Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
81881/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välitetä Kärtsä ja Bojan noista moraali Marketoista. Jatketaan vaan yhdessä puuhia näiden formula lakanoiden päällä. T: Tommy

Vihdoinkin asiaa.

Vierailija
81882/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Ctx-PPIAeOI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Otetaan väliin meidän kyllästynyt mirri 😻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81883/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä laitoin vähän aikaa sitten ne sanat kun tuli jotenkin tän palstan ikäkriiseilyt mieleen tosta kappaleen alusta ja sitten se demoni sopi niin hyvin boitsuun. 😈

https://lyricstranslate.com/en/grindr-mayhem-grindr-mayhem.html

Vierailija
81884/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on ihan selvästi puutteessa. Haisee tänne Turkuun asti hänen syyskiima.

Hyvä, että mukana myös T. Vai meneekö huomio siitä huolimatta vaan Bojaniin?

Nyt alkaa pikku hiljaa kauhistuttamaan, mitähän sieltä tulee 15.9. Nyt jo K alkanut valmistella ihmisiä.

Vierailija
81885/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tuostakin nyt oikeasti alkaa jankkaamaan ja väittelemään että K on se härski pahis ja B mukamas on todella viaton pyhäkoulupoika😂 Voi teitä.

No ei tarttis, mutta ärsyttää, kun K-fanit eivät osa voi ottaa mitään K:n tekemisten kommentointeja ilman, että pitää huutaa: "mutku Bojan! Kyllä sekin tekee!" Mitä, ootko 5v.?

Ja siis kesemmällä alkoi toi väittely siitä housukuvasta, että kyllä B:kin julkaisee ihan samanlaisia. Siksi en siedä kyseisiä väitteitä, koska ne vaan eivät ole totta, koko keskustelu onkin täysin naurettava.

Mikä housukuva? Ei mulla mitään housuja ole täällä formula lakanoiden kätköissä. T: Boitsu

eipäs Bojan tahrata siellä K:n lakanoita vaikka herkillä siellä varmasti ollaan tuon aamustoorin jäljiltä. Kyllä se Kärtsä tulee kohta ruokakaupasta, kun joutuu käymään Raybanit päässä aamutunneilla.

Kermavaahdot ostettu. Mä oon tulossa.

T. Kärde

Vierailija
81886/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa pikku hiljaa kauhistuttamaan, mitähän sieltä tulee 15.9. Nyt jo K alkanut valmistella ihmisiä.

Äh. Kyse oli fanin koostamasta upeasta editistä. Ei Kärtsän.

Tottakai tollaset taideteokset repostataan kokonaan. Bojan ei ollut siinä pääosassa, vaan itse Kärtsä. Tuo mitään "valmistelua" ole.

Vierailija
81887/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, M ja P! Enkö minä ole sanonut, että työajalla ei niitä elektroniikkavideoita miehistä katsella!

T. Pomo

Vierailija
81888/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä laitoin vähän aikaa sitten ne sanat kun tuli jotenkin tän palstan ikäkriiseilyt mieleen tosta kappaleen alusta ja sitten se demoni sopi niin hyvin boitsuun. 😈

https://lyricstranslate.com/en/grindr-mayhem-grindr-mayhem.html

Jep, kävin etsimässä, että minkä  Tuiskun biisin sanoja ne ois voinut olla ja tokalla löysin (ensin tarkistin, että ovatko Satisfyer pron sanat, kun Tuiskun tuotantoa en yhtään tunne, mut ei ollu ne),  niin siis noihan sopii jotenkin taas vähän liian hyvin tähänkin shippiin 😱 Heh ja voi luoja 😅

Vierailija
81889/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotukset ainakin ladattu aika korkealle, olen pettynyt jos mv ei aiheuta kunnon mayhemia 🔥

Vierailija
81890/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa menoa luvassa .. Boitsu saattaa vielä perua tulonsa jos K ei pidä kiimaansa kurissa.

Vierailija
81891/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tuostakin nyt oikeasti alkaa jankkaamaan ja väittelemään että K on se härski pahis ja B mukamas on todella viaton pyhäkoulupoika😂 Voi teitä.

No ei tarttis, mutta ärsyttää, kun K-fanit eivät osa voi ottaa mitään K:n tekemisten kommentointeja ilman, että pitää huutaa: "mutku Bojan! Kyllä sekin tekee!" Mitä, ootko 5v.?

Ja siis kesemmällä alkoi toi väittely siitä housukuvasta, että kyllä B:kin julkaisee ihan samanlaisia. Siksi en siedä kyseisiä väitteitä, koska ne vaan eivät ole totta, koko keskustelu onkin täysin naurettava.

Mikä housukuva? Ei mulla mitään housuja ole täällä formula lakanoiden kätköissä. T: Boitsu

eipäs Bojan tahrata siellä K:n lakanoita vaikka herkillä siellä varmasti ollaan tuon aamustoorin jäljiltä. Kyllä se Kärtsä tulee kohta ruokakaupasta, kun joutuu käymään Raybanit päässä aamutunneilla.

Kermavaahdot ostettu. Mä oon tulossa.

T. Kärde

Annatko honey sen kermavaahdon sille naapurin Moraali-Marketalle, niin se voi keskittyä leipomaan manssikkakakkua sillä välin, kun mä kuorrutan sua ! Eikä kuuntele seinän läpi. T. Bojtsusi

Vierailija
81892/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo video piristi kyllä mukavasti aamua (itse asiassa jo aamuyötä, olin hereillä silloin ja tuli Tumppua selatessa vastaan). Piti katsoa parikin kertaa ennen kuin lähdin töihin 😅 Onneksi en oo aspassa tänään, asiakkaat katsois varmaan oudoksuen, kun virnuilen typeränä 😂

- Jossu

Instassahan toi oli.

Vierailija
81893/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja kommentteja alkuperäisessä tiktokissa. Joo, ei taida K:n olo olla kovin epämukava videon nähtyään xD.

Vierailija
81894/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo video piristi kyllä mukavasti aamua (itse asiassa jo aamuyötä, olin hereillä silloin ja tuli Tumppua selatessa vastaan). Piti katsoa parikin kertaa ennen kuin lähdin töihin 😅 Onneksi en oo aspassa tänään, asiakkaat katsois varmaan oudoksuen, kun virnuilen typeränä 😂

- Jossu

Instassahan toi oli.

Se on ihan joka paikassa, näin sen myös Tubleresissa.

Vierailija
81895/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä noita sanoja. Ton Mayhemin. 🤭😂

Vierailija
81896/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja kommentteja alkuperäisessä tiktokissa. Joo, ei taida K:n olo olla kovin epämukava videon nähtyään xD.

Linkkiä?

Vierailija
81897/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Jossu

Instassahan toi oli.

Ai K:n julkaisemana? Mitä niin erityisen ihmeellistä videossa on ilman sitä ulottuvuutta, vaikka se onkin hieno? 

Vierailija
81898/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Jossu

Instassahan toi oli.

Ai K:n julkaisemana? Mitä niin erityisen ihmeellistä videossa on ilman sitä ulottuvuutta, vaikka se onkin hieno? 

Toi tiktok videohan oli postattu mm. tänne jo useita päiviä ennen kuin K postas sen omassa ig:ssään. Fandomissa se on ollut hyvin tiedetty jo ennen K:n antamaa lisäjulkisuutta.

Vierailija
81899/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toivottavasti on Tommylta ja Antiltakin luvat kyselty.

Vierailija
81900/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey Mister Bojtsu Johnson,

bio doesn't tell if you're a top or bottom?

Are we going to your place or mine?

I love your stetson.

Ketju on lukittu.