Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
86641/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi niistä, joka on päättänyt jättää laivan jo moneen kertaan. Nyt ajattelen, että jos vielä JO Suomen keikat ja niiden jälkipuinti. Ja sitten jään maihin. Mutta entä jos B menisi jollekin K:n Euroopan keikalle tai K synttäreille.... Entä jos. Loppuuko tää koskaan...

Mä olen hyväksynyt, että tää loppuu kun loppuu, sitten omia aikojaan. Ei tää voi ikuisesti jatkua, rauhassa siis odottelen enkä pakota itseäni tulemaan järkiini.

Minua harmittaa nuo K n harrastamat vihjaukser B suuntaan. Kaikenmaailman bojanpullot ja klipit, joissa Bojan. Antais olla, kun homma ei kuitenkaan ikinä etene. Varmaan minäkin sitten luovuttaisin. Mutta kun K vaan jatkaa ja jatkaa.

Aito, sinäkö se oot?

Trollerson on myöhässä tänään.

Vierailija
86642/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mua alko samalla vähän kiinnostaan ja samalla vähän jännittään ton sohvaperseen äidin mahdollinen bodaritausta... Mut et kuinka fyysisestä se meno sitten tulee oleen... 🤔😬😁

-JJ 💙

Mitä fyysisempi sen parempi. Nyt alko minuakin bodari kiinnostaa, kunnon vastus. Mä taidan laittaa vielä univormun saa lisää street credittiä.

LG

Mikäs, mikäs univormu olis kyseessä???

-JJ 💙

Duunia en viitsi paljastaa, mutta ei poliisi.

Näet sitten kun kohtaamme.

LG

Okei, jään kiltisti odottaan! Univormut best! 😏

-JJ 💙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86643/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko täällä on analysoitu, mitä tarkoitti K n kättely emoji, kun T llä oli se baby kommentti.

Kättelyemojin lisäksi oli kaksi sydännaama emojia. 🥰

Vierailija
86644/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi niistä, joka on päättänyt jättää laivan jo moneen kertaan. Nyt ajattelen, että jos vielä JO Suomen keikat ja niiden jälkipuinti. Ja sitten jään maihin. Mutta entä jos B menisi jollekin K:n Euroopan keikalle tai K synttäreille.... Entä jos. Loppuuko tää koskaan...

Mä olen hyväksynyt, että tää loppuu kun loppuu, sitten omia aikojaan. Ei tää voi ikuisesti jatkua, rauhassa siis odottelen enkä pakota itseäni tulemaan järkiini.

Minua harmittaa nuo K n harrastamat vihjaukser B suuntaan. Kaikenmaailman bojanpullot ja klipit, joissa Bojan. Antais olla, kun homma ei kuitenkaan ikinä etene. Varmaan minäkin sitten luovuttaisin. Mutta kun K vaan jatkaa ja jatkaa.

Mua ei niinkään koukuta Kärtsän jatkaminen, en juurikaan innostu niistä, koska tuore vuorovaikutteisuus B:n kanssa aika lailla puuttuu.

Mutta shippaajien usko pitää minut kelkassa :(

Tisin innostuin kyllä siitä, kun B sanoi, että K on lavalla kun tulevat Nordic Tourille.

Ja oon jo pystynyt irtoamaan (pakon edessä) muuhunkin.

Jos NT on laimeaa, homma tulee itselläni varmaan luonnolliseen päätökseen suht pian.

Tosin Jokereita menen varmana katsomaan uudelleenkin, oli shippejä tai ei, jos tulevat Suomeen.

Vierailija
86645/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntymätodistus on maksullinen, eikä virallista sellaista saa mistään sairaalasta:

https://www.kysykatilolta.fi/kysymys/synnytytodistus/

Tätä mieltä mäkin oon. Omista lapsistani muistan etäisesti saaneeni tasan jonkun epikriisin synnytyksestä, jossa mitat ja kellonajat. Oon kyllä sitten tehokkaasti hukannut kaiken, jos oikeasti jotain virallista asiakirjaa on annettu. 😄

Näin ajat muuttuvat. Kolme lastani ovat syntyneet 1980-luvulla. Silloin saatiin sairaalasta syntymätodistukset eikä ne tietenkään olleet maksullisia.

Ei nekään ole olleet mitään virallisia!!!! Ei ole Suomessa ollut mikään syntymätodistus käytössä, usko nyt jo.

Kyllä nuo olivat ihan virallisia. Varmaan oli ihan leimojen kanssa. Eivät olleet mitään epikriisin korvikkeita. Olen antanut syntymätodistukset lapsille itselleen, joten en voi nyt niitä tarkistaa. Eihän nuo syntymätodistukset ole mitään henkilöllisyystodistuksia, vauva on syntymän jälkeen nimetön.

