Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
86381/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin arvasin, että TommyC on horoskoopiltaan skorppari, 18 marraskuuta

Mistä päättelit?

T. Puolisoni on skorpioni

Vierailija
86382/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJtW9Gn8/

Jan 😭

Harvemmin tätä vilkkusilmää näkee näin surullisen oloisena, mitähän tässä mielessä vai pelkkää väsymystä.

On yks toinen videoklippi, jota en jaksa kaivaa nyt, missä istuu Nacen kanssa ja Nace jotenkin lohduttavan ymmärtävästi puristaa käsivarresta Jania, ja Jan näyttää surkealta ja antaa pikaisen hymyn Nacelle, kunnes taas vakavoituu.

Voi Jan! 😢

Tämä taitaa olla se jota tarkoitat, vain pieni hymy vilahtaa kasvoilla ja muuten hyvin vakava:

https://www.tumblr.com/richletozier/726302321386176512

Mä voisin mennä lohduttamaan.💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86383/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tavanomainen elämä ei jaksa kiinnostaa skorpionia ja niinpä hän paremman puutteessa tekee kärpäsistä härkäsiä saadakseen elämäänsä jotain tongittavaa.

Skorpionin olemus on karismaattinen ja magneettinen ja hän vetää yleensä muiden huomion puoleensa. Hänen kiihkeä seksuaalisuutensa on valtava energialähde, mutta yksin hän voi ratkaista, käyttääkö hän luovaa voimaansa hyviin vai pahoihin tarkoituksiin. "

Aivan selvä homma.

Vierailija
86384/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norsu-taulu on Ikeasta.

Norsun sanotaan tuovan onnea. Norsutaulu pitää kuulemma sijoittaa tietyn suuntaisesti.

Vierailija
86385/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tavanomainen elämä ei jaksa kiinnostaa skorpionia ja niinpä hän paremman puutteessa tekee kärpäsistä härkäsiä saadakseen elämäänsä jotain tongittavaa.

Skorpionin olemus on karismaattinen ja magneettinen ja hän vetää yleensä muiden huomion puoleensa. Hänen kiihkeä seksuaalisuutensa on valtava energialähde, mutta yksin hän voi ratkaista, käyttääkö hän luovaa voimaansa hyviin vai pahoihin tarkoituksiin. "

Aivan selvä homma.

No oikeassa olit 😁

Vierailija
86386/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJtW9Gn8/

Jan 😭

Harvemmin tätä vilkkusilmää näkee näin surullisen oloisena, mitähän tässä mielessä vai pelkkää väsymystä.

On yks toinen videoklippi, jota en jaksa kaivaa nyt, missä istuu Nacen kanssa ja Nace jotenkin lohduttavan ymmärtävästi puristaa käsivarresta Jania, ja Jan näyttää surkealta ja antaa pikaisen hymyn Nacelle, kunnes taas vakavoituu.

Voi Jan! 😢

Tämä taitaa olla se jota tarkoitat, vain pieni hymy vilahtaa kasvoilla ja muuten hyvin vakava:

https://www.tumblr.com/richletozier/726302321386176512

No tää just. Niin surullisen näköinen. Mitähän tossa puhuttu/kysytty tms, kun vaikuttas haastattelulta toikin. 🥺

Vierailija
86387/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
86388/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt viisi kertaa postata tänne minificciä, mutta aina tulee ilmoitus, että kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen. Olen yrittänyt muuttaa sanoja, vaihdoin jopa ip-osoitteen, mutta ei mene läpi.🤣 En keksi, mistä kiikastaa. Viimeksi olen kirjoittanut tänne aamulla yhden lauseen verran, kun kommentoin Jokereiden videota, jossa Jure tarttuu Jania pepusta. Kokeilen vaan tällä kirjoituksella, että onko mut bannattu tms.🙈

Vierailija
86389/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös skorpioni. Paras ystävänikin on. Ja pitää täysin paikkansa kaikki mitä meistä skorpioneista sanotaan.

Vierailija
86390/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit?

T. Puolisoni on skorpioni

Jaaha. Tässähän voi vielä näin kypsässä iässä löytää itsestään uusia puolia.

T. Skorpioni, jonka sisko on myös skorpioni

Vierailija
86391/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt viisi kertaa postata tänne minificciä, mutta aina tulee ilmoitus, että kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen. Olen yrittänyt muuttaa sanoja, vaihdoin jopa ip-osoitteen, mutta ei mene läpi.🤣 En keksi, mistä kiikastaa. Viimeksi olen kirjoittanut tänne aamulla yhden lauseen verran, kun kommentoin Jokereiden videota, jossa Jure tarttuu Jania pepusta. Kokeilen vaan tällä kirjoituksella, että onko mut bannattu tms.🙈

Jos on liian pitkä, yritä laittaa osissa? Tai jos ei sittenkään onnistu, niin laita varapalstalle?

Vierailija
86392/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä laittaa 2 eri osassa. Ja jos Janin kissa on mainittu nimeltä niin se menee kanssa moderaatioon automaattisesti.

