Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aamen https://www.instagram.com/reel/Cu5cwUwx8e6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mä haluaisin olla noiden kitaroiden tilalla.🙈
Mahtavaa sormityöskentelyä, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaavttu otsikosta Käärijän nimi pois otsikosta, jos teitä tuntuu kiinnostavan vaan noi kamgaspöksypellet.
Hienoa, että saadaan vihdoin asiallista keskustelua aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nappas lipun tällä kertaa?
Oliko se muka joku ei-risteilijä? Jopas!
Niitä lippuja kyttää varmasti niin iso sakki porukkaa, että kaikki ei tosiaan tässä laivasta ole.
Joo tiedän, yritin hassutella. 😭
Mutta ei tää nyt niin kaukaa haettua ole, kun vissiin kolme kertaa joku estronauta on onnistunut lipun tuolta nappaamaan. Minä olen yksi näistä onnekkaista! Ja kun ei niitä ihan hirveän montaa kertaa ole myyntiin tullut niin onhan se aika hyvä saalis tälle risteilyalukselle.
Mä sain Tavastian K-18 lipun Liputtomasta noin tunti sit!!!
Nyt on lippu kolmelle keikalle 🥳🥳🥳
Ja tänään varmistui sekin että sain vapaat noille päiville 😅🤩
Liput taitaa mennä niin nopeasti , ettei niistä tule edes sähköpostia. Huoh 😔 Toisilla Liput kolmelle, toisilla ei yhdellekään.
JO esiintymisaika la-illan keikalla klo 00.15 Suomen aikaa jos joku tätä tietoa kaipailee heti la-aamusta ja miksi ei kaipailisi 😊
Ihana K ja ihana tanssi!
https://www.tumblr.com/paidatonbulbasaur/727290022468911104/seeing-jere…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä lippuja kyttää varmasti niin iso sakki porukkaa, että kaikki ei tosiaan tässä laivasta ole.
Mutta ei tää nyt niin kaukaa haettua ole, kun vissiin kolme kertaa joku estronauta on onnistunut lipun tuolta nappaamaan. Minä olen yksi näistä onnekkaista! Ja kun ei niitä ihan hirveän montaa kertaa ole myyntiin tullut niin onhan se aika hyvä saalis tälle risteilyalukselle.
Ja tänään varmistui sekin että sain vapaat noille päiville 😅🤩Liput taitaa mennä niin nopeasti , ettei niistä tule edes sähköpostia. Huoh 😔 Toisilla Liput kolmelle, toisilla ei yhdellekään.
Jep. Tavallaan oon iloinen niiden puolesta, jotka on saaneet liput monelle keikalle, mut sit tosiaan on niitä, jotka ei ole onnistuneet saamaan edes yhtä. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä paatilla nyt mitenkään voisi seilata saatana miten sattuu? Ei muakaan kiinnosta tommyt, johannekset, olavit ja muut, ainoastaan Käärijä, Bojan ja Joker Out. Mut mä voin skipata epäkiinnostavat sisällöt, skippaa sinäkin! Shippaa ja skippaa! Bileet kannella kolme!
Minäkin seilaan miten sattuu. Itsekin olin ensin Käärijä girl, sitten Bojan girl, sen jälkeen Jan girl ja nyt olen Nace girl. Liian paljon kuumia miehiä ja liian vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
JO esiintymisaika la-illan keikalla klo 00.15 Suomen aikaa jos joku tätä tietoa kaipailee heti la-aamusta ja miksi ei kaipailisi 😊
Ilmoitelkaa näistä aina kun itse olen ihan pihalla milloin niillä on keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tänään varmistui sekin että sain vapaat noille päiville 😅🤩Liput taitaa mennä niin nopeasti , ettei niistä tule edes sähköpostia. Huoh 😔 Toisilla Liput kolmelle, toisilla ei yhdellekään.
Jep. Tavallaan oon iloinen niiden puolesta, jotka on saaneet liput monelle keikalle, mut sit tosiaan on niitä, jotka ei ole onnistuneet saamaan edes yhtä. 🤷
En oo yhtään iloinen, senkin hamsterit ja sit vielä kehuskelee sillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin ihan rakastunut koko Tommyyn, hänestä on oppinut tosi paljon tossa toisessa ketjussa. Mutta täällä taitaa mies edelleen aiheuttaa vähän liian voimakkaita tunteita.
Jaa toki oppisi myös tänne.
Joo, voisin ottaa iltapalaksi pikku lettipäätä vaikka hameessa. 👀
Pikku lettipäästä oli toisessa ketjussa myös ihana video, jossa esiintyi kukkamekossa. 💚 On myös laulanut yhdessä laulussa että tyttö tai poika, olet silti mun leluni, kyr päni tuhoaa puoli maailmaa.
