Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää jo tääällä. Tavastia. Sama ilta, erilainen halaus:
https://www.tumblr.com/invalluable/727018034461573120?source=share
Kääk en saa tästä kiinni millä lailla erilainen?
Eri, mutta kommentoin.
Vasemman puoleinen video, jossa K halaa lyhyesti tuplaajaa ja sitten tulee Jesse, kaikki kolme halaavat toisiaan. Nämä ystävysten kesken halauksia.
Oikean puoleisessa videossa K ja B halaavat toisiaan. Ulospäinkin nähtävissä selvästi intensiivisempi, syvempi halaus, jossa tunnelataus selvä.[/quoteIhan on kuule vain B&K markkinointihalaus kyseessä ;) ;)
Vitsillä tuo rakkaat ihmiset <3
sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi matkailuohjelma ois ihana syy niiden olla yhdessä ja tuottaa hauskaa kontenttia katsojille... ja molemmat sais siitä taskurahaakin.
Mä kyllä toivon, että Bojan pysyy muusikkona, eikä ala tv-tähdeksi.
Mutta sehän on jo tv-tähti! Näyttelijä ja juontaja
Ja on kyllä itse kertonut, että joutui tekemään valinnan näiden kahden välillä ja valitsi musiikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatuiko aitio omaan mahdottomuuteensa vai kysyykö joku, joka ehdotti sitä, tarkemmin Logomosta? Kartta oli näkyvissä esim. Hedberg shown lippumyynnissä. Aitio 22 näkyi olevan lavaa lähempänä kuin 21? Jotenkin ne tässä näyttivät olevan kaempama lavasta kuin aiemmissa kartoissa? On kyllä sekavaa😵💫
Hedbergin keikalle on eri tavalla laitettu tila. Tai siellä ei siis ole seisomapaikkoja vaan permannollakin on tuoleja. Lisäksi sivukatsomot on kokonaan käytössä. Vertaa sitä esim tähän, tää on muuten sama mutta jokereilla oli maininta siitä alaikäisten tilasta (joka taitaa olla sittenkin siellä ihan edessä hitto vieköön). https://www.lippu.fi/event/the-pikkujoulut-logomo-17137537/
Jos tila on näin, niin sitten aitio 21 voisi olla parempi, koska on lavan etupuolella eikä suoraan lavan yläpuolella.
Soitettu Logomoon klo 14.45, väliaikatietoja:
Nainen puhelimessa sanoi, että ei sinne toista lippua tarvitse ostaa, koska sama lippu käy, jos on jo aikaisemmin ostanut lipun.Sanoi, että aitioita olisi vielä vapaana.Hän pyysi vielä tarkistamaan lippu.fi:sta, että miten vaihto tapahtuisi.Soitin sitten sinne ja sieltä sanottiin, että täytyy sopia asiasta Logomon henkilökunnan kanssa sillä heillä ei ole mitään sitä vastaan, koska toimivat vain lippujen välittäjinä. Ajattelin soittaa sinne vielä uudelleen ja sopia tarkemmin asiasta, mutta ajattelin sitä ennen kysäistä, että olisiko oikeasti kiinnostuneita.
Mä olisin periaatteessa kiinnostunut, jos on tarpeeksi väkeä jakamaan kuluja. Ehkä joku 100-150€ max. olisin valmis maksamaan. Normi pääsylippu tapahtumaan on. Kysytkö vielä mitä aitioita on vapaana ja mikä on JO konsertin tarkka pohjakartta? Näyttäisi, että toisinaan aitio 21, toisinaan 22 mistä näkee paremmin lavalle.
Samoin, periaatteessa meitä on täällä kaksi kiinnostunutta (minä ja kumppani), jos tulee tarpeeksi porukkaa ja saadaan jotenkin käytännön asiat maksuineen sovittua. Siedettävä lisäkulu aitiosta olisi meille (noin) max 100€ per hlö. Normiliput meillä on jo molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuto.netissä on Turkuun 2 lippua myynnissä.
Ylihintaisia, ja lippu.fi:ssä on taas normihintaisia lippuja saatavilla.
