Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että Tuiskun Gringr Mayheim trendaa Spotifyissa kybällä. 😊 Ei mulla mitään virallista statistiikkaa ole esittää, enkä tiedä mikä oli biisin tilanne vaikka viime viikolla, mutta ainakin itsellä se tulee Spottarissa heti toiseksi ehdotukseksi, kun kirjoitan Antti Tuiskun hakukenttään. (Kirjoitin ekaks vahingossa että halukenttään, ah ja voih miten sopivaa!! )
T. Heteronainen joka näköjään haluaisi olla homomies
Mullakin trendaa omassa päässä jo Tuiskut ja Benjaminit. Tuntuisi että olen liian vanha laulelemaan näitä mukana mutta ei voi mitään. En minä ennen tämmöisiä kuunnellut vaan rokimpaa.
t. mulla vois varmaan olla sama nimimerkkikin kuin sulla
Mikä ihme tällainen ilmiö on 😀 Mulla voisi olla sama nimimerkki ja samoja kuuntelen nyt.
Ihan hulluksi mennyt täälläkin. Minusta Benkun Hoida mut on alkanut kuulostaa hyvältä.
Mulla se on Minä minä maa ja "nyt mä pitelen valtikkaa" soi päässä. Luoja varjele etten laulele sitä vahingossa jossain ääneen. Myös persikan perään jäi päähän soimaan sattuneesta syystä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.picuki.com/media/3180670689559922357
Mua vieläkin ihastuttaa nää tän linkin nuori Bojan -kuvat. Onkohan se tehnyt ton traktorikuvan huvikseen homoille vähän pilailumielessä? Ja ethän heterona loukkaannu tästä, pls.
Yksi kuva jossa on myös täysin Kärtsämäinen irvistys. Toki toi on rock-skenen aika perusposeerauksia.
Se kuva punainen mikä lie kimono päällä oli kans mielenkiintoinen.
Se traktorikuva on musta pikemmin vähän samanlaista kuvastoa kuin Golassa pöyhitään pellolla tytön kanssa heinänkorsi suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuto.netissä on Turkuun 2 lippua myynnissä.
Ylihintaisia, ja lippu.fi:ssä on taas normihintaisia lippuja saatavilla.
Miten siellä on taas niitä lippuja saatavilla? Eilen oli loppuunmyyty Logomon työntekijän mukaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää jo tääällä. Tavastia. Sama ilta, erilainen halaus:
https://www.tumblr.com/invalluable/727018034461573120?source=share
Kääk en saa tästä kiinni millä lailla erilainen?
Eri, mutta kommentoin.
Vasemman puoleinen video, jossa K halaa lyhyesti tuplaajaa ja sitten tulee Jesse, kaikki kolme halaavat toisiaan. Nämä ystävysten kesken halauksia.
Oikean puoleisessa videossa K ja B halaavat toisiaan. Ulospäinkin nähtävissä selvästi intensiivisempi, syvempi halaus, jossa tunnelataus selvä.
B on kärtsän Heikko kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä on taas niitä lippuja saatavilla? Eilen oli loppuunmyyty Logomon työntekijän mukaan :D
Jos ne pysyy varattuina jonkin aikaa ja jos et osta niin sitten vapautuvat tietyn ajan päästä.
Vai voiko olla sitä takaseinää yhä siirrettäisiin ja siten paikkoja tulisi lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori B ja 4. kuvassa villasukka.https://www.picuki.com/media/3180670689559922357
Apuuua taas mikä sivu ja nää kuvat!!
Toi traktorikuva! 😂 Se ainakin oli Bojun instassa! Se on kivan _iloinen_, if you know what I mean. . .
Villasukka 🤎🤎💖💖 Ei ole 2,5 vahvuista (ohutta) lankaa nähnytkään 😊😊😊
Nyt miltei harmittaa, etten ole tekemässä mitään Lettlopi-issikkasukkia!
