Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Peseeköhän se miten noita vihreitä kamppeitaan miten vaan iskeekö samat hikiset päälleen joka kerta
Tietenkin pesee keikkavaatteitaan. Hikisiä vaatteita voi myös tuulettaa. Nahkaisten vaatteiden pesemiseen on omat pesuaineensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei näemmä ole eilinen Käärijän käsky interneeteissä ja etenkin Jodelissa rauhoittumisesta ja inttämisväittelyn lopettamisesta tullut perille.
Paljasti tosin samalla että tosiaan lukee mitä ihmiset hänestä palstoilla kohkaavat..... K parka.
Eikö kukaan saanut tätäkään videolle?
Vauvapalstaa ei kuitenkaan ollut ilmeisesti maininnut? Sitä odotellessa....
Ehkäpä jodel- ja twitterkansa eturivistä ei halua julkaista näitä puheita....
Voi olla. Jos itse olisin saanut videolla sellaista missä antaa palautetta just meille vauvapalstalle niin aivan varmasti pistäisin jakoon. Kunnon roastaus sen olla pitää ja niin että poskia punoittaa jos kerran on tarvetta antaa palautetta kirjoitteluistamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepun siirtäminen eri paikkaan kehossa listalle. :)
Tämä meni ohi. Mihin se siirtyi?
Siis viitaten tuoreeseen keskusteluun aiheesta "Kärtsän peppu näyttää rumalta tuollaisten jalkojen päällä" ja joku alkoi ihmetellä, että missä sen pepun sitten olisi syytä olla ellei jalkojen päällä.
Käsittämätöntä että Kärtsän beba voisi näyttää rumalta kenenkään silmissä. En voi uskoa. 😯
Kärtsä on menossa kävelemään Salen kanssa ,stoori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku menossa kävelylle Niinistön kanssa? Ja oliko K siis jossain maininnut tulevansa mukaan?
Mä olen menossa Salen kanssa päiväkävelylle mutta sanottiin Kärtsälle ettei tarvitse sittenkään tulla. :)
Ilmeisesti on kuitenkin tulossa stoorinsa mukaan.
LadySLO:) kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1695681292514328809?t=cjQMvQp…
Does anyone know about this? Did JO have a Finnish interview recently?
I think they are talking about some older interview. Viisukuppila is just a forum for eurovision fans.
Vierailija kirjoitti:
Does anyone know about this? Did JO have a Finnish interview recently?I think they are talking about some older interview. Viisukuppila is just a forum for eurovision fans.
Viisukupla eikä kuppila. Mutta kuulostaa kyllä siltä voicen haastattelulta mihin B tulee viime hetkillä mukaan. Ja yrittää sanoa sitä hyvää yötä ja tietää mitä vettä tarkoittaa.
Bojanin jalat pitäis olla tässä
https://www.instagram.com/reel/Cwb6EIStipf/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterkansa on vihaista ,kun viestittivät Kärtsälle,että heittäähän se Alaks oleen ,ja hän lupasi,muttei heittänyt ,eli on valehtelija heidän mielestään ,ja kun siitä viestivät hänelle ,hän vastasi ,että ensi kerralla.Älä koskaan luota Käärijään.Minusta tuo oli aika asiallinen palaute häneltä ,eli että muistakaa ,olen teille Käärijä enkä Jere ,te olette faneja ja arvostan ,mutta ette mun ystäviä.
Mitähän tapahtuisi jos Käärijä haudattaisiin ja olisi sen jälkeen vain Jere - myös lavalla. Muuten ulkoisen habituksensa voisi pitää. Mä en pidä siitä, että Jere vaan esittää Käärijää ja Käärijän suulla heittää läppää yms.
Paaaljon parempi kaikille olisi jos näin kuvitteellisesti riisuisi sotisopansa (boleronsa) ja olisi Aito Jere myös lavalla.