Miten siellä on taas niitä lippuja saatavilla? Eilen oli loppuunmyyty Logomon työntekijän mukaan :D
Jep, tänä aamuna Lippuun ilmestyi taas 7 lippua saataville, vaikka eilen näytti loppuunmyytyä. Toivottavasti ei oo joku bugi ja ylibuukkaa salia 😅
Jahas, kohta alkaa oikeesti jännittää tuon tapahtuman järjestelyt :D Minä olen se, jolle eilen työntekijä sanoi, etteivät he toivo siellä jonotettavan. Eli tulla tyyliin ovien aukaisuun. Ihan oikeasti siis..
Joo ei kyllä tuu toteutumaan, ettei porukka olis siellä jonottamassa jo hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatuiko aitio omaan mahdottomuuteensa vai kysyykö joku, joka ehdotti sitä, tarkemmin Logomosta? Kartta oli näkyvissä esim. Hedberg shown lippumyynnissä. Aitio 22 näkyi olevan lavaa lähempänä kuin 21? Jotenkin ne tässä näyttivät olevan kaempama lavasta kuin aiemmissa kartoissa? On kyllä sekavaa😵💫
Hedbergin keikalle on eri tavalla laitettu tila. Tai siellä ei siis ole seisomapaikkoja vaan permannollakin on tuoleja. Lisäksi sivukatsomot on kokonaan käytössä. Vertaa sitä esim tähän, tää on muuten sama mutta jokereilla oli maininta siitä alaikäisten tilasta (joka taitaa olla sittenkin siellä ihan edessä hitto vieköön). https://www.lippu.fi/event/the-pikkujoulut-logomo-17137537/
Jos tila on näin, niin sitten aitio 21 voisi olla parempi, koska on lavan etupuolella eikä suoraan lavan yläpuolella.
Nainen puhelimessa sanoi, että ei sinne toista lippua tarvitse ostaa, koska sama lippu käy, jos on jo aikaisemmin ostanut lipun.Sanoi, että aitioita olisi vielä vapaana.Hän pyysi vielä tarkistamaan lippu.fi:sta, että miten vaihto tapahtuisi.Soitin sitten sinne ja sieltä sanottiin, että täytyy sopia asiasta Logomon henkilökunnan kanssa sillä heillä ei ole mitään sitä vastaan, koska toimivat vain lippujen välittäjinä. Ajattelin soittaa sinne vielä uudelleen ja sopia tarkemmin asiasta, mutta ajattelin sitä ennen kysäistä, että olisiko oikeasti kiinnostuneita.
Mä olisin periaatteessa kiinnostunut, jos on tarpeeksi väkeä jakamaan kuluja. Ehkä joku 100-150€ max. olisin valmis maksamaan. Normi pääsylippu tapahtumaan on. Kysytkö vielä mitä aitioita on vapaana ja mikä on JO konsertin tarkka pohjakartta? Näyttäisi, että toisinaan aitio 21, toisinaan 22 mistä näkee paremmin lavalle.
Jos sieltä aitiosta oikeasti näkee kaikki jotakin, eikä se maksa yli 100 euroa/ henkilö ja saamme sovittua asiat jossakin ryhmässä esim. facessa. Joku voi luoda ensin vaikka valeprofiilin tai sähköpostin. Jonkun pitää myös ottaa rahallinen riski, joten tämäkin asia pitää pohtia kunnolla. Hitto soikoon, minkälaista väkeä se aitio olisi täynnä. Toivottavasti sinne tulee joku muukin pervo, etten mä ole ainoa, joka jankkaa siellä yksityishenkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää jo tääällä. Tavastia. Sama ilta, erilainen halaus:
https://www.tumblr.com/invalluable/727018034461573120?source=share
Kääk en saa tästä kiinni millä lailla erilainen?
Eri, mutta kommentoin.
Vasemman puoleinen video, jossa K halaa lyhyesti tuplaajaa ja sitten tulee Jesse, kaikki kolme halaavat toisiaan. Nämä ystävysten kesken halauksia.
