Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
LadySLO:) kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1695681292514328809?t=cjQMvQp…
Does anyone know about this? Did JO have a Finnish interview recently?
Doesn't this refer to the same interview where Bojan tried to speak finnish and nobody understands what he was saying? It was filmed during Eurovision.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ei-shippaaja, ja realisti tällä palstalla. En ole aiemmin luullut/spekuloinut K:n olleen mennyt Sloveniaan. Olen luonnontieteilijä, enkä usko mihinkään "energioihin" (muuta kuin fysiikan määrityksen mukaan xD ) MUTTA tänä aamuna minulle tuli sellainen tunne, että K saattaisi huomenna mennä sinne Sloveniaan. Ehkä pitää ne pellemeikit taas maalata naamaan, mutta jostain syystä minulle tuli sellainen tunne.
Olisi kyllä ihanaa, jos menisi. Luulisi, että itsekin haluaisi Bojanin kotikulmille ja nähdä Sloveniaa. Ei ole sama asia tavata aina Suomessa.
Eikös tähän saatu vastaus eilisessä meet&greetissä, mutta melun takia kukaan ei kuullut mitä K sanoi?
Does anyone know about this? Did JO have a Finnish interview recently?
I think these Viisukupla interviews are not new but done just before ESC finals? But I haven't seen any where JO would have talked.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tavastialla ne rappuset kuinka suosittu katselupaikka? Itse näin lyhyehkönä ihmisenä haluaisin sinne että varmasti näkisi ja silti olisi turvallisen välimatkan päässä lavalta 😅
On suosittu ja näkee hyvin mutta siinä jylisee basso seinää pitkin joten korvatulpat.. nimim. tinnitus Tavastialta vuonna miekka ja kirves
Vaikuttaako millään lailla äänenlaadun kokemukseen? Huonompi, kovempi, yksipuolisempi, latteampi..?
Mun mielestä kovempi kuin siinä keskilattialla kun basso käy siinä portaissa niin kovaa korviin (ja sydämeen). Ei se latteampi ole ja jos arvostaa enemmän näkyvyyttä ja pistää hyvät tulpat. :D Vaikea sanoa kun ei ole kokemusta kuitenkaan millaisella voimakkuudella JO soittaa ja onko basso miten jyräävä. T. tinnitus
Paikasta riippuen basso tosiaan "iskee" sydämeen. Mulla tulee siitä helposti rythmihäiriöitä. Siksi katson tarkkaan missä seison keikan aikana.
Juu tätäkin kannattaa miettiä jos on sydänongelmia. Voisi kuvitella että JO:n keikalla vähän maltillisempi äänentaso kuin räp/hevimmällä... LadySLO osaisi kommentoida? Tosin nuo taitaa olla ollut ulkoilmakeikkoja missä hän on lähinnä ollut.
Hard to say. Yes, I've only been to their outdoor gigs. I was abou 10-15m from stage on all of the gigs, and the sound level was fine for me, but of course that is a very individual feeling. On Fri I did notice a young girl with ear-plugs.
I think it shouldnt be a problem to move further away from the stage later if you find yourself too close? Usually people wouldnt mind moving closer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ei-shippaaja, ja realisti tällä palstalla. En ole aiemmin luullut/spekuloinut K:n olleen mennyt Sloveniaan. Olen luonnontieteilijä, enkä usko mihinkään "energioihin" (muuta kuin fysiikan määrityksen mukaan xD ) MUTTA tänä aamuna minulle tuli sellainen tunne, että K saattaisi huomenna mennä sinne Sloveniaan. Ehkä pitää ne pellemeikit taas maalata naamaan, mutta jostain syystä minulle tuli sellainen tunne.
Täällä fyysikko (ei tarvitse uskoa). Näin pari päivää sitten unta, että Kärtsä lähti Sloveniaan. Joko palstailen liikaa tai sitten näin enneunen.😂 Haluaisin nähdä Janista unta, mutta näin ei ole käynyt koskaan. Tule jo uniini Jan.
Perustetaan luonnontieteilijöiden ennustuslahko tänne :D töissä sitten muut ihmettelevät foliohattujamme ja kiinnostustamme "auroja" ja ties mitä kohtaan kun uppoamme liian syvälle :D
Lopettakaapa taas se poistelijan motiivien arvailu ja ylipäätänsä keskustelu hänestä (heistä) henkilönä. Huomiota haluaa ja sitä ei pidä antaa eikä lähteä vastailemaan ja vänkäämään. Kirjoitin tästä aiemminkin ja poisti sen.
Samoin se jatkuva Aidon dissaus on ihan turhaa ja trollailua. Pysynee tällä palstalla jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Pepun siirtäminen eri paikkaan kehossa listalle. :)
Tämä meni ohi. Mihin se siirtyi?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku menossa kävelylle Niinistön kanssa? Ja oliko K siis jossain maininnut tulevansa mukaan?
Mä olen menossa Salen kanssa päiväkävelylle mutta sanottiin Kärtsälle ettei tarvitse sittenkään tulla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ihanaa, jos menisi. Luulisi, että itsekin haluaisi Bojanin kotikulmille ja nähdä Sloveniaa. Ei ole sama asia tavata aina Suomessa.
