Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kommentit joissa sanotaan ettei joku ymmärrä shippausta oikeilla ihmisillä saa aina hirveästi alapeukkuja. Mun mielestä se on myös haitallista ja saa epäterveitä piirteitä kun asiat ei mene todellisuudessa kuten shipparit haluaa. Näkeehän sen täälläkin. Vaikka K & B olisi itse sen aloittaneet niin jossain vaiheessa olisi tervettä seuraajien ymmärtää lopettaa toiveajattelu.
Ne, jotka tosissaan pettyy tai suuttuu artistille, ovat niitä, joilla shippaaminen on mennyt yli. Shippaamisella ei alunperin ole tarkoitettu olevan mitään yhteyksiä oikeaan elämään.
Njoo, mä sinällään ymmärrän sellaisen itsekseen fiilistelyn ja omassa päässäänhän nyt voi kuvitella mitä vain. Tää B&K -"parittaminen" on vain jotenkin levähtänyt ja menee joillain vähän liikaa todellisuuden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jatko-osa xD
https://www.tiktok.com/@oddlygood/video/7272094101716159776?is_from_web…
Siis mitä hvettiä 😁
Kuka puutarhuri on Oddlygoodin mainososastolla töissä? Tunnusta heti 🤣
En ymmärrä. Kuka tän mainoksen kohderyhmä on? Me? 😂
Miettikääpä kun joku peruspetteri jolla ei ole mitään tietoa Bojanista, Frankinpumppauksesta tai Tavastiasta näkee tämän 😂 wtf indeed.
Olikohan Jeren idis? Jos ei niin tosiaan joku puutarhuri siellä töissä.
No ei tuosta mainoksesta kuitenkaan ole kiinnostunut kuin pieni piiri jota nyt ylipäänsä Kärtsyn ja Bojanin yhteydestä on kiinnostunut. :D Suurin osa hyppii mainokset joka tapauksessa yli.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuosta mainoksesta kuitenkaan ole kiinnostunut kuin pieni piiri jota nyt ylipäänsä Kärtsyn ja Bojanin yhteydestä on kiinnostunut. :D Suurin osa hyppii mainokset joka tapauksessa yli.
No joo mutta oudon rajattu kohderyhmä tosiaan 😅 ja oikeasti kenelle tuo on tullut edes mieleen???? Joo markkinoidaan meidän kaurajuomaa Suomen ja Slovenian bromance-viisuedustajilla ja Flamingon pumppauksella Tavastian bäkkärillä! Great idea 💡!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli keskustelua Tn tanssista Bigsummerfest.kz instassa. En löytänyt vielä sitä tanssia, mutta olipa siellä ihania nuoria faneja haastateltavina. Sitten löytyi yhtä kuvakokoelmaa alaspäin scrollaten Tstä huikea kuva, jossa hän on todella notkeasti "kietonut itsensä solmuun". Tanssija kun on. T näyttää esiintyvän myös joskus ilman paitaa, mutta myös valkeassa paidassa kraka kaulassa. Hauska tuo dollarin merkkikö se on oikeaan kämmeneensä tatuoituna.
Se tanssipätkä oli stooreissa, tainnut jo poistua. T tosiaan päästi mahtavan karjaisun siinä ja tämän jälkeen päällä olevasta hameesta nyrkillä kiinni.
Harmi, etten huomannut, että se olikin stoorissa. No saattaahan se jostain tulla vielä vastaan. Etsimällä ei varmaan löydy. T:llä taitaa olla aika laaja ääniala (tuo mahtava karjaisu).
Noi kaurajuomat epäterveellisiä, paljon sokeri, kahviin pieni tilkka ok, ruokajuomana laseittain ei, itse sain noista terveysongelmia
Nyt kyllä tuli kaurajuomat soffalle kun avasin ton kakkososan. Ei voi olla todellista. Meidät on siirretty jonnekin shipparin unelma rinnakkaistodellisuuteen. Varmaan tänään tulee tieto kihloista ja ok-talosta Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuosta mainoksesta 959kuitenkaan ole kiinnostunut kuin pieni piiri jota nyt ylipäänsä Kärtsyn ja Bojanin yhteydestä on kiinnostunut. :D Suurin osa hyppii mainokset joka tapauksessa yli.
Nämä molemmat mainokset saattaa kyllä kiinnostaa niin, ettei hypitä yli tavanomaiseen tapaan. Onhan Kärtsäri hahmona jo huomiota kiinnittävä.
Eikä tiedetä mitä kanavia pitkin näitä mainoksia levitetään. Luulisi nyt laajemmalle kuin Kn ja Bn fanikunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo mutta oudon rajattu kohderyhmä tosiaan 😅 ja oikeasti kenelle tuo on tullut edes mieleen???? Joo markkinoidaan meidän kaurajuomaa Suomen ja Slovenian bromance-viisuedustajilla ja Flamingon pumppauksella Tavastian bäkkärillä! Great idea 💡!!!
Repeilen mielikuvalle siitä, kuinka joku on niiden markkinointikokouksessa myynyt tän idean.
"Hei mulle on viime aikoina tullut TikTokissa vastaan tällasia videoita kahdesta tämmösestä jätkästä, ilmeisesti aika suosittu pari."
"Aha."
"Köh. En siis ite ole ettinyt materiaalia niistä tai mitään, sattumalta vaan tuli vastaan kun viisuja fiilistelin."
"Oke. Voitais varmaan tehdä jotain niiden kanssa?"
"No se toinen ei vastaa puheluihin, mutta eiköhän tää oo ihan ookoo. On vissiin aika hyviä _kavereita_ keskenään. Sitä paitsi mä tein jo kolme versiota tästä."