Jere on tosi herkkä ja avoin ihminen. Uskon että lavan ulkopuolellakin hän tarvinnee usein jotain suojamuuria, sen nimi ei vain silloin ole Käärijä vaan sitäkin kutsutaan Jereksi, mutta se on kovempi ja vähemmän haavoittuvainen versio hänestä.
Minusta on hyvä, että Käärijä on Käärijä. Tämä artisti-nimi (ja persoona) hänellä on ollut jo hyvin pitkään, jo vuosia ennen valtavaa suosiota ja julkisuutta. Jerelle itselleen on tärkeää saada olla siviilissä Jere. Ilmeisesti monilla muusikoilla on artisti-nimi, esim. Tommy Cash, jonka on siviilissä Tomas Tammemets.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku menossa kävelylle Niinistön kanssa? Ja oliko K siis jossain maininnut tulevansa mukaan?
Mä olen menossa Salen kanssa päiväkävelylle mutta sanottiin Kärtsälle ettei tarvitse sittenkään tulla. :)
Ilmeisesti on kuitenkin tulossa stoorinsa mukaan.
Onkohan Jesse varjona, ettei tunge kukaan liian lähelle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterkansa on vihaista ,kun viestittivät Kärtsälle,että heittäähän se Alaks oleen ,ja hän lupasi,muttei heittänyt ,eli on valehtelija heidän mielestään ,ja kun siitä viestivät hänelle ,hän vastasi ,että ensi kerralla.Älä koskaan luota Käärijään.Minusta tuo oli aika asiallinen palaute häneltä ,eli että muistakaa ,olen teille Käärijä enkä Jere ,te olette faneja ja arvostan ,mutta ette mun ystäviä.
Mitähän tapahtuisi jos Käärijä haudattaisiin ja olisi sen jälkeen vain Jere - myös lavalla. Muuten ulkoisen habituksensa voisi pitää. Mä en pidä siitä, että Jere vaan esittää Käärijää ja Käärijän suulla heittää läppää yms.
Paaaljon parempi kaikille olisi jos näin kuvitteellisesti riisuisi sotisopansa (boleronsa) ja olisi Aito Jere myös lavalla.
Jere on tosi herkkä ja avoin ihminen. Uskon että lavan ulkopuolellakin hän tarvinnee usein jotain suojamuuria, sen nimi ei vain silloin ole Käärijä vaan sitäkin kutsutaan Jereksi, mutta se on kovempi ja vähemmän haavoittuvainen versio hänestä.
Minusta on hyvä, että Käärijä on Käärijä. Tämä artisti-nimi (ja persoona) hänellä on ollut jo hyvin pitkään, jo vuosia ennen valtavaa suosiota ja julkisuutta. Jerelle itselleen on tärkeää saada olla siviilissä Jere. Ilmeisesti monilla muusikoilla on artisti-nimi, esim. Tommy Cash, jonka on siviilissä Tomas Tammemets.
Ja Cheek jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Does anyone know about this? Did JO have a Finnish interview recently?I think they are talking about some older interview. Viisukuppila is just a forum for eurovision fans.
Viisukupla eikä kuppila. Mutta kuulostaa kyllä siltä voicen haastattelulta mihin B tulee viime hetkillä mukaan. Ja yrittää sanoa sitä hyvää yötä ja tietää mitä vettä tarkoittaa.
Eipä se nyt sopinutkaan tuohon Voicen haastatteluun.
Areenan hakusysteemi on kyllä ihan susi eikä sieltä löydä mitään. Jos väittävät että se on Areenassa ja Silvennoisen joku juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tavastialla ne rappuset kuinka suosittu katselupaikka? Itse näin lyhyehkönä ihmisenä haluaisin sinne että varmasti näkisi ja silti olisi turvallisen välimatkan päässä lavalta 😅
On suosittu ja näkee hyvin mutta siinä jylisee basso seinää pitkin joten korvatulpat.. nimim. tinnitus Tavastialta vuonna miekka ja kirves
Vaikuttaako millään lailla äänenlaadun kokemukseen? Huonompi, kovempi, yksipuolisempi, latteampi..?
