Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ensin Bojan vetää esiin kostomekon ja kostohaastattelun, Tommyn vastaus siihen on kostomekko, jonka alla ei ole mitään. No sitten kehiin astelee itse suomen presidentti, josta on joku ulkomaalainen tehnyt jo ficcin Kärtsyn kanssa. Tämä on jo liikaa minulle eli tämän kommentin kirjoittajalle. Jäämme odottamaan Boitsun ja Tommyn seuraavia siirtoja.
Päivän paras!
T. Päivän paras-jankkaaja
<3<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Bojan vetää esiin kostomekon ja kostohaastattelun, Tommyn vastaus siihen on kostomekko, jonka alla ei ole mitään. No sitten kehiin astelee itse suomen presidentti, josta on joku ulkomaalainen tehnyt jo ficcin Kärtsyn kanssa. Tämä on jo liikaa minulle eli tämän kommentin kirjoittajalle. Jäämme odottamaan Boitsun ja Tommyn seuraavia siirtoja.
Onko Salesta ja Kärtsästä oikeasti tehty ficci?🙈
😱
Missä missä?! Haluan lukea.
T. Jenni
Älä yrität Jenni, kirjoitit sen kuitenkin itse. T: Sale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi taas mun piiperryksiä 😉
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/726820218552434688/piiperryksi%…Elämä ei oo reilua. Oon tässä muutamana päivänä tuhertanut sellaista viatonta kuvaa K:sta ja B:sta, ja on ollut hirveä tuskien taival naamojen piirtämisestä. Jotenkin siedettävän näköisiksi sain ne eilen, mutta päätin pitää välipäivän tästä työstä ja tehdä tänään jotain ihan muuta. No, se jotain oli nuo K mopolla- ja sormi suuhun -kuvat 😅 Ja nämähän sitten sain piirustettua pelottavankin helposti. Ei kai tää oo universumin viesti mulle, että mun täytyisi tästä lähtien keskittyä tekemään suosiolla vain po rnompia sutauksia K:sta? 🙈🤣
- Jossu
Voi Jossu! Katselin piirrustuksiasi ja huomaamatta astuin lattialla olevan sparkling glitter öljypullon päälle ja liukastuin. Löin pääni ja sain aivotärähdyksen. Sairaalassa olin kertonut hoitajille nimekseni Antti Holma ja että olen naimissa Käärijän kanssa. Nyt olen kotona ja onneksi piirustuksesi lohduttavat minua tässä sängyssä maatessani. Mitä opimme, katso Jossun piirustuksia vain kun olet yksin ja istut paikallasi. T: viisugay
Voi sinua höpönassua 💚 Toipumisia! 😚🤗
- Jossu
Oho. Onneksi selvisit aivotärähdyksella. Uskalsivat kuitenkin kotiuttaa sinut sairaalasta, vaikka henkilötietosi noin annoitkin. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme lippua jäljellä! Nyt on aika tehdä päätöksiä!!!
Meille ne!
T. Ake, Make ja Pera
Pojat. Toimiston kautta ja sassiin! Meidän myyntikoneet on kaikki täynnä jotain Kääärrijää, Tomppaa, Bojskaa ja mitä vielä. Miestä seinälle?? Nyt ei mihinkään keikalle!
T. Pomo
B being cute 😍
Jossain tänne laitetussa tumppulinkissä oli Kärtsä-juttujen alla jotain randomjuttuja, jotka eivät enää liittyneet musiikkiin tai shippiin, ja niiden joukossa oli virkattuja ruusuja, yhdessä kuvassa oli yhdessä valkoinen ja punainen virkattu ruusu. :)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mun maailmassa on nyt kaikki hyvin, kun tiedän, että Bojan tapaa Jeren vielä, eikä se kuvasto heistä ollut vain fanien tulkintaa ja heiltä vain laskelmointia. Mitä en koskaan kyllä ajatellutkaan sen olleen.
Nyt (toivottavasti) jo nukkumaan.
Tää on kyllä ihan hullua. Maailma kirkastui, enkä ollut enää miehellekään vihainen, kun kuulin että Slovenian tavoitelluin poikamies tapaa vielä vantaalaisen räppärin. Tätä se tiesi, kun oon urakalla kuunnellut jokereita ja kutonut B n kaulaliinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä koomisin trolli melkein ikinä. Siitä sulle pisteitä kyllä. Ja turnauskunnosta. Taidan haluta myös sun lääkkeet 🤣
Möhömaha trolli taisi käydä päivällä kävelylenkillä varmistamassa tämän päivän turnauskuntoaan, stalkkaamalla samalla Salea ja Käärijää.
Voi sitä kateuden määrää, jota nyt purkaa Käärijää vihaamalla. Trollin läkitys ei kyllä vaikuta olevan muuten kohdillaan.Mikäli et ole huomannut, koko ketju on trollausta.
Ei ole onneksi. Teitä trolleja on onneksi vähän. Jos koko ketju olisi trollausta joutuisitte trollit olemaan täällä keskenänne. Mutta hei, pitäisikö teidän perustaakin itsellenne ihan ikioma trollien ketju. Kaikki joutaisitte sinne. Ei tulisi kenellekään ikävä teitä.
