Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten nähny tonkin?
https://www.tumblr.com/stufstufstuf/719197520982687744/the-vibe-is-like…
K: Näytetään ihan pariskunnalta
B: Bestiksiltä
xD Ihan oikeasti Bojan, tää alkaa olla jo noloa damage control käyttäytymistä..
Tuo alin on meemipohja, johon laitettu Käärijä ja Bojan ikään kuin olisivat nuo kirjoittaneet :)
Mä jo ajattelinkin et milloin ne on tuolla lailla kommunikoineet🙈
Ei tainnut Kääryle ees lukea kuvatekstiä ku kommentoi ton babyn. Eli ihan Bojua meinas varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko K esiintymässä Tel Avivissa Noa Kirelin kanssa? Oon nähny tästä jotain israelilaisten fanien kommentteja nyt useempia tänään.
Ainakin Redditissä puhutaan, että yhteiskeikka on tulossa.
Oliskin 😭 Eikä kaikki takahikiällä 😁 toi ois kyllä kova juttu koska noa nirel on kova nimi Israelissa.
Näin keskustelun, jossa sanottiin et Noa olisi itse kutsunut Käärijän sinne keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Mäyräkoiran nimi on Ruby
Ruby-baby
Jos vaikka toinen jokerien jäsen ois kommentonut tollei baby Bojanin postaukseen niin Bojan on sellanen vitsiniekka että aivan varmasti olisi lähtenyt tohon leikkiin mukaan. Käärijä ei ehkä sit ihan olekkaan enää pelkkä perus kaveri vaan piti yrittää korjata tilanne ettei luultais nyt liikoja, ehkä koska kiusaantui. Aika perinteistä ihastuneen käyttäytymistä kyllä, mutta tiedä häntä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin kiusaantuneisuudessa huolettaa se, että saadaankohan me heiltä nyt sitten enää ollenkaan sitä viihdyttävää somemateriaalia mitä viisujen aikaan jossa pelleilee ja leikkii tällä shippauksella ja tahallaan ruokkii sitä. Käärijä kyllä antais faneille mutta Bojan yrittää nyt yhtäkkiä kääntää huomiota pois asiasta.
Pointti ehkä se et Kärtsä seurustelee (naisen kanssa), mut Bojan ilmeisesti ei (tällä hetkellä?). Et jos silläkin olisi tyttöystävä, veikkaan ettei sitä haittaisi tää K:n kiusoittelu ja vitsaili samalla tavalla.
Tossa se Noa Kirel huhu:
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1406c13/report_käärijä_wil…
Ilmeisesti Noa haluaisi Käärijän konserttiinsa (lämppäriksi?) Ja Kääry ois jossain sanonut että ilman muuta. Toivottavasti ei ole huhu vain
Tykkään paljon Käärijän persoonasta ja vaikka yleensä en juurikaan kommentoi mitään, olen useamman kerran puolustanut häntä, kun jossain kommentit on alkaneet olla liian ilkeitä. Nyt vaan tulee itselläkin vähän ristiriitainen fiilis tästä viestinnästä.
Ilmeisesti siis julkaisujen perusteella tyttöystävä on, kun hän taustalla vähän väliä tavalla tai toisella näkyy. Kuitenkin jopa heti perään tulee hempeänsävyistä kommenttia Bojanille. Kommentit on kivoja ja söpöjä mutta tuossa tilanteessa tulee hyvin feikki vaikutelma tuosta. Ehkäpä Bojankin näkee tuon ristiriidan ja siksi vähän himmailee omissa vastauksissaan. Jos Bojanilla olisi ollut jotain muitakin kuin kaverillisia tunteita (en sano että on, ei sitä kukaan ulkopuolinen voi tietää), niin tuohan olisi melkein loukkaavaa häntä kohtaan.
Samoin faneja voisi sen verran arvostaa että kertoo totuuden tyttöystävästä, eikä esitä sinkkua jos ei sitä selvästikään ole. Kuitenkin asiaa tuodaan rivienvälistä esiin koko ajan, niin en ymmärrä mikä tuossa on ideana.
Olen tykännyt Käärijästä ihan erityisesti hänen avoimen ja aidon persoonallisuutensa vuoksi mutta tämä viestintä on nyt ihan päinvastaista ja muuttaa sitä kuvaa mikä ainakin minulla hänestä oli.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia nää Bojanin yhtäkkiset yritykset friendzonettaa ja brotherzonettaa julkisesti. Ite hän on tähän asti kuitenkin ihan tahallaan ruokkinut ja luonut tätä shippausta. Onkohan tällaiset julkiset vihjailut sit alkanu nolottaa, jos ne ei ole enää tuntunutkaan ihan vaan pelkältä leikiltä ja vitsailulta vaan on tullu vähän enemmän peliin.
Mitä hemmetin friendzonettaa tai brotherzonettaa??
Eihän se sen ongelma oo, että eukkoleegio on vääntäny heteropoikien viisuläpät homoromantic-zonelle...😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä vaan kiusaa ja heittää tahallaan bensaa liekkeihin, totta kai se tarkottaa Bojania tolla babyheitolla. 😄 Joko ne on sopineet koko homman (voi hyvin olla) tai sitten K hauskuttaa itseään ja haluaa nähdä miten B pyristelee itsensä kuiville noista heitoista.
Kiusata ei saa, mutta kai kärtsäri tietää, mikä Bojanin suhteen on soveliasta. Olen just tulossa Louhelasta. Olen kyllä aivan myyty, vaikka olikin kyseessä lasten keikka. Oli eka kerta kun livenä näin, osaa kyllä ottaa yleisönsä.
