Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
86281/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana valokuva Janista tokassa kuvassa 😊

https://www.instagram.com/p/Cwzv5wlMATW/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
86282/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86283/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJtnCC4U

Kärde 💚

Lempivärinsä edelleen keltainen 💛

Enrikue igleas 😅

Ja siis mitä hvettiä se vastaa tohon viimeseen kysymykseen? Luulin osaavani suomea ennen tän pätkän katselua mutta nyt epäilen vakavasti taitojeni tasoa 😂 tarvii tekstitykset!

Hiiden Talent? Paineiden alla selviytyjä.

Siis joo nyt oli mun päässä vika 😁 hyvä että selvisi minullekin. Koska musta sieltä tuli jotain jonkun alla painia ja selviytyjät 😂 siis se tosi-tv ohjelma. Selvästi olen palstaillut nyt tän päivän osalta riittävästi, taidan lähteä vaikka pienelle raittiin ilman kävelylle. Ei ehkä auta enää happi shippibrainiin mutta ainahan voi yrittää 😅

Tämän varmaan huomasitkin: *Hidden ei Hiiden kuten puhelin muunsi.

talentin muunsi Talentumiksi, sen huomasin. Joka sana pitäisi näköjään tarkistaa.

Vierailija
86284/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se sitä nahka ahteriaan saa sinne Sloveniaan tänä vuonna. Prkl cockteaseri kuinka kauan tässä pitää odottaa.

Ei kauaa. Parin viikon päästä tapaavat, vaikka eivät Sloveniassa.

Muutama tunti lavalla. Ei siinä paljon ehdi harmi.

Eiköhän siinä ehdi lavan ulkopuolella, kun oletan, että on kiertämässä Suomen kaupungit ainakin.

"Syyskuun kiertue - eiku onks mulla sellasta."

Justhan se julkas oman syksyn kiertueen, eli on sillä.

Juu, mutta puhui syyskuun kiertueesta. Ei syksyn.

Hmm. Tulikohan lipsahdus? 🤔😅😂

Kärtsä on lörpöttäjä ,sehän meinasi ulkomaankiertueensakin paljastaa jo Altaan keikalla ,en muista minkämaslaisen kanssa siinä höpötti ja kerkisi jo aloittaa ,että Olen muuten ...eiku en saa sanoa vielä....😅,ei mennyt kauan ,kun sitten sai paljastaa kiertueensa

Minä en usko enää mihinkään muihin tapaamisiin, kuin pikaisesti keikan yhteydessä. Aina järjestyy jostain este. Oman mielenterveyteni. pelastamiseksi, odottaminen loppui nyt. Yhdellä keikalla K on mukana ja se on Tavastia. Uskokaa muut mitä haluatte.🙃

Samoin. Voi olla että tapaavat viimeistä kertaa nyt ja yhteydenpito hiipuu muutenkin.

Liikaa erottavia tekijöitä.

Kyllä on suomalainen pessimisti. Tässähän toki on taustatietona, että Jere hylkäsi parinkymmenen tuhannen euron keikan, jotta voi olla Jokereiden kanssa Suomessa. Mutta älä anna sen häiritä pessimismiäsi!

Vierailija
86285/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se sitä nahka ahteriaan saa sinne Sloveniaan tänä vuonna. Prkl cockteaseri kuinka kauan tässä pitää odottaa.

Ei kauaa. Parin viikon päästä tapaavat, vaikka eivät Sloveniassa.

Muutama tunti lavalla. Ei siinä paljon ehdi harmi.

Eiköhän siinä ehdi lavan ulkopuolella, kun oletan, että on kiertämässä Suomen kaupungit ainakin.

"Syyskuun kiertue - eiku onks mulla sellasta."

Justhan se julkas oman syksyn kiertueen, eli on sillä.

Juu, mutta puhui syyskuun kiertueesta. Ei syksyn.

Hmm. Tulikohan lipsahdus? 🤔😅😂

Kärtsä on lörpöttäjä ,sehän meinasi ulkomaankiertueensakin paljastaa jo Altaan keikalla ,en muista minkämaslaisen kanssa siinä höpötti ja kerkisi jo aloittaa ,että Olen muuten ...eiku en saa sanoa vielä....😅,ei mennyt kauan ,kun sitten sai paljastaa kiertueensa

Minä en usko enää mihinkään muihin tapaamisiin, kuin pikaisesti keikan yhteydessä. Aina järjestyy jostain este. Oman mielenterveyteni. pelastamiseksi, odottaminen loppui nyt. Yhdellä keikalla K on mukana ja se on Tavastia. Uskokaa muut mitä haluatte.🙃

No ehdottomasti kannattaa lopettaa odottaminen, jos se vaikuttaa omaan mielenterveyteen. Mitäpä noita stressaamaan. Kaikki on plussaa mitä sieltä tulee :D Yksi asia on varma ja se on se, että K osaa yllättää :D Sehän se hauskuus tässä onkin, kun ei tiedä kaikkea etukäteen.