Luulisi, että koko maassa olisi ollut jo menneinäkin aikoina yhtenäiset käytännöt. Turha tästä on kiistellä, ollaan off topicissa..

Vierailija
86646/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako porukka syntymätodistuksella sitä sairaalan muovikaukalosängyn päätyyn kiinnitettävää pientä pahvikorttia, jossa lukee poika/tyttö Virtanen, kellonaika ja syntymämitat? Se on siis sellainen käyntikortin kokoinen latakka. Muuta paperia ei ainakaan Jorvissa ole annettu.

Vierailija
86647/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko täällä on analysoitu, mitä tarkoitti K n kättely emoji, kun T llä oli se baby kommentti.

Kättelyemojin lisäksi oli kaksi sydännaama emojia. 🥰

Noitahan se laittelee kaikille lumpusteluille. Ihme kun ei kosinut.

Vierailija
86648/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisista lapsistani löytyy kyllä mapeistani asiakirjat otsikoilla "Syntymätodistus", aikoinaan kotiutuksessa on mukaan annettu.

Googlen mukaan tosiaan joitakin vuosia sitten muuttunut. Virallinen syntymätodistus lähtee sairaalasta vain väestörekisterin pitäjälle, ja synnyttäjä saa eri pyynnöstä sairaalasta epävirallisen todistuksen, joka ei käy virallisena syntymätodistuksena, kun sellaista tarvitsee.

Googlen mukaan ennen 80-lukua ei annettu syntymätodistuksia, eikä juuri vuoden 1992 jälkeen. En tiedä jos kasarilla on sitten annettu, mutta ei ole siis tosiaankaan mikään *juttu* Suomessa.

Vierailija
86649/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mua alko samalla vähän kiinnostaan ja samalla vähän jännittään ton sohvaperseen äidin mahdollinen bodaritausta... Mut et kuinka fyysisestä se meno sitten tulee oleen... 🤔😬😁

-JJ 💙

Mitä fyysisempi sen parempi. Nyt alko minuakin bodari kiinnostaa, kunnon vastus. Mä taidan laittaa vielä univormun saa lisää street credittiä.

LG

-JJ 💙

LG

Sori jos on mennyt ohi, mutta oliko Sir LG osallistumassa milleen JO-keikalle? Aattelin vaan että pitääkö esim. sieltä Logomon aitiosta vilkutella kaikille uniformuille 🤭

Vierailija
86650/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito, sinäkö se oot?

Trollerson on myöhässä tänään.

Toi on mielipide, ei mikään trollaus. Vai Aidon huutelijaako meinaat?

Vierailija
86651/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako porukka syntymätodistuksella sitä sairaalan muovikaukalosängyn päätyyn kiinnitettävää pientä pahvikorttia, jossa lukee poika/tyttö Virtanen, kellonaika ja syntymämitat? Se on siis sellainen käyntikortin kokoinen latakka. Muuta paperia ei ainakaan Jorvissa ole annettu.

Ei, vaan ihan oikea todistus. Käytäntö on muuttunut, mutta vielä 90- luvulla sairaalasta annettiin kotiutuessa mukaan lapsesta syntymätodistus.

Vierailija
86652/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OSA 3

Tussun harominen

Poikien pulleat speedot, Ketjun poistelu Kärden poikuutta Boitsulle suojelevien toimesta,Daddyn kuumat mopo kirmailut,jodel,höpö söpö pihtari Jan,Bojanin kostobrassi, kulissihenkilö ja pakkoraahattu tukikeppi,Sonnyn anoppi,jatkuva kiimainen olo vanhassa piilossa,heterouden hautaaminen,huumorikommentit, Kärden kekkulointi katolla reisiasussa,Heinäpaalin kokoiseksi leviävä sohvap erse ja mätäsreidet feat Kärden ällöp ylly ja Netflix and Chill,Kouvolan seisakkeella jysäyttely,complicated kaapissa olo,Antti Holma laittoi Niko Saarisen seinille, mutta mitä teki Orpo, nahkakiltti ilman Nikejä, Tommyn keltainen munasuojus on diy siveysvyö joka estää tihkuvat touhutipat,rageava Eino,Järkkäri-Jarmon känsäset jalat,Pervo-Pirjo, Martinin punainen paita ,Kärtsän k-18 meikit ,mustamakkara kostyymi,poikien mutapaini, öljytyt vartalot, kakkujen syöttäminen toisilleen sekä miestä seinälle,saksalaiset p ersereiät,Boitsun housufetissi ja käsien veivaus,Pojat adoptoineet muovisen velociraptorin Pihtiputaan Esson lahjapuodista,keski-ikäiset yksinäiset naudat bailaa niin että perna rytkyy, Tommyn musiikillinen yhteistyö hämmentää,