Siinä kun odottelin kärtsän vuoroa, mielessä pyöri b ja 'au'. On tämä vähän oudoksi mennyt kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään paljon Käärijän persoonasta ja vaikka yleensä en juurikaan kommentoi mitään, olen useamman kerran puolustanut häntä, kun jossain kommentit on alkaneet olla liian ilkeitä. Nyt vaan tulee itselläkin vähän ristiriitainen fiilis tästä viestinnästä.
Ilmeisesti siis julkaisujen perusteella tyttöystävä on, kun hän taustalla vähän väliä tavalla tai toisella näkyy. Kuitenkin jopa heti perään tulee hempeänsävyistä kommenttia Bojanille. Kommentit on kivoja ja söpöjä mutta tuossa tilanteessa tulee hyvin feikki vaikutelma tuosta. Ehkäpä Bojankin näkee tuon ristiriidan ja siksi vähän himmailee omissa vastauksissaan. Jos Bojanilla olisi ollut jotain muitakin kuin kaverillisia tunteita (en sano että on, ei sitä kukaan ulkopuolinen voi tietää), niin tuohan olisi melkein loukkaavaa häntä kohtaan.
Samoin faneja voisi sen verran arvostaa että kertoo totuuden tyttöystävästä, eikä esitä sinkkua jos ei sitä selvästikään ole. Kuitenkin asiaa tuodaan rivienvälistä esiin koko ajan, niin en ymmärrä mikä tuossa on ideana.
Olen tykännyt Käärijästä ihan erityisesti hänen avoimen ja aidon persoonallisuutensa vuoksi mutta tämä viestintä on nyt ihan päinvastaista ja muuttaa sitä kuvaa mikä ainakin minulla hänestä oli.
Ehkä ne baby parisuhdeläpät vois lopettaa jos seurustelee. Vaikka ovatkin jotain bro jääkiekkohuumoria.
100% platoninen kaveri ei yksinkertaisesti välittäisi tollasesta heittelystä vaan olisi vitsissä mukana. Koska jos kerran ei olisi mitään kummallakaan meneillään niin miksi hemmetissä asiaa pitäisi vakuutella ties minne. Selittäjät selittelee.
Ei toi nyt mitenkä vakavasti tai ilkeesti edes ole sanottu tää "baby" vaikka ois Bojanille tarkotettu. (Iso)veljelleni heitto, ja K:n tuntien ei varmaan hirveesti ajattele mitä postailee tai kommentoi. Eikä välitä mitä ajatellaan. Ja hyvä niin. Aito, hauska tyyppi.
Kopsaan vaan Reddistä tän kommentin:
Translation from Hebrew: "A future collaboration between the second and third place at ESC is expected at Park HaYarkon. Noa Kirel wants the Cha Cha Cha singer to be a guest at her upcoming performance in Tel Aviv, and the Finnish singer said in an interview for Ynet: "I will do it".
EDIT: Further reports are saying Alessandra has also been invited to be a part of Noa's show, though this is unconfirmed as of now.
Vierailija kirjoitti:
Kopsaan vaan Reddistä tän kommentin:
Translation from Hebrew: "A future collaboration between the second and third place at ESC is expected at Park HaYarkon. Noa Kirel wants the Cha Cha Cha singer to be a guest at her upcoming performance in Tel Aviv, and the Finnish singer said in an interview for Ynet: "I will do it".
EDIT: Further reports are saying Alessandra has also been invited to be a part of Noa's show, though this is unconfirmed as of now.
Suomen pään keikkabuukkaaja varmaan missaa ton mahiksen ja laittaa K:n jonnekin Nivalaan 😁 pitää suomen uraa rakentaa niih!
Jos kyse ois Bojanin bändikaverin baby-kommentista, ei varmaan ois merkitystä, mut Käärijää (ja tätä bromancea) seurailee "koko" maailma.
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa nyt nämä säännöt. Mamma ei saa fanittaa tai ihailla Käärijää tai Bojania, koska on silloin irstas ja ällöttävä. Jos ei haikaile yhteistä puutarhavajaa kummankaan kanssa vaan haluaa shippailla, sekään ei ole ok.
Entäs musiikki? Jokereita ei saa kuunnella, koska se näkyy nolosti Spotifyn tilastoissa. Käärijän keikoille ei saa mennä, koska pilaa ne. Lisäksi on luultavasti muutenkin vääränlainen ihminen, eikä artisti halua mamman kuuntelukerrasta 0,0003 sentin palkkiotaan. Kaikki on ihan hirveän noloa ja hävettävää koko ajan.
Mitäs kaikkea täällä on tapahtunut sillä aikaa, kun olin Louhelassa. Pitääpä tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta olis toki et K onnistunut taas "tuleen kaapista" vahingossa tolla "baby" -kommentillaan 😂
Meinaatko, että oikeasti tarkoitti koiraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa nyt nämä säännöt. Mamma ei saa fanittaa tai ihailla Käärijää tai Bojania, koska on silloin irstas ja ällöttävä. Jos ei haikaile yhteistä puutarhavajaa kummankaan kanssa vaan haluaa shippailla, sekään ei ole ok.
Entäs musiikki? Jokereita ei saa kuunnella, koska se näkyy nolosti Spotifyn tilastoissa. Käärijän keikoille ei saa mennä, koska pilaa ne. Lisäksi on luultavasti muutenkin vääränlainen ihminen, eikä artisti halua mamman kuuntelukerrasta 0,0003 sentin palkkiotaan. Kaikki on ihan hirveän noloa ja hävettävää koko ajan.
Mitäs kaikkea täällä on tapahtunut sillä aikaa, kun olin Louhelassa. Pitääpä tutustua.
Tiivistelmä: teet niin tai näin niin aina saa hävetä.
Oispa VÄHÄN hienoa jos oliskin totta!