Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
86821/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksen jatko-osa xD

https://www.tiktok.com/@oddlygood/video/7272094101716159776?is_from_web…

Siis mitä hvettiä 😁

Kuka puutarhuri on Oddlygoodin mainososastolla töissä? Tunnusta heti 🤣

En ymmärrä. Kuka tän mainoksen kohderyhmä on? Me? 😂

Miettikääpä kun joku peruspetteri jolla ei ole mitään tietoa Bojanista, Frankinpumppauksesta tai Tavastiasta näkee tämän 😂 wtf indeed.

Olikohan Jeren idis? Jos ei niin tosiaan joku puutarhuri siellä töissä.

Me tietenkin 😅

Mä oon käyttänyt muun merkkistä kauramaitoa kahvin kanssa, mutta nyt täytyy varmaan vaihtaa 😅😅

Mä olen ollut siihen kanelipullan makuiseen ihan koukussa, ja nyt odotan pumpkin spicea kuin kuuta nousevaa 🤤

Mikä on kanelipullan makuista? Entä pumpkin Spice?

No se Oddly Goodin barista, mistä täällä nyt on puhuttu 😄

No niinhän se taitaakin maistua vähän kanelipullalle.

Vierailija
86822/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sekunnin sadasosan ihmettelin uutisotsikkoa "Helsinkiin valmistui uusi jäähalli Jokereille". No mutta hyvä heille, kun pienemmät keikkapaikat myivät jo täyteen 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86823/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksen jatko-osa xD

Siis mitä hvettiä 😁

Miettikääpä kun joku peruspetteri jolla ei ole mitään tietoa Bojanista, Frankinpumppauksesta tai Tavastiasta näkee tämän 😂 wtf indeed.

Me tietenkin 😅

Mä oon käyttänyt muun merkkistä kauramaitoa kahvin kanssa, mutta nyt täytyy varmaan vaihtaa 😅😅

Mä olen ollut siihen kanelipullan makuiseen ihan koukussa, ja nyt odotan pumpkin spicea kuin kuuta nousevaa 🤤

Mikä on kanelipullan makuista? Entä pumpkin Spice?

Jere kanelipullan ja Bojan Pumpkin spicen.

Ilmeisesti siis Oddlygoodin kaurajuomien makuja.

Kirjoittaisiko joku minificin tästä pliis. :D Kirjoittajan kannattaa varmaan myydä sekin Oddlygoodille samalla. :P

Vierailija
86824/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksen jatko-osa xD

Siis mitä hvettiä 😁

Me tietenkin 😅

Korjaan vielä omaa lausuntoani. Sen verran vakuuttavaa mainontaa, että ihan pakko vaihtaa 😅😅

Enkä edes pelkästään vitsaile, kai 🤔😅

Vierailija
86825/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mainostamisen sääntöjä, mutta ihan maalaisjärjellä ajateltuna, kai siinä täytyy olla lupa, että videota saa käyttää kaupallisiin tarkoituksiin? Videon tekijältä ja siinä esiintyviltä? Vai eikö tarvi olla?

Vierailija
86826/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kaurajuomat epäterveellisiä, paljon sokeri, kahviin pieni tilkka ok, ruokajuomana laseittain ei, itse sain noista terveysongelmia

Ihan tottako sait terveysongelmia? Saako udella minkälaisia. Sokeri-ongelmaako? Meille laktoosi-intolerateille kun nämä kaurajuomat on olleet niin hyviä. Tuo tyttäreltäni kuulema korkea glygeeminen indeksi ei kuulosta hyvältä, mutta en ole vielä siirtynyt mantelimaitoon. Ollut tapana laittaa vähän reilummin kahviin, pieni tilkka on niin mitätön maunkin suhteen.

