Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
86341/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei apua! Madam_cykan viimeisin insta stoori, jossa joksut pyörii jossain asunnossa, ja siinä ihan lopussa näkyy seinällä sellainen norsutaulu (& sohva ja sivupöytä), jonka oon ihan varmasti nähnyt kerran jossain K:n kuvassa tai videolla, mutta en muista yhtään missä, vai oisko ollut K:n stoorissa, ehkä keväällä? Joku teistä salapoliiseista varmaan löytää? Siis K ollut joksujen vieraana joskus jossain?

Tuli vähän sekavasti, siis oon nähnyt samat taulun, sohvan ja sivupöydän jossain K:n kuvassa/videossa. Muistaako kukaan muu?

Tää on se joku Hide&Seek video jossa Jokereita kuvasi joku saksalainen (muistaakseni) tv-kanava. En muista missä se koko video on mutta olen sen nähnyt. Liverpoolissa siis käsittääkseni, tyypillinen monikerroksinen brittiläinen talo. Olisko K:ta kuvattu tuolla myös?

Mietin ihan samaa, että eihän toi välttis ole missään Sloveniassa

:(

Vierailija
86342/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei apua! Madam_cykan viimeisin insta stoori, jossa joksut pyörii jossain asunnossa, ja siinä ihan lopussa näkyy seinällä sellainen norsutaulu (& sohva ja sivupöytä), jonka oon ihan varmasti nähnyt kerran jossain K:n kuvassa tai videolla, mutta en muista yhtään missä, vai oisko ollut K:n stoorissa, ehkä keväällä? Joku teistä salapoliiseista varmaan löytää? Siis K ollut joksujen vieraana joskus jossain?

Tuli vähän sekavasti, siis oon nähnyt samat taulun, sohvan ja sivupöydän jossain K:n kuvassa/videossa. Muistaako kukaan muu?

Muistatko yhtään milloin noin suunnilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86343/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on se joku Hide&Seek video jossa Jokereita kuvasi joku saksalainen (muistaakseni) tv-kanava. En muista missä se koko video on mutta olen sen nähnyt. Liverpoolissa siis käsittääkseni, tyypillinen monikerroksinen brittiläinen talo. Olisko K:ta kuvattu tuolla myös?

Mietin ihan samaa, että eihän toi välttis ole missään Sloveniassa

:(

Näyttää kyllä hyvin perusbrittiläiseltä kämpältä.

Vierailija
86344/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se sitä nahka ahteriaan saa sinne Sloveniaan tänä vuonna. Prkl cockteaseri kuinka kauan tässä pitää odottaa.

Ei kauaa. Parin viikon päästä tapaavat, vaikka eivät Sloveniassa.

Muutama tunti lavalla. Ei siinä paljon ehdi harmi.

Eiköhän siinä ehdi lavan ulkopuolella, kun oletan, että on kiertämässä Suomen kaupungit ainakin.

"Syyskuun kiertue - eiku onks mulla sellasta."

Justhan se julkas oman syksyn kiertueen, eli on sillä.

Juu, mutta puhui syyskuun kiertueesta. Ei syksyn.

Hmm. Tulikohan lipsahdus? 🤔😅😂

Kärtsä on lörpöttäjä ,sehän meinasi ulkomaankiertueensakin paljastaa jo Altaan keikalla ,en muista minkämaslaisen kanssa siinä höpötti ja kerkisi jo aloittaa ,että Olen muuten ...eiku en saa sanoa vielä....😅,ei mennyt kauan ,kun sitten sai paljastaa kiertueensa

Minä en usko enää mihinkään muihin tapaamisiin, kuin pikaisesti keikan yhteydessä. Aina järjestyy jostain este. Oman mielenterveyteni. pelastamiseksi, odottaminen loppui nyt. Yhdellä keikalla K on mukana ja se on Tavastia. Uskokaa muut mitä haluatte.🙃

Se saattaa ilmestyä sinne carppe dieemin lopputahdeille tukka sekaisin.....Ne on ollu Tommyn kaa hiljaisen naapuripubin vessassa ja Kärde on ollu seinällä kuumassa puristuksessa

Just joo. Miten ihmeessä T kuuluu JOn Suomen kiertueeseen? Säälittävä yrityksesi vetää hihasta sellainen jokerikortti. Sinulla siis jostain syystä tarve tuollaisiin h o m o eroottisiin haaveuniin. Nyt realismia peliin sinä trolli. Terveisin K&B fiilistelijä joka tykkää myös Tommysta ja hänen yhteistyöstään Käärijän kanssa.