T. Saman ongelman kanssa paininut

Vierailija
86393/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän ihana massu ja kaula! 😂

https://www.tumblr.com/elisavetp/727640449852063744/source-kaarijaseyes…

Ei ees oo mikään erityisen massupäivä kuva.

klassisen hot pose 🔥

Vierailija
86394/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pohtinut tuota K kommenttia halusta toteuttaa itseään.

Psykologiassa itseään toteuttavan henkilön ominaisuudet muistuttavat monin tavoin lapsen ominaisuuksia. Henkilö ikään kuin palaa itsenäiseen maailmanarviointiin, joka on ominaista lapselle ennen kuin hän suuntautuu uudelleen hyväksynnän saamisen ehtoihin. Eli ennenkuin ottaa vaikutteita ympäristöstä ym.

Ns. on täysin paljas kaikelle ja toteuttaa ne halut ilman ympäristön ja muiden asettamia paineita ja normeja.

Jos mv on homoeroottinen tai ihan mitä vain, se mielestäni kertoo myös paljon K:sta ja mitä siellä piilossa on. Mielenkiinnolla odotan.

K:lta varmasti kysytään haastatteluissa miksi icip musavideo on sellainen kun se sitten lopulta on. Jos on homoeroottista sisältöä niin toivottavasti on fiksut vastaukset miksi sellaiseen päätyi sillä nyt jo suihkutiktokin kommenteissa muutama on syyttänyt K:ta queerbitingista. 

siinä vasta perusteet queerbaitingiin, kun toinen on vissiin bi. Hah.

Ja sen lisäksi käyttää tyylissään myös hyvin paljon ns. feminiimiseksi luettavia vaatteita ja asusteita. Polvisukkaa, hametta, mekkoa, sukkanauhaa, naisten alusvaatteita..

Tieto oli Tommya jo pitkään seuranneelta palstalaiselta tänne kirjattu, että Tomas Tammemets on naimisissa ja bi, artistina, taiteilijan Tommy Cash on tuon tiedon mukaan homo. Ja että nämä sopivat molemmille puolisoille.

Privaatti-Tammemetsin etunimi, jota vain äiti hänestä käyttää, sanotaan muuten taMas (siis alun painoton o ääntyy a:na, paino jälkimmäisellä tavulla). Venäjänkielisessä perheessä puhutaan venäjää ja äännetään nimetkin sen mukaisesti.

Joo, ja Virossa hänen nimi lausutaan Tommi Kasshi. Liikaa katsonut noita videoita nyt sieltä virolaisesta Areenasta hänestä.

Vierailija
86395/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oon saanut kommentin läpi, kun olen muuttanut tekstin ekaa sanaa jotenkin. 

esim. jos olen aloittanut tekstin että "Olen sitä mieltä että..." niin lisään vaikka "Mä"-sanan alkuun, niin toimii!

Jos siis ei voi olla bannattuja sanoja. Siinä menee joskus jotenkin se koko teksti selkeästikin jonkun ohjelman "bannimuistiin", mutta ei se typerä ohjelma tajua, jos sitä muuttaa heti alusta pikkuisen.

t. bannikiertämisen asiantuntija

Vierailija
86396/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä et välillä aiemmin oli vaikea saada mitään yhtään pidempää kommenttia / minificciä läpi ja nyt taas saanut pistää mitä vaan eikä mistään tullut oikeestaan sanomista. Sanoista tms. Muistan kun itsekin moneen osaan laitoin jonkun ei edes kovin pitkän minificcin ja muuttelin kans moneen kertaan kaikkea. Joku sillon sano, ettei mitään tarinoita saa laittaa tänne. Mut Listakin laitettu monta kertaa, ilmeisesti ihan onnistuneesti.

Mut ilmeisesti nyt taas alkanut tää sensuuri, kun tässä joku just mainitsi tosta, ettei saa minificciä läpi. Harmillista ja pskamaista.

Vierailija
86397/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteksii nyt vaan, mutta kyllä Käärijällä on jo velvollisuus antaa Bojanille tyydytys tästä kaikesta. Olkoot hetero tai ei."

Ei hitto :D Terkkuja vaan tavastia-illalta :P Vieläköhän tämän kirjoittaja on laivassa mukana...

Vierailija
86398/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herraisä, tulikkuuma B!!! 🥵🤯🔥🔥🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJtWPPJw/

Vierailija
86399/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös skorpioni. Paras ystävänikin on. Ja pitää täysin paikkansa kaikki mitä meistä skorpioneista sanotaan.

Mun KAIKKI toksiset kamalat poikaystävät olivat nuorena skorppareita. Tulin järkiini ja vaihdoin kilttiin vesimieheen. Sori skorpionit.

Vierailija
86400/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun KAIKKI toksiset kamalat poikaystävät olivat nuorena skorppareita. Tulin järkiini ja vaihdoin kilttiin vesimieheen. Sori skorpionit.

Vesimiehet on omituisia .

Ketju on lukittu.