Ilmeisesti toi sokeri aiheutti jotain joo, join siis laseittain maidon tilalla, alle viikon käytössä alkoi tulemaan suun kuivumista ja jatkuvaa janon tunnetta sekä vatsa ei enää kestänyt kauraa, monen päivän ripulitauti pakotti luopumaan, näitä vatsaoireita oon netistä muiltakin lukenut, jouduin palaamaan laktoosittomaan maitojuomaan

Oho. Varmaan se sokeri, se korkea glygeeminen indeksi. Minä juon laktoositonta piimää. Kaurajuomaa menee kahviin se vähän reilumpi määrä. Kaurapohjaisia jugurttejakin käytän sen pari desiä päivässä. Määrät siis selvästi pienempiä. Ei vaivoja, mutta ei tuon korkean glyk. indeksin varmaan tarvitse vaivoina tuntua.

Vierailija
86827/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan oikeasti toivon, että Bojanilta on kysytty lupa, kun kyseessä on kaupallinen mainos. On eri asia jakaa jotain omassa somessaan kuin löytää itsensä tietämättään mainoksesta. Mainostoimiston palaverin lisäksi mietin myös sitä puhelua/viestiä, jossa J on tätä asiaa kysynyt... Että kaurajuoma ja Frank, yesyes.

Vierailija
86828/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuosta mainoksesta 959kuitenkaan ole kiinnostunut kuin pieni piiri jota nyt ylipäänsä Kärtsyn ja Bojanin yhteydestä on kiinnostunut. :D Suurin osa hyppii mainokset joka tapauksessa yli.

Nämä molemmat mainokset saattaa kyllä kiinnostaa niin, ettei hypitä yli tavanomaiseen tapaan. Onhan Kärtsäri hahmona jo huomiota kiinnittävä.

Eikä tiedetä mitä kanavia pitkin näitä mainoksia levitetään. Luulisi nyt laajemmalle kuin Kn ja Bn fanikunnalle.

Kyllä fandom aika tehokkaasti levittää matskua mikä liittyy K ja B juttuihin. Aika laaja kokonaisuus siis 😅

Vierailija
86829/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kun joku olisi sanonut täällä pari kuukautta sitten, että syyskuussa odotetaan kuin kuuta nousevaa paitsi Joksujen keikkaa, myös Kärtsän homoeroottista kauhumusavideota, jota on jo mainostettu kaapista ulos tulemisella ja kiihkeillä suihkukohtauksilla, ja lisäksi Boitsu pumppaa Frankia suomalaisen kaurajuoman mainoksessa. :D

Juuh elikkäs.

Vierailija
86830/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa kun joku olisi sanonut täällä pari kuukautta sitten, että syyskuussa odotetaan kuin kuuta nousevaa paitsi Joksujen keikkaa, myös Kärtsän homoeroottista kauhumusavideota, jota on jo mainostettu kaapista ulos tulemisella ja kiihkeillä suihkukohtauksilla, ja lisäksi Boitsu pumppaa Frankia suomalaisen kaurajuoman mainoksessa. :D

Juuh elikkäs.

Ihme paikka tää shippilaiva 😆

Vierailija
86831/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan oikeasti toivon, että Bojanilta on kysytty lupa, kun kyseessä on kaupallinen mainos. On eri asia jakaa jotain omassa somessaan kuin löytää itsensä tietämättään mainoksesta. Mainostoimiston palaverin lisäksi mietin myös sitä puhelua/viestiä, jossa J on tätä asiaa kysynyt... Että kaurajuoma ja Frank, yesyes.

Julkkiksille tosin saattaa kohtuu usein käydä niin, että löytää naamansa jostain random mainoksesta varsinkin pienemmille tuotteille/firmoille. Varsinkin jos on nuoruudessaan tehnyt jonkun epämääräisen kuvaussession StockPhotolle tai jotain. Tässä tapauksessa tosin epäilen, että ei ole ilman lupaa menty mitään ottamaan, sentään suoraan Käärijän TikTokista nuo molemmat pätkät otettu muokattavaksi. Jeren tuntien se on vaan nyökytellyt että hauska juttu, venatkaas kun mä laitan Bojanille vähän viestiä :D

Vierailija
86832/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä täällä tapahtuu😂😂 Tulin nopsaa lukemaan kommentteja ja piti muutaman kerran lukea uudestaan. Vauvapalsta ei petä.

