Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Turku on Suomen suurimpia kaupunkeja, Helsinkiin puolitoista tuntia. Miksi ei olisi ihmiset liikkeillä runsain mitoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nuo liput olla menneetkin, kun monta kuukautta ovat olleet myynnissä.. Ei niin paljo kiinnosta että itse ottaisin yhteyttä
Mä otin, vaikka en ole itse edes Logomoon menossa. 😆 Laitan sit vastauksen tänne, uskokaa tai älkää.
Kysyitkö ovien avautumisesta, kun se tunti vaikuttaa liian vähältä?
Tätä en kysynyt, varmaan joku muu voi kysyä jos kiinnostaa 😉
Vierailija kirjoitti:
Miksei logomossa vois olla maksimikapasiteetti käytössä? Joker Outilla on kuukausittaisia kuuntelijoita spotifyn mukaan Helsingissä 28 550 näin yli kolme kuukautta viisujen jälkeen. Tietenkään sekään ei koko totuutta kerro, kun taitaa laskea mukaan myös yksittäiset kuuntelut, mutta toisaalta eipä Joker Outin biisejä spotifyn tekemillä soittolistoilla enää hirveästi näy.
Uskon kyllä et on myyny just noin hyvin. Tavastiatkin myi loppuun muutamassa minuutissa.
Mistä noi spotifyn tilastot muuten näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
https://vm.tiktok.com/ZGJGXYWnY/Rakennetaan Bojanin kanssa omakotitalo. Ihana Kärsy.
Mutta inhottaa miten yleisöstä jankataan B:sitä.. kaikki tiedämme että K vitsailee
Miksi se sinua inhottaa? Ei näytä Kärdeä inhottavan. Tuskin vitsailisi noin sujuvasti jos inhottaisi. Ei ainakaan heittäisi bensaa liekkeihin.
Toi bensaa liekkeihin -fiilis latautuu kyllä ainoastaan sun omassa päässäsi.
Jokainen neutraalisti asiaan suhtautuva kuulee tossa läpi jo hieman kyllästyneen sävyn, jolla pannaan asia pois päiväjärjestyksestä taas kerran calmisti.
Jokainen voisi kuvitella ne jatkokysymykset "Ai miksi et, ai missä vaiheessa teidän välit meni poikki" , jos Käärijä vastaisi tonlaatuisiin kysymyksiin "Ei, mitään ei ole meiltä enää odotettavissa"
Vähän sitä kontekstin lukutaitoa please.
Tämä. Uskon, että K ja B ovat ystäviä mutta varmasti alkaa kyllästyttää, kun aina kysytään toisesta. Hyvä neutraali vastaus K:lta, ei jää kauheasti spekuloitavaa.
Ja tavallaan ymmärrän, että haluaa7 nyt viedä huomiota pois bromancesta Bojanin kanssa, koska seuraava julkaistava biisi on yhteisprojekti Tommyn kanssa. Toisaalta kyllähän K edelleen ruokkii K&B shippausta mm. tykkäämällä fanitaiteesta ja viittaamalla B:hen somepostauksissa, joten osittain saa syyttää myös itseään miksi siitä kysytään edelleen.
No joksut (=Bojan) ei sitten kyllä tykänny ees kuvasta missä K tapasi Suomen presidentin. Ei kovin vastavuoroista.
Ja Kärtsä on ystävällinen -se näkee noista fanisykerrryksistä, miten aikaa ja vaivaa on käytetty.
Ja tottakai toivoo ettei Jokerikeikat oo limbo Suomessa,kun ite on tän pöhinän pääosin saanut aikaankin - somejulkaisusta tykkääminen ja shippikortin vilauttelu on helppo keino muistuttaa muuten hieman aneemisen bändin olemassaolosta
Jep..K on aina puhut hyvin JO:sta ja B:stä.. Ärsyttää vähän tuollainen saamattomuus
Kenen ja mikä saamattomuus?
Neljänneksi viimeiseen kommenttiin: ei kait some-julkaisujen tykkäämisten tarvitse mennä koko ajan tasan. Ihmettelen sitä, että noita tykkäyksiä seurataan noin tiiviisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiasta sanottiin, että 2500 on tulossa, ja että L-sali.. jos kumpikin pitävät paikkansa, niin lippuja pitäisi olla reilusti saatavilla
Paitsi jos niiden määrää on rajoitettu jostain syystä. Ehkä salia on rajattu tai kaikkia lippuja ei ole laitettu myyntiin.