Oikean puoleisessa videossa K ja B halaavat toisiaan. Ulospäinkin nähtävissä selvästi intensiivisempi, syvempi halaus, jossa tunnelataus selvä.Veljellinen tunnelataus minun silmääni. B taputtelee selkää kuin paras bro. K on aina sydämellinen halaaja, kuten viisufinaalin jälkeen halaili useampiakin ihmisiä juuri samalla tavalla kuin tavastialla B:tä. Tuo tunnelataus on sinun tulkintaasi
Näin on, noilla on vähän yhteistä viisukokemuslisää varmasti siinä mikä tuo tunnelatausta mutta ihan veljellinen hali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aitio? 22? Ne wc sijainnit yms. Riittääkö heille, että jokainen maksaa netissä yksitellen tiettyyn tilaukseen 50€? (20h oletus) Entäs jos ei täytykkään? Maksetaanko "sakot" siellä? Onko siellä oma narikka...ei varmaan. Kiinnostunut, vaikkapa nimim. Gamma
Joo tuosta maksupolitiikasta voisi kanssa kysyä, pitääkö maksaa etukäteen, vai voiko maksaa paikan päällä tms. Olen tuo edellä kirjoitellut vaikkapa Nimim. Metulji, jos linjasta poikkeaminen sallitaan 😀
Selvitän maksupolitiikkaa seuraavalla soitolla Logomoon, kun tilanne tästä selviää.Kyselen myös nuo muut jo mainitut kyssärit.Tuota "sakkoa" en kyllä ymmärtänyt, että mitä kysyjä tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu on, että B pahastuisi noista? Netistä löytyy vaikka minkälaista materiaalia hänestä sekä yksinään että muiden bändiläisten kanssa. Jokerit osaavat tämän homman ihan yhtälailla, kuin Kärtsäkin.
Bojanista ei kyllä löydy melkein mitään vastaavaa materiaalia, älä nyt taas aloita.
Onko kyse nyt siitä, että sinä haluat kieltää sellaisen materiaalin olon, koska olet luonut päässäsi B:stä jonkun pyhimyksen?
Näin minäkin olen ajatellut asian olevan. Kiistelin täällä jonkun tyypin kanssa kesällä siitä, että tekeekö B ilmanuoluja Janin päällä. Ei kuulemma tee. Kun linkitin videon todisteeksi, niin hän poisti sen samantien, eikä vastannut siihen mitään. Poissa silmistä, poissa mielestä.🤷
Ja onhan sellainenkin kuva, missä lehtijutun kuvauksissa Bn kädet ihan omatoimisesti M:n ja Juren jalkovälissä, eli tuskinpa hän nyt tuota videota pahemmin kauhistelee😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin, että kaikki olisivat vapaana. JO:n pohjakarttaa en huomannut kysyä, koska halusin selvittää ensin riittäisikö täällä kiinnostusta.Itse kyllä olisin ikionnellinen, jos pääsisi katselemaan paraatipaikalle kundeja ja tosiaan toista lippua ei tarvitse ostaa.
Ehdottomasti. Joku ehdotti, olitko se sinä, joka soitit nyt niistä, että tehdään nimimerkit. Tällöin sitä mukaa, kun nimim ilmottautuu, kuten nyt minä, voi olla varma paikastaan. Ettei käy niin, että tuleekin yllättäen yli 20h ja jää paikatta. Ilmoittaisit aina väliaikatilateen, paljonko meitä on. Milloin maksu viimeistään maksettava Logomon mielestä ,? Kiitollisena Gamma.
Vierailija kirjoitti:
On tosi mielenkiintoinen ilmiö. Mä itse ajattelen nyt että homomiesten elämä on paljon jännittävämpää, hauskempaa ja kuumempaa ja meidän naisten suhteet miehiin tuntuu tylsiltä. Ihan tyhmä ajatus ja palstan homomiehet nauraa tällä sekunnilla partaansa kun ne tän lukee. 😅 (Olen siis todennäkösesti lukenut liikaa ficcejä.)
Niin minustakin on aina tuntunut! Nuoruuden villeinä vuosina vietin todella paljon aikaa homomiesten seurassa, jonkun aikaa asuinkin homomiesten kanssa kimppakämpässä, niin on tullut seurattua läheltä. Kyllä silloinkin ajattelin, että hitokseen paljon hauskempaa (minulla mukaan lukien) ja kuumempaa (minä poislukien) se elämä oli. Eli ajatuksesi ei tunnu ainakaan minusta tyhmältä. Jokainen voi kokea asiat omalla tavallaan, mutta minun kokemukseni on saman suuntainen kuin sinun ajatuksesi.