Vierailija
86833/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

Älä opeta isääs naimaan, äläkä kalaa uimaan.

Vierailija
86834/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkiksille tosin saattaa kohtuu usein käydä niin, että löytää naamansa jostain random mainoksesta varsinkin pienemmille tuotteille/firmoille. Varsinkin jos on nuoruudessaan tehnyt jonkun epämääräisen kuvaussession StockPhotolle tai jotain. Tässä tapauksessa tosin epäilen, että ei ole ilman lupaa menty mitään ottamaan, sentään suoraan Käärijän TikTokista nuo molemmat pätkät otettu muokattavaksi. Jeren tuntien se on vaan nyökytellyt että hauska juttu, venatkaas kun mä laitan Bojanille vähän viestiä :D

Kyllä B taas miettii, että mihin Onlyfansseihin J kanssa vielä joutuu 😂 On varmaan tottunut jo näihin tempauksiin. 😅

Vierailija
86835/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Something tells me some of you will like this photo of B. :)

https://twitter.com/imaginethat92/status/1699333806472483052?t=lxZfEXse…

Vierailija
86836/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Ok, goodbye, I can't take anything more today. 😂

Vierailija
86837/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: Bojan, can you be with me on OnlyFans?

B: What?!

K: Sorry, I mix words. I mean Oddlygood.

B: I don't know what that is, but it sounds better.

K: Yes. Very good, yes yes.

Vierailija
86838/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kaurajuomat epäterveellisiä, paljon sokeri, kahviin pieni tilkka ok, ruokajuomana laseittain ei, itse sain noista terveysongelmia

Ihan tottako sait terveysongelmia? Saako udella minkälaisia. Sokeri-ongelmaako? Meille laktoosi-intolerateille kun nämä kaurajuomat on olleet niin hyviä. Tuo tyttäreltäni kuulema korkea glygeeminen indeksi ei kuulosta hyvältä, mutta en ole vielä siirtynyt mantelimaitoon. Ollut tapana laittaa vähän reilummin kahviin, pieni tilkka on niin mitätön maunkin suhteen.

Ilmeisesti toi sokeri aiheutti jotain joo, join siis laseittain maidon tilalla, alle viikon käytössä alkoi tulemaan suun kuivumista ja jatkuvaa janon tunnetta sekä vatsa ei enää kestänyt kauraa, monen päivän ripulitauti pakotti luopumaan, näitä vatsaoireita oon netistä muiltakin lukenut, jouduin palaamaan laktoosittomaan maitojuomaan

Oho. Varmaan se sokeri, se korkea glygeeminen indeksi. Minä juon laktoositonta piimää. Kaurajuomaa menee kahviin se vähän reilumpi määrä. Kaurapohjaisia jugurttejakin käytän sen pari desiä päivässä. Määrät siis selvästi pienempiä. Ei vaivoja, mutta ei tuon korkean glyk. indeksin varmaan tarvitse vaivoina tuntua.

Ok, varmaan ok, jos ei tule mitään, halusin vain varottaa, ympäristösyistä koitin siirtyä/muoti-ilmiö jollain tavalla, mutta ei sitten toiminut. Ehkä kannattaa mitata välillä verensokeria, jos mittari löytyy kotoa, pystyis seuraan vähän? Itse juon myös tuota lakt.piimää myöskin. Vettä voisin juoda enemmän. Veljeni perheessä kaurajuoma on toiminut ongelmitta kahvimaitona, ruokajuomana juovat vettä ja lapsi saa myös luomumaitoa

Vierailija
86839/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

2020-luvun James Dean/Rob Lowe/Tom Cruise/Johnny Depp/Brad Pitt 😎

PS. Tietääkö kukaan hyvää leukalääkäriä? Pitäisi saada leuka tuolta lattialta takaisin paikoilleen ennen palaverin alkua.

Vierailija
86840/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän uusin stoori 😂💚

Ketju on lukittu.