Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä korpee niin paljon tää jonkun/joidenkin hyökkäys nimimerkillisiä vastaan.
Kuka nyt on hyökännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hirmu liikkistä miten kaikki stressaa ja miettii pukeutumista ja meikkejä ja kaikkia mahdollisia tilanteita, mitä vaan voi eteen tulla. Sitten kun sinne pääsee, kukaan enää muista eikä mieti näitä, oon melko varma.
Joo mietin kanssa tätä kun eihän siellä ketään kiinnosta mitä yleisöllä on päällä ku kaikki katsoo vaan esiintyjiä. :D
Jos artistit tsekkaa yleisoään, niin onhan se kohteliasta pukeutua kivasti eikä mennä pieruverkkareissa hiukset likaisena.
Ite panostan ulkoiseen habitukseeni tosi paljon keikoille. Ihan vaan siitä syystä että ittensä nätiksi laittaminen ja tällinkiin tuunaaminen on kivaa. Sellaista esileikkiä.
Ei kukaan teidän perseitä tuijottele, varsinkaan kaksikymppisistä miehistä koostuva bändi
Vaikka tykkään myös laittautua muuten niin ihan tosiasia että ei jotain kakskymppisiä kiinnosta pätkän vertaa miltä neli-viiskymppiset rouvat näyttää. Samaa ikäluokkaa itsekin. Kunhan nyt vaatteet on päällä.
Eihän sitä koskaan tiedä. Jos jollakin heistä on joku vanhan lihan himo. Ja Nacehan esimerkiksi on jo aika mies. Ja jos crewta tulee mukaan, siellä on ainakin se Nico ... Vanhempi ihminen. Et jos vaikka iskis sen ja pääsisi Sloveniaan niiden mukana ja sais olla ikuisesti lähellä Jokereita ... 😏
Jooh... voi sitä kaikenlaisia fantasioita tietysti olla itsekullakin jos ne päivää piristää 😀
Vierailija kirjoitti:
Kuka tosta gaylistasta puuttuu, eiks joku vielä ollut?
Irstas. Mutta eikö se ole aika kauan jo ollut poissa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tosta gaylistasta puuttuu, eiks joku vielä ollut?
ainakin "nimimerkitön gay" oli myös joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis moottorisaha........ apuva. Onko tuo maassa ryömivä nainen eewwe? Ja toki Tllä keltainen "munapussinsa" näkyvillä.
Älkää kivittäkö, mutta mun mielestä maassa ryömivä nainen näyttää Jeren gf tai siltä kaksoisolennolta myyntikojuilla. 😅
Ei ole gf joku muukin ollut Even kannalla. Evekin ollut ilmeisesti myyntikojulla.
Joo ja ei kai kukaan hullu nyt ottaisi omaa tyttöystävää musiikkivideolle. Se onkin eron jälkeen kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hirmu liikkistä miten kaikki stressaa ja miettii pukeutumista ja meikkejä ja kaikkia mahdollisia tilanteita, mitä vaan voi eteen tulla. Sitten kun sinne pääsee, kukaan enää muista eikä mieti näitä, oon melko varma.
Joo mietin kanssa tätä kun eihän siellä ketään kiinnosta mitä yleisöllä on päällä ku kaikki katsoo vaan esiintyjiä. :D
Jos artistit tsekkaa yleisoään, niin onhan se kohteliasta pukeutua kivasti eikä mennä pieruverkkareissa hiukset likaisena.
Ite panostan ulkoiseen habitukseeni tosi paljon keikoille. Ihan vaan siitä syystä että ittensä nätiksi laittaminen ja tällinkiin tuunaaminen on kivaa. Sellaista esileikkiä.
Ei kukaan teidän perseitä tuijottele, varsinkaan kaksikymppisistä miehistä koostuva bändi
Vaikka tykkään myös laittautua muuten niin ihan tosiasia että ei jotain kakskymppisiä kiinnosta pätkän vertaa miltä neli-viiskymppiset rouvat näyttää. Samaa ikäluokkaa itsekin. Kunhan nyt vaatteet on päällä.
