Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Muistaakseni Viisu oli menossa Logomoon?
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Viisu oli menossa Logomoon?
Ai niin. Siellä mahtoikin niitä heittäytyjiä olla enemmänkin. 😅
Eilen oli keskustelua Tn tanssista Bigsummerfest.kz instassa. En löytänyt vielä sitä tanssia, mutta olipa siellä ihania nuoria faneja haastateltavina. Sitten löytyi yhtä kuvakokoelmaa alaspäin scrollaten Tstä huikea kuva, jossa hän on todella notkeasti "kietonut itsensä solmuun". Tanssija kun on. T näyttää esiintyvän myös joskus ilman paitaa, mutta myös valkeassa paidassa kraka kaulassa. Hauska tuo dollarin merkkikö se on oikeaan kämmeneensä tatuoituna.
Öh. Oliko tämä mainos jo täällä?
https://www.instagram.com/reel/Cw11n_lNgyf/?utm_source=ig_web_copy_link…
Mä yritän ymmärtää teitä, jotka niin vakavissaan "ei ymmärrä" shippausta oikeilla ihmisillä ja näkee ongelmia siinä, et K ja B vitsailevat keskenään ja ylläpitävät hulvatonta ja herttaista bromancea. Fanservicea joo, mut itsestään heistähän tämä lähtöisin, koko suhde. Ei tässä nyt mitään ikävää ole tapahtunut käsittääkseni ja heidän välinsä ovat myös yksityisiä, ei kaikkea tuoda "fanserviceen" eikä niin ole tarkoituskaan. Eli emme tiedä kuin murto-osan totuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi niistä, joka on päättänyt jättää laivan jo moneen kertaan. Nyt ajattelen, että jos vielä JO Suomen keikat ja niiden jälkipuinti. Ja sitten jään maihin. Mutta entä jos B menisi jollekin K:n Euroopan keikalle tai K synttäreille.... Entä jos. Loppuuko tää koskaan...
Mä olen hyväksynyt, että tää loppuu kun loppuu, sitten omia aikojaan. Ei tää voi ikuisesti jatkua, rauhassa siis odottelen enkä pakota itseäni tulemaan järkiini.
Minua harmittaa nuo K n harrastamat vihjaukser B suuntaan. Kaikenmaailman bojanpullot ja klipit, joissa Bojan. Antais olla, kun homma ei kuitenkaan ikinä etene. Varmaan minäkin sitten luovuttaisin. Mutta kun K vaan jatkaa ja jatkaa.
Aito, sinäkö se oot?
Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.
Mikä on tämä kummallinen ajatus, että asioiden pitäisi johtaa johonkin?
Normaalit ihmiset haluavat, että heidän seuraamansa asiat johtavat johonkin.
Nyt sä puhut elokuvista tai muulla tavalla käsikirjoitetuista asioista. Se mitä me täällä sivusta seurataan on kuitenkin oikeaa elämää ja siinä asiat eivät johda johonkin. Elämä on ihana sekasotku kesken olevia asioita. Ja mahtavaa, että me saadaan seurata myös Jere Pöyhösen elämää täältä etäämmältä.
Kyllä nimenomaan normaalissa elämässä on toivottavinta, että asiat johtavat johonkin. Elokuvissa sillä ei ole niin väliä.
Jeren elämä ei oo sun elämä. Sä et tunne häntä, eikä hänen elämänsä todellakaan tarvitse johtaa sun haluamaan suuntaan.
Tässä pyydettiin vastausta tähän:
*Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.*
Jos sulla ei ole sitä, älä vaivaudu inisemään.K ei ajattele niin kuin sinä. Sinä odotat jotain sellaista mitä ei ole olemassa. Olen pahoillani, mutta ei ole mitään minkä pitäisi johtaa mihinkään. Älä siis syytä K:ta siitä että odotat jotain muuta kuin mitä saat. K vaan tekee mitä tekee eikä ota asioita niin vakavasti. Pääset harmituksestasi kun lakkaat asettamasta omia odotuksiasi heidän ystävyydelleen.