Vierailija
86286/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJtnCC4U

Kärde 💚

Lempivärinsä edelleen keltainen 💛

Enrikue igleas 😅

Ja siis mitä hvettiä se vastaa tohon viimeseen kysymykseen? Luulin osaavani suomea ennen tän pätkän katselua mutta nyt epäilen vakavasti taitojeni tasoa 😂 tarvii tekstitykset!

Hiiden Talent? Paineiden alla selviytyjä.

Siis joo nyt oli mun päässä vika 😁 hyvä että selvisi minullekin. Koska musta sieltä tuli jotain jonkun alla painia ja selviytyjät 😂 siis se tosi-tv ohjelma. Selvästi olen palstaillut nyt tän päivän osalta riittävästi, taidan lähteä vaikka pienelle raittiin ilman kävelylle. Ei ehkä auta enää happi shippibrainiin mutta ainahan voi yrittää 😅

Tämän varmaan huomasitkin: *Hidden ei Hiiden kuten puhelin muunsi.

talentin muunsi Talentumiksi, sen huomasin. Joka sana pitäisi näköjään tarkistaa.

Sujuvasti luin tuostakin ohi sen ihmeempiä kummastelematta enkä ole vieläkään saanut revittyä tätä heinäpaalipersettäni sohvalta ylös 😁

Vierailija
86287/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kiertää mukana vain Suomessa

Miksi kiertäisi mukana JOn Suomen keikoilla?

Siis mitä? Onko joltain mennyt ohi tämä :D

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7271612094347332896

Ei tuosta linkistä tullut mitään vastausta kysymykseeni.

Koska Bojan.

T. Kärde

Selitys ontuu, koska se on vain toisen käden tietoa tai oikeastaan vielä epävarmempaa. Kyllähän me K&B fiilistelijät ja shippaajat toivomme, että heillä olisi erityisesti kahdenkeskistä aikaa JOn ollessa Suomessa. Siihen ei kuitenkaan auttane se, että K roikkuisi mukana JOn kaikilla keikoilla. Mielestäni se on hyvin epätodennäköistä.

Vierailija
86288/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojči euroviisuflirtti ja Alessandraa alkaa pissittää. Mitenkähän selviää JOn konsertissa? 👸https://www.instagram.com/reel/Cwz34HmN5zF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
86289/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko täällä mustasukkaisuus vai haistanko väärin? Ettei nyt jollain K ihailu mennyt "hieman" pakkomielteiseksi. K&B ovat säännöllisesti yhteydessä ja tapaavat kohta Suomessa. Eikö toisten ystävyydestä voi olla onnellinen?

Vierailija
86290/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana valokuva Janista tokassa kuvassa 😊

https://www.instagram.com/p/Cwzv5wlMATW/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mä huomaan ekana Nacen. Hän on vaan niin ihana.💖 Kiva kun pojat ovat kaikki niin erityyppisiä, niin kaikille löytyy jotakin ihailtavaa tai kuolattavaa. Ihania ja kauniita ovat kyllä kaikki omalla tavallaan.

Vierailija
86291/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko täällä mustasukkaisuus vai haistanko väärin? Ettei nyt jollain K ihailu mennyt "hieman" pakkomielteiseksi. K&B ovat säännöllisesti yhteydessä ja tapaavat kohta Suomessa. Eikö toisten ystävyydestä voi olla onnellinen?

Trollit ne on kun haisee.

Vierailija
86292/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Bojan.

T. Kärde

Selitys ontuu, koska se on vain toisen käden tietoa tai oikeastaan vielä epävarmempaa. Kyllähän me K&B fiilistelijät ja shippaajat toivomme, että heillä olisi erityisesti kahdenkeskistä aikaa JOn ollessa Suomessa. Siihen ei kuitenkaan auttane se, että K roikkuisi mukana JOn kaikilla keikoilla. Mielestäni se on hyvin epätodennäköistä.

Toisen käden tieto = Bojan.

Vierailija
86293/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Bojan.

T. Kärde

Olikohan tämä nyt sitten Bojanin vasemman vai oikean käden tietoa. Ja kummallakohan kädellä ajattelee Loverpoolin strange things happeningiä (olen jo muutaman tunnin kolkutellut horny jailin ovia, mutta siellä taitaa olla joku Janin yksityishenkilön kanssa juttelemassa eivätkä suostu avaamaan)

Vierailija
86294/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pohtinut tuota K kommenttia halusta toteuttaa itseään.