Mulla oli itse asiassa muutama vuosi takaperin ihan aikuisten oikea identiteettikriisi liittyen tähän heteronainen/haluaisin olla homomies -teemaan.
Eikä ollut minkään fanituksen tuote. Itse asiassa hävettää puhua tästä ääneen.
Oman puolison kanssa puitiin tätä kyllä pitkään, mutta en silti tullut yhtään viisaammaksi siitä että miksi tunnen näin, ja mitä tälle asialle pitäisi/voisi edes tehdä.
Olen aina ollut vähän "poikatyttö" ja lapsesta asti "poikien jutut" on kiinnostanut enemmän kuin esim. barbileikit. Edelleen viihdyn esim. puutyön, autojen ja painonnoston parissa parhaiten. Sek suaalisessa mielessä naiset eivät voisi vähempää kiinnostaa, eli en ole mikään tyypillinen rekka l esbo kuitenkaan.
Minulle siis tosi jännä kokemus todeta, että meitä on siis ilmeisesti muitakin?
Täällä taas kaikki tietää kaiken toisten ihmisten tunteista, suuntautumisista just name it. Joka asiasta väännetään. Eikö voisi vaan kunnioittaa toisten näkemyksiä ja mielipiteitä ja jatkaa eteenpäin?
Joku EMA juttu, jossa Bojan tv:ssä juontajana höpöttämässä... Mikähän noin niin kuin tarkemmin ottaen tämä ohjelma on..? Katselin vaan taas, ymmärtämättä tietenkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sieltä aitiosta oikeasti näkee kaikki jotakin, eikä se maksa yli 100 euroa/ henkilö ja saamme sovittua asiat jossakin ryhmässä esim. facessa. Joku voi luoda ensin vaikka valeprofiilin tai sähköpostin. Jonkun pitää myös ottaa rahallinen riski, joten tämäkin asia pitää pohtia kunnolla. Hitto soikoon, minkälaista väkeä se aitio olisi täynnä. Toivottavasti sinne tulee joku muukin pervo, etten mä ole ainoa, joka jankkaa siellä yksityishenkilöstä.
En ole tulossa keikalle (valitettavasti) mutta eiköhän me tällä palstalla viihtyvät olla kaikki enemmän tai vähemmän pervoja 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko meille olemassa joku nimi tai termi tai joku kategoria, meille heteronaisille, jotka haluaa olla homomiehiä? Eiks tää ole aika mielenkiintoinen ilmiö?
Mä olen nainen, mutta haluaisin sivellä ja pussata Janin selkää, pakaroita ja ottaa hänet takaapäin.
Ihana tulla töistä kotiin, oikaista sohvalle, avata tämä ketju ja tää on ensimmäisten viestien joukossa jotka näkee. Valtakunnassa kaikki hyvin. :D
Palsta ei petä :D
Yäk, Jan on liian mustakarvainen. Sellaisten hiki haisee väkevän etikkaiselle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu on, että B pahastuisi noista? Netistä löytyy vaikka minkälaista materiaalia hänestä sekä yksinään että muiden bändiläisten kanssa. Jokerit osaavat tämän homman ihan yhtälailla, kuin Kärtsäkin.
Bojanista ei kyllä löydy melkein mitään vastaavaa materiaalia, älä nyt taas aloita.
Onko kyse nyt siitä, että sinä haluat kieltää sellaisen materiaalin olon, koska olet luonut päässäsi B:stä jonkun pyhimyksen?
