Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi niistä, joka on päättänyt jättää laivan jo moneen kertaan. Nyt ajattelen, että jos vielä JO Suomen keikat ja niiden jälkipuinti. Ja sitten jään maihin. Mutta entä jos B menisi jollekin K:n Euroopan keikalle tai K synttäreille.... Entä jos. Loppuuko tää koskaan...
Mä olen hyväksynyt, että tää loppuu kun loppuu, sitten omia aikojaan. Ei tää voi ikuisesti jatkua, rauhassa siis odottelen enkä pakota itseäni tulemaan järkiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntymätodistus on maksullinen, eikä virallista sellaista saa mistään sairaalasta:
Tätä mieltä mäkin oon. Omista lapsistani muistan etäisesti saaneeni tasan jonkun epikriisin synnytyksestä, jossa mitat ja kellonajat. Oon kyllä sitten tehokkaasti hukannut kaiken, jos oikeasti jotain virallista asiakirjaa on annettu. 😄
Näin ajat muuttuvat. Kolme lastani ovat syntyneet 1980-luvulla. Silloin saatiin sairaalasta syntymätodistukset eikä ne tietenkään olleet maksullisia.
Mun lapset on syntyneet 90-luvulla ja syntymätodistukset on molemmista.
Ei ole oikeat, sairaalan antaman mielihyväpaperin oot saanut.
No, siinä kyllä ihan lukee syntymätodistus. Että en nyt sitten tiedä, miksi muuksi sitä pitäisi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sisältää jotakin siitä virolaisesta punaisesta vaatteesta, joten lukeminen omalla vastuulla. Liittyy kuitenkin Khon, alku ainakin.
Bigsummerfest.kz Instagramissa keskimmäisessä stoorissa on hänen esiintymistään, ja esiintymisen alussa T tekee lähes tismalleen ilmeitä ja elekieltä myöten saman liikkeen, kuin K cha cha chassa. Mielenkiintoisen asiasta tekee se, ettei Tommylla ole kyseinen liike kuulunut tämän biisin koreografiaan aikaisemmin. Joten kieltämättä, hänen ajatukset taitavat olla jossakin.
Niin ja on siellä väkevää huutoa ja tartutaan voimalla hameeseen. Ihan katselemisen arvoinen klippi siis.
Tuota, tuosta huudosta ja hameeseen tarttumisesta olisi voinut lisätä vielä esim K18 varoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit on kuumia ja kiehtovia sukupuolesta riippumatta. Hyvällä tavalla hulluja. Useimmiten.
Katridogg ei sitten koskaan kysyny ja kertonu Kärden big threetä (kuu + nousevamerkki), vaikka lupasi. Tai sitten Kärde vaan ei tiedä syntymäkellonaikaansa. Ehkä Kärde on löytynyt metsästä susien kasvattamana.
Miten minulle jäi tuosta Katrin haastattelusta mieleen, että K ja Katri ajattelivat, että syntymäkelloaikaa ja oliko joku muukin asia ei julkaisaisi. Syntymäkellonajan K olisi äidiltään saanut tietää ta onkohan se syntymätodistuksessakin.
Ei Suomessa mitään syntymätodistuksia ole.
Häh? No onhan. Mitä ihmettä.
No ei ole. 😂 Amerikkalaisissa tv-sarjoissa on.
Nyt Google käteen ja äkkiä.
No, kysykääpä äideiltänne omaanne 😂 Kellä on?
Minulla faktaksi on.
No, äitis ei sitä synnäriltä saanut, joten tuskinpa Jerenkään perhe voi tarkistaa asiaa "syntymätodistuksesta" :D
Mitä ihmettä ? Mä olen saanut kyllä molemmista lapsistani syntymätodistukset ja niissä on syntymäaika minuutilleen
ehkä sä vain luulet sen olevan joku todistus. Ei Suomessa ole mikään virallinen tapa antaa lapsista mitään syntymätodistuksia. Se tapa on Jenkeissä.
Suomessa synnytyslaitokselta lähtee tiedot väestörekisterikeskukseen, mistä voit tilata oman syntymätodistuksesi.
Joo, mut just kukaanhan ei sellaista tilaile sieltä.
Omat tiedot pystyy myös katsomaan siellä. Mun tuttu ei tiennyt isäänsä, joten tilas syntymätodistuksen, mistä se paljastui.
Tuossa tapauksessa on varmaan äiti ilmoittanut isän tiedot lapsen syntymän yhteydessä ja / tai isä on käynyt tunnustamassa isyytensä väestotietovirastossa. Mutta kuulostaahan se vähän oudolta, ettei äiti ollut kertonut isästä lapselle. Mutta sellaista elämä voi joskus olla.
P.s. Onpas keskustelu vähän harhautunut ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mua alko samalla vähän kiinnostaan ja samalla vähän jännittään ton sohvaperseen äidin mahdollinen bodaritausta... Mut et kuinka fyysisestä se meno sitten tulee oleen... 🤔😬😁
-JJ 💙
Mitä fyysisempi sen parempi. Nyt alko minuakin bodari kiinnostaa, kunnon vastus. Mä taidan laittaa vielä univormun saa lisää street credittiä.
LG
Juu tunne vastustajasi, vanha viisaus.
Niittaan kaikki mattoon!😂
-Sohviksen mutsi
Bojan jos joku hallitsee kyllä ton (täydellisen) kehonsa. Kaikki liikkeet on kuin tanssia. 🦋
K:n keikkakuvia, mukana Jesse, Jaakko ja Häärijä!
https://www.tumblr.com/somniari0/727617997375717376/so-as-you-already-k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntymätodistus on maksullinen, eikä virallista sellaista saa mistään sairaalasta:
Tätä mieltä mäkin oon. Omista lapsistani muistan etäisesti saaneeni tasan jonkun epikriisin synnytyksestä, jossa mitat ja kellonajat. Oon kyllä sitten tehokkaasti hukannut kaiken, jos oikeasti jotain virallista asiakirjaa on annettu. 😄
Näin ajat muuttuvat. Kolme lastani ovat syntyneet 1980-luvulla. Silloin saatiin sairaalasta syntymätodistukset eikä ne tietenkään olleet maksullisia.