Eli et osaa vastata. Kerropa, miksei ihmisiä saa sinun mukaasi kiinnostaa se, *miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua*, oletko sinä joku elämän ylipäällikkö, joka voi vieläpä virhetulkita itsekseen, että tässä joku syyttää K:ta, on vihainen tälle tai on niin harmissaan, ettei kykene olemaan, jolloin se sinun mukaasi pitää lopettaa???
Ihmisillä on oikeus olla harmissaan, jos kokevat Jeren vain esittävän kiinnostusta, ja for your information: KUKAAN ei ole siihen hajoamassa. Ikävää, jos sä hajoat noin pahasti, kun joku on harmissaan jostain Jeren tekemisistä.Miksi meistä kukaan jatkaa elämäänsä, joka ei lopulta johda mihinkään? Ihminen on hyvin monimutkainen olento, eikä suurin osa toiminnasta johda mihinkään erityiseen. Esim. shippaus ei lähtökohtaisesti johda mihinkään. Sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä, mutta ehdit kyllä, ei hätää.
Minäkin olen yksi heistä, joita K mahdollisesti mitään tarkoittamaton B huomiointi häiritsee. En ymmärrä myöskään shippausta oikeilla ihmisillä, vaikka se onkin yleensä harmitonta. Toiminta ei ole niin ikävää, jos B tietää missä mennään ja tietää, että K harjoittaa vaan fanservicea. Minua taas ihmetyttää se, miten ihmiset voivat ottaa niin kevyesti mahdolliset harhaanjohtamiset somessa fanservicen varjolla. Varmasti olen ihminen, jolle tämä osa somen maailmasta ei sovi, koska olen enemmän kiinnostunut siitä, miten asiat oikeasti ovat. Mutta en minä tähän ongelmaani hajoa.
Niin mikä se artistin vastuu on tällaisessa toiminnassa? Ehkä se riippuu siitä kuinka tietoinen K on siitä, että hänellä on faneja joita tämän tyyppinen fanservice häiritsee, koska se ei johda mihinkään ja se pitää tiettyä fantasiaa yllä. Eli on tavallaan juuri harhaanjohtamista.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että harhaanjohtamisesta kärsivät jäävät vähän yksin eikä heidän tilanteestaan kanneta kollektiivista vastuuta fandomissa, kun ajatellaan että ei kukaan ole vastuussa kenestäkään, mutta samalla ylläpidetään sitä fantasiaa joka vaan pahentaa toisten tilaa vaikka itse osattaisiinkaan suhtautua siihen neutraalimmin.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli keskustelua Tn tanssista Bigsummerfest.kz instassa. En löytänyt vielä sitä tanssia, mutta olipa siellä ihania nuoria faneja haastateltavina. Sitten löytyi yhtä kuvakokoelmaa alaspäin scrollaten Tstä huikea kuva, jossa hän on todella notkeasti "kietonut itsensä solmuun". Tanssija kun on. T näyttää esiintyvän myös joskus ilman paitaa, mutta myös valkeassa paidassa kraka kaulassa. Hauska tuo dollarin merkkikö se on oikeaan kämmeneensä tatuoituna.
Tuo itsensä solmuun kietonut-kuva näyttää olevan tuolla ig:n näytöllä myös ihan suoraan nähtävissä. Kannattaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Se tanssipätkä oli stooreissa, tainnut jo poistua. T tosiaan päästi mahtavan karjaisun siinä ja tämän jälkeen päällä olevasta hameesta nyrkillä kiinni.