Psykologiassa itseään toteuttavan henkilön ominaisuudet muistuttavat monin tavoin lapsen ominaisuuksia. Henkilö ikään kuin palaa itsenäiseen maailmanarviointiin, joka on ominaista lapselle ennen kuin hän suuntautuu uudelleen hyväksynnän saamisen ehtoihin. Eli ennenkuin ottaa vaikutteita ympäristöstä ym.

Ns. on täysin paljas kaikelle ja toteuttaa ne halut ilman ympäristön ja muiden asettamia paineita ja normeja.

Jos mv on homoeroottinen tai ihan mitä vain, se mielestäni kertoo myös paljon K:sta ja mitä siellä piilossa on. Mielenkiinnolla odotan.

Vierailija
86295/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas galluppi:

K vierailee JO kanssa kaikilla Suomen keikoilla ylös

K vierailee vain Tavastialla (mutta muuten näkevät keikkojen jälkeen) alas

Vierailija
86296/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pohtinut tuota K kommenttia halusta toteuttaa itseään.

Psykologiassa itseään toteuttavan henkilön ominaisuudet muistuttavat monin tavoin lapsen ominaisuuksia. Henkilö ikään kuin palaa itsenäiseen maailmanarviointiin, joka on ominaista lapselle ennen kuin hän suuntautuu uudelleen hyväksynnän saamisen ehtoihin. Eli ennenkuin ottaa vaikutteita ympäristöstä ym.

Ns. on täysin paljas kaikelle ja toteuttaa ne halut ilman ympäristön ja muiden asettamia paineita ja normeja.

Jos mv on homoeroottinen tai ihan mitä vain, se mielestäni kertoo myös paljon K:sta ja mitä siellä piilossa on. Mielenkiinnolla odotan.

Sitähän me ollaan täällä joukolla epäilty.

Ja täytyy tunnustaa että vähän hiljaa itsekseni repeilin tälle kohdalle:

on täysin paljas kaikelle ja toteuttaa ne halut ilman ympäristön ja muiden asettamia paineita ja normeja

T. Tuo ylempi horny jailiin pyrkivä jolla on jo kai iltahepulit käynnissä.

Vierailija
86297/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Bojan.

T. Kärde

Olikohan tämä nyt sitten Bojanin vasemman vai oikean käden tietoa. Ja kummallakohan kädellä ajattelee Loverpoolin strange things happeningiä (olen jo muutaman tunnin kolkutellut horny jailin ovia,

mutta siellä taitaa olla joku Janin yksityishenkilön kanssa juttelemassa eivätkä suostu avaamaan)

Kyse on B vaeltelevasta vasemmasta kädestä, koska kyse on K. Pysähtyy tarvittaessa oikeaan paikkaan. Janin yksityishenkilö on juuri päässyt vapaaksi. Ole hyvä mene vain. 

Vierailija
86298/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Bojan.

T. Kärde

Olikohan tämä nyt sitten Bojanin vasemman vai oikean käden tietoa. Ja kummallakohan kädellä ajattelee Loverpoolin strange things happeningiä (olen jo muutaman tunnin kolkutellut horny jailin ovia,

mutta siellä taitaa olla joku Janin yksityishenkilön kanssa juttelemassa eivätkä suostu avaamaan)

Kyse on B vaeltelevasta vasemmasta kädestä, koska kyse on K. Pysähtyy tarvittaessa oikeaan paikkaan. Janin yksityishenkilö on juuri päässyt vapaaksi. Ole hyvä mene vain. 

Hyvä, oli jo aikakin! Mun jutut alkoi olla yhtä levottomat kuin mieleni.

Sinäkö siellä olit yksityishenkilön puhuttelussa? Ei näköjään kyllä auttanut 😁

Vierailija
86299/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Bojan.

T. Kärde

Olikohan tämä nyt sitten Bojanin vasemman vai oikean käden tietoa. Ja kummallakohan kädellä ajattelee Loverpoolin strange things happeningiä (olen jo muutaman tunnin kolkutellut horny jailin ovia, mutta siellä taitaa olla joku Janin yksityishenkilön kanssa juttelemassa eivätkä suostu avaamaan)

Ollaanhan me jo sen kädentaidot nähty siinä saunarekalla kuvatussa videossa jossa on Salenan ja Teyan kanssa puhetta Käärijän kanssa alasti saunaan menemisestä. Kumpikos käsi sitä sateenvarjoa hiplasikaan?

Vierailija
86300/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Bojan.

T. Kärde

Mä tykkään molemmista käsistä, ne on taitavia ja näppäriä molemmat.

T: Kärtsä

Ketju on lukittu.