Nappasin vaan ilmassa leijuvia T:n viboja, kun se tälläkin hetkellä haravoi Käärijäkontenttia iltapäivänokosilla hirmunen teltta täkissä .

Ihan ku joku ois jossain vaiheessa sanonut täällä että Tommyn yksityishenkilö tuhoaa puoli maailmaa. 🤔 Vai näinköhän minä unta? (Miksi näen tuollaisia unia?) Onko Janin yksityishenkilö saanut kilpakumppanin?

On kuule ihan Tommyn omia laulunsanoja.

Disclaimer: Both men are heavily boosted and editor is not responsible for anything 🥒

https://www.instagram.com/reel/CwQSN8WNp2I/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

🤣🤣

Mun mielestä vaan toista noista on buustattu 🤣🤭

Vierailija
86345/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt muistin mistä tämä löytyy:

%3D

Vierailija
86346/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kiertää mukana vain Suomessa

Miksi kiertäisi mukana JOn Suomen keikoilla?

Siis mitä? Onko joltain mennyt ohi tämä :D

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7271612094347332896

Ei tuosta linkistä tullut mitään vastausta kysymykseeni.

Koska Bojan.

T. Kärde

Selitys ontuu, koska se on vain toisen käden tietoa tai oikeastaan vielä epävarmempaa. Kyllähän me K&B fiilistelijät ja shippaajat toivomme, että heillä olisi erityisesti kahdenkeskistä aikaa JOn ollessa Suomessa. Siihen ei kuitenkaan auttane se, että K roikkuisi mukana JOn kaikilla keikoilla. Mielestäni se on hyvin epätodennäköistä.

Toisen käden tieto = Bojan.

Olikohan tämä nyt sitten Bojanin vasemman vai oikean käden tietoa. Ja kummallakohan kädellä ajattelee Loverpoolin strange things happeningiä (olen jo muutaman tunnin kolkutellut horny jailin ovia,

mutta siellä taitaa olla joku Janin yksityishenkilön kanssa juttelemassa eivätkä suostu avaamaan)

Kyse on B vaeltelevasta vasemmasta kädestä, koska kyse on K. Pysähtyy tarvittaessa oikeaan paikkaan. Janin yksityishenkilö on juuri päässyt vapaaksi. Ole hyvä mene vain. 

Bn käsi on kohteessa! 🍒🐛

Niin mun...hmmm...en kehtaa sanoa.

T: Kärde

Vierailija
86347/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis viisujen aikaan? No siellä on daddy varmaan viettänyt aikaa enemmän kuin omassa hotellissaan.

Vierailija
86348/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Kärtsäri kuvas sen "Speedy on sairaan nopee" -videon, blondi peruukki päässään

Vierailija
86349/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pelko K:n 2vko:n somehiljaisuudesta näyttää olleen aiheeton.

Vierailija
86350/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Kärtsäri kuvas sen "Speedy on sairaan nopee" -videon, blondi peruukki päässään

Hitsi salapoliisit kokoontuu 🥰

Rakastan teitä, ei-romanttisesti ja vaikka sloveniaksi 😅

Vierailija
86351/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks toi Bangkok?

Mun mielestä Singapore. Tuo oikean puolimmainen matalin talo ja ylin kerros jossa toinen vasemmalta ikkuna on mun entinen työhuone. Vai oliko se kolmas ikkuna vasemmalta. En nyt muista.

Vierailija
86352/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Bojan.