Mitä ihmettä tää arvuuttelu nyt on? Jos salia on rajattu, se ei ole L-koko, vaan M, S tai XS. Ja miksi artisti varaisi maksaisi kalleimman salin, mutta ei haluaisi kaikkia lippuja myyntiin?
Jostain syystä sähköpostissa ja puhelimessa oli annettu eri tietoa. Ilmeisesti siellä on kuitenkin se 3500, jos L sali oli varattu.
Kyllä puhelimessa sanoi mulle kyseessä olevan loppuunmyydystä 3500 keikasta.
Noh, onneksi ostin liput peruutusvakuutuksella..
Kannattaa varmaan lukea ne lipputurvan ehdot uudestaan.
Luin.. eiköhän jokin syy löydy :D syksyllä liikkuu kaiken maailman lenssuja jne.
Kyllä sä nyt meet sinne rouva numero 3499:nä todistamaan Jokereiden huoltamoiskelmäkokoelman villiä värinää.
ja voihan sieltä lähteä jos ei miellytä!
LadySLO:) kirjoitti:
Can someone tell me what does K say in that video? I can't tell what is serious and what is a joke from your comments, Google translator doesn't speak sarcasm! 😬
The video poster asks: "Will Käärijä make a collaboration song with Bojan?"
Käärijä answers: "With Bojan... Well, I think we can build a house together, but a collaboration song... I don't know, we'll see where life takes us. Might be that we'll even make it [the song]!"
(From his tone it's obvious he's joking about the house but fairly serious about not knowing about the song.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei logomossa vois olla maksimikapasiteetti käytössä? Joker Outilla on kuukausittaisia kuuntelijoita spotifyn mukaan Helsingissä 28 550 näin yli kolme kuukautta viisujen jälkeen. Tietenkään sekään ei koko totuutta kerro, kun taitaa laskea mukaan myös yksittäiset kuuntelut, mutta toisaalta eipä Joker Outin biisejä spotifyn tekemillä soittolistoilla enää hirveästi näy.
Uskon kyllä et on myyny just noin hyvin. Tavastiatkin myi loppuun muutamassa minuutissa.
Menee koneella spotifyn sovellukseen, sieltä etsii artistin ja tietoja. Siitä kuvasta painaessa tulee tarkempia kuuntelijatilastoja näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nuo liput olla menneetkin, kun monta kuukautta ovat olleet myynnissä.. Ei niin paljo kiinnosta että itse ottaisin yhteyttä
Mä otin, vaikka en ole itse edes Logomoon menossa. 😆 Laitan sit vastauksen tänne, uskokaa tai älkää.
Kohta Logomon aspa ihan tukossa, kun kaikki naudat jankkaamassa samoja kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tuntihan taas riippuu siitä paljonko lippuja on oikeasti myyty, onko 2400 vai vaikka se 700.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee koneella spotifyn sovellukseen, sieltä etsii artistin ja tietoja. Siitä kuvasta painaessa tulee tarkempia kuuntelijatilastoja näkyviin.
Eri, mutta joku myös linkkasi tässä ketjussa varmaan parituhatta sivua sitten tämän sivuston, jota olen käyttänyt Joker Outin suosion seurantaan: https://songstats.com/artist/guzv73tk/joker-out/audience?source=spotify
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiasta sanottiin, että 2500 on tulossa, ja että L-sali.. jos kumpikin pitävät paikkansa, niin lippuja pitäisi olla reilusti saatavilla
Paitsi jos niiden määrää on rajoitettu jostain syystä. Ehkä salia on rajattu tai kaikkia lippuja ei ole laitettu myyntiin.
Mitä ihmettä tää arvuuttelu nyt on? Jos salia on rajattu, se ei ole L-koko, vaan M, S tai XS. Ja miksi artisti varaisi maksaisi kalleimman salin, mutta ei haluaisi kaikkia lippuja myyntiin?
Jostain syystä sähköpostissa ja puhelimessa oli annettu eri tietoa. Ilmeisesti siellä on kuitenkin se 3500, jos L sali oli varattu.