Skumppa auki, kosto haastattelu ja p askan luominen innolla,Munasoluihin syöpynyt kostopitsi, pepun siirtäminen eri paikkaan kehossa,omat naudat ojassa,veli kuvassa Härde on Kärden gf peruukki päässä, pahamaineinen kansainvälinen nautaliiiga säännöllinen kerran tunnissa tapahtuva yhteydenpito,Olavi ja Lasse pers paljaina Linnan juhlissa, Sauli is simping, Iltalehti shipblockaa ja Finnair co ck blockaa ,joka kerta kun K on vastaamassa JO-kysymykseen, jostain tulee jotain möykkää, karjuntaa, sireenejä ja ukkosmyrskyjä se on divine intervention ja universumi on vastaan,Laivalla Iltalehdet ovat jatkossa vessapaperia.mitä mahtaa psykologi ajatella, jos kerron, että käyn joka päivä vauva palstalla katsomassa kuvia/videoita ja sen jälkeen panettaa ihan hirveästi,pakkomielle tulla kerran viikossa kertomaan kuinka muut ovat pakkomielteisiä Katrina on Balkanin prinssin kostovirsi,puutteen vuoksi umpeen muurautuneet paikat loiskahtaa auki kuin imatran koski,Jan vois levittää ja näppäillä mua kuten tota haitaria. Päästäisin ääniä., kosto tykkäämättömyys,palstan pakkomielle Janin yksityishenkilöstä,jos Bojanin aiheuttamat kosket valjastettais energiaksi ei tarvis säästää sähköä enää koskaan ja se ois ilmaista,perseestä veivattava Bojani,Juokse Lista Gay juokse,Ake, Make ja Peran bongaaminen on modernin ajan lintubongausta,aitio homomieheksi haluaville naudoille sekä jokereiden odottaminen dildovyön kanssa Logomon S, M ja L-saleissa, Kärtsä on cockteaseri sukat käsissä,jaloissa ja ilman,B&K ratsastamassa ja siitosorifarmilla yhdellä yhteisellä aivosolulla,Aapon uimahousufeedi,lomalla Pohjois-Koreassa pesunkestävän heteron Xi Jingpingin ja Pohjois-Korean pottatukan kanssa,Specsaversille vai horny jailiin odotellaan sivujen hyppimistä Saharan autiomaa-tilassa ,Käärijän tee pussien uittaminen ei-Sloveniassa,sinne ei menekään Jokerit. Vaan Bojan ihan itsekseen....

Ei ketään esiliinana matkassa? Jos tämä selviäisi jostain, niin mun postiosoite muuttuisi sillä sekunnilla jonnekin suljetulle osastolle,naisten keskipituus,Pattayalle panemaan,herkullinen syötävä Kris,vetävät lonkeroa ja guinnessiä sellaiseen tahtiin huhujen mukaan jopa 1-2 hörppyä lavalla että pitää olla huolissaan tai vähintäänkin kauhuissaan,Vuoden Vientiteko olisi, jos Kärtsä nyt saisi sen nahkapukuisen ahterinsa vietyä Sloveniaan ja Vuoden tuontiteko olisi se, että nahkapukuinen ahteri toisi B vävypojan Suomeen,Bojanin käsi ja Kärtsä kohteessa, FOMO iskee ja Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Imatran koski -kommentti kyllä ansaitsee ihan erityisen kunniamaininnan 😆 mikäs video se olikaan mikä niin loiskautti?

Olipa ilo tulla palstalle ja huomata saaneensa kunniamaininta! Täytyy tunnustaa etten muista mikä video aiheutti loiskahduksen, koska tässä on jouduttu tälle kolmoslistalle ainakin neljästi. Tunnustan tuolta siis ainakin myös toiveen päästä janin haitariksi, munasoluihin syöpyneet kostopitsit sekä Logomon järkkäri-jarmon känsäiset varpaat. Olin melkein kaksi viikkoa saikulla ja tuollaiseksi se sitten meni. Nyt kun oon taas töissä en meinaa ehtiä riittävästi tähän ketjuun!

Imatran Koski

Minä muistan mistä imatran koski loiskahti! Se oli se Bojanin kirsikanseivästysvideo!