T. Kärde

Selitys ontuu, koska se on vain toisen käden tietoa tai oikeastaan vielä epävarmempaa. Kyllähän me K&B fiilistelijät ja shippaajat toivomme, että heillä olisi erityisesti kahdenkeskistä aikaa JOn ollessa Suomessa. Siihen ei kuitenkaan auttane se, että K roikkuisi mukana JOn kaikilla keikoilla. Mielestäni se on hyvin epätodennäköistä.

Olikohan tämä nyt sitten Bojanin vasemman vai oikean käden tietoa. Ja kummallakohan kädellä ajattelee Loverpoolin strange things happeningiä (olen jo muutaman tunnin kolkutellut horny jailin ovia,

mutta siellä taitaa olla joku Janin yksityishenkilön kanssa juttelemassa eivätkä suostu avaamaan)

Kyse on B vaeltelevasta vasemmasta kädestä, koska kyse on K. Pysähtyy tarvittaessa oikeaan paikkaan. Janin yksityishenkilö on juuri päässyt vapaaksi. Ole hyvä mene vain. 

Bn käsi on kohteessa! 🍒🐛

Miten niin et. Kyllähän SINÄ nyt kehtaat sanoa.

Vierailija
86353/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt muistin mistä tämä löytyy:

%3D

Saksalainen huumori 🙄

Vaikka hyvin pojat mukana leikkivät

Vierailija
86354/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Bojan.

T. Kärde

Bn käsi on kohteessa! 🍒🐛

Miten niin et. Kyllähän SINÄ nyt kehtaat sanoa.

Ei tule puhetta nyt vaan jotain muuta.

T. K

Vierailija
86355/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere in Slovenian media today! 🥰

https://www.tumblr.com/kurooscoffee/727636988428255232

Vierailija
86356/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit aina tekee pilkkaa saksalaisten "huumorista". Tajuan kyllä täysin, miksi.

Vierailija
86357/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illat täältäkin. Keräilen ja laitan listaan kyllä.

On päivystys huki töissä niin en pysty paljon kirjoitteleen, mutta lurkkaan välillä.

T. Listis

Vierailija
86358/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella on muuten fyysinen Joker Out -konserttilippu? Mulla on 😊

Eipä sillä nyt mitään tee, mutta jääpähän muistoksi.

Vierailija
86359/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGJtW9Gn8/

Jan 😭

Harvemmin tätä vilkkusilmää näkee näin surullisen oloisena, mitähän tässä mielessä vai pelkkää väsymystä.

On yks toinen videoklippi, jota en jaksa kaivaa nyt, missä istuu Nacen kanssa ja Nace jotenkin lohduttavan ymmärtävästi puristaa käsivarresta Jania, ja Jan näyttää surkealta ja antaa pikaisen hymyn Nacelle, kunnes taas vakavoituu.

Vierailija
86360/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pohtinut tuota K kommenttia halusta toteuttaa itseään.

Psykologiassa itseään toteuttavan henkilön ominaisuudet muistuttavat monin tavoin lapsen ominaisuuksia. Henkilö ikään kuin palaa itsenäiseen maailmanarviointiin, joka on ominaista lapselle ennen kuin hän suuntautuu uudelleen hyväksynnän saamisen ehtoihin. Eli ennenkuin ottaa vaikutteita ympäristöstä ym.

Ns. on täysin paljas kaikelle ja toteuttaa ne halut ilman ympäristön ja muiden asettamia paineita ja normeja.

Jos mv on homoeroottinen tai ihan mitä vain, se mielestäni kertoo myös paljon K:sta ja mitä siellä piilossa on. Mielenkiinnolla odotan.

K:lta varmasti kysytään haastatteluissa miksi icip musavideo on sellainen kun se sitten lopulta on. Jos on homoeroottista sisältöä niin toivottavasti on fiksut vastaukset miksi sellaiseen päätyi sillä nyt jo suihkutiktokin kommenteissa muutama on syyttänyt K:ta queerbitingista. 

Onko tästä queerin puremisesta videotallennetta? Kaverin puolesta kyselen.

Sori naapurit, minä se vain täällä nauran ääneen. 😂 Typerille asioille, kuten yleensä.

Ketju on lukittu.