Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
79761/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku menossa kävelylle Niinistön kanssa? Ja oliko K siis jossain maininnut tulevansa mukaan?

Mä olen menossa Salen kanssa päiväkävelylle mutta sanottiin Kärtsälle ettei tarvitse sittenkään tulla. :)

Ilmeisesti on kuitenkin tulossa stoorinsa mukaan.

Onkohan Jesse varjona, ettei tunge kukaan liian lähelle :)

Toivon todella että saisi olla rauhassa, vaikka varmasti kerää ympärilleen ihan sattumalta samaa vauhtia käveleviä. Jotenkin symppistä että laittaa tuollaista instaansa, vaikka varmasti tietää mikä kuhina siitä alkaa. Ehkä hänellä on vielä perusluottamus siihen, että suurin osa ihmisistä antais tilaa? En tiedä mutta toivoisin kovasti näin tehtävän, kun on kerran mukaan lähtemässä. Ei se kuitenkaan mikään Käärijäkävely ole.

Vierailija
79762/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku menossa kävelylle Niinistön kanssa? Ja oliko K siis jossain maininnut tulevansa mukaan?

Mä olen menossa Salen kanssa päiväkävelylle mutta sanottiin Kärtsälle ettei tarvitse sittenkään tulla. :)

Toivon todella että saisi olla rauhassa, vaikka varmasti kerää ympärilleen ihan sattumalta samaa vauhtia käveleviä. Jotenkin symppistä että laittaa tuollaista instaansa, vaikka varmasti tietää mikä kuhina siitä alkaa. Ehkä hänellä on vielä perusluottamus siihen, että suurin osa ihmisistä antais tilaa? En tiedä mutta toivoisin kovasti näin tehtävän, kun on kerran mukaan lähtemässä. Ei se kuitenkaan mikään Käärijäkävely ole.

On siellä varmasti Salen henkivartijasto/saattajat pitämässä yleisöä aisoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79763/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa varmaan mainostaa hyväntekeväisyystapahtumaa ja siksi jakoi. Ja jos Salen kanssa kävelee niin eiköhän siinä ole turvamiehiä muutenkin ympärillä. Sitten kun siitä poistuu niin saattaa olla härdelli.

Vierailija
79764/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin jalat pitäis olla tässä

https://www.instagram.com/reel/Cwb6EIStipf/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

"Ariel näkee ihmisjalkansa ensimmäistä kertaa". :)

Bojanilla on pikku fetissi omiin jalkoihinsa. Onko se vaeltava vasen käsi taas työn touhussa. :D

Vierailija
79765/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bigsummerfest.kz instassa erittäin paljon Tommyn keikalta materiaalia.

Kiitos! On näemmä vaihtanut esiintymisvaatteita keikan kuluessa.

Mieletön meno kyllä.

Mietin että onkohan K nähnyt T:n livenä koskaan, T kuitenkin männävuosina ollut keikoilla myös Suomessa ja K on häntä pitkään fanittanut.

Vierailija
79766/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla mitään uutta Viisukupla-haastattelua. Lienee jossain liverpoolin aikaisessa koosteessa joku pätkä.

Joo vaikuttaa siltä, että tuossa twiitissä on kyllä puurot ja vellit ihan sekaisin. Viisukuplassa on 2 jaksoa, joissa käydään läpi kaikki semifinaalien biisit.

Vierailija
79767/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tavastialla ne rappuset kuinka suosittu katselupaikka? Itse näin lyhyehkönä ihmisenä haluaisin sinne että varmasti näkisi ja silti olisi turvallisen välimatkan päässä lavalta 😅

On suosittu ja näkee hyvin mutta siinä jylisee basso seinää pitkin joten korvatulpat.. nimim. tinnitus Tavastialta vuonna miekka ja kirves

Vaikuttaako millään lailla äänenlaadun kokemukseen? Huonompi, kovempi, yksipuolisempi, latteampi..?

Korvatulpat vai porraspaikka? Tulpissa riippuu laadusta paljon.

Se porraspaikka. Käytän kyllä korvatulppia keikoilla ainakin valtaosan aikaa, mutta se ei riipu paikasta. 

Tietääkö kukaan, miten Logomossa kannattaa sijoittua, jos itse haluaa olla näkymätön, mutta kuitenkin nähdä lavalle. Oon alle 160 cm, joten takarivissä en ehkä näe yhtään mitään.

Vierailija
79768/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän tylytys taas vauhdissaan Aidon tultua palstalle.

Mä kahlaan kuule vielä eilisiä viestejä.