MIKÄ TÄMÄ ON?!

https://vm.tiktok.com/ZGJt7fJGf/

Nimim. Haluan olla tuo kirsikka

Ohoh, sivu ei käytössä. Katsoin liian monta kertaa 😄🍒

Vierailija
86653/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntymätodistus on maksullinen, eikä virallista sellaista saa mistään sairaalasta:

https://www.kysykatilolta.fi/kysymys/synnytytodistus/

Tätä mieltä mäkin oon. Omista lapsistani muistan etäisesti saaneeni tasan jonkun epikriisin synnytyksestä, jossa mitat ja kellonajat. Oon kyllä sitten tehokkaasti hukannut kaiken, jos oikeasti jotain virallista asiakirjaa on annettu. 😄

Näin ajat muuttuvat. Kolme lastani ovat syntyneet 1980-luvulla. Silloin saatiin sairaalasta syntymätodistukset eikä ne tietenkään olleet maksullisia.

Ei nekään ole olleet mitään virallisia!!!! Ei ole Suomessa ollut mikään syntymätodistus käytössä, usko nyt jo.

Kyllä nuo olivat ihan virallisia. Varmaan oli ihan leimojen kanssa. Eivät olleet mitään epikriisin korvikkeita. Olen antanut syntymätodistukset lapsille itselleen, joten en voi nyt niitä tarkistaa. Eihän nuo syntymätodistukset ole mitään henkilöllisyystodistuksia, vauva on syntymän jälkeen nimetön.

Luulisi, että koko maassa olisi ollut jo menneinäkin aikoina yhtenäiset käytännöt. Turha tästä on kiistellä, ollaan off topicissa..

No ei ole ollut mitkään yhtenäiset käytännöt, eikä Suomessa kaikille ole koskaan mitään syntymätodistuksia annettu.

Vierailija
86654/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-JJ 💙

Ja jos Sir Listis on vielä kamppailulajien harrastaja, niin meno voi olla aikamoinen. Mä menen ehkä sitten suosiolla sinne seinälle.

Vierailija
86655/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkospaatista löytynyt fan art K:sta, avaa omalla vastuulla...nsfw-varoituksella.

https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/727650461174382592

Tässäpä aihetta minificille tai vähän pidemmällekin tarinalle....🔥

https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/727650461174382592

Vierailija
86656/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito, sinäkö se oot?

Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.

Vierailija
86657/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito, sinäkö se oot?

Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.

Niinpä. Minä, Aito, turhauduin tähän kyssäriin jo heinäkuussa 🙂

Vierailija
86658/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös skorpioni. Paras ystävänikin on. Ja pitää täysin paikkansa kaikki mitä meistä skorpioneista sanotaan.

Mun KAIKKI toksiset kamalat poikaystävät olivat nuorena skorppareita. Tulin järkiini ja vaihdoin kilttiin vesimieheen. Sori skorpionit.

Saat anteeksi.

- Kukkis

No tottakai meidän Kukkis on myös skorpioni 🥰

Voitaisiinko me muuten lyödä kaikki meidän palstagayt ritariksi Janin yksityishenkilöllä? Kun kerran edelleen jaksavat roikkua täällä ja lukea meidän levottomia juttuja.

Mä en halua ritariksi, mä haluan vain saada mun kirjoitukseni läpi.

Ja ihanko tosissaan kieltäydyit juuri Janin yksityishenkilöllä lyönnistä? 😱

En ole gay, enkä edes mies, mutta mä haluaisin ehdottomasti, että mut lyödään ritariksi, jos sen kerta tekee pyhä yksityishenkilö. Mihin mua tullaan lyömään sillä ja kauanko tämä toimitus kestää?

Tekö tulette seuraksi aitioon?😄

Saitteko te muuten sen aition?

Ei oo nyt pariin päivään kuulunut mitään, mut ilmeisesti alustava varaus on.

Heips, huomenna kuuluu lisää (iltapäivällä). Olen vain pitänyt hieman matalaa profiilia, ihan tarkoituksella. Kaikki tulee onnistumaan sovitusti, niin kuin jo etukäteen on ollut tiedossa ja sovittu Logomon myyntiedustajien kanssa.Terkuin, tätä asiaa hoitava LM.

P.S.Toivottavasti asianosaiset näkevät tämän

Vierailija
86659/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varovasti, vartti aikaa. Tunnelma ollut mukava! 🤍

Vierailija
86660/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-JJ 💙

LG

-JJ 💙

LG

Sori jos on mennyt ohi, mutta oliko Sir LG osallistumassa milleen JO-keikalle? Aattelin vaan että pitääkö esim. sieltä Logomon aitiosta vilkutella kaikille uniformuille 🤭

Tavastialle olen menossa. Toivottavasti tämä meidän porukkakin on tulossa sinne, ettei ventovieraita taklailla seinille. Nyt nukkuu.

Öitä kaikille.

LG

Ketju on lukittu.