Eikös tähän saatu vastaus eilisessä meet&greetissä, mutta melun takia kukaan ei kuullut mitä K sanoi?
Huvittaa kyllä ajatus, että Kärtsältä kysytty jotain intiimejä Boitsu-kyssäreitä ja sitten olisi vastannut niihin tarkoituksella rehellisesti kun on ollut kaikkein pahin möly. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä twiitissä sanottiin K:n sanoneen jotain että pojat ovat tulossa syyskuussa Suomeen, ja loppua oli vaikea kuulla, kun haastattelija vielä varmisti, että eikö K itse ole menossa. Mutta itse luulisin, että K ei haluaisi paljastaa lähtöään, koska kummassakin päässä voisi olla näitä "faneja" stalkkaamassa.. Että joko ei ehdi mennä, tai ei halunnut kertoa menostaan
Vierailija kirjoitti:
Onko joku menossa kävelylle Niinistön kanssa? Ja oliko K siis jossain maininnut tulevansa mukaan?
Olis tarkoitus mennä, nyt tosin sataa kuin E:n p erseestä mutta ehkä se tästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepun siirtäminen eri paikkaan kehossa listalle. :)
Tämä meni ohi. Mihin se siirtyi?
Siis viitaten tuoreeseen keskusteluun aiheesta "Kärtsän peppu näyttää rumalta tuollaisten jalkojen päällä" ja joku alkoi ihmetellä, että missä sen pepun sitten olisi syytä olla ellei jalkojen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mut siis olin oikeasti illanvietossa. Eräs henkilö tuli sanomaan, että tykästyi viisuissa niihin slovenialaisiin, kun siellä soi Cha cha cha. Nyökyttelin mukana, mutta olin että eipä mennä tähän suuntaan nyt sitten sen enempää... 😄
Ties vaikka ois shippaaja kans 😆
t. Aito
Varmasti oli joku tältä palstalta ja teki testin että reagoitko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että parasta reissussa K:lle olisi, että jokainen vastaantulija ei tunnistaisi ja yrittäisi salakuvata häntä niin kuin Suomessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei näemmä ole eilinen Käärijän käsky interneeteissä ja etenkin Jodelissa rauhoittumisesta ja inttämisväittelyn lopettamisesta tullut perille.
Paljasti tosin samalla että tosiaan lukee mitä ihmiset hänestä palstoilla kohkaavat..... K parka.
Eikö kukaan saanut tätäkään videolle?
Vauvapalstaa ei kuitenkaan ollut ilmeisesti maininnut? Sitä odotellessa....
Ehkäpä jodel- ja twitterkansa eturivistä ei halua julkaista näitä puheita....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjeet JO-keikalle: Things to do at a Joker Out concert
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7270501922799373600
Millähän virityksellä sais puhelimen kiinni rintaan tai johonkin että sais kaiken oleellisen videolle ilman että se vie keskittymistä keikkaan yhtään!
T: eturiviin haaveileva joka haluaa sekä kuumat keikkaklipit että elää 110% hetkessä
Minä näppäränä tyttönä tein lapsen, kasvatin sitä noin 20 vuotta, ja nyt se on hyvä kamerateline! Otan sen keikalle mukaan, sillä on paljon parempi kamerakin ku mulla.
Mulla on kans lapsella parempi ;D Olen miettinyt, että lainaiskohan se sitä, mutta tuskin edes kysyn, koska tiedän, että ei lainaa :DDDD Hän ei siis ole tulossa paikalle.
No, ei omanikaan ihan paska onneksi ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä twiitissä sanottiin K:n sanoneen jotain että pojat ovat tulossa syyskuussa Suomeen, ja loppua oli vaikea kuulla, kun haastattelija vielä varmisti, että eikö K itse ole menossa. Mutta itse luulisin, että K ei haluaisi paljastaa lähtöään, koska kummassakin päässä voisi olla näitä "faneja" stalkkaamassa.. Että joko ei ehdi mennä, tai ei halunnut kertoa menostaan
K:lta tulee uusi sinkku syyskuussa ja varmaan sen suhteen kaikkea hommaa tiedossa. JO:n keikkojen aikana K:lla taukoa keikkakalenterissa, joten voisivat viettää vähän enemmänkin aikaa yhdessä. Siksi en usko, että K menee Sloveniaan vielä, ehkä syksymmällä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Does anyone know about this? Did JO have a Finnish interview recently?Doesn't this refer to the same interview where Bojan tried to speak finnish and nobody understands what he was saying? It was filmed during Eurovision.
😂 I dont think I've seen that.
I got confused because of the "it's crazy, it' s party" part, I thought it was referring to the new song, but you're of course right, it could just be an old ESC interview....
Bigsummerfest.kz instassa erittäin paljon Tommyn keikalta materiaalia.
Basso saa tosiaan jänniä tuntemuksia aikaan kropassa, mutta mitäs tapahtuu kun on tämä näky silmien edessä lavalla?🔥 (Jan-faneille tämä😍)
https://www.tumblr.com/commontrashfangirl/726787211934187520/i-was-an-a…