!
Höpö höpö. Ton henkilön nimi on Mari. On vaihtanut nimimerkkiään ja siksi käyttäjää ei löydy. Ei siis ole vastannut nykyiselle tyttöystävälleen. Harjoittelepa vielä niitä sherlock-taitojasi. 🕵
Mähän myönsin jo mokani 😊. Mut se lady 'jotain' viittasi niin vahvasti siihen yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon Seiskan jutun jälkeenhän Käärijä sanoi Iltalehden haastattelussa mm. että jos hänet nähdään vain kulkemassa jonkun ihmisen kanssa, heti vedetään johtopäätös, että hän seurustelee tämän kanssa.
Joko oli hämäystä tai sitten ne eivät seurustele. Mä olen koko ajan ollut sitä mieltä, että Jerellä ei ole parisuhdetta nyt. Jos joku nainen oli Malediiveilla, niin ei kuitenkaan tyttöystävä ollut hänen asemansa.
Mun silmissä Jere välittää läheisistään sillä tyylillä, että jos tyttöystävää olisi, hän olisi sanonut sen samoin kuin muustakin perheestä puhui, eli lause, kaks. Henkilöä ei tarvitse tuoda julkisuuteen.
Uskokaa nyt, että seurustelee. Tyttöystävän kynnet eivät olisi esillä ilman K:n lupaa. He yhdessä haluavat veetuilla shippailijoille/faneilleen - annetaan siimaa mutta vedetään saman tien pois. Samalla tavalla K tekee B:llekin. Miksi hän niin tekee? Vastaus lienee hänen persoonassaan. Ystävyyden voisi ihan hyvin jättää lepäämään, mutta kuten ketä tahansa niin myös K:takin imartelee, kun viisujen valloittavin tyyppi on hänen lumoissaan.
Eiköhän K ole olettanut, että ketään ei kiinnosta niin paljoa että alkaisi jonkun ihmisen kynsiä analysoimaan vaan on kelanni, et jengi vaan aattelee kuvaajan olevan frendi tai sen tiimiläinen tms. Tuskin tässä mitään sen syvällisempää v*ttuiluajatusta on taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin uudestaan noita kommentteja sen IG:ssa niin voi olla et oonkin nyt väärässä, innostuin ehkä nyt liikaa. Siinä kun on toinen M:lla alkava myös mut muuttanut tilin nimen ja se on kyllä olemassa ihan (eikä oo se yks). Okei sorry.
- Sherlock
You shit Sherlock!
Tylsyydessä tulee sekoiltua nyt kaikenlaista.
Eli nyt K! Vastaa B:lle jotain. Sassiin. Et saadaan jotain puitavaa tänne! Tästä ei tuu nyt yhtään mitään muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- SherlockYou shit Sherlock!
Eli iski itse kiinni, ei ollut Jerestä lähtösin..😪