Nyt on josubsin instassa myrkkyä niille jotka ei tykkää että Bojanilta kysellään seksokysymyksiä 😄
Vierailija kirjoitti:
B being cute 😍
Eli Reko piti pojat herran nuhteessa. Onkohan niillä enää mitään rajoja kun managerin isällinen katse ei ole seuraamassa?
Bojan sanoo tuossa viimeisimmässä haastiksessa, että "contact regularly". Ei varmaan kehdannut sanoa, että joka päivä ja yleensä monta kertaa päivässä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mun maailmassa on nyt kaikki hyvin, kun tiedän, että Bojan tapaa Jeren vielä, eikä se kuvasto heistä ollut vain fanien tulkintaa ja heiltä vain laskelmointia. Mitä en koskaan kyllä ajatellutkaan sen olleen.
Nyt (toivottavasti) jo nukkumaan.Tää on kyllä ihan hullua. Maailma kirkastui, enkä ollut enää miehellekään vihainen, kun kuulin että Slovenian tavoitelluin poikamies tapaa vielä vantaalaisen räppärin. Tätä se tiesi, kun oon urakalla kuunnellut jokereita ja kutonut B n kaulaliinaa.
Kiitos kauniista sanoistasi. Olen tosiaan Slovenian tavoitelluin poikamies ja aina valmiina tapaamaan Käärijän.
T: Lado
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä meno. Oma elämä tuli väliin ja olen ollut jonkin aikaa palstalta pois. Viitsisikö joku kertoa, onko mitään uutta K&B-rintamalla? Sukankudontaa joksujen Suomenkeikkoja odotellessa?
Riippuu vähän siitä kuinka kauan olet ollut poissa?
Bojanin haastis nähty jossa paljasti että Käärijä tulee lavalle heidän tulevalla Pohjoismaiden kiertueella? Eli K ilmeisesti kieltäytynyt yli 20000 dollarin palkkiosta kun ei mennytkään Noa Kirelin konserttiin vierailemaan. Bojanin takia 💓
Kärden tän päiväinen kävelyreissu Salen kanssa?
Ja mitäs muuta... Auttakaa muutkin 😁
K saanut fanilta Are you -rannekorun ja pitänyt sitä joka keikalla siitä lähtien.
Tykännyt mm. tästä fanartista https://www.tumblr.com/luluxa/726379450539900928/but-are-you?source=sha…
Ja Joksujen ig-julkaisuista.Näin ajattelinkin, että Are you-rannekoru on jonkun fanin tekemä. Mistä löysit tiedon tästä?
Tumblerissa oli jossain postauksessa korun tehneen fanin kommentti.
Ok. Se näyttää taidokkaasti tehdyltä. Kirjaimet isompia kuin esim. muissa Kn rannekoruissa. Mahtaako Bojanilla olla Are you-korua. Ellei ole, olisi kiva, jos hän saisi sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Bojan sanoo tuossa viimeisimmässä haastiksessa, että "contact regularly". Ei varmaan kehdannut sanoa, että joka päivä ja yleensä monta kertaa päivässä :D
Niin ja että puheaika noin 3 tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
B being cute 😍
Boitsu on viimeksi itkenyt tytsyjä hyvin kauan sitten. Wonder why. :P
Vierailija kirjoitti:
Me saadaan joku päivä jutella tai viestitellä 2 h 50 min, sit pitää lopettaa.
T. Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä meno. Oma elämä tuli väliin ja olen ollut jonkin aikaa palstalta pois. Viitsisikö joku kertoa, onko mitään uutta K&B-rintamalla? Sukankudontaa joksujen Suomenkeikkoja odotellessa?
Riippuu vähän siitä kuinka kauan olet ollut poissa?
Bojanin haastis nähty jossa paljasti että Käärijä tulee lavalle heidän tulevalla Pohjoismaiden kiertueella? Eli K ilmeisesti kieltäytynyt yli 20000 dollarin palkkiosta kun ei mennytkään Noa Kirelin konserttiin vierailemaan. Bojanin takia 💓
Kärden tän päiväinen kävelyreissu Salen kanssa?
Ja mitäs muuta... Auttakaa muutkin 😁
K saanut fanilta Are you -rannekorun ja pitänyt sitä joka keikalla siitä lähtien.
Tykännyt mm. tästä fanartista https://www.tumblr.com/luluxa/726379450539900928/but-are-you?source=sha…
Ja Joksujen ig-julkaisuista.Näin ajattelinkin, että Are you-rannekoru on jonkun fanin tekemä. Mistä löysit tiedon tästä?
Tumblerissa oli jossain postauksessa korun tehneen fanin kommentti.
Ok. Se näyttää taidokkaasti tehdyltä. Kirjaimet isompia kuin esim. muissa Kn rannekoruissa. Mahtaako Bojanilla olla Are you-korua. Ellei ole, olisi kiva, jos hän saisi sellaisen.
En sanoisi taidokkaammin tehdyksi, mutta vähemmän Tiimari-henkiset materiaalit, niin sopinee Kärtsän estetiikkaan paremmin.
B & Nace cuteness overload 💗
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus: anytime, manytime, all the time.
Nämä oletukset on minusta niin hurmaavia, mutta ei se nyt noin oo varmaan mennyt. Kirjoittaja ei edes liene tosissaan. 👑