Vierailija
79769/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, kun pressan kävelykäsky on käynyt K:lle, suostuuko K. tekemään tämän ilmaiseksi vai joutuuko Sauli mukana oloata jotain maksamaan? Viittaan siiihen johonkin haastatteluun, ettei K. suostu enää kaikkiin kissanristiäisiin ilmaiseksi. Vai olisiko "palkka" kutsu linnaan joulukuussa?

Vierailija
79770/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä luulis ettei uskaltais presidentin kutsusta kieltäytyä 😅

Vierailija
79771/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, kun pressan kävelykäsky on käynyt K:lle, suostuuko K. tekemään tämän ilmaiseksi vai joutuuko Sauli mukana oloata jotain maksamaan? Viittaan siiihen johonkin haastatteluun, ettei K. suostu enää kaikkiin kissanristiäisiin ilmaiseksi. Vai olisiko "palkka" kutsu linnaan joulukuussa?

Kyllä se linnan kutsu oli jo 100% varma kävelyistä riippumatta.

Vierailija
79772/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logomoon enää 5 lippua jäljellä!

Vierailija
79773/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ei-shippaaja, ja realisti tällä palstalla. En ole aiemmin luullut/spekuloinut K:n olleen mennyt Sloveniaan. Olen luonnontieteilijä, enkä usko mihinkään "energioihin" (muuta kuin fysiikan määrityksen mukaan xD ) MUTTA tänä aamuna minulle tuli sellainen tunne, että K saattaisi huomenna mennä sinne Sloveniaan. Ehkä pitää ne pellemeikit taas maalata naamaan, mutta jostain syystä minulle tuli sellainen tunne. 

Niin! Pitäiskö niiden vähän kuitenkin harjoitella sitä yhteisesiintymistä? 😃

Vierailija
79774/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noiden Käärijää dissaavien kommenttien tarkoitus saada ihmiset siirtymään toiseen ketjuun vai kaipaako joku trolli noin kipeästi muiden ihmisten huomiota?

Kyllä se samaa yrittää siinä toisessa ketjussakin.

Aito on siis todella aidosti Käärijä-vihaaja. Hänen ei pitäisi olla kummassakaan näistä ketjuista. Eikö sinulla Aito ole todellakaan mitään muuta tekemistä kuin tylyttää Käärijää? Porttikielto Aidolle näihin ketjuihin!

Kukaan ei jää kaipaamaan sinua.

En ole. Oon käynyt keikallakin ja mulla on monia lempibiisejä Kärtsältä.

Vierailija
79775/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki artistit tekee välillä hyväntekeväisyyskeikkoja. Ei kai k mikään itsekäs poikkeus ole.

Vierailija
79776/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa varmaan mainostaa hyväntekeväisyystapahtumaa ja siksi jakoi. Ja jos Salen kanssa kävelee niin eiköhän siinä ole turvamiehiä muutenkin ympärillä. Sitten kun siitä poistuu niin saattaa olla härdelli.

Se oliskin hyvä kun katoais lopuksi samaan autoon Salen kanssa ja paikalta pois :D

Vierailija
79777/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1695681292514328809?t=cjQMvQp…

Does anyone know about this? Did JO have a Finnish interview recently?

Doesn't this refer to the same interview where Bojan tried to speak finnish and nobody understands what he was saying? It was filmed during Eurovision.

Ei kai siinä ruotsiksi puhuttu

Vierailija
79778/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I think they are talking about some older interview. Viisukuppila is just a forum for eurovision fans.

Viisukupla eikä kuppila. Mutta kuulostaa kyllä siltä voicen haastattelulta mihin B tulee viime hetkillä mukaan. Ja yrittää sanoa sitä hyvää yötä ja tietää mitä vettä tarkoittaa.

Eipä se nyt sopinutkaan tuohon Voicen haastatteluun.

Areenan hakusysteemi on kyllä ihan susi eikä sieltä löydä mitään. Jos väittävät että se on Areenassa ja Silvennoisen joku juttu.

Onko muuta suomalaista JO haastattelua kuin Voicen haastis?

Vierailija
79779/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doesn't this refer to the same interview where Bojan tried to speak finnish and nobody understands what he was saying? It was filmed during Eurovision.

Klippi tähän! Muistan tän, mutta en sitä, mitä hänen pääteltiin sanoneen.

Vierailija
79780/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pepun siirtäminen eri paikkaan kehossa listalle. :)

Tämä meni ohi. Mihin se siirtyi?

Siis viitaten tuoreeseen keskusteluun aiheesta "Kärtsän peppu näyttää rumalta tuollaisten jalkojen päällä" ja joku alkoi ihmetellä, että missä sen pepun sitten olisi syytä olla ellei jalkojen päällä.

Jos se Kärtsän peppu lähti Sloveniaan?

Ketju on lukittu.