Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Hei apua! Madam_cykan viimeisin insta stoori, jossa joksut pyörii jossain asunnossa, ja siinä ihan lopussa näkyy seinällä sellainen norsutaulu (& sohva ja sivupöytä), jonka oon ihan varmasti nähnyt kerran jossain K:n kuvassa tai videolla, mutta en muista yhtään missä, vai oisko ollut K:n stoorissa, ehkä keväällä? Joku teistä salapoliiseista varmaan löytää? Siis K ollut joksujen vieraana joskus jossain?
Tuli vähän sekavasti, siis oon nähnyt samat taulun, sohvan ja sivupöydän jossain K:n kuvassa/videossa. Muistaako kukaan muu?
Vierailija kirjoitti:
Hei apua! Madam_cykan viimeisin insta stoori, jossa joksut pyörii jossain asunnossa, ja siinä ihan lopussa näkyy seinällä sellainen norsutaulu (& sohva ja sivupöytä), jonka oon ihan varmasti nähnyt kerran jossain K:n kuvassa tai videolla, mutta en muista yhtään missä, vai oisko ollut K:n stoorissa, ehkä keväällä? Joku teistä salapoliiseista varmaan löytää? Siis K ollut joksujen vieraana joskus jossain?
Mä jäin tuijottamaan tota portaikkoa ja mietin sitä Kn pyyhekuvaa.
Ihana K lähettää B:lle terkut!
https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/727637063806091264/mr-worldw…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se sitä nahka ahteriaan saa sinne Sloveniaan tänä vuonna. Prkl cockteaseri kuinka kauan tässä pitää odottaa.
Ei kauaa. Parin viikon päästä tapaavat, vaikka eivät Sloveniassa.
Muutama tunti lavalla. Ei siinä paljon ehdi harmi.
Eiköhän siinä ehdi lavan ulkopuolella, kun oletan, että on kiertämässä Suomen kaupungit ainakin.
"Syyskuun kiertue - eiku onks mulla sellasta."Justhan se julkas oman syksyn kiertueen, eli on sillä.
Juu, mutta puhui syyskuun kiertueesta. Ei syksyn.
Hmm. Tulikohan lipsahdus? 🤔😅😂
Kärtsä on lörpöttäjä ,sehän meinasi ulkomaankiertueensakin paljastaa jo Altaan keikalla ,en muista minkämaslaisen kanssa siinä höpötti ja kerkisi jo aloittaa ,että Olen muuten ...eiku en saa sanoa vielä....😅,ei mennyt kauan ,kun sitten sai paljastaa kiertueensa
Minä en usko enää mihinkään muihin tapaamisiin, kuin pikaisesti keikan yhteydessä. Aina järjestyy jostain este. Oman mielenterveyteni. pelastamiseksi, odottaminen loppui nyt. Yhdellä keikalla K on mukana ja se on Tavastia. Uskokaa muut mitä haluatte.🙃
Se saattaa ilmestyä sinne carppe dieemin lopputahdeille tukka sekaisin.....Ne on ollu Tommyn kaa hiljaisen naapuripubin vessassa ja Kärde on ollu seinällä kuumassa puristuksessa
Just joo. Miten ihmeessä T kuuluu JOn Suomen kiertueeseen? Säälittävä yrityksesi vetää hihasta sellainen jokerikortti. Sinulla siis jostain syystä tarve tuollaisiin h o m o eroottisiin haaveuniin. Nyt realismia peliin sinä trolli. Terveisin K&B fiilistelijä joka tykkää myös Tommysta ja hänen yhteistyöstään Käärijän kanssa.
Nappasin vaan ilmassa leijuvia T:n viboja, kun se tälläkin hetkellä haravoi Käärijäkontenttia iltapäivänokosilla hirmunen teltta täkissä .
Ihan ku joku ois jossain vaiheessa sanonut täällä että Tommyn yksityishenkilö tuhoaa puoli maailmaa. 🤔 Vai näinköhän minä unta? (Miksi näen tuollaisia unia?) Onko Janin yksityishenkilö saanut kilpakumppanin?
On kuule ihan Tommyn omia laulunsanoja.
Disclaimer: Both men are heavily boosted and editor is not responsible for anything 🥒
https://www.instagram.com/reel/CwQSN8WNp2I/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Samistelee Boitsun kanssa, laukku samallalailla kun B:llä siinä JO hupparivideossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän sekavasti, siis oon nähnyt samat taulun, sohvan ja sivupöydän jossain K:n kuvassa/videossa. Muistaako kukaan muu?
En... minkä sivupöydän? Tuon pyöreän valkoisen?
Vierailija kirjoitti:
Toi sohva taulun kanssa nostaa kyllä vahvan mielikuvan johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se sitä nahka ahteriaan saa sinne Sloveniaan tänä vuonna. Prkl cockteaseri kuinka kauan tässä pitää odottaa.
Ei kauaa. Parin viikon päästä tapaavat, vaikka eivät Sloveniassa.
Muutama tunti lavalla. Ei siinä paljon ehdi harmi.
Eiköhän siinä ehdi lavan ulkopuolella, kun oletan, että on kiertämässä Suomen kaupungit ainakin.
"Syyskuun kiertue - eiku onks mulla sellasta."Justhan se julkas oman syksyn kiertueen, eli on sillä.
Juu, mutta puhui syyskuun kiertueesta. Ei syksyn.