Kärtsän kieli taas tuhoaa koko maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lippu kahdelle mutta pääsen kolmannelle yhden keikkapaikan työntekijän siivellä. Tää tuli ihan puskista enkä ikinä olisi kehdannut pyytää, mutta se itse tarjosi mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo yhtään iloinen, senkin hamsterit ja sit vielä kehuskelee sillä
Se on every estronauta for herself.
Huomenta!
K:ta Varkaudesta! Nämä avaa kyllä silmät tänä aamuna 🔥🔥🔥
https://twitter.com/silvercolouredd/status/1697740549216731225
https://twitter.com/ootanund/status/1697739101636530378
Täällä paljon videoita
https://twitter.com/ootanund
Neulehommat taitaa jäädä. Yksi puolituttu just fbn kässäryhmässä esitteli millasia sukkia oli jo Krisille, Jurelle ja Nacelle tehnyt ja iski paha alemmuuskompleksi. Ihan yksinkertaisia perussukkia oikeastaan, esim yhdet raidalliset, mutta niin siistejä ja hyvällä värisilmällä toteutetettuja ja selvästi mietitty kelle mitkäkin kuuluu. Ei mulla ole niin paljon lankoja että saisi sellaista variointia! No, ehkäpä ne ei eivät odota multa lahjoja, saan varmaan mennä keikalle ihan ilmankin.
K on niin kuuma, mutta on kyllä myös suloinen veitikka 😍
https://www.tumblr.com/dandelioneffect/727298644448002048/i-dont-know-w…
Huuto.netissä nytkin yksi K18 lippu Logomoon myynnissä, näitä näköjään kuitenkin liikkuu yhä!
https://www.huuto.net/kohteet/joker-out-svn-turku-logomo-k-18-lippu/586…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥🔥💕
Pieni vinkki + ohjeet, jos jollakin on liikaa vapaa-aikaa näin iltasella:
1. katso yllä oleva klippi.
2. Kun B lähestyy Nacea pysäytä kuva.
3. Yritä olla pyörtymättä.
4. Ota screenshotti. Tai seitsemän.You're welcome! 🥵🥵🥵
:DDD
... ja hetki ennen klipin loppua, 1:26, siinä onpi vekkejä ja varjoja...
Ja samasta klipistä löytyy myös muita kestosuosikkeja, kuten hiusten haromista ja hieman vasemman käden vaelteluakin. Onpa B kyllä hot, 12 points todellakin! Kiitos tästä vinkistä!
Toi polvistuminen on tässä erityisen hot. Ainahan se heittäytyy polvilleen ihanasti, mutta tää nyt vaan oli ihan mieletön. Ja tossa alussa se pienieleinen keikistely! Aaaaalakdkdllh tartten tekohengitystä! Bojanilta!!!
Siis ihan k a i k k i tässä klipissä on hot!!! 🤯🥵🔥
Miks ton Bojanin pitää nostaa noi tekstiilihousut kainaloihin asti......
Että me nähdään sen PYLLY!!!
Ja casual nöpötys.
Alle kolme viikkoa nöpötyksen näkemiseen!!! Oispa bojanilla kostopitsi, ne kimaltavat housut ja vilkkaana vaeltava vasen käsi.
Vierailija kirjoitti:
Neulehommat taitaa jäädä. Yksi puolituttu just fbn kässäryhmässä esitteli millasia sukkia oli jo Krisille, Jurelle ja Nacelle tehnyt ja iski paha alemmuuskompleksi. Ihan yksinkertaisia perussukkia oikeastaan, esim yhdet raidalliset, mutta niin siistejä ja hyvällä värisilmällä toteutetettuja ja selvästi mietitty kelle mitkäkin kuuluu. Ei mulla ole niin paljon lankoja että saisi sellaista variointia! No, ehkäpä ne ei eivät odota multa lahjoja, saan varmaan mennä keikalle ihan ilmankin.
Älä luovuta! Ja et voi tietää minkälaisista sukista JOn pojat tykkää, ne voi olla juuri ne sinun rakkaudella tehdyt. Ajatus on tärkein, jos haluat lahjan antaa heille. Mulla on lankoja, mutta en ole ehtinyt opetella neulomaan. Tosin ei ole lippua keikalle. Viikottain näen jotain unta poitsuista, tyydyn niihin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
K:ta Varkaudesta! Nämä avaa kyllä silmät tänä aamuna 🔥🔥🔥
https://twitter.com/silvercolouredd/status/1697740549216731225
https://twitter.com/ootanund/status/1697739101636530378
Täällä paljon videoita
https://twitter.com/ootanund
No huh! On varmaan ollut huippu keikka. Toivottavasti saamme raporttia :)
No hyvä, on sitten vähemmän ihmisiä kilpailemassa Johanneksesta.