Eihän sitä koskaan tiedä. Jos jollakin heistä on joku vanhan lihan himo. Ja Nacehan esimerkiksi on jo aika mies. Ja jos crewta tulee mukaan, siellä on ainakin se Nico ... Vanhempi ihminen. Et jos vaikka iskis sen ja pääsisi Sloveniaan niiden mukana ja sais olla ikuisesti lähellä Jokereita ... 😏
Aika paljon pukeutumisessa on kyse siitä, että itsellä on mukava olo. Itse en ainakaan aio mennä lähellekään bändiä, joten heidän ei tarvitse kärsiä vanhan daamin näkemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se vaan joku näyttelijä ole. Mutta toki palstan logiikan tuntien se on Jn tyttis, koska on blondi. 🤷🏻
:D :D
Miksi ihmeessä olisivat tuohon jonkun näyttelijän ottaneet. Eve saanut kannatusta. Ei näytä gfltä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne kaikki siis yhtäaikaa on lähtenyt? Gayt?
Eiks ne sinne Viroon lähteny soutuveneellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon pukeutumisessa on kyse siitä, että itsellä on mukava olo. Itse en ainakaan aio mennä lähellekään bändiä, joten heidän ei tarvitse kärsiä vanhan daamin näkemisestä.
Höh älä nyt noin ajattele!
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne kaikki siis yhtäaikaa on lähtenyt? Gayt?
Nehän lähti Lassen, Aken, Maken ja Peran kanssa soutuveneellä Tallinnaan Tommyn perään?
Mutta siitä on jo pari päivää, eikö ne ole jo perillä.... Tommylla on se moottorisaha, eikai niille ole sattunut jotain 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se vaan joku näyttelijä ole. Mutta toki palstan logiikan tuntien se on Jn tyttis, koska on blondi. 🤷🏻
:D :D
Miksi ihmeessä olisivat tuohon jonkun näyttelijän ottaneet. Eve saanut kannatusta. Ei näytä gfltä.
No eiköhän niillä ole ollut varaa palkata oikea näyttelijäkin tuohon, ei tarvi kaikkea tehdä vaan omalla porukalla. 😂
Ei olis musta reilua et Eve laitettas tommoseen osaan. En kyllä usko. Hän on manageri.
Vierailija kirjoitti:
Ei olis musta reilua et Eve laitettas tommoseen osaan. En kyllä usko. Hän on manageri.
No eiköhän se olisi innoissaan. Tää on taas tätä muiden puolesta loukkaantumista.
Vierailija kirjoitti:
Mä lurkin täällä kyllä.
- Kukkis
Kukkis on tallella! Toistan: Kukkis on tallella! Peruutetaan hänen kohdalta etsintäkuulutus, partio, verikoirat ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks kaikki meijän gayt kadonnut RR:n myötä? 🤔 Niitä oli kuitenkin melkoinen liuta, suorastaan homoheimo. Where are you gays?
Etsintäkuulutus, kadonnut laivalta seuraavat hahmot:
Kukkapaita/Kukkis
Lista Gay/LG/Listis
Viisygay
Rietas gayKetä muita...?
Pitäiskö ottaa yhteyttä jo poliisiin ja julistaa kadonneiksi? Onko liian hätiköityä?
Sinun sanojasi, ei minun! Kyllä pitää! Onko tää nyt se Grindr Mayhem???
Huom! RR ei ole kadonnut palstalta, viimeiksi eilen täällä kirjoitti. Ei ole pitkä aika siitä, kun gayt, jotkut heistä ovat kirjoittaneet. Malttia, eivät kaikki päivystä täällä klo 7 - 23
Mua kyllä korpee niin paljon tää jonkun/joidenkin hyökkäys nimimerkillisiä vastaan.