Hmm. Tulikohan lipsahdus? 🤔😅😂
Kärtsä on lörpöttäjä ,sehän meinasi ulkomaankiertueensakin paljastaa jo Altaan keikalla ,en muista minkämaslaisen kanssa siinä höpötti ja kerkisi jo aloittaa ,että Olen muuten ...eiku en saa sanoa vielä....😅,ei mennyt kauan ,kun sitten sai paljastaa kiertueensa
Minä en usko enää mihinkään muihin tapaamisiin, kuin pikaisesti keikan yhteydessä. Aina järjestyy jostain este. Oman mielenterveyteni. pelastamiseksi, odottaminen loppui nyt. Yhdellä keikalla K on mukana ja se on Tavastia. Uskokaa muut mitä haluatte.🙃
Se saattaa ilmestyä sinne carppe dieemin lopputahdeille tukka sekaisin.....Ne on ollu Tommyn kaa hiljaisen naapuripubin vessassa ja Kärde on ollu seinällä kuumassa puristuksessa
Just joo. Miten ihmeessä T kuuluu JOn Suomen kiertueeseen? Säälittävä yrityksesi vetää hihasta sellainen jokerikortti. Sinulla siis jostain syystä tarve tuollaisiin h o m o eroottisiin haaveuniin. Nyt realismia peliin sinä trolli. Terveisin K&B fiilistelijä joka tykkää myös Tommysta ja hänen yhteistyöstään Käärijän kanssa.
Nappasin vaan ilmassa leijuvia T:n viboja, kun se tälläkin hetkellä haravoi Käärijäkontenttia iltapäivänokosilla hirmunen teltta täkissä .
Ihan ku joku ois jossain vaiheessa sanonut täällä että Tommyn yksityishenkilö tuhoaa puoli maailmaa. 🤔 Vai näinköhän minä unta? (Miksi näen tuollaisia unia?) Onko Janin yksityishenkilö saanut kilpakumppanin?
On kuule ihan Tommyn omia laulunsanoja.
Disclaimer: Both men are heavily boosted and editor is not responsible for anything 🥒
https://www.instagram.com/reel/CwQSN8WNp2I/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin tuijottamaan tota portaikkoa ja mietin sitä Kn pyyhekuvaa.
Portaikko ei taida olla sama. Jokereiden portaissa kokolattiamatto(?) ja Kärden vastaavassa vinyylilattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sloveniassa mennään torille kun joku muistaa heidän pienen maansa. :D
Tämä tuntuu yhdistävän Suomea ja Sloveniaa. Pieni maa ja vielä pienempi kielialue. Jes joku sanoi kiitos, torille!! Ihanat.
Ja nyt Suomea ja Sloveniaa yhdistää myös kaksi miestä.
Varsinkin jos/kun ne yhtyy.
Muistaako kukaan mr. Ällöä? Taidan olla joku sen reinkarnaatio. Hyi minua 🤣
Apua! Muistan! Ja oon ihmetelly mihin se on menny.
Namnam.
Te olette ihan uskomattomia! En ikinä huomaisi tuollaista. S u possa töissä? :D
Vierailija kirjoitti:
Ihana mussu pikkuinen murse olallaan.
Bojanin oikean vai vasemman käden tieto / kummalla kädellä Bojan ajattelee Loverpoolia listalle. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murse 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sen Kärsyn keikkaa painaa koko syksy, että tienaa massia siihen okt Sloveniassa ja mökki Suomessa. Joululahjaksi kihlatkin pitää Boitsulle kustantaa. B ei mitään halpis helyä huoli.
Se onki parempi alkaa kosimaan jo. Minä oon niitä sen prkl kosiomatkoja maksellut ja sitä sen mouruamista ja nurkkii kusekselua kattellut jo kuukausi tolkulla. Menee mielenterveys mullaki.
T. Lasse
Illan paras!
T. Päivän paras-jankkaaja
Anteeksi oli pakko jankata samaa levyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kiertää mukana vain Suomessa
Miksi kiertäisi mukana JOn Suomen keikoilla?
Siis mitä? Onko joltain mennyt ohi tämä :D
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7271612094347332896
Ei tuosta linkistä tullut mitään vastausta kysymykseeni.
Koska Bojan.
T. Kärde
Selitys ontuu, koska se on vain toisen käden tietoa tai oikeastaan vielä epävarmempaa. Kyllähän me K&B fiilistelijät ja shippaajat toivomme, että heillä olisi erityisesti kahdenkeskistä aikaa JOn ollessa Suomessa. Siihen ei kuitenkaan auttane se, että K roikkuisi mukana JOn kaikilla keikoilla. Mielestäni se on hyvin epätodennäköistä.
Toisen käden tieto = Bojan.
Olikohan tämä nyt sitten Bojanin vasemman vai oikean käden tietoa. Ja kummallakohan kädellä ajattelee Loverpoolin strange things happeningiä (olen jo muutaman tunnin kolkutellut horny jailin ovia,
mutta siellä taitaa olla joku Janin yksityishenkilön kanssa juttelemassa eivätkä suostu avaamaan)
Kyse on B vaeltelevasta vasemmasta kädestä, koska kyse on K. Pysähtyy tarvittaessa oikeaan paikkaan. Janin yksityishenkilö on juuri päässyt vapaaksi. Ole hyvä mene vain.
Bn käsi on kohteessa! 🍒🐛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on se joku Hide&Seek video jossa Jokereita kuvasi joku saksalainen (muistaakseni) tv-kanava. En muista missä se koko video on mutta olen sen nähnyt. Liverpoolissa siis käsittääkseni, tyypillinen monikerroksinen brittiläinen talo. Olisko K:ta kuvattu tuolla myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murse 😆
Mussun pikkuiset murset listalle 🤣
Se onki parempi alkaa kosimaan jo. Minä oon niitä sen prkl kosiomatkoja maksellut ja sitä sen mouruamista ja nurkkii kusekselua kattellut jo kuukausi tolkulla. Menee mielenterveys mullaki.
T. Lasse