Nuo kommentit joissa sanotaan ettei joku ymmärrä shippausta oikeilla ihmisillä saa aina hirveästi alapeukkuja. Mun mielestä se on myös haitallista ja saa epäterveitä piirteitä kun asiat ei mene todellisuudessa kuten shipparit haluaa. Näkeehän sen täälläkin. Vaikka K & B olisi itse sen aloittaneet niin jossain vaiheessa olisi tervettä seuraajien ymmärtää lopettaa toiveajattelu.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kommentit joissa sanotaan ettei joku ymmärrä shippausta oikeilla ihmisillä saa aina hirveästi alapeukkuja. Mun mielestä se on myös haitallista ja saa epäterveitä piirteitä kun asiat ei mene todellisuudessa kuten shipparit haluaa. Näkeehän sen täälläkin. Vaikka K & B olisi itse sen aloittaneet niin jossain vaiheessa olisi tervettä seuraajien ymmärtää lopettaa toiveajattelu.
Ne, jotka tosissaan pettyy tai suuttuu artistille, ovat niitä, joilla shippaaminen on mennyt yli. Shippaamisella ei alunperin ole tarkoitettu olevan mitään yhteyksiä oikeaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissolmu taitaa olla kuvamuokkaus, vaikka toki tanssija.Tommy moneen vääntyykin.
Ei hänellä ole kolmatta silmääkään otsassa vaikka siitäkin löytyy kuvia ja videoita.
Vierailija kirjoitti:
Öh. Oliko tämä mainos jo täällä?
https://www.instagram.com/reel/Cw11n_lNgyf/?utm_source=ig_web_copy_link…
On näköjään kuvattu siellä Janita Aution studiolla. Eli tätä ja ehkä muitakin mainosten kuvausta varten oli K siis siellä. Hyvin tehty video.
Ihan hyviä tuotteita mainosta. Tytär oli tosin vastikään lukenut jostain, että näillä kaurajuoma jne kauratuotteilla onkin yllättäen korkea glykeeminen indeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka tosissaan pettyy tai suuttuu artistille, ovat niitä, joilla shippaaminen on mennyt yli. Shippaamisella ei alunperin ole tarkoitettu olevan mitään yhteyksiä oikeaan elämään.
Aamen.
Mainoksen jatko-osa xD
https://www.tiktok.com/@oddlygood/video/7272094101716159776?is_from_web…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissolmu taitaa olla kuvamuokkaus, vaikka toki tanssija.Tommy moneen vääntyykin.
Ei hänellä ole kolmatta silmääkään otsassa vaikka siitäkin löytyy kuvia ja videoita.
Minä kyllä luulen, että pitkäraajainen, ilmeisen notkea T taipuu tuohon asentoon. Ihan kun olen seurannut lasteni serkun, tanssija-koreografin notkeilua.
Se kolmas "silmäkin" on hyvä, pysäyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jatko-osa xD
No jaa ... ihanko tosissaan - heh - no ilmeisesti kun se on jo netissä. Onkohan Bltä varmistettu lupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jatko-osa xD
No jaa ... ihanko tosissaan - heh - no ilmeisesti kun se on jo netissä. Onkohan Bltä varmistettu lupa.
Mä en jaksa näitä. B ja K molemmat jakoivat ton suihkustoorin ja K n tililtä se yhä taitaa tiktokista löytyä.
Vai oliko sarkasmia?
Tarvitseehan sitä nyt luvan käyttää ihmistä mainoksessa ja siten se lupa oletettavasti myös löytyy. :)
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jatko-osa xD
Siis mitä hvettiä 😁
Kuka puutarhuri on Oddlygoodin mainososastolla töissä? Tunnusta heti 🤣
Minäkin olen yksi heistä, joita K mahdollisesti mitään tarkoittamaton B huomiointi häiritsee. En ymmärrä myöskään shippausta oikeilla ihmisillä, vaikka se onkin yleensä harmitonta. Toiminta ei ole niin ikävää, jos B tietää missä mennään ja tietää, että K harjoittaa vaan fanservicea. Minua taas ihmetyttää se, miten ihmiset voivat ottaa niin kevyesti mahdolliset harhaanjohtamiset somessa fanservicen varjolla. Varmasti olen ihminen, jolle tämä osa somen maailmasta ei sovi, koska olen enemmän kiinnostunut siitä, miten asiat oikeasti ovat. Mutta en minä tähän ongelmaani hajoa.