"Että mitä?"
"Tai siis kun oli hetki aikaa puutarhuroinnin parissa. ...öm, ottaaks kukaan kaurajuomaa kahviinsa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jatko-osa xD
Siis mitä hvettiä 😁
Miettikääpä kun joku peruspetteri jolla ei ole mitään tietoa Bojanista, Frankinpumppauksesta tai Tavastiasta näkee tämän 😂 wtf indeed.
Me tietenkin 😅
Mä oon käyttänyt muun merkkistä kauramaitoa kahvin kanssa, mutta nyt täytyy varmaan vaihtaa 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä tuli kaurajuomat soffalle kun avasin ton kakkososan. Ei voi olla todellista. Meidät on siirretty jonnekin shipparin unelma rinnakkaistodellisuuteen. Varmaan tänään tulee tieto kihloista ja ok-talosta Sloveniassa.
No ... paras tulla nuo mainitsemasi tiedot. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repeilen mielikuvalle siitä, kuinka joku on niiden markkinointikokouksessa myynyt tän idean.
"Hei mulle on viime aikoina tullut TikTokissa vastaan tällasia videoita kahdesta tämmösestä jätkästä, ilmeisesti aika suosittu pari."
"Aha."
"Köh. En siis ite ole ettinyt materiaalia niistä tai mitään, sattumalta vaan tuli vastaan kun viisuja fiilistelin."
"No se toinen ei vastaa puheluihin, mutta eiköhän tää oo ihan ookoo. On vissiin aika hyviä _kavereita_ keskenään. Sitä paitsi mä tein jo kolme versiota tästä."
"Että mitä?"
"Tai siis kun oli hetki aikaa puutarhuroinnin parissa. ...öm, ottaaks kukaan kaurajuomaa kahviinsa?"
👏👏👏👏👏 😂
Kuolen nauruun. Tää on mun loppu. Ihan liikaa. Onneks ei ole joksujen konserttilippua varattu kun en nyt sitten sinne pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jatko-osa xD
Siis mitä hvettiä 😁
Me tietenkin 😅
Mä oon käyttänyt muun merkkistä kauramaitoa kahvin kanssa, mutta nyt täytyy varmaan vaihtaa 😅😅
Mä olen ollut siihen kanelipullan makuiseen ihan koukussa, ja nyt odotan pumpkin spicea kuin kuuta nousevaa 🤤
Vierailija kirjoitti:
Noi kaurajuomat epäterveellisiä, paljon sokeri, kahviin pieni tilkka ok, ruokajuomana laseittain ei, itse sain noista terveysongelmia
Ihan tottako sait terveysongelmia? Saako udella minkälaisia. Sokeri-ongelmaako? Meille laktoosi-intolerateille kun nämä kaurajuomat on olleet niin hyviä. Tuo tyttäreltäni kuulema korkea glygeeminen indeksi ei kuulosta hyvältä, mutta en ole vielä siirtynyt mantelimaitoon. Ollut tapana laittaa vähän reilummin kahviin, pieni tilkka on niin mitätön maunkin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aha."
"Että mitä?"
Ja sit siellä on ollut ainakin 3 muuta puutarhuria palaverissa mukana jotka on punastellen teeskennellyt etteivät yhtään tiedä mistä kyse, ja nyökytellyt vaan mahdollisimman neutraalin näköisenä et joo itse asiassa kuulostaa ihan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jatko-osa xD
Siis mitä hvettiä 😁
Me tietenkin 😅
Mä oon käyttänyt muun merkkistä kauramaitoa kahvin kanssa, mutta nyt täytyy varmaan vaihtaa 😅😅Mä olen ollut siihen kanelipullan makuiseen ihan koukussa, ja nyt odotan pumpkin spicea kuin kuuta nousevaa 🤤
Mikä on kanelipullan makuista? Entä pumpkin Spice?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jatko-osa xD
Siis mitä hvettiä 😁
Me tietenkin 😅
Mä oon käyttänyt muun merkkistä kauramaitoa kahvin kanssa, mutta nyt täytyy varmaan vaihtaa 😅😅Mä olen ollut siihen kanelipullan makuiseen ihan koukussa, ja nyt odotan pumpkin spicea kuin kuuta nousevaa 🤤
Jere kanelipullan ja Bojan Pumpkin spicen.
Ilmeisesti siis Oddlygoodin kaurajuomien makuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen jatko-osa xD
Siis mitä hvettiä 😁
Me tietenkin 😅
No se Oddly Goodin barista, mistä täällä nyt on puhuttu 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tottako sait terveysongelmia? Saako udella minkälaisia. Sokeri-ongelmaako? Meille laktoosi-intolerateille kun nämä kaurajuomat on olleet niin hyviä. Tuo tyttäreltäni kuulema korkea glygeeminen indeksi ei kuulosta hyvältä, mutta en ole vielä siirtynyt mantelimaitoon. Ollut tapana laittaa vähän reilummin kahviin, pieni tilkka on niin mitätön maunkin suhteen.
Ilmeisesti toi sokeri aiheutti jotain joo, join siis laseittain maidon tilalla, alle viikon käytössä alkoi tulemaan suun kuivumista ja jatkuvaa janon tunnetta sekä vatsa ei enää kestänyt kauraa, monen päivän ripulitauti pakotti luopumaan, näitä vatsaoireita oon netistä muiltakin lukenut, jouduin palaamaan laktoosittomaan maitojuomaan
Näin minäkin ajattelen. Kun kyse on kaupallisesta mainoksesta.