Ainakin laulaessa tarttee pitää jalat lämpiminä. Oon ite lauluharrastaja ja joka ikinen lauluope on aina ensimmäiseksi sanonut että villikset jalkaan ku aletaan treenata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatuiko aitio omaan mahdottomuuteensa vai kysyykö joku, joka ehdotti sitä, tarkemmin Logomosta? Kartta oli näkyvissä esim. Hedberg shown lippumyynnissä. Aitio 22 näkyi olevan lavaa lähempänä kuin 21? Jotenkin ne tässä näyttivät olevan kaempama lavasta kuin aiemmissa kartoissa? On kyllä sekavaa😵💫
Hedbergin keikalle on eri tavalla laitettu tila. Tai siellä ei siis ole seisomapaikkoja vaan permannollakin on tuoleja. Lisäksi sivukatsomot on kokonaan käytössä. Vertaa sitä esim tähän, tää on muuten sama mutta jokereilla oli maininta siitä alaikäisten tilasta (joka taitaa olla sittenkin siellä ihan edessä hitto vieköön). https://www.lippu.fi/event/the-pikkujoulut-logomo-17137537/
Jos tila on näin, niin sitten aitio 21 voisi olla parempi, koska on lavan etupuolella eikä suoraan lavan yläpuolella.
Soitettu Logomoon klo 14.45, väliaikatietoja:
Nainen puhelimessa sanoi, että ei sinne toista lippua tarvitse ostaa, koska sama lippu käy, jos on jo aikaisemmin ostanut lipun.Sanoi, että aitioita olisi vielä vapaana.Hän pyysi vielä tarkistamaan lippu.fi:sta, että miten vaihto tapahtuisi.Soitin sitten sinne ja sieltä sanottiin, että täytyy sopia asiasta Logomon henkilökunnan kanssa sillä heillä ei ole mitään sitä vastaan, koska toimivat vain lippujen välittäjinä. Ajattelin soittaa sinne vielä uudelleen ja sopia tarkemmin asiasta, mutta ajattelin sitä ennen kysäistä, että olisiko oikeasti kiinnostuneita.
Mä olisin periaatteessa kiinnostunut, jos on tarpeeksi väkeä jakamaan kuluja. Ehkä joku 100-150€ max. olisin valmis maksamaan. Normi pääsylippu tapahtumaan on. Kysytkö vielä mitä aitioita on vapaana ja mikä on JO konsertin tarkka pohjakartta? Näyttäisi, että toisinaan aitio 21, toisinaan 22 mistä näkee paremmin lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Toi matkailuohjelma ois ihana syy niiden olla yhdessä ja tuottaa hauskaa kontenttia katsojille... ja molemmat sais siitä taskurahaakin.
Mä kyllä toivon, että Bojan pysyy muusikkona, eikä ala tv-tähdeksi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen puhelimessa sanoi, että ei sinne toista lippua tarvitse ostaa, koska sama lippu käy, jos on jo aikaisemmin ostanut lipun.Sanoi, että aitioita olisi vielä vapaana.Hän pyysi vielä tarkistamaan lippu.fi:sta, että miten vaihto tapahtuisi.Soitin sitten sinne ja sieltä sanottiin, että täytyy sopia asiasta Logomon henkilökunnan kanssa sillä heillä ei ole mitään sitä vastaan, koska toimivat vain lippujen välittäjinä. Ajattelin soittaa sinne vielä uudelleen ja sopia tarkemmin asiasta, mutta ajattelin sitä ennen kysäistä, että olisiko oikeasti kiinnostuneita.
En ole tulossa Turkuun, mutta jos olisin niin ehdottomasti kiinnostaisi aitio!! Pidä peukkuja, että saatte porukan kasaan ja tämän toteutumaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi matkailuohjelma ois ihana syy niiden olla yhdessä ja tuottaa hauskaa kontenttia katsojille... ja molemmat sais siitä taskurahaakin.
Mä kyllä toivon, että Bojan pysyy muusikkona, eikä ala tv-tähdeksi.
Mutta sehän on jo tv-tähti! Näyttelijä ja juontaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tänä aamuna Lippuun ilmestyi taas 7 lippua saataville, vaikka eilen näytti loppuunmyytyä. Toivottavasti ei oo joku bugi ja ylibuukkaa salia 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta kommentoin.
Vasemman puoleinen video, jossa K halaa lyhyesti tuplaajaa ja sitten tulee Jesse, kaikki kolme halaavat toisiaan. Nämä ystävysten kesken halauksia.
Oikean puoleisessa videossa K ja B halaavat toisiaan. Ulospäinkin nähtävissä selvästi intensiivisempi, syvempi halaus, jossa tunnelataus selvä.
Veljellinen tunnelataus minun silmääni. B taputtelee selkää kuin paras bro. K on aina sydämellinen halaaja, kuten viisufinaalin jälkeen halaili useampiakin ihmisiä juuri samalla tavalla kuin tavastialla B:tä. Tuo tunnelataus on sinun tulkintaasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta kommentoin.