Korvatulpat vai porraspaikka? Tulpissa riippuu laadusta paljon.
Se porraspaikka. Käytän kyllä korvatulppia keikoilla ainakin valtaosan aikaa, mutta se ei riipu paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli näköjään illalla alapeukuttajien ja poistajien invaasio. 🙄
Illalla oli K keikka ja poistelu oli suht maltillista ainkin mitä itse huomasin. Ilmeisesti yöllä on kuitenkin poistopyyntöjä tullut. Oliko poistelijalla muuta tekemistä ennen klo 23? En ole ennen kiinnittänyt asiayhteyteen huomiota että onko vain sattumaa.
Aitohan taisi tuolla aiemmin kirjoittaa, ettei päässyt olemaan eilen illalla ennen klo 23 palstalla. Mahtoiko olla hän laittamassa yöllä poistopyyntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.
No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.
Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.
JO:han on Kärtsän oma haaremi 😂
https://www.tumblr.com/dandelioneffect/726733051753873408/k%C3%A4%C3%A4…
I was there 😭 vieläkään en usko 💚
T. Se koko palstan idiootein joka ei halunnut Bojanin kanssa kuvaa 🤣
Pääsetkö nyt keikoille Suomessa? Voisit ilmoittautua, että haluaisit korjata mokasi ja saada sen yhteiskuvan vihdoinkin 😊
En valitettavasti pääse, koska en asu Suomessa. Suunnitelmissa kyllä on, Sloveniakaan ei ole meiltä kaukana ja ollaan monta kertaa ajettu sen läpi. On muuten kaunis maa.
Ei taida olla mitään uutta Viisukupla-haastattelua. Lienee jossain liverpoolin aikaisessa koosteessa joku pätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista löytyy pari
https://www.tumblr.com/illbringyousolace/726759656341569536/the-sound-i…
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/726762519978442752/atsohtama…
Videoita eiliseltä piti kirjoittaa vielä.
Ihana Kärde! Vihreämustat housut on muuten todella hyvännäköiset.
Todellakin ja peppu näyttää niissä hyvältä 😉
Ei ole hyvä, kun peppu liian lyhyiden ja tanakoiden jalkojen päässä.
Kn vartalon ja jalkojen mittasuhteet ovat ihan normaalit, just hyvät. Jalat eivät ole tanakat, pikemminkin solakat. Kaunis mies joka suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla mitään uutta Viisukupla-haastattelua. Lienee jossain liverpoolin aikaisessa koosteessa joku pätkä.
Ja vielä puoliksi suomea puoliksi ruotsia ja kaksi osainen. Varmasti viisujen aikainen ja olisiko jo poistunut. En muista että ainakaan viisukuplassa olisi ollut Joker Outin haastattelua mutta omaan muistiini ei kyllä ole luottamista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut siis olin oikeasti illanvietossa. Eräs henkilö tuli sanomaan, että tykästyi viisuissa niihin slovenialaisiin, kun siellä soi Cha cha cha. Nyökyttelin mukana, mutta olin että eipä mennä tähän suuntaan nyt sitten sen enempää... 😄
Ties vaikka ois shippaaja kans 😆
t. Aito
Oletko mies?
En tiedä.
t. AitoOlen aina pitänyt Aitoa miehenä.
Niin minäkin. Toisessa ketjussa hän oli kuulemma sanonut olevansa cis-nainen.
Toi "en tiedä" kommentoija en ollut minä. Se, joka ei allekirjoittanut, koska oletti siitä, mihin kyssäriin vastaa käyvän henkilön selville, olin.
Aito
Tapahtuu pyörtyminen. Tuo nuttura sopii niin hyvin Janille.