Näin minäkin olen ajatellut asian olevan. Kiistelin täällä jonkun tyypin kanssa kesällä siitä, että tekeekö B ilmanuoluja Janin päällä. Ei kuulemma tee. Kun linkitin videon todisteeksi, niin hän poisti sen samantien, eikä vastannut siihen mitään. Poissa silmistä, poissa mielestä.🤷
Ja onhan sellainenkin kuva, missä lehtijutun kuvauksissa Bn kädet ihan omatoimisesti M:n ja Juren jalkovälissä, eli tuskinpa hän nyt tuota videota pahemmin kauhistelee😅
Mua alkoi naurattaa tuo, "Bn kädet ihan omatoimisesti..." eli kukaan ei ole ollut väkisin hänen käsiään tunkemassa kenenkään jalkoväliin 😂🤭 Hyvä niin 😊 (Juu kyllä B osaa itsekin tietynlaista sisältöä tuottaa...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin, että kaikki olisivat vapaana. JO:n pohjakarttaa en huomannut kysyä, koska halusin selvittää ensin riittäisikö täällä kiinnostusta.Itse kyllä olisin ikionnellinen, jos pääsisi katselemaan paraatipaikalle kundeja ja tosiaan toista lippua ei tarvitse ostaa.
Ehdottomasti. Joku ehdotti, olitko se sinä, joka soitit nyt niistä, että tehdään nimimerkit. Tällöin sitä mukaa, kun nimim ilmottautuu, kuten nyt minä, voi olla varma paikastaan. Ettei käy niin, että tuleekin yllättäen yli 20h ja jää paikatta. Ilmoittaisit aina väliaikatilateen, paljonko meitä on. Milloin maksu viimeistään maksettava Logomon mielestä ,? Kiitollisena Gamma.
Sanoisin, että tuo 20h on aika paljon, koska kaikki kuitenkin haluavat mahdollisimman hyvän kaidepaikan. 10h porukka voisi olla hyvä, ja silloin kustannus asettuisi juurikin 100€ paikkeille. Eilen kiinnostuneita taisi olla vasta 6, en tiedä ilmoittautuuko tänään lisää. Toisaalta jos ilmoittautuneita tulee paljon, niin aitiot 21 ja 22 sai muistaakseni yhdistettyä, mutta en oikein usko, että näin käy.
-Metulji
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aitio? 22? Ne wc sijainnit yms. Riittääkö heille, että jokainen maksaa netissä yksitellen tiettyyn tilaukseen 50€? (20h oletus) Entäs jos ei täytykkään? Maksetaanko "sakot" siellä? Onko siellä oma narikka...ei varmaan. Kiinnostunut, vaikkapa nimim. Gamma
Joo tuosta maksupolitiikasta voisi kanssa kysyä, pitääkö maksaa etukäteen, vai voiko maksaa paikan päällä tms. Olen tuo edellä kirjoitellut vaikkapa Nimim. Metulji, jos linjasta poikkeaminen sallitaan 😀
Selvitän maksupolitiikkaa seuraavalla soitolla Logomoon, kun tilanne tästä selviää.Kyselen myös nuo muut jo mainitut kyssärit.Tuota "sakkoa" en kyllä ymmärtänyt, että mitä kysyjä tarkoitti.
Tarkoitin, että jos löydetään 20hlöä ja maksu perustuu jotenkin siihen 50€, ja todellisuudessa ei täytykään, ja tarvitaan lisää rahaa..mutta ei maksaminen varmasti noin tule menemään? Joten turha pohdinta minulta. Gamma.🙂
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli itse asiassa muutama vuosi takaperin ihan aikuisten oikea identiteettikriisi liittyen tähän heteronainen/haluaisin olla homomies -teemaan.
Eikä ollut minkään fanituksen tuote. Itse asiassa hävettää puhua tästä ääneen.
Oman puolison kanssa puitiin tätä kyllä pitkään, mutta en silti tullut yhtään viisaammaksi siitä että miksi tunnen näin, ja mitä tälle asialle pitäisi/voisi edes tehdä.Olen aina ollut vähän "poikatyttö" ja lapsesta asti "poikien jutut" on kiinnostanut enemmän kuin esim. barbileikit. Edelleen viihdyn esim. puutyön, autojen ja painonnoston parissa parhaiten. Sek suaalisessa mielessä naiset eivät voisi vähempää kiinnostaa, eli en ole mikään tyypillinen rekka l esbo kuitenkaan.
Minulle siis tosi jännä kokemus todeta, että meitä on siis ilmeisesti muitakin?
So, there is nothing strange about this. Our gender identities and sexual orientations aren't compartmentalized, there are a million shades. None of us are 100% male or female or straight or gay.
Ihanin Kärtsä
https://www.instagram.com/reel/CwagCYntL5c/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==