Oikean puoleisessa videossa K ja B halaavat toisiaan. Ulospäinkin nähtävissä selvästi intensiivisempi, syvempi halaus, jossa tunnelataus selvä.[/quoteIhan on kuule vain B&K markkinointihalaus kyseessä ;) ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatuiko aitio omaan mahdottomuuteensa vai kysyykö joku, joka ehdotti sitä, tarkemmin Logomosta? Kartta oli näkyvissä esim. Hedberg shown lippumyynnissä. Aitio 22 näkyi olevan lavaa lähempänä kuin 21? Jotenkin ne tässä näyttivät olevan kaempama lavasta kuin aiemmissa kartoissa? On kyllä sekavaa😵💫
Hedbergin keikalle on eri tavalla laitettu tila. Tai siellä ei siis ole seisomapaikkoja vaan permannollakin on tuoleja. Lisäksi sivukatsomot on kokonaan käytössä. Vertaa sitä esim tähän, tää on muuten sama mutta jokereilla oli maininta siitä alaikäisten tilasta (joka taitaa olla sittenkin siellä ihan edessä hitto vieköön). https://www.lippu.fi/event/the-pikkujoulut-logomo-17137537/
Jos tila on näin, niin sitten aitio 21 voisi olla parempi, koska on lavan etupuolella eikä suoraan lavan yläpuolella.
Mikä aitio? 22? Ne wc sijainnit yms. Riittääkö heille, että jokainen maksaa netissä yksitellen tiettyyn tilaukseen 50€? (20h oletus) Entäs jos ei täytykkään? Maksetaanko "sakot" siellä? Onko siellä oma narikka...ei varmaan. Kiinnostunut, vaikkapa nimim. Gamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta kommentoin.
Oikean puoleisessa videossa K ja B halaavat toisiaan. Ulospäinkin nähtävissä selvästi intensiivisempi, syvempi halaus, jossa tunnelataus selvä.B on kärtsän Heikko kohta.
Jep. Mun päässä B ainakin aamulla sai raivikset, kun K oli julkaissut tuon koostevideon, se tykitti, et miksi ja kuinka nyt Tommy on siellä!!? ja ettei ois halunnut itseään siihen ja muistutuksia Tavastian possujunasta ym. . .
Ja Kärde joutui sitten kaksin käsin lepyttelemään kovasti kierroksia ottanutta Bojania. Mutta Kärtsän lemmenpehmeässä käsittelyssä Bojankin sitten lauhtui. Puhelimessa tai paikanpällä. Miten haluatte.
Yes yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin periaatteessa kiinnostunut, jos on tarpeeksi väkeä jakamaan kuluja. Ehkä joku 100-150€ max. olisin valmis maksamaan. Normi pääsylippu tapahtumaan on. Kysytkö vielä mitä aitioita on vapaana ja mikä on JO konsertin tarkka pohjakartta? Näyttäisi, että toisinaan aitio 21, toisinaan 22 mistä näkee paremmin lavalle.
Ymmärsin, että kaikki olisivat vapaana. JO:n pohjakarttaa en huomannut kysyä, koska halusin selvittää ensin riittäisikö täällä kiinnostusta.Itse kyllä olisin ikionnellinen, jos pääsisi katselemaan paraatipaikalle kundeja ja tosiaan toista lippua ei tarvitse ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tänä aamuna Lippuun ilmestyi taas 7 lippua saataville, vaikka eilen näytti loppuunmyytyä. Toivottavasti ei oo joku bugi ja ylibuukkaa salia 😅
Jahas, kohta alkaa oikeesti jännittää tuon tapahtuman järjestelyt :D Minä olen se, jolle eilen työntekijä sanoi, etteivät he toivo siellä jonotettavan. Eli tulla tyyliin ovien aukaisuun. Ihan oikeasti siis..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aitio? 22? Ne wc sijainnit yms. Riittääkö heille, että jokainen maksaa netissä yksitellen tiettyyn tilaukseen 50€? (20h oletus) Entäs jos ei täytykkään? Maksetaanko "sakot" siellä? Onko siellä oma narikka...ei varmaan. Kiinnostunut, vaikkapa nimim. Gamma
Joo tuosta maksupolitiikasta voisi kanssa kysyä, pitääkö maksaa etukäteen, vai voiko maksaa paikan päällä tms. Olen tuo edellä kirjoitellut vaikkapa Nimim. Metulji, jos linjasta poikkeaminen sallitaan 😀
Jotenkin valitettavasti luulisin että joku joutuu maksamaan sen aition kokonaan ja muut sitten sille.
Tai sitten se tulee tänne jo etukäteen....