Mun lapset on syntyneet 90-luvulla ja syntymätodistukset on molemmista.
Ei ole oikeat, sairaalan antaman mielihyväpaperin oot saanut.
No, siinä kyllä ihan lukee syntymätodistus. Että en nyt sitten tiedä, miksi muuksi sitä pitäisi kutsua.
Okei. Mutta jokainen varmaan ymmärtää, että kun tuota paperia ei saa JOKAINEN Suomessa syntynyt, se ei voi olla mikään virallinen, vaadittava asiakirja. Joten vähän tyhmää kehottaa katsomaan syntymätodistuksesta, kun isoin osa suomalaisista ei ole sellaista ikinä saanutkaan, eikä kyseessä ole mikään kaikille pyytämättä jaettava todistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös skorpioni. Paras ystävänikin on. Ja pitää täysin paikkansa kaikki mitä meistä skorpioneista sanotaan.
Mun KAIKKI toksiset kamalat poikaystävät olivat nuorena skorppareita. Tulin järkiini ja vaihdoin kilttiin vesimieheen. Sori skorpionit.
Vesimiehet on omituisia .
Haha facts. Se Skorppareista kilttiin mutta aivan todella erikoiseen vesimieheen vaihtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi niistä, joka on päättänyt jättää laivan jo moneen kertaan. Nyt ajattelen, että jos vielä JO Suomen keikat ja niiden jälkipuinti. Ja sitten jään maihin. Mutta entä jos B menisi jollekin K:n Euroopan keikalle tai K synttäreille.... Entä jos. Loppuuko tää koskaan...
Mä olen hyväksynyt, että tää loppuu kun loppuu, sitten omia aikojaan. Ei tää voi ikuisesti jatkua, rauhassa siis odottelen enkä pakota itseäni tulemaan järkiini.
Minua harmittaa nuo K n harrastamat vihjaukser B suuntaan. Kaikenmaailman bojanpullot ja klipit, joissa Bojan. Antais olla, kun homma ei kuitenkaan ikinä etene. Varmaan minäkin sitten luovuttaisin. Mutta kun K vaan jatkaa ja jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sisältää jotakin siitä virolaisesta punaisesta vaatteesta, joten lukeminen omalla vastuulla. Liittyy kuitenkin Khon, alku ainakin.
Bigsummerfest.kz Instagramissa keskimmäisessä stoorissa on hänen esiintymistään, ja esiintymisen alussa T tekee lähes tismalleen ilmeitä ja elekieltä myöten saman liikkeen, kuin K cha cha chassa. Mielenkiintoisen asiasta tekee se, ettei Tommylla ole kyseinen liike kuulunut tämän biisin koreografiaan aikaisemmin. Joten kieltämättä, hänen ajatukset taitavat olla jossakin.
Niin ja on siellä väkevää huutoa ja tartutaan voimalla hameeseen. Ihan katselemisen arvoinen klippi siis.
Häh, ei tee mitään niin selvää, että vois sanoa ottaneen eleitä Kärtsältä.
Aikuisista lapsistani löytyy kyllä mapeistani asiakirjat otsikoilla "Syntymätodistus", aikoinaan kotiutuksessa on mukaan annettu.
Googlen mukaan tosiaan joitakin vuosia sitten muuttunut. Virallinen syntymätodistus lähtee sairaalasta vain väestörekisterin pitäjälle, ja synnyttäjä saa eri pyynnöstä sairaalasta epävirallisen todistuksen, joka ei käy virallisena syntymätodistuksena, kun sellaista tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mua alko samalla vähän kiinnostaan ja samalla vähän jännittään ton sohvaperseen äidin mahdollinen bodaritausta... Mut et kuinka fyysisestä se meno sitten tulee oleen... 🤔😬😁
-JJ 💙
Mitä fyysisempi sen parempi. Nyt alko minuakin bodari kiinnostaa, kunnon vastus. Mä taidan laittaa vielä univormun saa lisää street credittiä.
LGMikäs, mikäs univormu olis kyseessä???
-JJ 💙
Duunia en viitsi paljastaa, mutta ei poliisi.
Näet sitten kun kohtaamme.
LG
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa nuo K n harrastamat vihjaukser B suuntaan. Kaikenmaailman bojanpullot ja klipit, joissa Bojan. Antais olla, kun homma ei kuitenkaan ikinä etene. Varmaan minäkin sitten luovuttaisin. Mutta kun K vaan jatkaa ja jatkaa.
Aito, sinäkö se oot?
Joko täällä on analysoitu, mitä tarkoitti K n kättely emoji, kun T llä oli se baby kommentti.
Kakkospaatista löytynyt fan art K:sta, avaa omalla vastuulla...nsfw-varoituksella.
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/727650461174382592
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-JJ 💙
LGJuu tunne vastustajasi, vanha viisaus.
Niittaan kaikki mattoon!😂-Sohviksen mutsi
Mä en malta odottaa vaikka gay olenkin 🥵
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on analysoitu, mitä tarkoitti K n kättely emoji, kun T llä oli se baby kommentti.
Saa siltä vaan lämmintä kättä, kun kaiken muun saa Boitsu baby.
https://vm.tiktok.com/ZGJt7fJGf/
Nimim. Haluan olla tuo kirsikka