Luin.. eiköhän jokin syy löydy :D syksyllä liikkuu kaiken maailman lenssuja jne.
Luitko loppuun asti? Pakottavuus arvioidaan lääketieteellisin perustein. Eli tarvitset lääkärintodistuksen siihen, että lenssusi estää lipun käyttämisen.
Tietenkin! Kyllä se lääkäri sen diagnosoi aina
Diagnoosi on eri asia kuin se että saat todistuksen siitä ettet taudin takia voi käyttää lippuasi. Se todistus maksaa etkä sitä välttämättä silti saa heti ekalta lääkäriltä, koska se lenssu ei välttämättä ole este. Se nyt kuitenkin on vakuutuspetos väittää jotain mikä ei ole totta. Lipputurva on vakuutus siinä missä muutkin ja sen ehdot on tietenkin kireät, vaikka se mielellään myydäänkin ihanan helppona lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Turku on Suomen suurimpia kaupunkeja, Helsinkiin puolitoista tuntia. Miksi ei olisi ihmiset liikkeillä runsain mitoin?
Varmaan voisi kuvitella tapahtuvaksi jos kyse olisi edes viikonlopusta, mutta ei sinne keskellä viikkoa lähdetä noin sankoin joukoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä nyt meet sinne rouva numero 3499:nä todistamaan Jokereiden huoltamoiskelmäkokoelman villiä värinää.
ja voihan sieltä lähteä jos ei miellytä!
Ei voi. Jos näette yhdenkään eksyneen naudan harhailevan niin muut kunnon karjakkoina tyrkkäävät sen takaisin karsinaan. Samoin toimitte jos joku nauta harhailee ulko-ovien luona keikan alkamisaikoihn eikä näytä itse löytävän sisäänkäyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko loppuun asti? Pakottavuus arvioidaan lääketieteellisin perustein. Eli tarvitset lääkärintodistuksen siihen, että lenssusi estää lipun käyttämisen.
Tietenkin! Kyllä se lääkäri sen diagnosoi aina
Diagnoosi on eri asia kuin se että saat todistuksen siitä ettet taudin takia voi käyttää lippuasi. Se todistus maksaa etkä sitä välttämättä silti saa heti ekalta lääkäriltä, koska se lenssu ei välttämättä ole este. Se nyt kuitenkin on vakuutuspetos väittää jotain mikä ei ole totta. Lipputurva on vakuutus siinä missä muutkin ja sen ehdot on tietenkin kireät, vaikka se mielellään myydäänkin ihanan helppona lisänä.
On se ihan hyvä lisä, jos jotain tapahtuu. Olihan tuossa vaikka mitä syitä; ero, raskaus, uusintakoe, äkillinen sairastuminen... mitä vain voi sattua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voisi kuvitella tapahtuvaksi jos kyse olisi edes viikonlopusta, mutta ei sinne keskellä viikkoa lähdetä noin sankoin joukoin.
No esim itse joudun jäämään yöksi ja ottamaan seuraavan päivän vapaaksi, koska matkaa on sen verran. Kaikilla ei välttämättä mahdollisuutta tehdä samoin, vaikka muuten keikalle haluaisikin.
Positiivisuutta arvon palstailijat!
Keikkaa saa suurentaa kuinka paljon vaan kunhan kuulen Bojanin äänen livenä, yleisöahdistus helpottaa sillä sekunnilla 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta Logomon aspa ihan tukossa, kun kaikki naudat jankkaamassa samoja kysymyksiä.
Aspa-parka, sillä ei varmaan edes ole tollasia lipputietoja saatavilla ja kohteliaasti vastailee niitä eri salien maksimimääriä aavistamatta ollenkaan millaista hässäkkää saa aikaan
Mitä sillä oikeesti on väliä kuinka paljon sinne tulee kun yksittäinen nauta ei voi asiaan mitenkään vaikuttaa. :D
Logomosta vastaus:
Konsertti on pelkästään seisovalla permannolla. Katsomot eivät ole auki.
Yleisömäärä tulee olemaan n. 2500 hlöä.
Postaustykkäämiset sitten loppuivat. Nace ei tykännyt pressapostauksesta eikä K viimeisimmästä jokeripostauksesta, vaikka tykkäsi edellisistä vauhdikkaasti.