Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
81861/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskuhan varmaan saa vähän kv. kuuntelukertoja biisilleen joten hyötyä sillekin :D

Vierailija
81862/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuon 🥵 kuvan Kärdestä löytää? Tuon tuosta tik tokista. Kaverin puolesta kyselen.

T. Lista gay

Haluu myös. Ilman että toisessa silmässä on tiktok-pallo

Pöytäkoneella kun katsoo niin ei näy tiktokpalloja.

Katsoo katsoo, mutta mä otankin noista ruutukaappauksia puhelimeen. Koneella on muutama mutka matkassa, että sen saa puhelimeen, ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81863/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuiskuhan varmaan saa vähän kv. kuuntelukertoja biisilleen joten hyötyä sillekin :D

Huvittaa ajatus että Boitsu on kyllä jo kuunnellut ja katellut enkkukäännöksetkin. Eiköhän se oo tuon jo nähnyt aiemmin. 😃

Vierailija
81864/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto nyt en voi olla kattomatta tota edittiä repeatilla.,..........

Vierailija
81865/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh töistä tuu taas mitään. Kiitos Kärtsäri.

Vierailija
81866/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tuostakin nyt oikeasti alkaa jankkaamaan ja väittelemään että K on se härski pahis ja B mukamas on todella viaton pyhäkoulupoika😂 Voi teitä.

No ei tarttis, mutta ärsyttää, kun K-fanit eivät osa voi ottaa mitään K:n tekemisten kommentointeja ilman, että pitää huutaa: "mutku Bojan! Kyllä sekin tekee!" Mitä, ootko 5v.?

Ja siis kesemmällä alkoi toi väittely siitä housukuvasta, että kyllä B:kin julkaisee ihan samanlaisia. Siksi en siedä kyseisiä väitteitä, koska ne vaan eivät ole totta, koko keskustelu onkin täysin naurettava.

Vierailija
81867/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuon 🥵 kuvan Kärdestä löytää? Tuon tuosta tik tokista. Kaverin puolesta kyselen.

T. Lista gay

Katsoo katsoo, mutta mä otankin noista ruutukaappauksia puhelimeen. Koneella on muutama mutka matkassa, että sen saa puhelimeen, ei jaksa.

Vinkki: tik tok pallon ja kaikki muutkin ylimääräiset jutut ruudulta saa painamalla 2 sormea ruudulle.

Vierailija
81868/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tuostakin nyt oikeasti alkaa jankkaamaan ja väittelemään että K on se härski pahis ja B mukamas on todella viaton pyhäkoulupoika😂 Voi teitä.

Mua kyllä kiihottaa tuo ajatus.

Vierailija
81869/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ja Madame Cyka ig ... Teksti 😅

Vierailija
81870/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarttis, mutta ärsyttää, kun K-fanit eivät osa voi ottaa mitään K:n tekemisten kommentointeja ilman, että pitää huutaa: "mutku Bojan! Kyllä sekin tekee!" Mitä, ootko 5v.?

Ja siis kesemmällä alkoi toi väittely siitä housukuvasta, että kyllä B:kin julkaisee ihan samanlaisia. Siksi en siedä kyseisiä väitteitä, koska ne vaan eivät ole totta, koko keskustelu onkin täysin naurettava.

Mikä housukuva? Ei mulla mitään housuja ole täällä formula lakanoiden kätköissä. T: Boitsu

Vierailija
81871/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo video piristi kyllä mukavasti aamua (itse asiassa jo aamuyötä, olin hereillä silloin ja tuli Tumppua selatessa vastaan). Piti katsoa parikin kertaa ennen kuin lähdin töihin 😅 Onneksi en oo aspassa tänään, asiakkaat katsois varmaan oudoksuen, kun virnuilen typeränä 😂

- Jossu

Vierailija
81872/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito, säkö se taas oletkin, joka täällä on Bojanin puolesta loukkaantunut?

Vierailija
81873/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lista gay

Vinkki: tik tok pallon ja kaikki muutkin ylimääräiset jutut ruudulta saa painamalla 2 sormea ruudulle.

Aaa, kiitos, pitääpä kokeilla!!!

Vierailija
81874/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito, säkö se taas oletkin, joka täällä on Bojanin puolesta loukkaantunut?

En ole tämän videon julkaisusta, todellakaan. Mutta se ei muuta sitä, että näiden julkaisema sisältö on erityyppistä.

Vierailija
81875/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viimeisetkin sademetsät kuivuvat tänään, kun Moraali Marketat näkevät K stoorin 😂😂

Mä oon pahastunut joistakin K postauksista, mutta tämän jakaminen on musta hillittömän hauska juttu. Ja noi sanat😄

T. Moraali Marketta

Vierailija
81876/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä housukuva? Ei mulla mitään housuja ole täällä formula lakanoiden kätköissä. T: Boitsu

eipäs Bojan tahrata siellä K:n lakanoita vaikka herkillä siellä varmasti ollaan tuon aamustoorin jäljiltä. Kyllä se Kärtsä tulee kohta ruokakaupasta, kun joutuu käymään Raybanit päässä aamutunneilla.

Vierailija
81877/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omg... no, eipähän jää ulkkisfaneille epäselväksi, kantsiiko biisin sanat kääntää 😅

Hauskaa, et siinä sanotaan toi oon sängyssä aika Demoni

Vierailija
81878/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hieromas*uva hajoaa Käärijän takia, niin haenko korvauksia omasta vakuutuksesta vai lähetetänkö korvausvaatimuksen Käärijälle? Mulla on vakuutus myös extreme harrastuksia varten.

Vierailija
81879/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan vissiin laittoi noita Tuiskun tämän biisin sanoja tänne ihan vähän aikaa sitten???? Vai missä just äskettäin näin ne? En shippaile kuin tässä ketjussa ja väliin käyn Kaksplussalla. Että näissä se minusta oli. 

Mikä olikaan konteksti siinä? Kuka muistaa?

Vierailija
81880/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg... no, eipähän jää ulkkisfaneille epäselväksi, kantsiiko biisin sanat kääntää 😅

Hauskaa, et siinä sanotaan toi oon sängyssä aika Demoni

Madame cykan ig?

Ketju on lukittu.